☑ Pravila foruma i savjeti

Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Moderator/ica: abu seid

Avatar
ABen
Član
Postovi: 9868
Pridružen/a: 18 okt 2012 17:45

Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la ABen » 14 sep 2013 13:19

Spisak aerodroma u Bosni i Hercegovini
http://bs.wikipedia.org/wiki/Spisak_aer ... ercegovini

Međunarodni aerodromi
Banja Luka (LQBK - BNX) Međunarodni aerodrom Banja Luka
Mostar (LQMO - OMO) Međunarodni aerodrom Mostar
Sarajevo (LQSA - SJJ) Međunarodni aerodrom Sarajevo
Tuzla (LQTZ - TZL) Međunarodni aerodrom Tuzla

Domaći aerodromi
Banja Luka (LQBZ) Aerodrom Zalužani Banja Luka
Bihać (LQBI) Aerodrom Golubić Bihać
Ćoralići (LQCO) Aerodrom Ćoralići
Glamoč (LQGL) Aerodrom Glamoč
Kupres (LQKU) Aerodrom Bajramovići Kupres
Livno (LQLV) Aerodrom Livno
Mostar (LQMJ) Aerodrom Jasenica Mostar
Prijedor (LQPD) Aerodrom Prijedor
Sarajevo (LQBU) Aerodrom Butmir Sarajevo
Tomislavgrad (LQTG) Aerodrom Tomislavgrad
Tuzla (LQJL ) Aerodrom Jegen Lug Tuzla
Visoko (LQVI) Aerodrom Visoko

Vojni aerodromi
Bihać Vojni aerodrom Bihać - Grmeč
Sarajevo (LQSV) Vojni aerodrom Sarajevo
Tuzla Vojni aerodrom Tuzla

Mislim da je vazno za nas da pratimo izgradnju i razvoj naseg zracnog saobracaja i zracnih luka. Bosna je opkoljena sa neprijateljima i zato je zracni saobracaj vazan za nas.

Kontrola neba iznad Bosne
Zadnja izmjena: ABen, dana/u 01 jul 2015 09:44, ukupno mijenjano 1 put.
Mi Bosnjaci vjerni Bosni

Avatar
ABen
Član
Postovi: 9868
Pridružen/a: 18 okt 2012 17:45

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la ABen » 14 sep 2013 13:21

Rekordan promet Sarajevskog aerodroma
http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/104 ... droma.html

Prema podacima Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, u čijoj su nadležnosti sva tri aerodroma u Federaciji BiH, aviopromet na međunarodnim aerodromima u avgustu ove godine zabilježio je rekordan broj putnika u jednom mjesecu u historiji FBiH.

Prevezeno je 101.899 putnika, što je, u odnosu na avgust 2012. godine, više za 26.116 putnika ili za 25,63 posto. Na ovaj način je usluge aerodroma u FBiH u jednom mjesecu prvi put koristilo više od 100.000 putnika - kazala je za Fenu portparol Federalnog ministarstva prometa i komunikacija Amila Lačević.
U avgustu ove godine na Sarajevskom aerodromu zabilježen je promet od 79.796 putnika, na Aerodromu Mostar od 11.103 i na Tuzlanskom od 11.000 putnika.
Evidentan je trend povećavanja broja putnika na aerodromima u FBiH u prvih osam mjeseci ove godine. Prevezeno je 525.913 putnika, što je za 72.251 putnika ili za 13,74 posto više nego u odnosu na isti period 2012. godine.
Mi Bosnjaci vjerni Bosni

Avatar
ABen
Član
Postovi: 9868
Pridružen/a: 18 okt 2012 17:45

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la ABen » 14 sep 2013 13:31

Međunarodni aerodrom Sarajevo
http://bs.wikipedia.org/wiki/Me%C4%91un ... m_Sarajevo

slika

Međunarodni aerodrom Sarajevo (en. Sarajevo International Airport) (IATA: SJJ, ICAO: LQSA) je glavni aerodrom u Bosni i Hercegovini. Prije rata u Bosni i Hercegovini aerodrom se zvao Butmir. Ujedinjeni narodi su koristili aerodrom za dostavljanje humanitarne pomoći u toku rata.

Potreba za aerodromom u Sarajevu uočena je sredinom 1960tih, a nakon što su sugestije da se aerodrom izgradi u Sokolcu (35 km od Sarajeva) odbijene, izgradnja aerdroma na sadašnjoj lokaciji počela je 1966. godine.
2004. godine, 397.000 ljudi prošlo je kroz Međunarodni aerodrom Sarajevo. Samo osam godina prije, 1996 godine, ta cifra je iznosila oko25.000 ljudi. 2005. godine, Paddy Ashdown je zaustavio pokušaj bosanskohercegovačke Vlade da promjene ime aerodroma na Alija Izetbegović International Airport.

Od Daytonskog sporazuma, Sarajevski aerodrom je postao međunarodni aerodrom. Današnje avio-kompanije, koje lete za Sarajevo, su: Adria Airways,B&H Airlines, Austrian Airlines, Lufthansa, Jat Airways, Croatia Airlines, Turkish Airlines, Malev i ostali.

Godina - ukupno pazazira
2009 - 530.391
2008 - 506.398
2007 - 505.269
2006 - 466.186

Historijski razvoj aerodroma
http://www.sarajevo-airport.ba/tekst.ph ... id=6&kat=2

http://www.sarajevo-airport.ba/index.php?lang=bos
Mi Bosnjaci vjerni Bosni

Avatar
ABen
Član
Postovi: 9868
Pridružen/a: 18 okt 2012 17:45

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la ABen » 14 sep 2013 13:33

Međunarodni aerodrom Mostar
http://bs.wikipedia.org/wiki/Me%C4%91un ... rom_Mostar

Mostar International Airport, (hr: Međunarodna zračna luka Mostar) (IATA: OMO, ICAO: LQMO) je aerodrom blizu Mostara, Bosna i Hercegovina.

Aerodrom Mostar je otvoren za civilni saobraćaj 1965. godine samo za domaće letove.
1984. godine, Aerodrom Mostar postao je Međunarodni aerodrom Mostar, te je objavljeno da je on alternativa Međunarodnom aerodromu Sarajevo tokom Zimskih olimpijskih igara u Sarajevu 1984. godine. Aerodrom je postao polularan i za ljude koji koji dolaze na hodočašće u Međugorje. U 2012 godini kompanija je ostvarila rast prometa od 112% u odnosu na 2011 godinu. Planirano je proširenje zgrade terminala, obnova hangara i tehničke opreme aerodroma (stepenice za avione, tegljači za avione), proširenje platforme (parking mjesta za avione) aerodroma.

http://www.mostar-airport.ba/
Mi Bosnjaci vjerni Bosni

Avatar
ABen
Član
Postovi: 9868
Pridružen/a: 18 okt 2012 17:45

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la ABen » 14 sep 2013 13:37

Međunarodni aerodrom Tuzla
http://bs.wikipedia.org/wiki/Me%C4%91un ... drom_Tuzla

slika

slika

Međunarodni aerodrom Tuzla (en: Tuzla International Airport) (IATA: TZL, ICAO: LQTZ) je aerodrom blizu Tuzle, Bosna i Hercegovina. Aerodrom je civilni, ali služi i kao vojna baza.

Aerodrom Tuzla je nekada bio najveći vojni aerodrom u bivšoj Jugoslaviji. Stavljen je pod kontrolu snaga Ujedinjenih naroda 1992. godine. Od 1996. godina pa nadalje, postao je glavno čvorište za Snage stabilnosti (SFOR), koji su donijeli mir u Bosnu i Hercegovinu. 1998. godine, Tuzlanski kanton pretvorio je Aerodrom Tuzla u civilni aerodrom. Međunarodni aerodrom Tuzla otvorio se 10. oktobra 1998. godine.

Zgrada putničkog terminala, izgrađena 1998. godine, pruža kapacitet od 350 putnika po satu. Terminal je opremljen sa:
-Kapija za odlaske i dolaske
-Check-in brojače za registraciju putnika
-Usluga za hendikepirane putnike
-Putna agencija TIA
-Uslugabaggage handling
-Ured za "izgubljeno - pronađeno"
-SBS kontrola (24 sata) opremljena sa rendgenskim mašinama
-Autobusni i taksi prijevoz putnika od/do aerodroma
-200 parking mjesta
-Restoran
-Pošta i mjenjačnica
-Kiosk
-Usluga Prve pomoći

Od 30.3.2009 će u funkciji biti ljetni plan leta. BH Airlines je u kooperaciji sa Turskih Airlines uspotavila redovnu liniju Tuzla - Frankfurt am Main Intl - Tuzla. Plan leta predviđa dva puta sedmično let iz Tuzle, ponedjeljkom i srijedom u 15:00 sati, iz Frankfurta ponedjeljkom i srijedom u 18:40 sati. Let traje nepuna dva i pol sata. Tip aviona koji će biti u upotrebi je ATR72 sa 66 mjesta za putnike. Trenutno se karte mogu kupovati samo u putničkim agencijama.

http://www.tuzla-airport.ba/
Mi Bosnjaci vjerni Bosni

Avatar
ABen
Član
Postovi: 9868
Pridružen/a: 18 okt 2012 17:45

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la ABen » 19 sep 2013 11:13

:kenjo:
Air Serbia od 1. decembra leti za Banju Luku
B. A. 19/09/2013 09:30:00
http://www.vijesti.ba/vijesti/bih/16730 ... -Luku.html

Air Srbija / AA BEOGRAD / BANJA LUKA - Aviokompanija Air Serbia najavila je pet novih destinacija na koje će letjeti po promotivnim cijenama. Jedna od njih je i Banja Luka, a povratna karta na relaciji do Beograda koštat će 79 eura.

Air Serbia je najavila da će prema Abu Dhabiju od 27. oktobra letjeti četiri puta sedmično po cijeni od 393 eura, za Banju Luku i Prag svakodnevno od 1. decembra, a od 10. decembra svakodnevno za Bukurešt i Ljubljanu.

Cijena povratne karte za Ljubljanu je 99 eura, a za Prag i Bukurešt 109 eura. Promotivne cijene obuhvataju sve takse, a doplaćuje se samo usluga izdavanja karte, naveli su iz ove kompanije.

Podsjetimo, Air Serbia je nastala rebrendiranjem iz Jat Airwaysa, a osnovali su je Vlada Srbije i Etihad iz Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Na čelo firme je postavljen Dane Kondić, čiji su roditelji porijeklom iz BiH.
Mi Bosnjaci vjerni Bosni

Dezidijat
Član
Postovi: 901
Pridružen/a: 20 dec 2012 00:56

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Dezidijat » 19 sep 2013 18:34

Jutros sam procitao da jedino HIFA uvozi gorivo za avione a stvarno me razocaralo kako to da ni jedan aerodrom u BH nema svoju benz stanicu za prodaju i tocenje avionskog goriva zbog toga nas mnogi avioni i zaobilaze

Avatar
ABen
Član
Postovi: 9868
Pridružen/a: 18 okt 2012 17:45

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la ABen » 27 sep 2013 09:02

Bh. nebo kontrolisaće NATO, a ne Hrvatska
http://www.nezavisne.com/novosti/bih/Bh ... 11203.html

Uroš Vukić - 27.09.2013 08:03
SARAJEVO - Vojnu kontrolu nad nebom BiH imaće NATO, a zbog unutrašnjih političkih pitanja to ni u kom slučaju ne može biti Hrvatska, odnosno njene oružane snage, rekao je "Nezavisnim" izvor iz Ministarstva odbrane BiH.

"Vojnu kontrolu nad nebom BiH vršiće NATO ili neka njegova članica osim Hrvatske. Nekoliko puta smo pokušali stupiti u kontakt s kolegama u Sloveniji kojima nebo kontroliše Italija i da vidimo koliko to sve košta, međutim nikada nismo dobili odgovor na to pitanje. Neke priče kruže da Italijani to rade besplatno, a opet neke druge priče da to košta između 30 i 40 miliona evra godišnje. Sumnjam da baš džaba neko radi takav posao", ispričao je isti izvor.

On ističe da BiH mora imati vojnu kontrolu nad svojim nebom i da mora učestvovati u tom procesu barem šaljući podatke, odnosno radarske slike zemlji koja ima kapacitet da radi "air polising".

"Prema Predsjedništvu BiH otišao je dokument o kojem se oni moraju izjasniti, a koji se odnosi na avijaciju u BiH. Dokument, odnosno studija o vojnoj avijaciji BiH, podrazumijeva da se BiH riješi starih aviona koje ima, a koji su neispravni i to na način da ih proda pa novac uloži u nove i modernije, da se neki od njih remontuju ili da se zamijene za transportne i protivpožarne", ispričao je izvor "Nezavisnih".

Odgovarajući na pitanje da li BiH s remontovanim avionima kojima raspolaže može sama raditi "air polisinig", isti izvor navodi da može po lijepom i vedrom vremenu, jer su avioni zaista stari.

Podsjećanja radi, Oružane snage Hrvatske kroz BRAAD program i izradu Studije o nadzoru vazdušnog prostora za BiH, Makedoniju i Crnu Goru žele da kontrolišu nebo nad ovim zemljama, a kako su ocijenili pojedini analitičari, to rade na vrlo inteligentan način i korak po korak.

Analitičari tvrde da će studija koju za Hrvatsku radi NATO pokazati da BiH, Makedoniji i Crnoj Gori treba radar dalekog dometa, koji će na kraju vjerovatno biti nabavljen, nakon čega ostaje da se avioni neke od zemalja, u ovom slučaju Hrvatske, uvedu u vazdušni prostor.

I Dušanka Majkić, predsjedavajuća Zajedničke komisije za odbranu i bezbjednost parlamenta BiH, kaže da nema nikakve osnove da Hrvatska vojno kontroliše nebo nad BiH.

"Hrvatska želi da proširi svoj prostor djelovanja i to je logično, ali nema osnova da to radi u BiH", kazala je Majkićeva.

Inače BiH se i kada je u pitanju avijacija nalazi u apsurdnoj situaciji jer redovno plaća oko 100 pilota, koji pored mjesečne plate primaju i letački dodatak, iako praktično većina od njih nikada ne leti.

Prema nezvaničnim informacijama, BiH ima oko 40 helikoptera, od kojih je 15 ispravno, dok se ostali nalaze po hangarima širom BiH, ali i u Turskoj, gdje su završili odmah nakon rata i nikada nisu vraćeni na teritoriju BiH.

Pored tri vrste helikoptera, BiH ima i sedam aviona tipa orao, jednog supergaleba, devet jastrebova i nekoliko aviona cesna. Svi ovi avioni su neispravni i više od deset godina nisu poletjeli.

"Mi u BiH još nemamo odgovor na pitanje koliko stvarno imamo aviona i helikoptera u BiH, a kakva će biti avijacija krije se u dokumentu pod nazivom pregled odbrane, koji se pravi već sedam godina", kazala je Majkićeva.

Ona ističe da su Bošnjaci u BiH veoma zainteresovani za Oružane snage i da u njihovom sastavu žele i avijaciju, dok sa druge strane Srbi u BiH smatraju da Oružane snage treba ukinuti, a ako ne to, onda svesti na najmanju moguću mjeru koja isključuje avijaciju kao nerealnu i neracionalnu.
Mi Bosnjaci vjerni Bosni

Avatar
noel malcolm
Član
Postovi: 3276
Pridružen/a: 18 okt 2012 21:50

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la noel malcolm » 06 okt 2013 18:54

Dezidijat je napisao/la:Jutros sam procitao da jedino HIFA uvozi gorivo za avione a stvarno me razocaralo kako to da ni jedan aerodrom u BH nema svoju benz stanicu za prodaju i tocenje avionskog goriva zbog toga nas mnogi avioni i zaobilaze
ne samo av. gorivo, nego je i najveći uvoznik bitumena u BiH,

HIFA je čudo, sa svojim potencijalima,

ako ovako nastave i ako se ne prodaju, daleko ćemo dogurati sa njima.
“Radimo kao da ce sto godina biti mir,
a spremajmo se kao da ce sutra biti rat!”/Povijest Bosne/Noela Malcolma:
http://www.camo.ch/povijestbih.htm

Avatar
ABen
Član
Postovi: 9868
Pridružen/a: 18 okt 2012 17:45

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la ABen » 17 okt 2013 09:03

Ako sam dobro razumio, putnici ce letjeti do Beorada da bi presjeli u avione koji lete za druge relacije. Teza glupost za Bosnjake da jedan dio letova ide preko Beograda. Gdje ce Beograd da zaradi. Pa zar smo toliko glupi i naivni. :pih:
Uskoro redovna avio linija Sarajevo - Beograd?
http://www.nezavisne.com/posao/privreda ... 14047.html

Srna - 16.10.2013 15:41
SARAJEVO - Aviokompanija "BH Erlajns" će uspostaviti ponovo redovnu liniju između Sarajeva i Beograda, a pregovori o tome su u toku i uskoro se očekuju precizne informacije.

Novi let će biti ranojutarnji sa polaskom iz Sarajeva najkasnije u 6.00 časova kako bi se putnicima omogućilo presjedanje na što veći broj letova "Er Srbije".

Letovi bi trebalo da počnu od početka zimskog reda letenja, posljednjeg vikenda u oktobru i nosili bi oznaku "BH Erlajnsa" i "Er Srbije" prema "kodšer" sporazumu.

Drugi dnevni let obavljala bi "Er Srbija", a prema sada dostupnom redu letenja oni bi se obavljali svakodnevno sa polaskom u 14.10 časova iz Beograda i 15.30 iz Sarajeva, avionom ATR 72-500, uz kasnije povećanje kapaciteta i angažovanje većeg aviona.

Komercijalni direktor "BH Erlajnsa" Emir Dervišević potvrdio je za portal "Aviokarta.net" da će novi let biti uspostavljen u saradnji sa "Er Srbijom".

"U razgovorima koje smo obavili u Beogradu sa predstavnicima `Er Srbije`, sa kojima inače imamo fer i prijateljske poslovne odnose, dotakli smo temu ukidanja noćenja aviona iz Beograda u Sarajevu. Iskoristili smo priliku da ponudimo preuzimanje jutarnjeg leta iz Sarajeva jer imamo kapaciteta, a takođe smo spomenuli da su putnici naviknuti na ovaj jutarnji let prema Beogradu jer se on obavlja već desetak godina", rekao je Dervišević.

On je dodao da su sve informacije još nezvanične, pošto je još potrebno sačekati da se postigne dogovor i sa sarajevskim aerodromom u vezi sa planiranim vremenom leta.

U "BH Erlajnsu" smatraju da će "Jat", odnosno "Er Srbija" imati važnu ulogu na tržištu BiH. Novi jutarnji let "BH Erlajnsa" ka Beogradu omogućiće ne samo transfer na letove "Er Srbije" već i mogućnost jednodnevnih poslovnih posjeta između dva grada.

U početku je planirano da između Sarajeva i Beograda bude četiri jutarnja leta nedeljno /ponedjeljkom, utorkom, četvrtkom, subotom/, a da se kasnije od ljetnje sezone 2014. frekvencija poveća i da polasci budu svakodnevni.
Mi Bosnjaci vjerni Bosni

Avatar
ABen
Član
Postovi: 9868
Pridružen/a: 18 okt 2012 17:45

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la ABen » 21 okt 2013 12:58

Lufthansa Cargo certifikat za Međunarodni aerodrom Sarajevo
B. A. 21/10/2013 12:02:00
http://www.vijesti.ba/vijesti/bih/17339 ... ajevo.html
slika

SARAJEVO - Zahvaljujući trudu i zalaganju velikog tima koji je vrijedno radio na unapređenju i razvoju Centra za obuku stručnog osoblja Međunarodnog aerodroma Sarajevo, ovom centru dodijeljen je Certifikat LH Cargo (Lufthansa Cargo).

Riječ je o certifikatu kojim se priznaju obuke iz domena opasnih materija (DGR), koje se sprovode u trening centru Međunarodnog aerodroma Sarajevo.

Dobivanjem ovog certifikata priznatog operatera, znatno su olakšane sve buduće kontrole od drugih kompanija.

Centar za obuku stručnog osoblja Međunarodnog aerodroma Sarajevo svakodnevno postiže napredak u obuci i edukaciji svojih kadrova, nastojeći svakog radnika pojedinačno osposobiti za obavljanje više poslova, što je dokaz da Aerodrom prepoznaje važnost edukacije svojih uposlenika kao jednog od ključnih pokretača razvoja kompanije, navode iz Međunarodnog aerodroma Sarajevo.
Mi Bosnjaci vjerni Bosni

Avatar
ABen
Član
Postovi: 9868
Pridružen/a: 18 okt 2012 17:45

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la ABen » 24 okt 2013 10:53

Sarajevo: Bulent Arinc svečano pustio u funkciji displeje Anadolu Agency
Autor B. A. 24. 10. 2013. • 10:30
Multimedijalni sadržaji zajednički su projekt Anadolu Agency, Turkish Airlinesa i Međunarodnog aerodroma Sarajevo

http://www.24sata.info/vijesti/bosna-i- ... gency.html

Zamjenik premijera Republike Turske Bulent Arinc pustio je danas u funkciju displeje sa multimedijalnim sadržajima Anadolu Agency (AA) i njenih partnera u projektu, koje će posjetioci sarajevskog aerodroma moći pratiti na LCD monitorima u kompleksu zgrade aerodroma.

Multimedijalni sadržaji zajednički su projekt Anadolu Agency, Turkish Airlinesa i Međunarodnog aerodroma Sarajevo.

Kako javlja reporter AA, LCD monitori su postavljeni na dolaznim i odlaznim terminalima, u kafeteriji i u VIP salonu aerodroma, a putem njih svi putnici i posjetioci biće u prilici da konstantno prate multimedijalni prikaz sadržaja Anadolu Agency, kao i druga dva partnera u projektu.

U obraćanju prisutnima prije svečanog puštanja displeja u funkciju, Arinc je podsjetio da je prošle godine u Sarajevu otvoren Regionalni ured za Balkan Anadolu Agency, koji svoje vijesti i ostale sadržaje pruža na jezicima BiH i u regionu, te na turskom, arapskom i engleskom jeziku.

"Ponosni smo na uspjehe Anadolu Agency koje bilježi u posljednje vrijeme u svom poslu. Svoje usluge pruža na 10 jezika. Bio sam u Sarajevu i prije osam mjeseci u posjeti i znam da su sve medijske kuće pretplaćene na usluge AA, što nas čini izuzetno radosnim i ponosnim", rekao je Arinc.

Odnosi između BiH i Turske su izuzetno dobri, istakao je Arinc, te prenio najljepše želje i pozdrave cijele Vlade Turske i svih ministara na čelu sa premijerom Republike Turske Recepom Tayyipom Erdoganom.

"Danas smo na početku nešeg veoma lijepog, a to je zahvaljujući saradnji AA sa Međunarodnim aerodromom Sarajevo i kompanijom Turkish Airlines. Ovdje danas otvaramo info monitor, gdje će vijesti AA stalno biti objavljivane na četiri jezika posjetiocima, i to turskom, arapskom, engleskom i naravno jezicima naroda u BiH. Mislimo da je ovo izuzetno lijepo. Sigurno će svim putnicima i posjetiocima biti dostupne vjerodostojne i pravovremene informacije", poručio je Arinc.

Svečanom puštanju u funkciju displeja sa multimedijalnim sadržajima Anadolu Agency i njenih partnera u projektu, pored Arinca, prisustvovali su i ambasador Republike Turske u BiH Ahmet Yildiz, direktor Regionalnog ureda za Balkan Anadolu Agency Omer Cetres, direktor Turkish Airlinesa Salih Kansu, direktor Aerodroma Sarajevo Ivan Veličan, glavni urednik AA za Balkan Amir Zukić, predsjednik Fondacije za razvoj odnosa sa Bosnom i Hercegovinom (BIGMEV), te brojne druge zvanice.

Zamjenik premijera Arinc danas je doputovao u dvodnevnu posjetu Bosni i Hercegovini.

U okviru posjete Bosni i Hercegovini, Arinc će danas obići mezar prvog predsjednika Predsjedništva Republike Bosne i Hercegovine Alije Izetbegovića i prošetati Baščaršijom. Delegacija će kasnije posjetiti i sjedište Fondacije za unapređenje odnosa između BiH i Turske (BIGMEV).

Zamjenik turskog premijera će nakon Sarajeva otputovati u Zenicu, gdje će svečano otvoriti biblioteku „Fethi Gemuhluoglu“ na Odsjeku za turski jezik i književnost Filozofskog fakulteta Univerziteta u Zenici, a koju su zajednički izgradili Turska agencija za međunarodnu saradnju i koordinaciju (TIKA) i Turski kulturni centar "Yunus Emre".

Arincu će na Univerzitetu u Zenici biti dodijeljena počasna titule doktora nauka, a očekuje se i njegovo obraćanje prisutnima.

Drugog dana boravka u BiH, Bulent Arinc će posjetiti Mostar.
Mi Bosnjaci vjerni Bosni

Buzim83

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Buzim83 » 27 okt 2013 20:51

Aerodrom u Tuzli se preporodio ove godine :respekt:

Avatar
Logan
Član
Postovi: 469
Pridružen/a: 30 dec 2012 05:57

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Logan » 27 okt 2013 22:31

Buzim83 je napisao/la:Aerodrom u Tuzli se preporodio ove godine :respekt:

Ja kad sam vidio da je prekombinova vlada TK smjenila direktora nakon ovog uspona i dala to mjesto nekom novom podobnijem kad se nisam sasjekao.

Avatar
noel malcolm
Član
Postovi: 3276
Pridružen/a: 18 okt 2012 21:50

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la noel malcolm » 28 okt 2013 13:56

Logan je napisao/la:
Buzim83 je napisao/la:Aerodrom u Tuzli se preporodio ove godine :respekt:

Ja kad sam vidio da je prekombinova vlada TK smjenila direktora nakon ovog uspona i dala to mjesto nekom novom podobnijem kad se nisam sasjekao.
Imam ja odličan primjer iz svoga kraja,

čovjek je firmu sa 100 radnika doveo iz dugogodišnjih gubitaka u pozitivu,

super imidž stekli, posao pravo krenuo i kada su namirisali pare,

organizovali se domaći političari na čelu sa crvenom bandom i zamijenili direktora.

Nakon godinu dana ponovo gubici i evo sada već ne rade 4 mjeseca nikako.
“Radimo kao da ce sto godina biti mir,
a spremajmo se kao da ce sutra biti rat!”/Povijest Bosne/Noela Malcolma:
http://www.camo.ch/povijestbih.htm

Avatar
ABen
Član
Postovi: 9868
Pridružen/a: 18 okt 2012 17:45

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la ABen » 30 okt 2013 18:04

Nove aviolinije iz Sarajeva za Moskvu i Beograd od decembra
B. A. 30/10/2013 16:36:00
http://www.vijesti.ba/vijesti/bih/17535 ... embra.html

SARAJEVO - Međunarodni aerodrom Sarajevo ima najavu ruske aviokompanije Moskovia Airlines za otvaranje linije na relaciji Moskva - Sarajevo - Moskva u decembru, potvrdila je za portal Klix.ba stručna saradnica za odnose sa javnošću Sabina Kovač.

U kompaniji Moskovia Airlines letove planiraju obavljati u okviru zimskog reda letenja, a prema njihovom planu počeli bi saobraćati u drugoj polovini decembra, pa do isteka važnosti zimskog reda letenja (29. marta 2014. godine), jednom sedmično, petkom.

"Prvi let bi, u skladu sa tom najavom, bio obavljen 20. decembra ove godine. Polijetanje iz Moskve planirano je za 11:00 sati (po lokalnom vremenu), slijetanje u Sarajevu je također u 11:00 sati (po lokalnom vremenu). Povratak iz Sarajeva planiran je za 12:00 sati, sa slijetanjem u Moskvu u 18:00 sati (također po lokalnom vremenu). Da ne bi bilo zabune, naglašavam da je vremenska razlika između Moskve i Sarajeva 3 sata", kazala je Kovač.

No, to nije sve kada je riječ o letovima iz Sarajeva, budući da BH Airlines radi na uvođenju linije za Beograd, koja bi trebala krenuti već početkom decembra.

BH Airlines bi iz Sarajeva, avionom ATR 72, letio u šest sati, a vraćao bi se istog dana u 9:35 sati, i tako četiri puta sedmično, saznajemo u ovoj kompaniji. Na liniji Beograd - Sarajevo - Beograd svaki dan u popodnevnim satima leti i Air Serbia.
Jebo ih Beograd! Koji su to kreteni...
Mi Bosnjaci vjerni Bosni

Bosnjak
Član
Postovi: 877
Pridružen/a: 30 okt 2012 01:32

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Bosnjak » 30 okt 2013 18:08

Pa ako ta ruska kompanija hoće da otvara tu liniju ne vidim u čemu je problem. Ne očekuješ valjda da će neko sa sarajevskog aerodroma reći: "Pa znate mi ne volimo Beograd ni Srbiju i zato ne može linija". Svaka nova linija je dodatni profit za aerodrom.

Avatar
ABen
Član
Postovi: 9868
Pridružen/a: 18 okt 2012 17:45

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la ABen » 30 okt 2013 18:20

Bosnjak je napisao/la:Pa ako ta ruska kompanija hoće da otvara tu liniju ne vidim u čemu je problem. Ne očekuješ valjda da će neko sa sarajevskog aerodroma reći: "Pa znate mi ne volimo Beograd ni Srbiju i zato ne može linija". Svaka nova linija je dodatni profit za aerodrom.
Pogresno. Nije to ruska kompanija, nego nasi. Zele da preko Beograda dalje da letis. BH Airlines ce da leti do Beograda, tako da bi dalje mogao letiti za neke druge zemlje. Ovako samo jacas Beograd jer ce oni najvise profitirati od ovog. Umijesto da jacamo nase veze sa drugim drzavama mi cemo na primjer za london letjeti samo preko Beograda.

Bio je clanak gdje je pisalo da ce avioni iz Sarajeva letjeti za Beograd ujutro rano tako dabi mogao presjesti na drugi let prema drugim aerdromima u svijetu.
:vomit:
Mi Bosnjaci vjerni Bosni

Bosnjak
Član
Postovi: 877
Pridružen/a: 30 okt 2012 01:32

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Bosnjak » 30 okt 2013 18:24

Nije tačno.

To sa BH Airlinesom je potpuno druga priča i nema veze s ovim. Postavlja se pitanje šta mogu sa dva aviona osim letiti za Beograd i zaraditi bilo šta. Ne možeš sa dva aviona letiti u 50 destinacija.

A ovo nema nikakve veze sa tom pričom od prije neki dan. Moskovia Airlines je ruska avio kompanija i koristiće svoje avione za letove na relaciji Moskva - Sarajevo.

Avatar
ABen
Član
Postovi: 9868
Pridružen/a: 18 okt 2012 17:45

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la ABen » 30 okt 2013 18:28

Bosnjak je napisao/la:Nije tačno.

To sa BH Airlinesom je potpuno druga priča i nema veze s ovim. Postavlja se pitanje šta mogu sa dva aviona osim letiti za Beograd i zaraditi bilo šta. Ne možeš sa dva aviona letiti u 50 destinacija.

A ovo nema nikakve veze sa tom pričom od prije neki dan. Moskovia Airlines je ruska avio kompanija i koristiće svoje avione za letove na relaciji Moskva - Sarajevo.
To su dvije razlicite price. Jedna je ruska kompanija koja ce uvesti tu liniju Sarajevo-Moskva.

Druga prica je ova.
No, to nije sve kada je riječ o letovima iz Sarajeva, budući da BH Airlines radi na uvođenju linije za Beograd, koja bi trebala krenuti već početkom decembra.

BH Airlines bi iz Sarajeva, avionom ATR 72, letio u šest sati, a vraćao bi se istog dana u 9:35 sati, i tako četiri puta sedmično, saznajemo u ovoj kompaniji. Na liniji Beograd - Sarajevo - Beograd svaki dan u popodnevnim satima leti i Air Serbia.
Mi Bosnjaci vjerni Bosni

Odgovorite