☑ Pravila foruma i savjeti

Autoceste BiH (Koridor 5c)

Avatar
Pita sirnica
Član
Postovi: 1476
Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Pita sirnica » 24 maj 2024 14:42

https://www.klix.ba/biznis/privreda/ebr ... /240524031

Može stvarno biti da milokrad-snsd žele ukinut saradnju da ebrd I da pređu na kineze
B -> B -> B

Avatar
Pita sirnica
Član
Postovi: 1476
Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Pita sirnica » 25 maj 2024 09:51

Upada u oko da projekat tunela Prenj se odugovlači. Jahači apokalipse kao i kra-de-ze dobar posao rade.

https://www.klix.ba/biznis/privreda/eu- ... /240524103
B -> B -> B

Avatar
Gorcin
Član
Postovi: 1671
Pridružen/a: 20 okt 2012 15:37

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Gorcin » 25 maj 2024 21:08

Nema od Prenja nista, bar dok nekad ne vratimo (ako vratimo) dio poluga vlasti. Ovako, dok ustašija ravna, razvijace se Zapadna Hercegovina i gradit brze ceste od Slipčića do Ljutog Doca i tako...Dotle ce TK i KS punit budzete a najgore ceste ce bit od SA do TZ.
Nismo bolje ni zasluzili.
Čuvaj Stoca, ne daj Počitelja, ni Mostara ne ostavljaj sama...

atif
Član
Postovi: 6453
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 27 jun 2024 14:37

Bošnjački osvješćeni političati trebaju javno da postavljaju pitanje zašto nije počela gradnja tunela prenj i gdje su pare? Jeli kradeze ih usmjerio u drugi džep?

Aktivni projekti vrijedni 1,2 milijarde KM

Od 325 kilometara autoceste na Koridoru 5C do sada je izgrađeno 127 kilometara. Trenutno je na području Federacije BiH u izgradnji 61 kilometar autoputa na osam aktivnih gradilišta.

– U ovom trenutku imamo gotovo 1,2 milijarde eura za aktivne projekte – rečeno je iz JP Autoceste FBiH za Avaz.

Tako su na jugu naše zemlje pri samom kraju radovi na dionici Počitelj – Zvirovići te na mostu Počitelj u dužini od 11 kilometara, a koja vodi ka granici s Republikom Hrvatskom, odnosno graničnim prijelazom Bijača.

Konkretno, na kolosalnom mostu Počitelj, koji slovi kao jedan od najviših u regionu, postavljena je zaštitna ograda, a u toku su radovi na hidroizolaciji. Rokovi za završetak gradnje su u nekoliko navrata probijani, baš kao i na većini gradilišta u sklopu Koridora 5C.

Na autocesti sjeverno od Zenice, nakon što je više od pola godine bilo suspendirano gradilište dionice Vranduk – Ponirak, radovi u dužini od 5,3 kilometra su nastavljeni i trenutno su, rečeno nam je, u punom zamahu. Rok je produžen do 31. marta 2026. godine.

Također, aktivna su gradilišta Nemila – Vranduk u dužini od 5,7 kilometara, gdje je rok zbog dodatnih radova produžen do 2. jula ove godine, kao i Poprikuše – Nemila, ukupne dužine 5,5 kilometara, gdje bi radovi trebali biti završeni koncem godine.

Do kraja ove godine trebala bi biti završena i poddionica Ponirak – Vraca, odnosno tunel Zenica.

Kada je riječ o poddionicama tunel Putnikovo Brdo – Medakovo, čija je dužina 8,5 kilometara, te Medakovo – Ozimice, u dužini od 21,3 kilometra, predviđeno je da radovi koji su počeli u junu odnosno u decembru prošle godine budu okončani u maju 2025. odnosno u maju 2026. godine.

U ovoj godini planirani su ugovori za izgradnju dodatnih 58 kilometara. Između ostalog, planirano je da do kraja ove godine otpočnu radovi na dionicama Mostar jug – tunel Kvanj, tunel Kvanj – Buna, Mostar sjever – Mostar jug, kao i izgradnja najkompleksnijeg objekta na cijelom koridoru, tunela Prenj.


Avatar
Gracanlija1
Član
Postovi: 14
Pridružen/a: 18 nov 2023 13:59

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Gracanlija1 » 26 sep 2024 20:41

Probijena i desna cijev tunela Golubinja


Na dionici Poprikuše – Nemila na Koridoru Vc, u subotu 21.09.2024., završen je iskop i desne tunelske cijevi, čime je tunel Golubinja kompletno probijen.

Tunel Golubinja se nalazi između Zenice i Žepča dug je 3,6 kilometara i trenutno je najduži cestovni tunel koji se gradi u BiH. On će znatno skratiti put od Sarajeva ka sjeveru BiH, jer će biti izbjegnut obilazak brda, odnosno vožnja kanjonom rijeke Bosne.

Radove na ovom dijelu autoceste na Koridoru Vc izvodi turska kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S., a nadzor nad izvođenjem radova vrši IRD Engineering S.r.l. iz Italije.

Ugovor o izgradnji dionica Poprikuše – Nemila, potpisan je u novembru 2020. godine i obuhvata projektovanje i izgradnju 5,5 km nove autoceste. Oko 83 posto dionice obuhvataju objekti.

Vrijednost ugovorenih radova na dionici Poprikuše – Nemila iznosi 251.100.305,40 eura bez PDV-a.

Izgradnja ove dionice se finansira sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) i Evropskom investicijskom bankom (EIB), te bespovratnim sredstvima Evropske unije u iznosu od 41,17 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Završetak radova na dionici Poprikuše – Nemila je planiran polovinom sljedeće godine.

Za sada mislim da je ovo čak i moguće! :mrgreen:

atif
Član
Postovi: 6453
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 11 jan 2025 19:00

Zašto kradeze neće da pokrene proces spajanja prema konjicu? Sve se nešto okolo radi ili kako kažu bosna radi hercegovina se gradi.

https://faktor.ba/ekonomija/ekonomija/p ... aka/208103

Avatar
Gorcin
Član
Postovi: 1671
Pridružen/a: 20 okt 2012 15:37

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Gorcin » 13 jan 2025 14:40

Zato što im je cilj dovući autoput do Mostara i petlju nacalit' Bošnjacima pred kuće, što bi gurali petlju u Rodoč kad im može bit'.
Za ostatak ih zaboli neka stvar.
Prenj će se opstruirati dok se boje rastope.
Ko je kriv Bošnjacima što nisu gurali bar dva alternativna puta - jedan preko Jasenjani na Glogošnicu, a drugi preko Rujišta i Boraka na Konjic. Ovako je dovoljno tamića popriječiti u Aleksinom Hanu da s presječe komunikacija između Mostara i Sarajeva. Prosto ko pasulj.
Čuvaj Stoca, ne daj Počitelja, ni Mostara ne ostavljaj sama...

atif
Član
Postovi: 6453
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 23 jan 2025 23:23

Haj pogodite šta se još nije isplaniralo.

Samo tri dionice Koridora 5C u FBiH ostaju izvan izgradnje, evo koje su

Nedavno smo pisali da bi Federacija BiH ove godine trebala postati veliko gradilište, bar kada je riječ o izgradnji Koridora 5C.

Ove godine trebala bi krenuti gradnja nekoliko dionica vrijednih ukupno više milijardi maraka. Šta će se sve graditi ove godine pročitajte ovdje.

Nakon što krenu svi ovi radovi, samo tri dionice Koridora 5C će ostati izvan izgradnje, piše BiznisInfo.ba.

Riječ je o dionicama koje još nisu u fazi tenderisanja. Sve tri dionice se nalaze u Hercegovini. Prva je između Sarajeva i Konjica, tačnije od tunela Ivan do ulaza u Konjic.

Druga dionica se nadovezuje na ovu dionicu, odnosno ide od Konjica južno do ulaza u tunel Prenj. Treća dionica je locirana između tunela Prenj i Mostara. Dakle, riječ je o dvije dionice koje okružuju tunel Prenj sa sjeverne i južne strane, odnosno spajaju ga sa Konjicem i Mostarom.

Tunel Ivan – Ovčari

Dionica Ivan – Ovčari počinje odmah nakon južnog portala tunela Ivan i nastavlja se prema Konjicu, spuštajući se blizu lokaliteta Bradina i Zukići prema petlji Ovčari, gdje trasa završava. Ukupna dužina dionice je 10,2 km. Ovo je jedna od najtežih dionica autoceste na Koridoru 5C. Visinska razlika od početka do kraja je oko 400 m.

Projekt se nalazi na području s izrazito nepovoljnim geomorfološkim uvjetima. Teren je brdovit i planinski s vrlo strmim padinama što znači da se većina dionice mora graditi u tunelima ili na vijaduktima/mostovima.

Tako će na ovoj dionici biti izgrađeno 26 mostova/vijadukta ukupne dužine 4,7 m, te 12 dvocijevnih tunela ukupne dužina 6,2 km gdje je najduži tunel 1100 m. Najznačajniji most je dužine 450 m, a visine stuba 95 m.

Projekat je od velikog značaja za razvoj lokalnih zajednica koji će omogućiti brže, sigurnije i udobnije saobraćanje.

Ovčari – ulaz u tunel Prenj

Trasa počinje petljom Ovčari neposredno prije grada Konjica i prelaskom magistralne ceste M-17 nastavlja se kroz dva tunela prema naselju Bijela i dalje prema planini i tunelu Prenj. Ukupna dužina dionice je 10,3 kilokmetra. Ovo je također jedna od težih dionica autoceste na Koridoru 5C.

Projekt se nalazi na području s izrazito nepovoljnim geomorfološkim uvjetima. Teren je brdovit sa vrlo visokim usponima gdje je ukupna dužina otvorene trase 6,8 km sa maksimalnim usponom od 6 posto.

Na dionici je ukupno projektovano pet vijadukata od kojih je najduži vijadukt broj 5 sa dužinom lijeve osovine 590 metara i desne osovine 610 metara. Projektovana su i dva tunela ukupnih dužina tunelskih cijevi 1853 metra lijevog kolovoza i 1740 metara desnog kolovoza.

Na dionici Ovčari-ulaz u tunel Prenj predviđena su dva čvorišta, i to čvorište Ovčari na početku dionice i čvorište Konjic jug, zajedno sa predviđena dva naplatna mjesta. Pored toga projektovano je i jedno odmorište Konjic jug.

Izlaz iz tunela Prenj – Mostar sjever

Trasa ove dionice počinje nakon izlaska iz tunela Prenj i nastavlja se u smjeru Mostara gdje završava sa petljom Mostar sjever. Ukupna dužina dionice je 12,3 kilometra. Visinska razlika od početka do kraja je oko 439 m.

Teren je brdovit s vrlo strmim padinama gdje je 40 posto dionice projektovano na mostovima /vijaduktima i tunelima. Pored glavne trase isprojektovan je i prateći uslužni objekat – odmorište, pet servisnih cesta kao i odlagalište inertnog materijala.

Na čitavoj dionici projektovano je šest tunela (tri tunela po osovini), šest mostova (tri mosta po osovini) kao i šest potpornih konstrukcija. Najduži je vijadukt M10 – Seočka draga sa dužinom od 474 metara dok je najduži tunel Orlov kuk, lijeve tunelske cijevi dužine 2197 metara. Maksimalni nagib na dionici iznosi 4,4 posto.

Burek
Član
Postovi: 654
Pridružen/a: 29 apr 2017 20:49

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Burek » 24 jan 2025 17:21

Taj autoput je internationalni projekat. Tu se na kraju nece Hrvatska ni HDZ a kamoli Covic pitat i ako oni misle da su neka sila. Vidi li smo nedavno kod juzne interkonekcije.

bosnaprkosna
Član
Postovi: 162
Pridružen/a: 26 okt 2018 21:12

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la bosnaprkosna » 24 jan 2025 19:06

atif je napisao/la: 23 jan 2025 23:23 Haj pogodite šta se još nije isplaniralo.

Samo tri dionice Koridora 5C u FBiH ostaju izvan izgradnje, evo koje su

Nedavno smo pisali da bi Federacija BiH ove godine trebala postati veliko gradilište, bar kada je riječ o izgradnji Koridora 5C.

Ove godine trebala bi krenuti gradnja nekoliko dionica vrijednih ukupno više milijardi maraka. Šta će se sve graditi ove godine pročitajte ovdje.

Nakon što krenu svi ovi radovi, samo tri dionice Koridora 5C će ostati izvan izgradnje, piše BiznisInfo.ba.

Riječ je o dionicama koje još nisu u fazi tenderisanja. Sve tri dionice se nalaze u Hercegovini. Prva je između Sarajeva i Konjica, tačnije od tunela Ivan do ulaza u Konjic.

Druga dionica se nadovezuje na ovu dionicu, odnosno ide od Konjica južno do ulaza u tunel Prenj. Treća dionica je locirana između tunela Prenj i Mostara. Dakle, riječ je o dvije dionice koje okružuju tunel Prenj sa sjeverne i južne strane, odnosno spajaju ga sa Konjicem i Mostarom.

Tunel Ivan – Ovčari

Dionica Ivan – Ovčari počinje odmah nakon južnog portala tunela Ivan i nastavlja se prema Konjicu, spuštajući se blizu lokaliteta Bradina i Zukići prema petlji Ovčari, gdje trasa završava. Ukupna dužina dionice je 10,2 km. Ovo je jedna od najtežih dionica autoceste na Koridoru 5C. Visinska razlika od početka do kraja je oko 400 m.

Projekt se nalazi na području s izrazito nepovoljnim geomorfološkim uvjetima. Teren je brdovit i planinski s vrlo strmim padinama što znači da se većina dionice mora graditi u tunelima ili na vijaduktima/mostovima.

Tako će na ovoj dionici biti izgrađeno 26 mostova/vijadukta ukupne dužine 4,7 m, te 12 dvocijevnih tunela ukupne dužina 6,2 km gdje je najduži tunel 1100 m. Najznačajniji most je dužine 450 m, a visine stuba 95 m.

Projekat je od velikog značaja za razvoj lokalnih zajednica koji će omogućiti brže, sigurnije i udobnije saobraćanje.

Ovčari – ulaz u tunel Prenj

Trasa počinje petljom Ovčari neposredno prije grada Konjica i prelaskom magistralne ceste M-17 nastavlja se kroz dva tunela prema naselju Bijela i dalje prema planini i tunelu Prenj. Ukupna dužina dionice je 10,3 kilokmetra. Ovo je također jedna od težih dionica autoceste na Koridoru 5C.

Projekt se nalazi na području s izrazito nepovoljnim geomorfološkim uvjetima. Teren je brdovit sa vrlo visokim usponima gdje je ukupna dužina otvorene trase 6,8 km sa maksimalnim usponom od 6 posto.

Na dionici je ukupno projektovano pet vijadukata od kojih je najduži vijadukt broj 5 sa dužinom lijeve osovine 590 metara i desne osovine 610 metara. Projektovana su i dva tunela ukupnih dužina tunelskih cijevi 1853 metra lijevog kolovoza i 1740 metara desnog kolovoza.

Na dionici Ovčari-ulaz u tunel Prenj predviđena su dva čvorišta, i to čvorište Ovčari na početku dionice i čvorište Konjic jug, zajedno sa predviđena dva naplatna mjesta. Pored toga projektovano je i jedno odmorište Konjic jug.

Izlaz iz tunela Prenj – Mostar sjever

Trasa ove dionice počinje nakon izlaska iz tunela Prenj i nastavlja se u smjeru Mostara gdje završava sa petljom Mostar sjever. Ukupna dužina dionice je 12,3 kilometra. Visinska razlika od početka do kraja je oko 439 m.

Teren je brdovit s vrlo strmim padinama gdje je 40 posto dionice projektovano na mostovima /vijaduktima i tunelima. Pored glavne trase isprojektovan je i prateći uslužni objekat – odmorište, pet servisnih cesta kao i odlagalište inertnog materijala.

Na čitavoj dionici projektovano je šest tunela (tri tunela po osovini), šest mostova (tri mosta po osovini) kao i šest potpornih konstrukcija. Najduži je vijadukt M10 – Seočka draga sa dužinom od 474 metara dok je najduži tunel Orlov kuk, lijeve tunelske cijevi dužine 2197 metara. Maksimalni nagib na dionici iznosi 4,4 posto.
Nema to veze s time nego su ove tri zadnje dionice uz tunel Prenj najkompleksnije i najskuplje za izgraditi.Pa samo Bradina Ovcari i dalje ka Konjicu nagib ce biti veci od 7%.Neizmjerno je komplesan ovaj dio sa ove tri dionice.Takođe dionica Tunel Prenj-Mostar Sjever koja ce ici padinama Prenja,Veleza i takođe se spuštati ka Mostaru.Dionicu Ovčari Konjic su nedavno predstavili u videu ,samo pogledajte video i same vijadukte vidjecete kako ce biti tesko izvesti.

https://www.youtube.com/watch?v=8NH0zDuWDIo

Avatar
Gorcin
Član
Postovi: 1671
Pridružen/a: 20 okt 2012 15:37

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Gorcin » 24 jan 2025 21:06

Tješite se samo da je do terena i do struke.
Oni su tu da opstruiraju.
Mi smo tu da im razvalimo opstrukcije i da izbušimo tu planinu.
Oni nas nikad neće pustit na miru.
Mi se nećemo nikad predati.
Čuvaj Stoca, ne daj Počitelja, ni Mostara ne ostavljaj sama...

bosnaprkosna
Član
Postovi: 162
Pridružen/a: 26 okt 2018 21:12

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la bosnaprkosna » 24 jan 2025 21:20

Mislim da fali malo realnosti.Pa nemamo 200km ukupno u BiH autoputa.Niti smo jaka ekonomija koja moze izgurati tako lako te projekte.Malo se zanosite.Ne kazem da nema opstrukcija ali ima tu i do naših neznalica na vlasti mnogo.A ako cete bas mak na konac,posto vidim da se ovdje simpatise SDA,u njihovo vrijeme realno se najmanje gradilo autoputa.

atif
Član
Postovi: 6453
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 24 jan 2025 21:49

Hoćeš da kažeš kako kradeze i pederi rasturaju. Još nekima nije iz gujice ušlo u mozak šta su nam sa najboljim premijerom uradili.

20.01.2025 / 20:00 BiH - Skandal
Podvala iz Autocesta FBiH: Neuspjeh predstavili kao uspjeh!


Autoceste FBiH ponovo su javnost zatrpale obećanjima o brzoj izgradnji novih dionica. Do kraja 2026. godine, kažu iz Autocesta FBIH, biće završen koridor od od Sarajeva do Save.

Da se radi o potpunoj obmani javnosti govori podatak da su mnoge od ovih dionica već trebale biti završena.

Tako iz Autocesta obećaju završetak dionice na potezu od Zenice prema Doboju ,među kojima Putnikovo Brdo – Medakovo.

Ugovor za Putnikovo Brdo – Medakovo, potpisan je 11. novembra 2022. godine, s rokom završetka izgradnje od 24 mjeseca. Dakle, ova dionica je trebala biti završena u novembru prošle godine i puštena u promet.

Među obećanim je i dionica Poprikuše – Nemila.

No, ova dionica je trebala biti u prometu još u maju prošle godine. Naime, Ugovor o izgradnji dionice Poprikuše – Nemila, potpisan je 16. novembra 2020. Godine, a rok za završetak je bio 42 mjeseca. Probijen je za osam mjeseci.

Iz Autocesta najavljuju i dionicu Nemila – Vranduk.

Međutim, ova dionica je također trebala biti u prometu u februaru prošle godine. Ugovor je potpisan u februaru 2022. godine s rokom izgradnje od 24 mjeseca. Kasni se punih 10 mjeseci.

Naredna koju građanima do kraja 2026. godine obećaju iz Autocesta FBIH je dionica Vranduk – Ponirak.

Istina je da je smo se ovom dionicom trebali voziti već tri i po godine. Naime, predviđeni rok za izgradnju ove dionice bio je august 2021. godine. Ugovor je potpisan davne 2019. godine s rokom izgradnje od 24 mjeseca.

No to nije kraj, Autoceste FBIH građanima poručuju da će se najdalje za dvije godine vozati i dionicom Ponirak – Vraca.

Istina je da je ova dionica trebala biti završena u aprilu 2022. godine. Radi se o kašnjenju od tri godine i devet mjeseci.

Dalje se nižu obećanja o gradnji u Hercegovini, ali interesantno, u najnovijem PR uratku ne spominje se tunel Prenj kojeg je direktor preduzeća Denis Lasić najavio za prvi kvartal ove godine.

Također, iz Autocesta FBIH za Vijesti.ba već sedam dana ne odgovaraju šta je sa LOT-om 3B Sarajevske zaobilaznice čije je gradnja trebala biti završena prije tri godine.

(Vijesti.ba)

atif
Član
Postovi: 6453
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 24 jan 2025 21:51

Bosna radi hercdgovina se gradi tj kradeze!
21.01.2025 / 20:00 Ekonomija - Sramotno
Dok se spajaju Grude s Hrvatskom, kilometar brze ceste Sarajevo - Ilidža čeka godinama!

Foto: Vijesti.ba
Dok Autoceste FBiH javnost bombarduju najavama o novom investicionom ciklusu, u stvarnosti se ne dešava ništa zbog čega bi građani trebali biti optimistični.

Jučer smo objavili analizu u kojoj smo raskrinkali obmane Autocesta FBiH, koje su čak i vlastite neuspjehe pokušale zapakovati u uspjeh i prodati javnosti, a o čemu možete čitati OVDJE.

Nakon jučerašnjeg teksta, iz Autocesta FBiH danas su odgovorili na upit o LOT-u 3B Sarajevske zaobilaznice. Podsjetimo, iako su nas uvjeravali kako će nastavak izgradnje zadnje dionice Sarajevske zaobilaznice početi u trećem kvartal 2024. godine, od toga nije bilo ništa.

"Trenutno se radi na ažuriranju projektnog rješenja i odobenja za građenje. Nakon ishođenja novog odobrenja za građenje i dovršetka dopunske eksproprijacije stvoriti će se uslovi za nastavak izgradnje. Procjenjeno vrijeme za dovršetak radova je 6 do 8 mjeseci od trenutka kada se krene sa radovima. U prethodnom periodu JP Autoceste FBiH d.o.o Mostar su radile na usaglašavanju tehničkog rješenja sa lokalnom zajednicom te su pokrenute aktivnosti na ishođenju prethodnih saglasnosti nadležnih institucija za novi projekat", navode iz Autocesta.

Ovakav odgovor dobili smo i prije ravno tri mjeseca, što znači da ništa nije urađeno.

Rok za izgradnju zadnje dionice Sarajevske obilaznice LOT 3B istekao je u februaru 2022. godine, a radovi su stali još i ranije. Ukupno 14 godina traju peripetije oko ove saobraćajnice.

Dok je na čekanju dionica duga samo 1,5 kilometara, koja bi brzom cestom povezala Sarajevo i Ilidžu, užurbano se radi na povezivanju Gruda s Hrvatskom.

(Vijesti.ba)

bosnaprkosna
Član
Postovi: 162
Pridružen/a: 26 okt 2018 21:12

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la bosnaprkosna » 24 jan 2025 23:03

atif je napisao/la: 24 jan 2025 21:51 Bosna radi hercdgovina se gradi tj kradeze!
21.01.2025 / 20:00 Ekonomija - Sramotno
Dok se spajaju Grude s Hrvatskom, kilometar brze ceste Sarajevo - Ilidža čeka godinama!

Foto: Vijesti.ba
Dok Autoceste FBiH javnost bombarduju najavama o novom investicionom ciklusu, u stvarnosti se ne dešava ništa zbog čega bi građani trebali biti optimistični.

Jučer smo objavili analizu u kojoj smo raskrinkali obmane Autocesta FBiH, koje su čak i vlastite neuspjehe pokušale zapakovati u uspjeh i prodati javnosti, a o čemu možete čitati OVDJE.

Nakon jučerašnjeg teksta, iz Autocesta FBiH danas su odgovorili na upit o LOT-u 3B Sarajevske zaobilaznice. Podsjetimo, iako su nas uvjeravali kako će nastavak izgradnje zadnje dionice Sarajevske zaobilaznice početi u trećem kvartal 2024. godine, od toga nije bilo ništa.

"Trenutno se radi na ažuriranju projektnog rješenja i odobenja za građenje. Nakon ishođenja novog odobrenja za građenje i dovršetka dopunske eksproprijacije stvoriti će se uslovi za nastavak izgradnje. Procjenjeno vrijeme za dovršetak radova je 6 do 8 mjeseci od trenutka kada se krene sa radovima. U prethodnom periodu JP Autoceste FBiH d.o.o Mostar su radile na usaglašavanju tehničkog rješenja sa lokalnom zajednicom te su pokrenute aktivnosti na ishođenju prethodnih saglasnosti nadležnih institucija za novi projekat", navode iz Autocesta.

Ovakav odgovor dobili smo i prije ravno tri mjeseca, što znači da ništa nije urađeno.

Rok za izgradnju zadnje dionice Sarajevske obilaznice LOT 3B istekao je u februaru 2022. godine, a radovi su stali još i ranije. Ukupno 14 godina traju peripetije oko ove saobraćajnice.

Dok je na čekanju dionica duga samo 1,5 kilometara, koja bi brzom cestom povezala Sarajevo i Ilidžu, užurbano se radi na povezivanju Gruda s Hrvatskom.

(Vijesti.ba)
zivim u blizi i niko nama nije kriv jer se ovaj kilometar ceste nije rijesio.spori se po opcinskom sudu vec 3 god taj spor,i sta da nam nije na Ilidzi neko kriv jer se nije rijesilo?

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 43654
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Jack » 24 jan 2025 23:08

bosnaprkosna je napisao/la: 24 jan 2025 21:20 Mislim da fali malo realnosti.Pa nemamo 200km ukupno u BiH autoputa.Niti smo jaka ekonomija koja moze izgurati tako lako te projekte.Malo se zanosite.Ne kazem da nema opstrukcija ali ima tu i do naših neznalica na vlasti mnogo.A ako cete bas mak na konac,posto vidim da se ovdje simpatise SDA,u njihovo vrijeme realno se najmanje gradilo autoputa.
A previse ti gledas u ocima bota jer vidis svasta nego sta bih mogao da uradis u opstini/Gradu Mostaru gdje mora svaka veca odluka da prodje gradsko vijece.I sta tu ocekujes da dodjes do neceg veceg i boljeg

Eventualno bi isla autocesta od Konjica do granice s Mostarom a poslije bi se naslo svasta da se ta cesta oduzi i produzi ili jos gore.To je sasvim jasno

Izgradnjom tunela Prenj cesta Sarajevo-Mostar imas cirka 20 tak km manju razdaljinu ili vise samo jer je neko odlucio da ide cesta preko Jablanice i jos gore iako ravnom linijom stedis.To da neko ne zna praviti cestu kroz Prenj a Kinezi su mogli da naprave tunel kroz Karakorum za koji 99% nikad nije cula to je druga prica.,Prica pismenosti tj nepismenosti nekih

A da se napravi takvo sta naravno nije u interesu Hrvatske drzave i ustasha jer sam cin dolaska u Mostar bio bi daleko laksi nego sada.A tu su i investicije koje mogu da se mjere u stotinama miliona Eura od strane Arapskog lobija.A oni takve pare ne zele u Mostar da ostave jer to znaci nova stambena naselja,to znaci vise industrije samo
Sama cinjenica da 10 tak godina prave 2 hotela Nereva(Hilton) i famozni Marriot tj bivsi hotel Ruza nema veze s stranackim dresom nego sadaka mentalitetom nek sta dobijem.

A u Sarajevu bi se za pola miliona maraka vise svi izredali nad sudbinom Bosnjaka Mostara bez obzira koji stranacki dres nose
“Money can’t buy back your youth when you’re old, a friend when you’re lonely, or peace to your soul.” Johnny Cash
Never had i imagined living without you Angelene :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti možda su baš takvi i najsrećniji.

Burek
Član
Postovi: 654
Pridružen/a: 29 apr 2017 20:49

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Burek » 24 jan 2025 23:47

bosnaprkosna je napisao/la: 24 jan 2025 21:20 Mislim da fali malo realnosti.Pa nemamo 200km ukupno u BiH autoputa.Niti smo jaka ekonomija koja moze izgurati tako lako te projekte.Malo se zanosite.Ne kazem da nema opstrukcija ali ima tu i do naših neznalica na vlasti mnogo.A ako cete bas mak na konac,posto vidim da se ovdje simpatise SDA,u njihovo vrijeme realno se najmanje gradilo autoputa.
Ima ukupno 200 km.

bosnaprkosna
Član
Postovi: 162
Pridružen/a: 26 okt 2018 21:12

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la bosnaprkosna » 25 jan 2025 15:09

Cuj gledam ocima bota.Pa zasto u nasim kantonima sjeverno od Sarajeva nismo niti cemo zavrsiti do 2028.autoput.A pravi se znaci 30 god.Ovo za Vlakovo takođe kilometar se pravi od 2019.Ko nam je tu kriv.Da nije mozda i u vlakovu Hdz blokirao.Ko je kriv sto u Tuzli sto jos nisu ni ucrtane trase u prostorne planove kuda bi trebao ici autoput.Mislim shvatam sve ali malo realnosti nije na odmet.Znamo svi mi ovdje da ce obje druge strane pokusati blokirati na sve nacine progres,ali budite relano.Jel nama neko kriv sto nismo od 95.do danas u nasim kantonima bar sredili situaciju da bude kao na zapadu,sve posteno,napredno.itd.Ako nesto hocemo moramo i u svom dvoristu pocistiti malo stvari.A vama ako se ova prica ne sviđa,sta cu vam ja.Ja vidim prvi u u svojoj okolini pocev od komsija,rodbine i dalje kako na svaki nacin pokusava zakinuti drzavu,naci se u necemu i onda ti isti kukaju joj nam drzave vako nako,mentalitet se mora mjenjati.

Avatar
Gorcin
Član
Postovi: 1671
Pridružen/a: 20 okt 2012 15:37

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Gorcin » 29 jan 2025 18:46

Čuvaj Stoca, ne daj Počitelja, ni Mostara ne ostavljaj sama...

atif
Član
Postovi: 6453
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 03 feb 2025 14:12

slika

Odgovorite