☑ Pravila foruma i savjeti

Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Moderator/ica: abu seid

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 29 mar 2018 16:32

Za konsolidaciju Željeznica FBiH i elektrifikaciju Unske pruge 30,3 miliona KM

slika

Federalna vlada danas je usvojila Program utroška sredstava tekućeg transfera "Subvencije javnim preduzećima Transfer željeznicama FBiH" utvrđen budžetom FBiH za 2018. godinu Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija, navode iz Ureda za odnose s javnošću Vlade FBiH.

Svrha programa, kako ističu, je provođenje Zakona o finansiranju željezničke infrastrukture i sufinansiranje putničkog i kombinovanog saobraćaja po kojem Federacija finansira održavanje željezničke infrastrukture, sufinansira željeznički putnički i kombinovani saobraćaj i sufinansira rad Bosanskohercegovačke željezničke javne korporacije Sarajevo po Sporazumu izmedu Federacije BiH i Republike Srpske o uspostavljanju zajedničke željezničke javne korporacije kao dijela transportne korporacije.

Bit će raspoređeno 22.000.000 KM i to JP Željeznice FBiH d.o.o. Sarajevo za finansiranje održavanja željezničke infrastrukture 19.300.000 KM, za sufinansiranje usluga željezničkog putničkog saobraćaja 2.000.000 KM, za sufinansiranje kombinovanog saobraćaja 100.000 i za učešće FBiH u finansiranju Bosanskohercegovačke željezničke javne korporacije 600.000 konvertibilnih maraka.

Danas je usvojen i Program utroška sredstava kapitalnog transfera, na osnovu kojeg je za elektrifikaciju Unske pruge na dionici Bihać - Blatina odobreno 2.300.000 KM. Svrha ovog programa je unapređenje željezničkog saobraćaja i provođenje zaključka Predstavničkog doma Parlamenta FBiH.

Usvojen je i Program utroška sredstava transfera za izmirenje obaveza po Zakonu o finansijskoj konsolidaciji JP Željeznice FBiH u visini od 6.000.000 KM. Od toga je 4.800.000 KM namijenjeno Željeznicama FBiH za izmirivanje obaveza prema Federalnom zavodu za penzijsko i invalidsko osiguranje, a 1.200.000 KM za izmirivanje obaveza prema Zavodu zdravstvenog osiguranja i reosiguranja Federacije BiH i kantonalnim zavodima za zdravstveno osiguranje, saopćeno je.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
BosnjackaHercegovina
Član
Postovi: 5508
Pridružen/a: 23 nov 2014 17:39

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la BosnjackaHercegovina » 29 mar 2018 16:34

Izvoz iz BiH u Tursku premašio uvoz

Izvoz iz BiH u Tursku posljednjih mjeseci je premašio izvoz iz Turske u BiH, rečeno je danas na sastanku ministra spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH Mirka Šarovića i ministra ekonomije Turske Nihata Zeybekcija.

Istaknuto je da se nakon intenzivnih pregovora i rada uspješno finalizuje i Sporazum o slobodnoj trgovini koji će doprinijeti daljem usponu ukupne razmjene dvije zemlje, uz napomenu da je samo izvoz brašna u odnosu na protekli period povećan za 16 puta, saopšteno je iz Ministarstva spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH.

“Očekujemo da će obim robne razmjene do kraja godine dostići dvije milijarde KM sa posebnim fokusom na poljoprivredni izvoz, izvoz mesa i mesnih prerađevina”, rekao je Zeybekcij i naglasio da su ekonomski parametri saradnje u stalnom porastu.

Šarović se posebno osvrnuo na potrebu preduzimanja koraka na stvaranju uslova za značajnija ulaganja turskih investitora.

Tokom sastanka ocijenjeno je da stepen investiranja dovoljno ne prati “uzlazne trgovinske odnose”, te da će akcenat u narednom periodu biti upravo na uklanjanju birokratskih barijera koje onemogućavaju veće investiranje u BiH.

Turska je izrazila spremnost da se najmanje na pet godina garantuje izvoz mesa iz BiH u Tursku, što može omogućiti dugoročne planove za ulaganje u taj sektor.

Produženi su rokovi za realizaciju kredita Turske za razvojne projekte iz oblasti poljoprivrede i druge projekte. Najavljen je i skori trilateralni sastanak resornih ministara BiH, Srbije i Turske, te otvaranje privrednog predstavništva BiH u Istanbulu.

http://www.biznisinfo.ba/izvoz-u-tursku-premasio-uvoz/
Samo BiH.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 03 apr 2018 20:42

Elektrifikacija Unske pruge: Krajem juna kreće voz od Sarajeva do Bihaća

slika

Započeli su radovi na elektrifikaciji Unske pruge u dužini od 47 kilometara, na dionici Bihać - Blatna, a rok za njihov završetak je 75 dana, potvrdili su za Faktor iz Javnog preduzeća Željeznice FBiH.

Podsjećamo, vrijednost ugovora koje su Željeznice FBiH potpisale sa firmom STEP 16. januara ove godine je 2.260.983,50 KM.

- Zbog elementarnih nepogoda koje su zadesile Bosnu i Hercegovinu, nemoguće je bilo ranije otpočeti sa radovima. Vlada Federacije BiH je na svojoj 109. sjednici usvojila Program utroška sredstava kapitalnog transfera, na osnovu kojeg je za elektrifikaciju Unske pruge na dionici Bihać - Blatna odobreno 2.300.000 KM. Svrha ovog programa je unapređenje željezničkog saobraćaja i provođenje zaključka Zastupničkog doma Parlamenta FBiH - kazali su nam u Službi za odnose s javnošću JP Željeznice FBiH.

Dodaju da će nakon završetka radova ŽFBiH poslije 27 godina ponovo uspostaviti željeznički putnički saobraćaj, i to "BH vozom“ na relaciji Sarajevo – Bihać- Sarajevo.

- Realizacijom ovog projekta, ŽFBiH će ispuniti svoj cilj da povežu sve veće bh. gradove u jedinstvenu željezničku putničku mrežu, što će omogućiti i nove razvojne projekte koji će biti u funkciji građana i bh. privrede. Prije agresije na Bosnu i Hercegovinu ovom prugom se prevozilo milion i po putnika i četiri miliona tona roba na godišnjem nivou. Predstavljala je najkraći i najjeftiniji vid transporta od sjevera do juga Hrvatske, a preko Bosne i Hercegovine i povezivala srednjodalmatinske luke Split, Zadar i Šibenik sa lukama unutarnje plovidbe poput Vukovara, i dalje sa mrežama riječnih puteva kroz EU. I danas ova pruga ima ogromne potencijale, kako za prevoz roba (gips, dolomiti, drvo), tako i za prijevoz putnika i turista - podsjećaju iz Željeznica Federacije BiH.

Unska pruga od Bosanskog Novog do Bihaća i Martin Broda, što je nadležnost Željeznica FBiH i Željeznica gt, godinama je već u funkciji i njome se odvija promet tereta.

- Zbog neprohodnosti pruge od Martin Broda do Knina, a što je u nadležnosti Hrvatskih željeznica, onemogućen je pristup roba željezničkim putem prema jadranskim lukama, zbog čega ispaštaju privredni subjekti obje zemlje. Iz ovih razloga, Željeznice FBiH i Željeznice gt pokušavaju sa nadležnim ministarstvima i institucijama u BiH ostvariti sve preduslove. Ali, i određenu dozu pritiska na odgovorne nadležne organe da se i ovaj dio pruge revitalizira što prije, na dobrobit privrednih subjekata kako Bosne i Hercegovine tako i susjedne Hrvatske - kažu u Željeznicama FBiH.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 15 apr 2018 20:58

Talgo voz na ljeto od Banjaluke prema Prijedoru i Bihaću

Savremeni talgo voz trebalo bi na ljeto da krene na relaciji od Banjaluke do Prijedora i Bihaća, što će putnicima omogućiti udobniju i bržu vožnju, a na domaće pruge vratiti jedinstven doživljaj putovanja, rekao je direktor Željeznica GT Dragan Savanović i dodao da su ove linije već projektovane u redu vožnje.

- Planirano je da talgo voz ka ovim gradovima krene u julu, s obzirom na to da čekamo da budu završeni radovi na trasi pruge u FBiH, od Blatine do Bihaća. Nakon toga sprovešćemo potrebne tehničke preglede, obezbijediti upotrebnu dozvolu i voz može krenuti - rekao je Savanović i dodao da bi talgo voz iz Bihaća nastavljao dalje sve do Sarajeva.

U Željeznicama gt kažu da interesovanje za putovanje talgo vozom raste iz dana u dan, te da je od uvođenja ove linije kartu za putovanje savremenim vozom kupilo 13.616 putnika, od kojih na željezničkim stanicama u genocidnoj 8.577 putnika, dok su ostali kupili karte kod Željeznica FBiH.

Predsjednik Sindikata saobraćajno-transportne djelatnosti Željeznica gt Zlatko Marin potvrđuje da je talgo voz opravdao postojanje.

- Građani su veoma zainteresovani da osim ove linije koja povezuje Banjaluku i Sarajevo bude uspostavljena i redovna linija prema Zagrebu. Vjerujem da će naše uprave u dogledno vrijeme razmotriti ideju i uspostaviti tu liniju - kazao je Marin i dodao da bi uspostavljanje linije koja će povezati Banjaluku i Zagreb bilo opravdano i privuklo veliki broj putnika.

Cijena karte

- Karta na relaciji Banjaluka - Sarajevo u jednom smjeru košta 26,90 KM, dok je cijena povratne karte 43,20 KM - naveli su u Željeznicama gt i dodali da su ovo cijene za drugi razred, bez cijene rezervacije sjedišta, koja iznosi jednu marku za jedan smjer putovanja.

Studenti, novinari, penzioneri i putnici stariji od 60 godina mogu ostvariti popust od 30 odsto, za djecu od četiri do 12 godina karte su upola cijene, a za mališane do četiri godine vožnja je besplatna.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
BosnjackaHercegovina
Član
Postovi: 5508
Pridružen/a: 23 nov 2014 17:39

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la BosnjackaHercegovina » 16 apr 2018 04:54

Talgo od jula, od Sarajeva preko Banjaluke i Prijedora, do Bihaća


Prvi talgo voz na relaciji Sarajevo – Bihać, preko Banjaluke i Novog Grada, mogao bi krenuti već sredinom ove godine. Preduslov je ranije dogovorena elektrifikacija unske pruge.

Riječ je o modernim vozovima koji imaju klimu, internet, TV… Na ovoj relaciji saobraćat će, za početak, jednom dnevno.

“Uslov da se puste talgo vozovi na toj relaciji jeste da se elektrificira dio unske pruge od stanice Blatina u RS, do Bihaća u Federaciji. Posao koji treba da urade u federalnom dijelu je već dogovoren. Mislim da će do kraja jula sve biti završeno”, rekao je Dragan Savanović, generalni direktor ŽRS, te dodao:

“Naš dio u dužini od dva kilometra ćemo mi završiti sa svojom tehničkom službom, a kada se sve to uradi i napravi tehnički prijem, očekujemo da će krenuti talgo vozovi“.

http://www.biznisinfo.ba/talgo-od-jula- ... do-bihaca/
Samo BiH.

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41185
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Jack » 16 apr 2018 05:43

jeste da se elektrificira dio unske pruge od stanice Blatina u RS,
Polupismeni novinari drekavca Dodika.Ne radi se o selu Blatina nego Blatna.Blatna je 7 km od Bosanske Otoke,oko 18 km od Bosanske Krupe i 15 km od Bosanskog Novog.Pise se BLATNA.A ne Blatina

Svaki novinar mora da provjeri dvaput imena naseljenih mjesta,jer ispadne smijesan i nadasve glup s ovakvim pisanjem
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 20 apr 2018 03:51

Talgo vozom od Sarajeva do Bihaća od 1. jula, cijena povratne karte bit će 62 KM

Željeznički saobraćaj na relaciji Sarajevo - Bihać bit će, prema najavama iz Željeznica Federacije BiH, pokrenut 1. jula 2018. godine, nakon što bude završen proces elektrifikacije 47 kilometara Unske pruge, od Bihaća do Blatne.
Direktor Željeznica Federacije BiH Enis Džafić otkrio je za Klix.ba da će cijena povratne karte od Sarajeva do Bihaća biti 62 konvertibilne marke (KM), a da će, kao što je to i do sada bio slučaj, popuste imati studenti, penzioneri, djeca, novinari...

"Osigurane su i spavaće kabine za jednu ili dvije osobe, a svaka garnitura ima po pet spavaćih kabina. One će se dodatno zakupljivati. Cijena kabine za jednu osobu je 40 KM, ukoliko je sama, a za dvije osobe po 25 KM", kazao nam je Džafić.

Prema riječima direktora Džafića, kabine su osigurane jer će voz na toj relaciji, od Sarajeva do Bihaća, saobraćati u noćnim satima.

"Kabine su opremljene i tuševima", kazao je Enis Džafić.

Trenutno se izvode radovi, kako je to istaknuto iz Željeznica FBiH, na sanaciji kontaktne mreže na dionici Blatna - Bihać. Postavljeni su potporni izolatori za razvlačenje obilaznog voda u stanicama Bihać, Grmuša, Bosanska Krupa i Bosanska Otoka.

Trenutno se radi i na izradi i sanaciji gipkih portala u stanicama Grmuša, Bosanska Krupa i Bosanska Otoka, sanaciji povratnog voda na dionici Bosanska Krupa – Bosanska Otoka i Bosanska Otoka – granica sa Željeznicama gt.

Podsjećamo, Željeznice FBiH će realizacijom ovog projekta, nakon 27 godina, ispuniti cilj da povežu sve veće bh. gradove u jedinstvenu željezničku putničku mrežu.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 30 apr 2018 15:08

Sarajevo - Bihać vozom u jednom smjeru 42,50 KM, putnicima se nude i kola za spavanje

slika

Elektrifikacija Unske pruge koja je započeta 2. aprila na dionici od Blatne do Bihaća, u dužini od 47 kilometara, odvija se planiranom dinamikom, potvrdili su nam u Željeznicama FBiH.

Podsjećaju da će se po okončanju radova, od 1. jula uvesti u saobraćaj BH voz sa modernim Talgo garniturama na liniji Sarajevo-Bihać-Sarajevo. Karta u jednom smjeru će koštati 42,50 KM, a povratna će biti 62 KM. Na ovoj liniji vozovi sa Talgo garniturama će imati posebna kola za spavanje.

Posebna kola za spavanje prve klase

Podsjećamo, elektrifikacijom Unske pruge Željeznice FBiH će nakon 27 godina povezati sve veće bh. gradove u jedinstvenu željezničku putničku mrežu.

- Prema planiranom redu vožnje voz će kretati iz Sarajeva za Bihać u 16:00 sati, a u Bihać će stizati u 00:28 sati. Iz Bihaća za Sarajevo, voz će kretati u 01:57 a u Sarajevo će stizati u 10:28 sati. Karta će u jednom smjeru koštati 42,50 KM, a povratna 62 KM sa popustima koje putnici ostvaruju po odgovarajućim osnovama. Vozovi sa Talgo garniturama koji će saobraćati na relaciji Sarajevo – Bihać imaju u svom sastavu i posebna kola za spavanje prve klase. Ova kola raspolažu sa deset posteljnih mjesta u pet zasebnih kabina - kazali su nam u Službi za odnose s javnošću ŽFBiH.

Dodaju da putnici koji žele koristiti ovaj vid usluge, pored vozne cijene plaćaju i poseban dodatak po cijeni od 25 KM za jedno posteljno mjesto. Putnici koji žele koristiti kabinu sa dva posteljna mjesta sami, pored vozne cijene plaćaju i poseban dodatak u iznosu od 40,00 KM.

- Povlastica od 30 posto odobrava se kod putovanja u grupi od najmanje šest odraslih putnika. Istu povlasticu uživaju i studenti, penzioneri, stariji od 60 godina života i novinari. Djeca starosti od četiri do 12 godina, slijepa lica i njihovi pratioci, kao i grupe veće od 30 putnika imaju povlasticu 50 posto od redovne vozne cijene. Kod korištenja povlastice putnici moraju imati propisan osnov za povlasticu. Za djecu do četiri godine vožnja je besplatna.

Bez odgovora iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture RH

Podsjećanja radi, Federalna vlada je u ovoj godini izdvojila 2,3 miliona KM za elektrifikaciju Unske pruge na potezu od Bosanskog Novog do Bihaća, i dalje Martin Broda. Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture Republike Hrvatske smo upitali da li je u planu revitalizacija Unske pruge od Martin Broda do Knina, ali smo do danas za njihov odgovor ostali uskraćeni, iako su nam ranije rekli kako je odgovor u pripremi.

Naime, 2010. godine Republika Hrvatska je zatvorila dionicu u dužini od 58 kilometara od Martin Broda do Knina.
https://faktor.ba/vijest/sarajevo-biha- ... e-293800#1
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41185
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Jack » 13 maj 2018 13:01

Kina ima prosiren zeljeznicki kapacitet,gdje moguca najveza brzina voza od 450 km/h na sat.U Bosni nije moguce ici brze od 80 km na sat,sa ili bez ''talgo'' vozova.Gledao sam reportazu kako voz u Kini ide 303 km/h.

Zeljeznicki saobracaj je mrtav jer niko ne zeli da se pati po 7-8 sati u sporom vozu.Slovenija je napravila totalni remont zeljeznickog saobracaja pa tamo brzina voza moze da ide i do 250 km/h.Hrvatska je presla na 150 km/h i sad rade na preko 200 km/h.Kod nas u 20 godina niko nije napravio remont pruge,da sine mogu da podnesu vecu BRZINU.Jer kad bi voz brze isao.Zeljeznicki saobracaj ne bi bio mrtav jer svako bi isao u brzi udobni voz.Ali kad nema razlika izmedju autobusa ili voza.Onda me i ne cudi sve ovo
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41185
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Jack » 13 maj 2018 13:05

BosnjackaHercegovina je napisao/la:Talgo od jula, od Sarajeva preko Banjaluke i Prijedora, do Bihaća


Prvi talgo voz na relaciji Sarajevo – Bihać, preko Banjaluke i Novog Grada, mogao bi krenuti već sredinom ove godine. Preduslov je ranije dogovorena elektrifikacija unske pruge.

Riječ je o modernim vozovima koji imaju klimu, internet, TV… Na ovoj relaciji saobraćat će, za početak, jednom dnevno.

“Uslov da se puste talgo vozovi na toj relaciji jeste da se elektrificira dio unske pruge od stanice Blatina u RS, do Bihaća u Federaciji. Posao koji treba da urade u federalnom dijelu je već dogovoren. Mislim da će do kraja jula sve biti završeno”, rekao je Dragan Savanović, generalni direktor ŽRS, te dodao:

“Naš dio u dužini od dva kilometra ćemo mi završiti sa svojom tehničkom službom, a kada se sve to uradi i napravi tehnički prijem, očekujemo da će krenuti talgo vozovi“.

http://www.biznisinfo.ba/talgo-od-jula- ... do-bihaca/
Bez remonta pruge i modernizacije gdje i dalje imas stare sine,koje ne mogu da podnesu brzinu vecu.Neces imati ni trafiku

Slovenija je napravila modernizaciju svojih pruga pa brzina maksimalna moze da ide na 250 km/h.Kod nas najveca brzina je 80 km/h.Iako to zvuci lijepo.Niko ti nece na duze staze ici toliko u vozu koji ide 80 km/h.Posebno duze relacije

Posebno taj voz za Krajinu gdje u Bihac stizes za 10 sati a autobus te dovede za 5 sati preko B.Petrovca.Bez modernizacije sina,kao i totalnog remonta zeljeznickog saobracaja koje je uradila Slovenija da se pridruzi Europskim normama.Kod nas ce i dalje svak imati gubitak i niko nece placati tolike pare za voz,kad moze autobus i da dodje upola brze.Ne,nazalost ne vidim tu potencijal rasta sem ako ne bude kao u Kini.Totalni remont sina da vozovi mogu da idu makar 150 km/h.
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 01 jun 2018 23:26

e3Cc0DPeONM
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 11 jun 2018 20:53

Završena elektrifikacija pruge: Uskoro ćemo vozom putovati od Sarajeva do Bihaća

Nešto manje od mjesec dana preostalo je do isteka predviđenog roka za završetak radova na uređenju dijela Unske pruge od Blatne do Bihaća, u dužini od 47 kilometara, a ovih dana završena je elektrifikacija ovog dijela pruge.

Kako su nas obavijestili pojedini čitatelji, elektrificiranje pruge završeno je i preostaje još samo da se mašinski reguliše kolosijek, kako bi 1. jula bila ponovo uspostavljena talgo linija Sarajevo - Bihać.

Putnike na ovoj relaciji prevozit će savremeni talgo vozovi. Predviđeno je da u kompoziciji osim putničkih budu i vagoni za spavanje.

Vožnja u jednom pravcu od Sarajeva do Bihaća, ili u povratku od Bihaća do Sarajeva, trebala bi trajati osam i po sati. Karta u jednom smjeru bi trebala koštati 42,50 KM, a povratna 62 KM.

Vlada FBiH je za elektrifikaciju dijela Unske pruge izdvojila 2,3 miliona maraka. Prema planiranom redu vožnje voz će kretati iz Sarajeva za Bihać u 16:00 sati, a u Bihać će stizati u 00:28 sati. Iz Bihaća za Sarajevo voz će kretati u 01:57, a u Sarajevo će stizati u 10:28 sati.
https://www.radiosarajevo.ba/vijesti/bo ... aca/303021
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 18 jul 2018 01:40

Otvorena Željeznička stanica u Jablanici, Talgo voz se jutros prvi put zaustavio u ovoj općini

slika

slika

Jutros u 8:26 sati prva kompozicija BH voza, popularni Talgo zaustavio se u obnovljenoj Željezničkoj stanici u Jablanici. Stanica se nalazi na lokalitetu Gostovišće, obnova stanice zajednička je investicija Općine Jablanica i JP Željeznice Federacije BiH.
''Zajedničkim angažmanom Željeznica FBiH i Općine Jablanica osigurani su uslovi za zaustavljanje bh. voza u ovom stajališnom mjestu. Željeznice FBiH su izgradile posebnu platformu koja omogućava putnicima nesmetan izlazak i ulazak u bh. voz, a Općina Jablanica je uredila put kojim se prilazi do ovog stajališnog mjesta'', kazali su iz Željeznica Federacije.

Kako je ranije poznato vozna karta u jednom pravcu na relaciji Sarajevo - Jablanica košta 9,40 KM, a povratna karta 15,40 KM. Cijena karte na relaciji Jablanica - Čapljina iznosi 8,60 KM u jednom pravcu, a povratna je 14,10 KM.

Svečanom dočeku kompozicije prisustvale brojne zvanice iz javnog života Jablnice, ali i Hercegovačko-neretvanskog kantona, a kazano je kako je ovo bez sumnje veliki događaj za ovu sredinu jer je transportno i na svaki drugi način povezuje s većim centrima kao što je to nekada bilo.

Njegovi efekti će se osjetiti u vremenu koje je pred nama.
https://www.klix.ba/vijesti/bih/otvoren ... 80713072#3
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 30 jul 2018 05:37

Jedna od najatraktivnijih svjetskih željezničkih ruta privlači sve više turista u BiH

slika

slika

slika

Vožnja željezničkom prugom od Sarajeva do Mostara, koja nudi pogled na prirodne ljepote, nezaobilazna je atrakcija za turiste koji dolaze u Bosnu i Hercegovinu.

Moderno opremljeni Talgo voz sa znatno poboljšanom ponudom Željeznica Federacije BiH (ŽFBiH), koji svakodnevno vozi na relaciji Sarajevo – Mostar – Čapljina od prošle godine ponovno je stavljen u promet, a nakon što je prethodno godinu dana izvršen remont pruge.
Linija Sarajevo-Mostar koja je proglašena jednom od 18 najljepših na svijetu prema izboru uglednog britanskog lista “Guardian”, ove godine je privukla veliki broj stranih turista.
Britanski list ”Guardian”opisao je bh. liniju kao izuzetno atraktivne i povoljne s izuzetnim predjelima, posebno dolinom Neretve.

”Dok cesta ide dolinom, pruga se probija kroz planine i preko vijadukta i brojnih tunela”, opisala je autorica teksta preporučujući turistima da za nisku cijenu mogu dobiti izuzetan doživljaj.

Turska turistkinja Yagmur Ozbek iz Izmira koja voli putovati vozom na ovaj vid putovanja odlučila se zbog prirodnih ljepota koje nudi ta linija.

”Jako nam se svidjelo, putovanje je onakvo kakvim su ga i opisivali. Ljepota rijeke oduzima dah. Tokom putovanja vam neće biti dosadno i uvijek imate nešto novo i lijepo za vidjeti, pravo uživanje”, rekla je Ozbek za Anadolu Agency (AA).

U vozu su također bili i turisti iz Francuske.

Leila Mallem iz Francuske je oduševljena prirodnim ljepotama i zelenilom u BiH.
”Došla sam u BiH sa svojom sestrom. Kada sam istraživali koja mjesta bi mogli da posjetilo vidjeli smo da je ova linija među poznatijim u svijetu”, rekla je Leila.

Dodala je da je priroda podsjeća na Alpe u Francuskoj, kao i da joj se sviđa bh. kultura, jela i ljudi.

Fumi Kazuya, japanski turista također je rekao da ga je oduševio krajolik i prirodne ljepote koje nudi putovanje vozom iz Sarajeva u Mostar.

”Došli smo iz Budimpešte u BiH, naša želja je da bolje upoznamo ovu zemlju na Balkanu, oduševljeni smo zelenilom koje posjedujete”, rekao je Fumi iz Japana.
Mašinovođa Ismet Repuh koji godinama radi u ŽFBiH rekao je da je ovaj posao naslijedio od svog oca, a njegov otac od njegovog dede. Također je ukazao na tehničke karakteristike pruge Sarajevo-Mostar.

”Posljednja stanica voza je u Čapljini, na svom putovanju voz prođe kroz 99 tunela na putu do destinacije. Ova linija je počela s radom prošle godine 15. juna. Ljudi vole putovati vozom i zadovoljni su s vožnjom. Preći ćemo put od 160 kilometara. Voz će do kraja sljedećeg mjeseca nastaviti da prevozi putnike na ovoj liniji”, rekao je Repuh.Repuh je dodao da je sigurnost putnika najvažnija za ŽFBiH, kao i da putovanje vozom u Bosni i Hercegovini nudi jedinstvenu priliku da se vide prirodne ljepote i put kojeg smatra najatraktivnijim u Evropi.

Voz koji polazi u 7:07 sati svakodnevno iz Sarajeva i vraća se u 19:45 sati iz Mostara je popularan vid prijevoza za mnoge strane turiste kao i za domaće stanovnike.
Svaki dan više stotina putnika se prevozi modernim Talko vozom, koji ima više od 10 vagona koji su klimatizirani i opremljeni po najmodernijim standardima. Ova linija nudi mogućnost za uživanje u pogledu na jedinstvenu prirodu i krajolik BiH.
https://www.fokus.ba/vijesti/jedna-od-n ... h/1180417/
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 09 aug 2018 14:40

UNSKA PRUGA: Željeznice zadovoljne brojem putnika

slika

Otkako je 3. jula Unskom prugom počeo svakodnevno saobraćati bh. talgo-voz Sarajevo-Bihać-Sarajevo i tako elektrovučom nakon 27 godina, Bihać i Boanska krajina konačno povezani s glavnim gradom , u Upravi Željeznica Federacije BIH zadovoljni su brojem prevezenih putnika i ostvarenim prihodima, čime se ova putnička linija pokazala jednom od trenutno najisplativijih.

Stoga se razmišlja da se u skorije vrijeme u saobraćaj uvede i lokalni putnički voz Bihać-Bosanski Novi-Bihać kojim bi putovali učenici, studenti i radnici.

U prvih sedam dana augusta sa željezničkih stanica Bihać, Cazin-srbljani, Boanska Krupa i Otoka otputovao je 281 putnik, što pokazuje trend porasta broj putnika talgo-vozom. Dnevno putuje u prosjeku 160 putnika.

Zbog nezaštićenih cestovno-željezničkih prijelaza, bh.talgo-vozom od Bihaća do Bosanske Krupe putuje se cijeli sat, jer voz saobraća smanjenom brzinom, do pedeset km na sat. Kako bi se brzina podigla, a unaprijedila sigurnost učesnika u saobraćaju neophodno je instalirati prijelaze sa poluatomatskim branicima, kaže Samir Alagić, direktor područne infrastrukture ŽFBiH Bihać.

Željezničko-cestovni prijelazi jedan su od većih problema budući da ih je na ovom željezničkom području ukupno 50, a samo od državne granice do Bihaća 34. Alagić je ovom prilikom pozvao lokalne zajednice, gradove i općine, te Vladu USK-a da zajedno s Upravom Željeznica počnu rješavati ovaj problem.
https://krupljani.ba/usk/unska-pruga-ze ... tnika.html
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 15 aug 2018 18:35

Nova web stranica Željeznice Federacije BIH

https://www.zfbh.ba/

:zastava:
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 19 aug 2018 16:29

Željeznički putnički promet u FBiH doživio "procvat", zabilježen skok od 44 posto

slika

Po podacima Federalnog zavoda za statistiku, u željezničkom putničkom prijevozu u drugom tromjesečju 2018. prevezeno je ukupno 104.647 putnika i ostvareno 7.535.765 putničkih kilometara, što je u odnosu na isti period prošle godine više za 44,1 posto prevezenih putnika, a ostvareni putnički kilometri veći su za 102 posto.

Od toga, u unutrašnjem putničkom prijevozu broj prevezenih putnika veći je za 44,3 posto, a ostvareni putnički kilometri veći su za 102,2 posto u odnosu na isti period 2017.

U željezničkom teretnom prijevozu u tom periodu prevezeno je 2.059.430 tona robe, a ostvareno je 194.765.251 tonski kilometar, što je u odnosu na isti period 2017. manje za 4,2 posto tona prevezene robe i više za 5,2 posto tonskih kilometara.

Od toga, u unutrašnjem teretnom prijevozu prevezeno je manje za 18,6 posto tona robe, a ostvareni tonski kilometri manji su za 36 posto u odnosu na isti period 2017.

U međunarodnom teretnom prijevozu prevezeno je više za 28,3 posto tona robe, a ostvareni tonski kilometri veći su za 23,3 posto u odnosu na isti period 2017.
https://www.klix.ba/biznis/privreda/zel ... /180819036
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
BosnjackaHercegovina
Član
Postovi: 5508
Pridružen/a: 23 nov 2014 17:39

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la BosnjackaHercegovina » 19 aug 2018 19:49

Zmaj je napisao/la:
Željeznički putnički promet u FBiH doživio "procvat", zabilježen skok od 44 posto

slika

Po podacima Federalnog zavoda za statistiku, u željezničkom putničkom prijevozu u drugom tromjesečju 2018. prevezeno je ukupno 104.647 putnika i ostvareno 7.535.765 putničkih kilometara, što je u odnosu na isti period prošle godine više za 44,1 posto prevezenih putnika, a ostvareni putnički kilometri veći su za 102 posto.

Od toga, u unutrašnjem putničkom prijevozu broj prevezenih putnika veći je za 44,3 posto, a ostvareni putnički kilometri veći su za 102,2 posto u odnosu na isti period 2017.

U željezničkom teretnom prijevozu u tom periodu prevezeno je 2.059.430 tona robe, a ostvareno je 194.765.251 tonski kilometar, što je u odnosu na isti period 2017. manje za 4,2 posto tona prevezene robe i više za 5,2 posto tonskih kilometara.

Od toga, u unutrašnjem teretnom prijevozu prevezeno je manje za 18,6 posto tona robe, a ostvareni tonski kilometri manji su za 36 posto u odnosu na isti period 2017.

U međunarodnom teretnom prijevozu prevezeno je više za 28,3 posto tona robe, a ostvareni tonski kilometri veći su za 23,3 posto u odnosu na isti period 2017.
https://www.klix.ba/biznis/privreda/zel ... /180819036
:mashallah:
Samo BiH.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 05 sep 2018 17:16

On line kupovina karata od 06.09.2018. godine

Željeznice Federacije BiH obavještavaju javnost da će od četvrtka 06.09.2018. godine od 08:00 sati za putnike biti dostupna online kupovina karata za stanice: Čapljina, Mostar, Hadžići, Sarajevo, Podlugovi, Kakanj, Zenica, Maglaj, Zavidovići, Bihać, Cazin Srbljani, Bosanska Krupa, Bosanska Otoka, Tuzla i Lukavac.

Putnici koji izvrše kupovinu karti na ovaj način, iste će moći podići najkasnije 10 minuta prije polaska voza na jednoj od navedenih blagajni, uz davanje na uvid neki od identifikacijskih dokumenata.

Navedene stanice će na prigodan način istaći koje blagajne su predviđene za podizanje karti kupljenih online, da bi se izbjeglo čekanje u redu za preuzimanje istih.

Svim putnicima želimo ugodno putovanje Željeznicama FBiH.
https://www.zfbh.ba/on-line-kupovina-ka ... 18-godine/
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Željeznica u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 09 sep 2018 17:37

_EkXGM4J6HU
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Odgovorite