☑ Pravila foruma i savjeti

Suniti i Šiiti

Avatar
Abidaga
Član
Postovi: 5848
Pridružen/a: 20 okt 2012 21:29

Suniti i Šiiti

Post Postao/la Abidaga » 22 aug 2013 14:53

CBAtkdspbCE
Preporod: Kome treba šiizam u Bosni?
15.08.2013
Islamska zajednica podržava vjerske projekte u medijima, međutim ako se Islamska zajednica ne konsultira u vezi s određenim projektima ili ako ne učestvuje, onda se otvaraju vrata za haos koji može rezultirati ideološkim insinuacijama i ekstremizmom. Svaka dobro plaćena organizacija moći će da širi nered i smutnju među muslimanima u BiH i da niko ne bude odgovoran. U udarnim terminima u danima Bajrama FTV je emitirala dokumentarni serijal „Sunniti, šiiti“, koji je jedan dio muslimana u BiH uznemirio, druge zbunio a treće jednostavno uvrijedio. U tom kontekstu postavljamo neka važna pitanja:
1. Kome treba ovakav film? Treba li nam film s ovom tematikom nakon brojnih ideoloških nasrtaja na muslimane, širenja različitih mezhebskih i akaidskih ideja, naročito tokom agresije, i treba li nam objašnjavanje šiizma među bh. muslimanima, naročito ako se uzme u obzir da šiizam nikada nije imao apsolutno nikakvu podršku muslimana u BiH?
2. Kome je potrebno da bh. muslimane zbunjuje sukobima starim 14. vijekova, odnosno pitanjima koja nisu riješena tamo gdje su nastala, u muslimanskom svijetu i koja, najvjerovatnije, neće nikada biti ni objektivno rasvijetljena niti riješena?
3. Kome odgovara zbunjivanje bh. muslimana danas pred Popis 2013. godine kada se muslimani svakodnevno nastoje zbuniti u nacionalnom i vjerskom smislu?
4. Serijal se završava objašnjenjem geopolitičke situacije oko sukoba u Siriji. Stoga se postavlja pitanje: ako je u slučaju Sirije riječ o geopolitici, zašto serijal tematizira vjersku podjelu, a ako je riječ o vjerskoj podjeli i sukobu čemu onda završnica serijala klasičnom geopolitičkom propagandom?
5. Zašto nije potpisan autor teksta serijala, te zašto se ne zna porijeklo scena iz serijala?
6. Zar nam treba Kerbela u vremenu kada pokušavamo preboljeti sve kolektivne dženaze i sukobe zbog kojih svakodnevno tugujemo?
7. Zašto se Islamska zajednica ne spominje kao saradnik u serijalu? Znači li to da će svako moći, kako god i kada god želi režirati emisije o islamu i emitirati ih na javnom servisu?

http://www.preporod.com/index.php/magaz ... bosni.html


16.08.2013
Dr. Safvet Halilović na hutbi u Sarajevu održanoj u Fahdovoj džamiji, ukazao je na opasnost širenja šiizma u posljednje vrijeme u Bosni i Hercegovini:
flvWwmvsENI
Yi_BeybN_JYrmcnBElpE0k


17.08.2013
SAFF: U udarnim terminima u danima Bajrama FTV je emitovala dokumentarni serijal „Sunniti, šiiti“. Serijal je u najmanju ruku prošiitski, a da jeste potvrdit ćemo kroz analizu epizode: „Poslanikovo nasljedstvo“.

Želimo vjerovati da su i sagovornici u epizodi izmanipulisani, pa se nećemo baviti njihovim djelima i nakanama nego korištenim propagandnim tehnikama. Nećemo se baviti ni sa nakanama FTV-a ili ličnošću autora serijala, nego njihovim djelom. Propagandne tehnike koje su autori koristili u gledanoj epizodi, prema definiciji, su sljedeće: zanemarivanje historijskog konteksta, nedovoljno potkrepljivanje činjenica, upotreba autoriteta, obezličavanje druge strane prikrivanjem njenih stavova i posebnosti, upotreba stereotipa, emocionalni sendvič, čak i emocionalno otežane riječi.

U tekstu se, na primjer, navodi: „Većinska skupina muslimana, kasnijom podjelom nazvana sunitima, pripadnike Poslanikove porodice shvataju samo ashabima, ne dajući im nikakvu prednost. Zaslužuje li Ehli Bejt, Ali Aba, njih petero, Poslanik Islama, Ali, Fatima, Hasan i Husein, poseban tretman?"

Kako bi konzumentima (kojima pitanje jeste upućeno) dali potvrdu da Ali Aba zaslužuje „poseban tretman", autori daju prostora Edinu Urjanu Kukavici, koji citira i ajet: „Allah želi da vas o porodico Poslanikova očisti od svake nečistoće". Kukavica tako naglašava ljubav prema porodici Poslanika, te za to kao argument koristi ajet iz Kur'ana (propagandna tehnika „upotreba autoriteta"). Pun pogodak je kada Kukavica kaže: „Iz naše ljudske perspektive, govoriti o porodici Božijeg Poslanika, koja je spomenuta u Kur'anu u takvom kontekstu, bilo bi kao da žaba govori o aurori borealis".

Potom slijedi sunnija Mustafa Spahić sa kratkom izjavom (20 sekundi): „Ja odgovorno tvrdim, sa punom sviješću i punoj pameti, princip Islama nije kastinski sistem, da se iz krvnog potomka izvlači imam ili šejh."

Onda opet Edin Urjan Kukavica: „Hajde da za trenutak, za ovu priliku, odvojimo pitanje nasljeđivanja od pitanja znanja". Kukavica potom naširoko obrazlaže i opravdava šiitske stavove o pravu nasljeđivanja potomaka Božijeg poslanika. Konzumentima poruke se tako suptilno pojašnjava da šiije svoje stavove ne zasnivaju na krvnom srodstvu, nego znanju. Ne pojašnjava im se stav Ehli Sunneta, naravno.

U ovom dijelu koristi se i propagandna tehnika „emocionalno otežane riječi", kada Kukavica pravi pauze u izjavi ili se kroz suze osmjehuje govoreći o porodici Poslanika. Ovim propagandnim postupcima autori ističu šiitsku ljubav prema Ehli Bejtu i šiitski tretman Ehli Bejta, kao jedini prihvatljiv i mjerodavan, namjerno zapostavljajući ljubav Ehli Sunneta naspram časne porodice Poslanikove. Autori propuštaju kazati da je Ehli Bejt kod sunija izuzetno voljen i cijenjen i da su hadisi koje oni prenose zapisani u svim knjigama hadisa, kao i da je znanje Alije izuzetno cijenjeno. Ehli Sunnet voli Ehli Bejt i odaje im svaku počast, jer to je i odavanje počasti samom Poslaniku. To jeste poseban, sunnitski tretman porodice Božijeg Poslanika, koji se od šiitskog razlikuje u sljedećem: šiije smatraju da je Ehli Bejtu, odnosno Aliji, trebala pripasti vlast nakon smrti Poslanika. Istina je da Muhammed a.s. nije oporučio ko će biti halifa poslije njega već je to prepustio Ummetu. Ashabi su kao prvog halifu izabrali Ebu Bekra, pa Omera, pa Osmana, pa Aliju. Sve drugo, posebni tretmani ili opravdanja, je podmetanje vlastitih želja kao historijskih činjenica.


Kada je u pitanju Alija, sagovornik Ibrahim Avdić navodi da je Alija bio u samoizolaciji, da je bio opozicija, da se bavio poljoprivredom, a Kukavica i da je žrtvovao interes, blagostanje, potrebe, sve zarad „jedinstva ummeta". Ovdje se naglašava da je Aliji učinjena nepravda, da mu je silom oduzet hilafet što i jeste šiitski stav, čak i da je Alija toga bio svjestan. No, ne iznosi se ništa više od toga, na primjer da je prihvatio halife, da su halife i konsultovale Aliju oko određenih pitanja, da su prihvatale njegove sugestije i savjete, da je učestvovao u vođenju hilafeta na taj način. U kakvim je odnosima bio Alija sa halifama kazuje i to da je Esma bint Umejs, supruga Ebu Bekrova, brinula o Poslanikovoj kćeri Fatimi, Alijinoj supruzi, dok je bila u tuzi zbog smrti Božijeg Poslanika. Esma ju je i okupala i stavila u kefine nakon smrti. Kada je Ebu Bekr preselio na ahiret, Esmu je oženio niko drugi do Alija. Alija je također svoju i Fatiminu kćer dao halifi Omeru, a nije zgoreg i podsjetiti na imena Alijinih sinova i unuka: Ebu Bekr b. Ali, Osman b. Ali, Omer b. Ali, Ebu Bekr b. Hasan, Omer b. Hasan.

Upravo izostavljajući te činjenice o vezama i odnosima Alije i halifa ili čast i ljubav koju Ehli Sunnet bjelodano vijekovima izražava naspram Alije i njegove porodice autori propagandnim postupkom (tehnika nedovoljnog potkrepljivanja činjenica) daju prostor samo za „nepravdu" naspram Alije, što je učenje šiita.


Kada je u pitanju Muavija autori serijala ipak ne uspijevaju prikriti animozitet naspram ovog ashaba. Naglašavaju Muavijinu ljubav prema vlasti i moći (tehnika upotrebe stereotipa), da je napravio emirat, njegovo protivljenje navodnim najavljenim smjenama, itd. Koriste se inserti iz šiitskog filma u kojem je Muavija obučen kao kralj. Uopće se i ne spominje Muavijin zahtjev Aliji da se ubice prethodnog halife Osmana pronađu i kazne. I Zubejr, Talha i Aiša su upozoravali Aliju da odmah izvrši kazne nad Osmanovim ubicama. Ne spominje se ni podatak da su Aliju, kada su vidjeli da će Alija potpisati primirje sa Muavijom, izdali upravo njegovi sljedbenici, ostavili ga i na kraju ga ubili. Haridžije. I Husejna su izdali njegovi sljedbenici. Ubio ga je Šurehbil b. Kurt Ed-Dababi El-Kilabi, Ebu Es-Sabiga.

Autor u epizodi naglašava da Husein nije mogao prihvatiti Jezida kao halifu, te da je reagirajući na pritiske i navodne najave ubistva, napustio Mekku. Ne spominje da je Husejn bio u Mekki, sve dok ga šiije iz Iraka nisu počele zvati da dođe kod njih. To potvrđuju sve historijske knjige, i šiitske i sunnijske. Husejn je napisao pismo u kojem kaže: Doprla je do nas žalosna vijest, ubijen je Muslim b. Akil, Hani b. Urve, Abdullah b. Jaqtar, naše su nas šiije prevarili i izdali, pa ko želi od vas da sada napusti ovo mjesto , neka ide, neće snositi nikakva grijeha. (Ia'almu El-Weri, od Et-Tabrisija, 949, Kešfu-l-Gimme). Et-Tabrisi je poznati šiitski učenjak. Za Ehli Sunnet generalno, nokat Husejnov vrijedi više od Jezida, ni to se ne spominje.


Gotovo svi sagovornici u ovoj epizodi, osim profesora Mustafe Spahića, ne skrivaju simpatije naspram šiitskog učenja, ili su im autori dodijelili tu ulogu, uzimajući iz konteksta njihove riječi. Profesoru Spahiću autori su namijenili ulogu sunnije, druge strane, ali propagandnim tehnikama njegov se nastup u epizodi minimizira. Profesoru Spahiću tokom cijele epizode daje se vrlo malo prostora, a sagovornici koji slijede naširoko obrazlažu i opravdavaju šiitsko učenje. Spahiću se ne dozvoljava da sunnitske stavove pojašnjava, ostalim sagovornicima u epizodi da. Tom propagandnom tehnikom se stav Ehli Sunneta umanjuje, a forsira se šiitski.

Da je cilj ove epizode bio objektivan pogled na sljedbe u Islamu, autori bi dali dovoljno prostora i za stavove i učenje Ehli Sunneta. To se, međutim, nije desilo. Valja i napomenuti, kako smo već naglasili, koriste se i inserti iz šiitskih propagandnih filmova, a za potenciranje određenog stava pojedini se detalji ponavljaju. Na primjer, oko treće minute se u tekstu navodi da je Poslanik na Oprosnom hadžu Aliju proglasio Mevlom, podigavši mu ruku u zrak. Isti detalj se ponavlja nakon minutu – dvije: Poslanik diže Alijinu ruku – Alija je nasljednik (tehnika emocionalni sendvič: emocija – racionalno – emocija). Autori su, nažalost, suptilnom propagandom nastojali prije svega dati odgovor na pitanje ko je bio u pravu između dvojice, Alije i Muavije, zbog čega njihovo djelo i podvrgavamo oštroj kritici i između kadrova. U svakom slučaju, mora im se priznati odlično vladanje propagandnim tehnikama.

Pitamo se ako se ovakvim podlim metodama koristi javni servis kojeg plaćaju svi građani BiH, i vjernici i ateiste, u muslimani i kršćani, i sunije i šiije gdje nas vodi skolnost javnih emitera da budu u službi raznih centara moći. Do sad smo navikli da su javni servisi lojalni političkim strankama, a sad nam FTV otvara mnogo pitanja i nedoumica. Za čije interese je FTV uradila ovaj projekat? Na kraju posebno napominjemo da je princip Ehli-sunnetskog učenja ne pravljenje razlika među ashabima, ne ulaženje u rasprave o tome ko je upravu i na kraju niko od uleme nikad nije zanjekao pogreške pojedinih ashaba, npr. Muavije.

http://www.saff.ba/islamske-teme/155-pr ... niti-siiti


a_TSbdK-G3g0gbaEEKbtuM


18.08.2013
Rijaset: Posljednjih sedmica u ovdašnjem „muslimanskom“ virtuelnom svijetu izrazito su bile aktivne diskusije o dvije teme koje su se ticale ili su upućivane na institucionalnu Islamsku zajednicu. Rasprave su vođene po internet forumima i portalima uz učešće poznatih i anonimnih diskutanata i komentatora. Važno je odmah reći, da su za Islamsku zajednicu konstruktivne i pristojne rasprave muslimana dobrodošle i poticajne.

Tema prve rasprave odnosila se na problematiziranje brisanja iz registra Ministarstva pravde Federacije BiH Fondacije Daru-l-Kur'an iz Mostara, koju vodi hafiz Dževad Gološ. Osnovna djelatnost Fondacije je poučavanje Kur`anu, učenje hifza i izvođenje novih hafiza. Principijelno, zaista, hvale vrijedna aktivnost protiv koje niko razuman ne može biti. Međutim, istine radi treba kazati da Fondacija Daru-l-Kur'an ne ispunjava uvjete koje je predvidio državni Zakon o slobodi vjere i pravnom položaju crkava i vjerskih zajednica i da je prilikom registracije zaobiđen državni Zakon. Nadalje, Fondacija permanentno proizvodi konfliktan odnos prema organima Islamske zajednice u Mostaru i podstiče animozitet..

Tema druge rasprave odnosila se na vjerske aktivnosti iranskih organizacija, odnosno organizacija i pojedinaca koje promoviraju šijski svjetonazor u Bosni i Hercegovini. Naime, Rijaset Islamske zajednice zaprimio je više žalbi muslimana i članova Islamske zajednice u kojima se iskazuje zabrinutost zbog vršenja vjerskih djelatnosti i bavljenja tumačenjem islama od strane pojedinih predstavništava iranskih organizacija u Bosni i Hercegovini. Najveći broj prigovora odnosi se na rad Fondacije „Mula Sadra“, posebno u segmentu koji se tiče tumačenja islamskih propisa u formi pitanja i odgovora koja se objavljuju na internet stranici ove Fondacije. Naravno, Islamska zajednica ne može biti ravnodušna na postojanje takvih aktivnosti i na saznanja koja govore da ima elemenata bavljenja vjerskim poslovima iz nadležnosti Islamske zajednice, što je kršenje državnog zakona i predstavlja nasrtaj na Ustav Islamske zajednice i bošnjačku islamsku tradiciju. Iranske organizacije jasno znaju da se, prema Ustavu Islamske zajednice i islamskoj tradiciji Bošnjaka, na području Islamske zajednice vrše islamski obredi u skladu s hanefijskom fikhskom školom, dok je Islamska zajednica nadležna da postavlja vjerske službenike i brine se o tumačenju islamskih propisa. Dakako, sve međunarodne institucije i organizacije trebaju poštovati načela gostoprimstva, nadležnosti i integritet vjerskog života muslimana Bošnjaka, a Rijaset Islamske zajednice, ukoliko bude neophodno, treba poduzimati odgovarajuće mjere kako bi zaštitio svoje ustavne nadležnosti, islamsku tradiciju Bošnjaka i poštivanje državnog zakona. Rijaset Islamske zajednice mora uzeti u obzir sve ove prigovore, analizirati utjecaje ili aktivnosti šijske provenijencije i, u slučaju potrebe, adekvatno reagirati.

Islamska zajednica mora biti zajednica srednjeg puta, ne može niti se smije priklanjati bilo kome, ali ta Zajednica mora biti otvorena za sve muslimane koji je prihvataju i poštuju njena načela. Kišobran Islamske zajednice mora biti dovoljno širok i prostran da pruži zaštitu svim muslimanima. Međutim, Islamska zajednica mora čuvati svoju institucionalnost, jasno definiranu obrednu praksu, snažno odražavati jedinstvo dina i ummeta, što joj je ustavna obaveza, ali, uz sve to, mora ljubomorno bdjeti nad islamskom tradicijom Bošnjaka i bez ikakvog sustezanja i s punom odlučnošću suzbijati svaku moguću zloupotrebu vjere, nakaradno tumačenje islamskih propisa, onemogućavati prelijevanje sektaških rasprava i trvenja na njeno područje i preduprijeđivati nasrtaje na hanefijsku obrednu praksu i maturidijsku akaidsku tradiciju. Islamska zajednica ima dovoljno kapaciteta i sposobnosti da razumijeva i tumači islam i praksu naših vjerskih velikana i uzora u vjeri. Žalosno je da neke organizacije ne razumijevaju ulogu Islamske zajednice i obredni život muslimana Bošnjaka pa nas opterećavaju vlastitim vjerskim tradicijama, tumačenjima i kontroverzama. Dakako, Islamska zajednica treba biti svjesna svih tih izazova i odgovorno vršiti svoju misiju. Njena odgovornost pred Bogom je velika, ali i pred muslimanima na ovim prostorima. Ona mora biti Zajednica srednjeg puta, Zajednica vjerničkog naroda, Zajednica mira i stabilnosti i, posebno, Zajednica muslimana ovih prostora.

P.S. Danas su mediji objavili da je putem Facebook-a upućena prijetnja za fizičku likvidaciju prof. dr. Rešida Hafizovića i da je ponuđen novčani iznos kao nagrada. Uznemiravajuće i šokantno! Stav Islamske zajednice je jasan i beskompromisan, a to je da Islamska zajednica najoštrije osuđuje i odlučno odbacuje svaki vid nasilja i prijetnji kojima se ugrožava ljudski život i sigurnost građana. Pravo na slobodno izražavanje svoga mišljenja i stava je neprikosnoveno pravo svakog čovjeka i ono ničim ne smije biti ugroženo. Islamska zajednica podržava slobodu izražavanja i iznošenja stavova i onda kada se ne slaže sa tim stavovima i prof. Hafizović ili bilo ko drugi zbog toga ne smije trpjeti bilo kakve posljedice. Iznošenje javnih prijetnji ili podsticanje na ugrožavanje slobode bilo koje osobe treba biti ozbiljno uzeto u obzir od strane sigurnosnih organa, a takve osobe moraju snositi zakonske posljedice za svoje riječi i ponašanje kojima se ugrožavaju drugi ljudi. Mora se konstatirati da se stječe dojam kako u posljednje vrijeme postoji stanovit interes i intencija podgrijavanja u javnom prostoru destruktivnih unutarmuslimanskih rasprava i optuživanja u kojima sa strašću učestvuju pojedini mediji i novinari, web-portali i Internet stranice, ali i da to ima podršku nekih stranih organizacija registriranih u BiH koje se čak bave vjerskom djelatnošću, što je u suprotnosti s državnim zakonom. Ove pojave su štetne po interese muslimana i Islamske zajednice, a oni koji prihvataju uloge u takvim timovima pristaju služiti tuđim selektorima.

Dakako, vezano za prijetnje upućene prof. Rešidu Hafizoviću, bez ikakve sumnje Islamske zajednica će štititi slobodu mišljenja, naučnog rada, iznošenja naučnih činjenica i akademskog djelovanja prof. Rešida Hafizovića i tražiti da se sve prijetnje usmjerene na njegovu sigurnost otklone.

http://www.rijaset.ba/index.php?option= ... Itemid=458


20.08.2013
SAFF: Profesor Rešid Hafizović posljednjih dana nalazi se u centru medijske pažnje. Izrečena prijetnja ubistvom na njegov račun usmjerila je fokus javnosti na priču o sputavanju slobode govora i na širenje govora mržnje, odnosno poticaja na ubistvo širenjem govora mržnje. Pojedini mediji i njihovi sagovornici na ovaj način, namjernim skretanjem pozornosti javnosti, tj. koristeći se skandaloznom i poganom prijetnjom neke osobe sa Facebooka, žele zamaskirati pravi lik i djelo profesora Rešida Hafizovića. Vješto se nameću zamjene teza. Rešid Hafizović je taj koji zajedno sa islamofobičnim medijima širi propagandu od početka o vehabijama i poziva na njihov linč. On je dio projekta zavađanja Bošnjaka, odnosno Hafizović, bez obzira je li to radi svjesno, učestvuje u neprijateljskoj proganandi koja ima za posljedicu stvaranje podjela među Bošnjacima, time što se sataniziraju tzv. vehabije, a u ime šiizma s kojim Bošnjaci nemaju nikakve veze.

Saff se ne bavi nikakvim govorm mržnje, mi javnost upućujemo na Rešida Hafizovića i njegovu drskost da javno zloupotrijebi Islamsku zajednicu i svoju poziciju i da propagira šiizam a sve pod plaštom nekakvog akademskog prava da govori šta hoće i kako hoće, kao da to pravo pripada samo onima koji nose akademske titule i zvanja.

Sjeća li se iko više čestitog mostarskog mladića rahmetli Magdija Dizdarevića. Rahmetli Magdi Dizdarević mučki je ubijen u julu mjesecu 2009.godine. On je ubijen iz duboke mržnje, njegov ubica je bio zadojen mržnjom prema tzv. vehabijama. Ubica nije poznavao Magdija, nikada se ranije nisu sreli, on je u Magdiju vidio opasnog vehabiju, upravo onako opasnog kako su vehabije opisane u brojnim tekstovima i intervjuima profesora Rešida Hafizovića i drugih brojnih profesora, akademika i novinara. Profesor Rešid Hafizović je vehabije predstavio kao najgoru vrstu ljudi na ovome svijetu. Hafizović se ne ustručava da našoj javnosti podmetne smutljive teze da su vehabije gore od Radovana Karadžića i Ratka Mladića, da Bošnjacima spremaju novu Srebrenicu, da se spremaju uzeti krvavi danak, odnosno da će potamaniti Bošnjake muslimane. U Hafizovićevim pričama vehabije su ružni, glupi, neuki, podli, ubice, špijuni, jednom rječju ljudski šljam, koje pod hitno i svim sredstvima treba očistiti iz BiH. Ko je god imao priliku čitati njegove tekstove nije mogao ostati ravnodušan. Većina konzumenata Hafizovićevih autorskih djela o vehabijama do vrha su se napojili govorom mržnje. Hafizović je velemajstor govora mržnje. Koga on zamrzi ne piše mu se dobro.

http://www.saff.ba/bih/170-resid-hafizo ... ora-mrznje

Dezidijat
Član
Postovi: 901
Pridružen/a: 20 dec 2012 00:56

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la Dezidijat » 22 aug 2013 21:28

Meni sve ovo lici na novu podvalu i isceniranja novog razdora medju Bosnjacima, namjerno pravljenje konflikta koji ne postoji u BiH ali ocito da nam komsije ovo prizeljkuju

Avatar
Abidaga
Član
Postovi: 5848
Pridružen/a: 20 okt 2012 21:29

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la Abidaga » 28 sep 2013 22:57

28.09.2013
Rešid Hafizović: Više od jedne decenije duga je geneza konstantnih napada na mene i na moj rad. Posljednja prijetnja smrću samo je kruna tih napada i, nadam se, za sigurnosne agencije ove zemlje definitivno prijeđena crvena linija brutalnog, nedemokratskog, neciviliziranog, neljudskog i antiislamskog ponašanja određenih selefijskih skupina u BiH koje su danas samo jedan od užasnih recidiva krvave agresije na Bosnu i Hercegovinu i prepoznatljivih eksponenata jedne militantne islamističke doktrine koja se već od devedesetih godina prošloga stoljeća pokušava prenijeti sa muslimanskog geopolitičkog prostora i implantirati na tlo ove zemlje. Ideološku avangardu rečenih eksponenata danas čini upravo ona pseudonovina koja se nedopustivo skriva iza jednog tako plemenitog pojma islamske kulturne abecede - saff, kakvu naviku skrivanja imaju i druge selefističke grupe u nas i u svijetu. Ta pseudonovina je i inspirirala onaj bolesni um koji je na internetu ponudio novčanu nagradu za moju glavu. Do koje mjere je bila unaprijed iskoordinirana ova najnovija hajka na mene, koja je na kraju rezultirala prijetnjom smrću, vidljivo je iz toga što je pominjana pseudonovina u četvrtak navečer postavila tekst na internetu, a već narednog dana je 'namjensku' hutbu održao jedan od njihovih aktivista, izvjesni hafiz koji je svojim propovjedničkim blebetanjem trebao dodatno podgrijati strasti njihovih istomišljenika. No, kada su ipak shvatili da su presegnuli crvenu liniju nedopustiva ponašanja, ali i pritisnuti nevjerovatnim i neumoljivim osudama javnoga mnijenja, kukavički su se počeli posipati pepelom. Međutim, sveukupno ponašanje ove bratije ne treba previše čuditi, jer rečena pseudonovina koju ta bratija pripravlja i nije ništa drugo već dugogodišnje leglo potencijalnih katila koji većma gube strpljenje što se ova zemlja, najzad, ne pretvara u novi Irak, Afganistan ili Siriju, pa da i sami, po uzoru na 'svoju braću po duhu', to jest po uzoru na one Dedžadžalove jurišnike koji čak i u Ramazanu liju muslimansku krv diljem muslimanskog svijeta, započnu krvavi pir unutar bošnjačkog nacionalnog korpusa. Bilo bi, naravno, nepravedno kazati da sam samo ja i moj rad na udaru ovih militanata, jer ovdašnja javnost zna da su oni prigodice odapinjali svoje otrovne strelice i prema nekim drugim mojim uvaženim kolegama na Fakultetu islamskih nauka u Sarajevu, kao i na sami Fakultet kao jedinu respektabilnu visokoškolsku obrazovnu instituciju Islamske zajednice u regiji Balkana koja jedino još nudi punovažnu interpretaciju vjere po mjeri islama i njegovih temeljnih vrijednosti. Ovi ljudi, koji odapinju svoje otrovne strelice iz svog pomenutog ideološkog brloga, kopajući po tuđoj intimi, svakojako etiketirajući i kao legitimnu metu isturajući svakoga u bošnjačkom korpusu ko se ne uklapa u njihovu depresivnu ideološku optiku, jesu ljudi veoma kvarnoga morala i krajnje opasnih namjera, jer nisu ništa naučili iz lekcije koju nam je svima održao Poslanik islama (a.s.), kada je na zoran način 'natrljao' nos hazreti Omeru, kasnijem drugom pravovjernom halifi islama, jer je ovaj tokom jedne bitke samovoljno sasjekao jednog idolopoklonika u trenutku dok je on izgovarao 'Svjedočanstvo vjere', misleći da mjerodavno čita stanje srca dotičnog idolopoklonika, nesvjesno i nepravedno tako preuzevši u svoje ruke prerogativu koja samo i jedino pripada Bogu. Ovdje je riječ o ljudima kojima nije dovoljno dobar svijet koji je Bog stvorio, pa bi ga oni na svoju ruku popravljali i prepravljali; njima ni Poslanik islama (a.s.) nije dovoljno dobar onakav kakav jest, pa od njega svaki dan prave karikaturu goru od svake karikature kojom njegovu plemenitu poslaničku osobu, pod krinkom slobode govora, prikazuju neki islamofobični časopisi na Zapadu; njima nije dovoljno dobar islam kojeg je donio Poslanik islama (a.s.), a koji promovira mudrost, znanje, napredak, duhovnu radost, slobodu, demokratiju, ljudska prava, socijalnu pravdu i slične vrijednosti koje je Bog vrlinom ove plemenite ideje otkrio civilizaciji krunskog Božijeg stvorenja, pa nam nastoje, ne birajući sredstva, nametnuti svoju depresivnu i militantnu interpretaciju islama koja bezmalo graniči sa terorizmom. Njima nije dovoljna kur'anska Objava, poslanička Predaja i islam, pa većma istrajavaju, i to pod svaku cijenu, ne na mezhepskom pluralizmu kao znaku milosti Božije u muslimanskoj zajednici, kako je to naglašavao Poslanik islama (a.s.), već na mezhepskoj podjeli kao matrici daljeg i nepopravljivog razjedinjavanja i razaranja jedinstvene muslimanske zajednice. Štaviše, oni su priču o mezhepskim podjelama izdigli iznad kazivanja o Objavi, Predaji i islamu unatoč činjenici da Poslanik islama (a.s.) nije donio mezhebe – pluralnost pravnih škola u islamu, nego je baš donio Kur'an, Sunnet i islam kao univerzalan religijski svjetopogled. Oni su nesretni kada se govori o međumuslimanskom dijalogu i međumezhepskoj toleranciji i razumijevanju u muslimanskoj zajednici, jer su navikli prolijevati muslimansku krv i, kao tajno oružje političkih centara moći sa Zapada i političke vrhuške iz kolijevke islama, spremni su služiti samo njima znanim ciljevima i svrhama, uglibljujući muslimanski svijet u živi pijesak mezhepskih podjela, razdora i klanja..

Treba ovdje otvoreno kazati i to da je nekadašnji prvi čovjek IZ u BiH svojim prvim reagiranjem na moj tekst 'Oni dolaze po našu djecu' zapravo dao zeleno svjetlo ovim islamističkim militantima za napad na mene, moju porodicu i moj znanstveni rad, napad koji, evo, ne prestaje ni do danas. Ne mislim da je to činio stoga jer je dijelio njihovo 'uvjerenje', već će prije biti da razlozi počivaju u sferi čisto zemaljskih interesa. Koliko su ti interesi snažni i koliko su 'teški' jasno je bilo iz učestalih posjeta tadašnjeg i sadašnjeg saudijskog ambasadora Rijasetu koji je ondje svaki put dolazio sa novim spiskom želja, a jedna od njih se redovito ticala i moje malenkosti, o čemu štošta ovdašnja javnost već zna.

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/inte ... h-porodica

Avatar
Bosni
Član
Postovi: 3916
Pridružen/a: 22 nov 2012 04:38

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la Bosni » 03 okt 2013 01:26

http://www.bosnjaci.net/prilog.php?rid=1&pid=50230
REISU-L-ULEMA PRIMIO DELEGACIJU PERZIJSKO-BOSANSKOG KOLEDŽA

Danas je reisu-l-ulema Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini Husein ef. Kavazović primio delegaciju Perzijsko-bosanskog koledža na čelu sa osnivačem prof. Muhamedom Jaferom Zareanom. Sastanku je prisustvovao i rukovodilac Vjerskoprosvjetne službe Rijaseta dr. Amir Karić.

Gosti su upoznali reisu-l-ulemu s aktivnostima ove odgojno-obrazvone ustanove u čijem sastavu djeluju Predškolska ustanova „Behar“, Osnovna škola „Đulistan“ te „Perzijsko-bosanski koledž s internatom“. Gosti su ovom prilikom naglasili veoma kvalitetnu i uspješnu dosadašnju saradnju sa Rijasetom Islamske zajednice u BiH, te istakli da se nastava u ovim ustanovama odvija u skladu sa Nastavnim planom i programom Ministarstva obrazovanja Kantona Sarajevo.

Tokom razgovora reisu-l-ulema je istakao značaj pridavanja pažnje kvalitetu odgoja u ovim odgojno-obrazovnim institucijama naglasivši važnost poštivanja islamske tradicije muslimana u Bosni i Hercegovini koji su sljedbenici hanefijske pravne i maturidijske akaidske škole.

Avatar
Abdurrahman
Član
Postovi: 664
Pridružen/a: 27 okt 2012 07:06
Lokacija: Tuzla, Bosna i Hercegovina

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la Abdurrahman » 12 okt 2013 01:10

Emisija Siti i Sunnit na FTV je sramna, podvala, a ucesnici u istoj su mahom propagatori siizma u BiH. Resid Hafizovic je, neskriveno, sijja/rafidija koji cak u nekim svojim djelima odnosno ne njegovim vec djelima koje je preveo otvoreno napada Ebu Hanifu, r.h., i njegov mezheb a time i atakuje se i na ehli-sunnet vel dzema't.

Sto se tice Darul-Kur'an organizacije iz Mostara i hfz. Dzevada Golosa, mislim da je reis trebao pozvati tog hafiza kod sebe i pokusati rijesiti ono sto se da rijesiti. Uvidjam da nikakvih pokusaja u tom smjeru nije bilo vec samo jednostrano se uradili ono sto se uradilo i na takav nacin se samo produbljuju podjele medju Bosnjacima muslimanima ovih prostora.

Isto tako, iako su Bosnjaci pripadnici hanefijske pravne skole, narod kao narod a i mnogi ili vecina imama nisu pravca maturidijskog kako nam se konstantno namece od nekih iz organa Rijaseta IZ odnosno IZ. Maturidijska akida je opce odbacena doktrina u ehli-sunnetu vel dzema'tu i niko takvu doktrinu u islamskom ummetu od ehli sunneta ne prihvata kao dio istog. Maturidijska akida je ista ona ili slicna muetezelijsko-esarijskoj gdje se svi Allahovi Atributi koji su spomenuti u Kur'anu i u vjerodostojnim hadisima Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, krivo i iskrivljeno tumace i predstavljaju. Tako se "Allahova Ruka" i slicni izrazi iz Kur'ana i hadisa ne tumace onako kako je navedeno, tj., ne prihvataju se kod Maturidija da je to ono sto je Allah i rekao, tj., Allahova Ruka, Allahova Stopala, Allahova desna Ruka, Allah se uzdigao iznad Arsa, itd., maturidije odbijaju ovakvo nesto i onda tumace bez ikakvog osnova na svoju ruku ove Allahove Atribute kao tipa Allahova Ruka je "Allahova moc" i slicno. Ovakva tumacenja su suprotna ehli-sunnetu vel dzema'atu, a da nekazemo da moze izvesti i iz dini imana zbog negiranja Allahovih Atributa.

Stav ehli-sunneta jeste da prizna i priznaje sve Allahove Atribute i Svojstva koja su spomenuta u Kur'anu i sahih predajama od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, NE ULAZECI u sustinu tumacenja istih. Tako da Kur'an spominje Allahovu ruku ili Allahove ruke, mi to ne tumacimo, vec prihvatamo da je to tako kako je Kur'an rekao ( dakle, ne negiramo ono sto je Allah o Sebi rekao u Kur'anu tumaceci po svom nahodjenju te Atribute ) medjutim, strogo ne uporedjujuci taj ili te Atribute ni sa cime drugim od Allahovih stvorenja. Sura Ihlas jasno kaze da Mu nista ravno pa ni slicno nije.

Maturidije se boje reci "ruka" jer odmah kao to asocira na ruku od covjeka pa gdje ces kao Allaha porediti s time. Hoce reci da Allah nije znao sta govori, ne'uzubillah', u Kur'anu kada je jasno rekao to sto je rekao. Da je to nepristojno, pa ne bi Allah takve izraze upotrijebio. Na kraju, vjerovanje po pitanju Allahovi imena i Svojstava nalazimo u vjerodostojnim predajama od Allahova Poslanika Muhammeda, sallallahu alejhi ves-selam, tako da sve sto se suprostavlja tim predajama i razumijevanju kao i tumacenju ovih i slicnih predaja kako kur'anskih ajeta tako i sahih/hasen hadisa od prvih generacija ovog ummeta ( ashaba, tabiina i tabi tabiina ), mi to odbacujemo i to je nas pravac, pravac za koji je Allah garantovao u Kur'anu da su na Pravom putu, a to su prvi muslimani. Njihovo vjerovanje nije donio nikakav Maturidija niti im je on isto tumacio, vec je dosao poslije koliko stoljeca da o tome govori iskrivljujuci akaid. Naprosto je apsurd uzimati fikh ( pravne propise ) od Ebu Hanife, r.h., a onda akaid odbijati od Ebu Henife odnosno imama Tahavije odnosno njegovu poslanicu o akaidu vec uzimati nekog Maturidije vjerovanje. Cudno, a i neprihvatljivo za one koji znaju.
You prepare for a journey according to the amount of time that you are going to be on that journey. So what do you say about the Hereafter?

Avatar
Bosman
Administrator
Postovi: 874
Pridružen/a: 15 okt 2012 23:16

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la Bosman » 12 okt 2013 06:37

7avhbIYAGKk

Avatar
Abdurrahman
Član
Postovi: 664
Pridružen/a: 27 okt 2012 07:06
Lokacija: Tuzla, Bosna i Hercegovina

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la Abdurrahman » 15 okt 2013 01:13

You prepare for a journey according to the amount of time that you are going to be on that journey. So what do you say about the Hereafter?

Avatar
Abidaga
Član
Postovi: 5848
Pridružen/a: 20 okt 2012 21:29

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la Abidaga » 15 okt 2013 19:03

1zbYy8284Tg

Avatar
Abdurrahman
Član
Postovi: 664
Pridružen/a: 27 okt 2012 07:06
Lokacija: Tuzla, Bosna i Hercegovina

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la Abdurrahman » 16 okt 2013 01:44

Abidaga je napisao/la:1zbYy8284Tg
Nekompententna osoba da priča o islamskom Akaidu. To se vidi iz toga sto selefijskk vjerovanje naziva sektaškim i uspoređuje ga sa otpadnickim sijskim vjerovanjem. I još kaže da nije dobro to sto u IZ imaju selefije u samoj instruktoru IZ po univerzitetima, dzamijama hatibi pa i u Rijasetu...kaže da je to pogubno i neprihvatljivo. Čovjek zaista ne zna sta priča jer: kako može selefijsko vjerovanje biti sektasko i podrediti se u bilo kojem smislu sa sijjskim ako znamo da je vjerovanje prvih tri generacije muslimana ovog umjetna na celu sa ashabima a nakon svega i četvorice Imama ovog ummeta bili selefije odnosno selefijske Akide / vjerovanja i razumijevanja Kur'ana i Sunneta.

Neprihvatljivo je to sto čovjek koji očigledno ne zna ni razlike akaidske medju suprotstavljenim strana karakterizira i pojašnjava sve te "pojave". Očigledno da ni sam ne zna razlike i ne poznaje sunnijsko ( tj selefijsko ) vjerovanje. A oko načina djelovanja nekih grupa - slažem se tu s njim.
You prepare for a journey according to the amount of time that you are going to be on that journey. So what do you say about the Hereafter?

halifa81
Član
Postovi: 12
Pridružen/a: 19 okt 2013 21:56
Lokacija: Sarajevo

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la halifa81 » 26 okt 2013 17:59

Misljen je napisao/la:7avhbIYAGKk
Svaka cast na klipu ;)
Predlazem otvoriti temu Sije(Rafidije) okaciti ovaj klip,zakljucati temu....pametnom dosta....

Avatar
ZV Keli
Član
Postovi: 2096
Pridružen/a: 21 okt 2012 11:06

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la ZV Keli » 31 okt 2013 15:13

Gledao sam ovaj video :vomit:
Hafizovic mi je komsija i poznajem ga kao dobrog covjeka i muslimana, da li je siit stvarno ne znam, volio bih da nije posto predstavljaju veliko zlo ali i da jeste prijetiti nekome smrcu je idiotluk i sa Islamom nema nikakve veze.

Avatar
Abdurrahman
Član
Postovi: 664
Pridružen/a: 27 okt 2012 07:06
Lokacija: Tuzla, Bosna i Hercegovina

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la Abdurrahman » 31 okt 2013 23:37

ZV Keli je napisao/la:Gledao sam ovaj video :vomit:
Hafizovic mi je komsija i poznajem ga kao dobrog covjeka i muslimana, da li je siit stvarno ne znam, volio bih da nije posto predstavljaju veliko zlo ali i da jeste prijetiti nekome smrcu je idiotluk i sa Islamom nema nikakve veze.
Nema nikakve sumnje da je Hafizovic sijja i to rafidija.
You prepare for a journey according to the amount of time that you are going to be on that journey. So what do you say about the Hereafter?

Avatar
bilbo
Član
Postovi: 899
Pridružen/a: 30 dec 2012 11:42

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la bilbo » 01 nov 2013 08:32

Za mene je veliko zlo da uopće pričamo u Bosni,okruženi neprijateljima,o različitim pravcima u Islamu jer takvi
kakvi smo samo ćemo se dalje dijeliti a džamije su nam poluprazne.Lijepa su ta vremena prije rata bila,bili smo
samo muslimani a sada sebi i drugima prišivamo etikete dokazujući da smo ispravniji od drugih.

Za sebe mogu samo reći da pokušavam biti musliman (predan Allahu) i pokušavam biti od onih koji rade za
dobro,a protiv zla. To je moje jedino mjerilo i nema potrebe da ulazim u rasprave sa drugim muslimanima po
pitanju akide,jer svakako ćemo se povratiti Allahu i On će nas obavijestiti o onome o čemu smo radili.

Ako ikome zamjeram,onda zamjeram "alimima" koji su zapetljali ovu našu lijepu i jednostavnu vjeru za koju je
Allah d.ž. rekao da nam je upotpunio i da je zadovoljan da je ispovijedamo i praktikujemo.

Avatar
bilbo
Član
Postovi: 899
Pridružen/a: 30 dec 2012 11:42

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la bilbo » 01 nov 2013 09:52

Sulejman Kanuni je napisao/la: Ponavljam, Bošnjaci , bosanski muslimani ,trebaju slijediti svoj, tradicionalni mezheb i akidu…[/b]
Upravo,i na tome treba stati sva priča.

Suština vjere je,između ostalog,koliko pridonosiš sebi i društvu a ne razglabanje o formi.

Avatar
Abidaga
Član
Postovi: 5848
Pridružen/a: 20 okt 2012 21:29

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la Abidaga » 08 nov 2013 09:38

07/11/2013
Srpski operativac Galijašević: U BiH djeluje jedan obavještajni aparat, sastavljen od tri prividno sukobljena islamska centra, a zapravo su u obavještajnoj sinergiji.
"Između njih uopšte nema antagonizma. Naprotiv, oni razmjenjuju podatke, a neki od njih ponekad sarađuju i sa SAD. To je aparat od oko 1.500 ljudi, koji su prava bezbjednosna prijetnja BiH. Oni pokazuju spremnost da utiču na društvene procese i da se pripreme za eventualni sukob u BiH. Ako pogledate analizu Kancelarije UN u Sarajevu, vidjećete da se prognozira novi etnički sukob u BiH, koji neće imate ratne razmjere, ali će svakako biti brutalan", upozorio je Galijašević.

Prema njegovim riječima, BiH je poprište velikih obavještajnih operacija, koje izvode mnoge zemlje, posebno zemlje islamskog svijeta, a neke od njih su i saveznici SAD.
"Tu je riječ ne samo o direktnom angažmanu američkih obavještajnih službi NSA i CIA, već i o potpori koju im na terenu pružaju hrvatske obavještajne službe", rekao je Galijašević.

U BiH, kaže on, postoji ono što je trenutno najznačajnije, a to je obavještajno-bezbjednosni aparat, koji dolazi iz islamskih zemalja, odnosno odvojeni obavještajni aparat, iza koga stoji Islamska Republika Iran koja na terenu u BiH ima oko 700 obavještajaca.

Prema njegovim riječima, taj obavještajni aparat svakodnevno djeluje kroz razne institucije - kroz naučno-istraživački institut "Ibn Sina", televizije Sahar i Behar, te kroz nevladine organizacije, kao što je iranska "Birc" u Goraždu..
"Naravno, pored Irana, u BiH snažno djeluje i takozvani arapski obavještajni sistem, na čijem je čelu Saudijska Arabija, kojoj pomoć i potporu pružaju Katar, Emirati, Egipat, Kuvajt.. Naše službe, za sada, već imaju evidentirano između 300 i 400 obavještajaca iz ovih zemalja koji djeluju u BiH. Saudijska Arabija i njoj bliske zemlje djeluju preko džamije Kralja Fahda u Sarajevu i to isključivo posredstvom militantnog radikalno-islamističkog pokreta vehabija", istakao je Galijašević.

Takođe, dodaje on, tu je i Turska sa svojim obavještajnim aparatom, koji djeluje preko vladinih institucija i ambasade, ali i preko fondacije "Insan Hak Hurijet", koja u Zenici okuplja "Akos", u Bihaću "Solidarnost", Tuzli "Servis za kreativna rješenja"..


Komentarišući pisanje lista "Indipendent" da se operativni centri američkih obavještajnih službi nalaze u ambasadama SAD u gradovima Evrope i centralne Azije, među kojima su Sarajevo, Zagreb i Priština, Galijašević kaže da SAD sigurno kontrolišu militantne grupe u BiH, od kojih su neke čak stvorene pod njihovim nadzorom i ingerencijom.
"Oni pokušavaju te rizične grupe, poput vehabijskog pokreta, ostataka mudžahedina i aktivne islamske omladine, usmjeriti u pravcu realizacije vlastitih interesa u arapskom svijetu", naveo je Galijašević.

S druge strane, kaže Galijašević, SAD svakako prisluškuju obavještajno- bezbjednosne službe u BiH i na taj način prate njihov rad.
"Istovremeno, oni prisluškuju, prate i nadziru zvaničnike i medije i prave ono što je najbitnije - kvalitetne analize o procesima koji se ovdje dešavaju u svim društvenim sferama", istakao je Galijašević.

On je dodao da javnost zna da SAD prisluškuju, osmatraju i prikupljaju podatke iz svih zemalja svijeta, ali ono što je značajno jeste da prikupljanje podataka u Njemačkoj nije istog značaja kao prikupljanje podataka u BiH.
"Ovdje nema razloga za takozvanu ekonomsku špijunažu, ali ima razloga za neka druga bezbjednosna praćenja, nadziranja, posebne nadzore i kontrole političkih procesa, javnih ličnosti i medija", objasnio je Galijašević.

Govoreći o obavještajnom aparatu EU, Galijašević ističe da EU djeluje preko par nevladinih organizacija. Ona nema svoj klasični obavještajni aparat, mada je u BiH u dobrim kapacitetima prisutna i njemačka i austrijska obavještajna služba, ali je to beznačajno u odnosu na snagu obavještajnog aparata SAD i islamskog faktora.

http://lat.rtrs.tv/vijesti/vijest.php?id=99749

Avatar
Abidaga
Član
Postovi: 5848
Pridružen/a: 20 okt 2012 21:29

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la Abidaga » 15 nov 2013 23:07

DANI: Za sve je opet kriv Cerić!
15.11.2013
Sve je počelo u doba izbora za reisu-l-ulemu kada je Cerić javno obznanjivao da je Muamer Zukorlić njegov favorit. U isto vrijeme, Fatmir Alispahić je pisao kolumne u Saffu od kojih je jedna nosila naziv U potrazi za mutavim reisu-l-ulemom čime se potencijalni novi reis pokušavao ucijeniti kako bi nastavio Cerićevu retoriku, u protivnom će biti mutav i samim tim nepodoban za muslimane. Nakon što je Cerić vidio da u reisu Kavazoviću neće imati svog ideološkog nastavljača, niti nekoga s kim će se prepucavati po medijima, te da se gradi jedna drugačija, umjerenija retorika, potakao je svoje sljedbenike da izazivaju raskol među muslimanima pokušavajući omesti Kavazovića u nastojanjima da stvari u IZ-u dovede u red. Posebno kada se uzme u obzir da mnogo toga neće biti ugodno Cerićevim ljudima.

Suštinski je problem, međutim, što Cerićevo zakulisno djelovanje dovodi do otvorenih sukoba među raznim školama islama koje trenutno djeluju u BiH. A takva pozicija njemu, izgleda, itekako odgovara. Kako drugačije objasniti činjenicu da, dok je propovijedao o tome kako će vehabijski pokret spasiti muslimane od novog genocida, i demagoški pozivao na mudrost u obračunu sa islamskim sektama čije djelovanje cvjeta u BiH, niti jednom nije pokušao da stane u kraj ovim tendencijama. A mogao je, jer je u rukama imao Zakon o crkvama i vjerskim zajednicama koji je donesen na nivou BiH i bilo je dovoljno samo da se pozove na pozitivni zakon i da stavi razne maoče i mulla sadre pod kontrolu. On to nije učinio.

Dugo vremena se govorilo o tome da Cerić neće da se razračunava sa vehabijskim pokretima, raznim fatmirima alispahićima i sličnim radikalnim pojavama. Međutim, izgleda da je to bio zapravo dio "višeg" plana i da je Cerić sebi obezbjeđivao bazu u kojoj će djelovati poslije odlaska s mjesta reisa Islamske zajednice BiH. Ako je uopće i vjerovao da će IZ postojati poslije njega.

http://www.saff.ba/bih/610-dzevad-hodzi ... i-u-rasulo

Avatar
e-din
Član
Postovi: 1036
Pridružen/a: 19 okt 2012 23:19

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la e-din » 15 nov 2013 23:36

Koje gluposti Boze me sacuvaj..

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41197
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la Jack » 16 nov 2013 04:55

Svak zna da termin ''Sadizam''

Potice od Markiza de Sadea koji je imao veoma moze se reci nastran nacin da se ponasa prema sebi i drugima.Cak je i napisao 101 noci Sadizma.Best-seller kad je napisana u tada Francuskoj, o mnogim nastranim izivljavanjima

Uz duzno postovanje prema svim bolesnim ljudima.Mi smo ti najveci SADISTI na svijetu

Kolju nas, mi hocemo jos.

Ugodi komsiji, pa sta kosta, nek kosta

Eto, tako ti je to danas.Nazalost

:bad: :bad:
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Bosnjak
Član
Postovi: 877
Pridružen/a: 30 okt 2012 01:32

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la Bosnjak » 16 nov 2013 16:34

Sadista je onaj koji uživa u nanošenju boli, a mazohista onaj koji uživa da mu se nanosi bol.

Dakle, hoćeš da kažeš da smo mi mazohisti.

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41197
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: FTV: Suniti, Šiiti

Post Postao/la Jack » 16 nov 2013 20:26

Pa, ocigledno dok se je i katolicka crkva ukljucila u projekt ''treceg''

Da ne pricam za one istocne komsije.Mi imamo neke alkose tipa Senada Avdica koji sve i svasta pisu

Pravilan termin je Sadista, jer mi smo sami sebi najveci neprijatelji, izivljavamo se nad sobom

Iako i definicija sado-mazo, ili sadisticko-mazohisticki tip osobe moze da prodje

Kazem

Nazalost, to je tako

Nas ni Frojd ne bih skopcao

:lol:
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Odgovorite