USK će insistirati na trasiranju brze ceste Bihać - Sarajevo u Prostornom planu F BiH
U Bihaću je danas ( četvrtak, 18.10.2012. godine) zasjedala Vlada Unsko-sanskog kantona. Premijer, Hamdija Lipovača i ministri u Vladi Kantona usvojili su Prijedlog mišljenja na Prijedlog Prostornog plana Federacije Bosne i Hercegovine za period 2008. - 2028. godina.
Federalno ministarstvo prostornog uređenja je Skupštini Unsko-sanskog kantona dostavilo Prijedlog Prostornog plana Federacije BiH za period 2008. godine do 2028. godine, kako bi zakonodavno tijelo USK dalo mišljenje na isti shodno članu 13. Zakona o prostornom planiranju i korištenju zemljišta na nivou F BiH. Ministarstvo za građenje, prostorno uređenje i zaštitu okoline Vlade USK je 5. septembra zaprimilo akt Skupštine USK-a kojim je dostavljen Prijedlog PP Federacije BiH za period 2008.- 2028. godine i Izvještaj o provedenoj javnoj raspravi i traženo je očitovanje o istom, kako bi Skupština prilikom razmatranja, dala svoje mišljenje.
Članovi Vlade USK bili su saglasni s Mišljenjem resornog kantonalnog Ministarstva da se, sumirajući sve, može istaknuti da je prijedlog prostornog plana Federacije BiH, koji se odnosi na USK, obuhvatio sve odrednice razvoja posebno sistem i hijerarhiju gradskih centara kao i orijentaciju na poljoprivredu i turizam kao okosnice razvoja,
Vlada USK ne slaže se s izostavljanjem trase brze ceste od graničnog prijelaza Izačić preko Bihaća put Sarajeva te posebno naglašava potrebu trasiranja tog pravca u Prostornom planu F BiH.
Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak
Moderator/ica: abu seid
Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak
http://www.vladausk.ba/v2/index.php?str ... &vid=13977
Re: Brza cesta Bihać-Sarajevo
Znamo se malo bolje pa da ti odgovorim
Brza cesta Sarajevo-Bihac je napravljena pokraj 70 tih godina.Sredinom 80 tih godina to je bila veoma dobra i kvalitetna cesta, asfalt, i zvali su je prvi nesudjeni Bosanski autoput.To je znas imalo i brane, i sve, i sve ono sto ima.Danas to je oronula cesta, treba tu potencijala
Znas sta je zalosno, brat bratu.Da ta cesta je bolje izgleda i to je bilo nekad super.Sredinom 80 tih godina.Nego sto izgleda sada
Hamdija Lipovaca.To je onaj sto je vikao.Sdp.Sdp.Haha.Pa, mu je izgubio kandidat.I on je premijer Usk.Dodvoravaju se vlasima kao da su vecina dole, ali haj.To je Sdp vlast.Svima da je bolje, samo da nije Bosnjacima.Da se ta brza cesta izgradi.Nema sanse sad
Brza cesta Sarajevo-Bihac je napravljena pokraj 70 tih godina.Sredinom 80 tih godina to je bila veoma dobra i kvalitetna cesta, asfalt, i zvali su je prvi nesudjeni Bosanski autoput.To je znas imalo i brane, i sve, i sve ono sto ima.Danas to je oronula cesta, treba tu potencijala
Znas sta je zalosno, brat bratu.Da ta cesta je bolje izgleda i to je bilo nekad super.Sredinom 80 tih godina.Nego sto izgleda sada
Hamdija Lipovaca.To je onaj sto je vikao.Sdp.Sdp.Haha.Pa, mu je izgubio kandidat.I on je premijer Usk.Dodvoravaju se vlasima kao da su vecina dole, ali haj.To je Sdp vlast.Svima da je bolje, samo da nije Bosnjacima.Da se ta brza cesta izgradi.Nema sanse sad
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Brza cesta Bihać-Sarajevo
Magistrala Bihac - Bosanska Krupa
http://krajina.ba/5751/na-proljece-nast ... agistrale/Radnici i mehanizacija bužimskoga „Kovgrada“ nakon rješenih spornih pitanja mještana, ovih dana su konačno asfaltirali šest stotina metara dugu dionicu Srbljani – Jezero na novoj magistralnoj cesti Bihać – Bosanska Krupa koja će biti duga dvadeset i sedam kilometara.
Nijaz Malkoč,predsjesnik Savjeta MZ Srbljani kaže kako je nova cesta preko Srbljanskoga platoa žila kucavica za ovdašnje mještane. Druga faza eksproprijacije zemljišta je otpočela prije tri godine a okončana prije nekoliko dana, kaže Malkoč i dodaje da su pripreme za treću fazu eksproprijacije otpočele ove godine o čemu je OV-e Bihać donijelo Odluku o općem interesu.
Do sada je izgrađeno i asfaltirano dvanaest kilometara i šesto metara nove magistralne ceste, a do Bosanske Krupe bi se trebalo izgraditi još petnaest kilometara koji će koštati između petnaest i osamnaest miliona KM.
U Direkciji za ceste Federacije BIH kažu kako je teško reći kada će izgradnja nove magistralne ceste preko Grmuško-srbljanskoga platoa biti okončana. Po osiguranju sredstava predviđaju da rok ne bi trebao biti duži od godinu i po dana.
Mirsad Dizdarević, izvršni direktor za tehnička pitanja JP Direkcija cesta Federacije BIH u telefonskom razgovoru kaže kako vjeruje da će izgradnja ove magistralne ceste biti nastavljena naredne godine, etapno jer je teško očekivati da se osiguraju sva neophodna sredstva.
Re: Brza cesta Bihać-Sarajevo
Gradi se granični prelaz na Ivanjskoj
http://www.kip.ba/?p=170054Prema Prijedlogu Prostornog plana Federacije BiH za period 2008. – 2028. godina, magistralna cesta Velika Kladuša – Bužim – Bosanska Otoka ucrtana je u ovom Prijedlogu što znači da je sve izvjesnije da će kroz Bužim biti izgrađena magistralna cesta.
Posebna zanimljivost ovog pravca je otvaranje međunarodnog graničnog prelaza u naselju Ivanjska kod Bosanske Otoke gdje se magistralna cesta račva, jedan krak prema Bosanskom Novom i drugi prema Bosanskoj Krupi i Bihaću.
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Ovo nisu nikakve vijesti nego samo obnavljanje starih puteva sto je za vrijeme AU i od komunjare napravljeno.
Ako vec zele nesto da rade trebali su spojiti direktnim putem Bos. Krupu sa Bihacem gdje bi imali 15km manje i bolje ceste. I da stignes iz Krupe za 20min u Bihac.
Tako isto spojiti Sanski Most sa Bihacem preko Bos. Krupe, tako da i ovaj dio oko Sanskog Mosta malo ozivi.
Isto tako spojiti i Cazin sa Bos. Otokom preko Buzima i sve sa brzom cestom.
Ovo je inace samo krpljenje bez velikog znacaja. Svak zna ocemu pricam ako je isao dio od Bos. Krupe do Bihaca ili je pokusao iz Sane doci u Bihac.
Ako vec zele nesto da rade trebali su spojiti direktnim putem Bos. Krupu sa Bihacem gdje bi imali 15km manje i bolje ceste. I da stignes iz Krupe za 20min u Bihac.
Tako isto spojiti Sanski Most sa Bihacem preko Bos. Krupe, tako da i ovaj dio oko Sanskog Mosta malo ozivi.
Isto tako spojiti i Cazin sa Bos. Otokom preko Buzima i sve sa brzom cestom.
Ovo je inace samo krpljenje bez velikog znacaja. Svak zna ocemu pricam ako je isao dio od Bos. Krupe do Bihaca ili je pokusao iz Sane doci u Bihac.
Mi Bosnjaci vjerni Bosni
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Linija nije pravilno nacrtana.Cetnici nisu presli i uzeli obe strane rijeke Une, niti drze obe strane Une.Od Ivanjske do Rudica linija entitetska slijedi tok rijeke Une.Ivanjska je na lijevoj obali i nasa je.Blatna je na desnoj obali i dio je Bos Novog
Iako slazem se s Abenom
Treba napraviti kakvu dobru cestu
Velika Kladusa Bihac.Kao i povezati dobrom magistralom Buzim s Bosanskom Krupom.Sanirati cestu Bihac-Krupa koja je u losem stanju
I viditi da se napravi direkt linija ako moze.Sana-Bihac.A, ne da ides do Krupe, pa onda tom cestom.Istina je.Mora se Grmec presjeci.Ali, to treba da je cilj
Povezati Martin Brod s Bihacem dobrom cestom.Na tome se radi, valjda
Iako slazem se s Abenom
Treba napraviti kakvu dobru cestu
Velika Kladusa Bihac.Kao i povezati dobrom magistralom Buzim s Bosanskom Krupom.Sanirati cestu Bihac-Krupa koja je u losem stanju
I viditi da se napravi direkt linija ako moze.Sana-Bihac.A, ne da ides do Krupe, pa onda tom cestom.Istina je.Mora se Grmec presjeci.Ali, to treba da je cilj
Povezati Martin Brod s Bihacem dobrom cestom.Na tome se radi, valjda
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Kakvo presjecanje Grmeca? Direktna linija Bihac-Sanski Most ide preko Bos. Krupe.
Saniranjem ceste Bihac-Bos. Krupa se nije nista postiglo. Tu je potreban nova direktna linija kako sam nacrto i povezo Bihac sa Bos. Krupom.
Tu postoji cesta samo je u losem stanju i treba je prosiriti i ponovo asfaltirati. Sam tim bis se skratila duzina za pola a i vremenski nebi trebali ni 20 minuta voznje.
Saniranjem ceste Bihac-Bos. Krupa se nije nista postiglo. Tu je potreban nova direktna linija kako sam nacrto i povezo Bihac sa Bos. Krupom.
Tu postoji cesta samo je u losem stanju i treba je prosiriti i ponovo asfaltirati. Sam tim bis se skratila duzina za pola a i vremenski nebi trebali ni 20 minuta voznje.
Mi Bosnjaci vjerni Bosni
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Aben, radi se o presjecanju Grmeca.I direkt put Sana-Bihac.Jedna relacija, da ne ide preko Krupe nikako, tamo ionako su odroni i uzak je put
Taj bi isao dole juznije od Lusci Palanke.Austrijanci su to namjeravali, ali kostalo ih je, pa su odustali.Treba kroz sumu proci
Sana-Bihac, direkt.A, ne preko Krupe
Uz svo duzno postovanje.Kao covjek koji je licno obisao te krajeve od Jelasinovaca do Modre, Fajtovaca, pa do Zenkovica, i gore prema Slatini, pa juzno do Miljevaca, i sve te zabiti znam napamet, i pola zabiti sam morao poslom da obidjem davno jos.Davno, kada sam bio mladic, obisao sam sve to.Tako, itekako znam o cemu pricam, i to.Mnogo bolje od tebe
Vidis.Priznao sam ti da ne znam i nikad nisam bio u Otoci, i ona trasa od Krupe do Novog, to slabo znam.Ali, ovaj dio se moze, ali kostalo bi para, tako
Taj bi isao dole juznije od Lusci Palanke.Austrijanci su to namjeravali, ali kostalo ih je, pa su odustali.Treba kroz sumu proci
Sana-Bihac, direkt.A, ne preko Krupe
Uz svo duzno postovanje.Kao covjek koji je licno obisao te krajeve od Jelasinovaca do Modre, Fajtovaca, pa do Zenkovica, i gore prema Slatini, pa juzno do Miljevaca, i sve te zabiti znam napamet, i pola zabiti sam morao poslom da obidjem davno jos.Davno, kada sam bio mladic, obisao sam sve to.Tako, itekako znam o cemu pricam, i to.Mnogo bolje od tebe
Vidis.Priznao sam ti da ne znam i nikad nisam bio u Otoci, i ona trasa od Krupe do Novog, to slabo znam.Ali, ovaj dio se moze, ali kostalo bi para, tako
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Mislim da mi pricamo o istoj stvari. Put Sana-Bihac ide preko Kamengrada-Fajtovci-Lusci Palanki-Jasenice-Bos. Krupa oko 35km sta bi znacilo ispod 30minuta voznje i Bos.Krupa-Bihac ispod 20 minuta voznje.
Ne ide preko Grmeca i nemora se presjecati. Grmec tu prestaje i negubis vise od 3-5 km ovom relacijom a i povezo si Sanu sa Krupom i dalje sa Buzimom, Cazinom i Kladusom + sto imas direktan put sa Bihacom.
Bos. Krupa-Bihac ide preko nove linije onu sto sam nacrto. Aktelni put ide rijekom Unom i on je uzak i odroni su. Ovaj dio sto sam zacrto je tako dobar da mogu napraviti dva put po pet traka ako zele i jos ima mijesta za zeljeznice. Ovau relaciju Sana-Bihac sam proso samo ove godine dvaput.
Ovo bi bilo vazno za Sanu i ovaj dio jer bi imo oko sat vremena voznje od Izicica do Sane tako da bi ekonomija ovdje ozivjela.
Ne ide preko Grmeca i nemora se presjecati. Grmec tu prestaje i negubis vise od 3-5 km ovom relacijom a i povezo si Sanu sa Krupom i dalje sa Buzimom, Cazinom i Kladusom + sto imas direktan put sa Bihacom.
Bos. Krupa-Bihac ide preko nove linije onu sto sam nacrto. Aktelni put ide rijekom Unom i on je uzak i odroni su. Ovaj dio sto sam zacrto je tako dobar da mogu napraviti dva put po pet traka ako zele i jos ima mijesta za zeljeznice. Ovau relaciju Sana-Bihac sam proso samo ove godine dvaput.
Ovo bi bilo vazno za Sanu i ovaj dio jer bi imo oko sat vremena voznje od Izicica do Sane tako da bi ekonomija ovdje ozivjela.
Mi Bosnjaci vjerni Bosni
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Google Earth vazdusna linija S.Most-B.Krupa je cca 43 km ,a ti kazes 35 km puta.
B.Krupa-Bihac preko Vranjske vazdusne linije cca 22km ,a po tvojoj racunici put bi bio dug 20km.
Objasni ovu razliku u km jer meni nesto ne stima!
Ideja je inace odlicna pogotovo put Bihac-B.Krupa preko Vranjske ,a ne dolinom Une.
B.Krupa-Bihac preko Vranjske vazdusne linije cca 22km ,a po tvojoj racunici put bi bio dug 20km.
Objasni ovu razliku u km jer meni nesto ne stima!
Ideja je inace odlicna pogotovo put Bihac-B.Krupa preko Vranjske ,a ne dolinom Une.
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Da ti objasnim. Nisam ja sad ovdje nista mijerio ni gledo tacnu relaciju niti nesto strucno radio, nego okom i osjecajem. Nisam ni jedan put mijerio nego sam vozio i vidjeo koliko sam preso i koliko sam dosad zapamtio. Preso sam sad bio cijeli USK uzduz i poprijeko. Mozda sam sad i nesto pobrko, napiso sam zato oko sto znaci moze biti 35km a moze i vise (osjecaj) u glavnom direktan put Sana-Bos.Krupa kad bi se napravio stigo bi covjek i za 30tak minuta. A ne ko sad, skoro 2 sata.Jakub je napisao/la:Google Earth vazdusna linija S.Most-B.Krupa je cca 43 km ,a ti kazes 35 km puta.
B.Krupa-Bihac preko Vranjske vazdusne linije cca 22km ,a po tvojoj racunici put bi bio dug 20km.
Objasni ovu razliku u km jer meni nesto ne stima!
Ideja je inace odlicna pogotovo put Bihac-B.Krupa preko Vranjske ,a ne dolinom Une.
Put Bos.Krupa-Bihac kako sam ga zacrto ide izmedu dva brda i bio bi najbrizi put u tom smijeru, gdje bi se skoro smanjila relacija km i vremenska za 50%.
Ako koga zanima tacna duzina puta. Bujrum nek izmjeri.
Mi Bosnjaci vjerni Bosni
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Mislio sam da si to detaljnije mjerio ,pa mi je bilo drago da je(moguci) put puno kraci nego sto sam ja mjerio.
Inace,gradnja puteva i zeljeznice je izvukla Ameriku iz "Velike depresije",pa cesto gledam mapu BiH i mastam o dobrim putevima koji bi nam mogli ubrzati ekonomski razvoj , a stim i demografiju i sve ostalo.
Sana je izgleda postala depopulacijska i novi putevi bi bili" bir iladz" za ekonomiju USK.
Inace,gradnja puteva i zeljeznice je izvukla Ameriku iz "Velike depresije",pa cesto gledam mapu BiH i mastam o dobrim putevima koji bi nam mogli ubrzati ekonomski razvoj , a stim i demografiju i sve ostalo.
Sana je izgleda postala depopulacijska i novi putevi bi bili" bir iladz" za ekonomiju USK.
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Pa kraci jeste skoro 50% a vremenski bi bio sigurno preko 50% jer bi mogao se voziti 90-110km/h, sta trenutno nije moguce.Jakub je napisao/la:Mislio sam da si to detaljnije mjerio ,pa mi je bilo drago da je(moguci) put puno kraci nego sto sam ja mjerio.
Inace,gradnja puteva i zeljeznice je izvukla Ameriku iz "Velike depresije",pa cesto gledam mapu BiH i mastam o dobrim putevima koji bi nam mogli ubrzati ekonomski razvoj , a stim i demografiju i sve ostalo.
Sana je izgleda postala depopulacijska i novi putevi bi bili" bir iladz" za ekonomiju USK.
Nek uloze 10 milona KM i nek naprave tih nekih 20km. Nemaju sta kopati nit busiti.
Mi Bosnjaci vjerni Bosni
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Ja bih volio da se izgradi pruga Bihac-Sarajevo pa kasnije Gorazde.
Prica li iko o tome?
Zasto nasi ljudi iz Krajine ne agitiraju oko toga? To je jeftinije od autoputa a imalo bi ogroman znacaj. Vjerovatno bi privuklo i nesto teske industrije u taj kraj.
Prica li iko o tome?
Zasto nasi ljudi iz Krajine ne agitiraju oko toga? To je jeftinije od autoputa a imalo bi ogroman znacaj. Vjerovatno bi privuklo i nesto teske industrije u taj kraj.
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Zeljeznice lose stoje drina, u cetnitetu su na aparatima..
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
29.10.2014
Banja Luka - U JP "Autoputevi RS" danas je prezentovan projekat autoputa od Banjaluke do Splita, čija je ukupna dužina oko 186 kilometara i za čiju izgradnju je zainteresovana kineska kompanija "Synohidro". Dužina ovog puta kroz RS od Banjaluke do Mliništa iznosila bi 92 kilometra, a vrijednost izgradnje bila bi oko 1,5 milijardi evra. Kroz FBiH ovaj autoput bi prolazio u dužini od oko 65 kilometara, a kroz Hrvatsku od granice sa FBiH do Splita oko 29 kilometara.
Prezentaciji ovog projekta prisustovovali su predstavnici Ministarstva saobraćaja i veza RS, Ministarstva prometa i komunikacija FBiH, Ambasade Hrvatske u BiH i kineske kompanije "Synohidro", koja već duže od godinu dana vodi razgovore sa zvaničnicima RS i FBiH o ovom projektu. Dušan Topić, direktor JP "Autoputevi RS", rekao je da projekat autoputa od Banjaluke do Splita treba posmatrati kao jednu cjelinu koja će RS i FBiH povezati sa Evropom, a lukama u centralnoj Dalmaciji omogućiti brže plasiranje robe na tržišta zapadne i istočne Evrope.
"Naš fokus je bio na obezbjeđivanju finansijskih sredstava jer u ovom momentu postoji veoma lak pristup kineskim bankama", rekao je Topić. On je naglasio da je planirano da gradnja autoputa od Banjaluke do granice sa FBiH bude podijeljena na dvije faze, odnosno da se prvo gradi dionica od Banjaluke do puta AVNOJ-a u dužini od 62 kilometra, za šta je potrebno obezbijediti oko 600 miliona evra.
"Nadam se da ćemo u skorije vrijeme biti u prilici da potpišemo jedan predugovor na osnovu čega bismo kineskim sredstvima počeli da radimo studije za dio autoputa od Banjaluke do Mliništa", rekao je Topić.
Nedeljko Čubrilović, ministar saobraćaja i veza RS, rekao je da će za završetak izgradnje autoputa biti potrebno pet do sedam godina, s tim da je za zatvaranje finansijske konstrukcije i izradu neophodne dokumetancije potrebno deset do 12 godina. I Filip Vujeva, direktor JP "Ceste FBiH", rekao je da se radi o izuzetno bitnom projektu te naglasio da kroz FBiH eksproprijacija zemljišta ne bi bila problem jer većina trase od 65 kilometara prolazi kroz državno zemljište.
http://www.nezavisne.com/posao/privreda ... 70373.html
Pretpostavljam da vlasi nece graditi dalje od Varcar Vakufa i da ce Bosnjaci taj put preusmjeriti na Jajce, Donji Vakuf i Bugojno nako cega bi lahko poklopili Kupres i Hlivno:
Banja Luka - U JP "Autoputevi RS" danas je prezentovan projekat autoputa od Banjaluke do Splita, čija je ukupna dužina oko 186 kilometara i za čiju izgradnju je zainteresovana kineska kompanija "Synohidro". Dužina ovog puta kroz RS od Banjaluke do Mliništa iznosila bi 92 kilometra, a vrijednost izgradnje bila bi oko 1,5 milijardi evra. Kroz FBiH ovaj autoput bi prolazio u dužini od oko 65 kilometara, a kroz Hrvatsku od granice sa FBiH do Splita oko 29 kilometara.
Prezentaciji ovog projekta prisustovovali su predstavnici Ministarstva saobraćaja i veza RS, Ministarstva prometa i komunikacija FBiH, Ambasade Hrvatske u BiH i kineske kompanije "Synohidro", koja već duže od godinu dana vodi razgovore sa zvaničnicima RS i FBiH o ovom projektu. Dušan Topić, direktor JP "Autoputevi RS", rekao je da projekat autoputa od Banjaluke do Splita treba posmatrati kao jednu cjelinu koja će RS i FBiH povezati sa Evropom, a lukama u centralnoj Dalmaciji omogućiti brže plasiranje robe na tržišta zapadne i istočne Evrope.
"Naš fokus je bio na obezbjeđivanju finansijskih sredstava jer u ovom momentu postoji veoma lak pristup kineskim bankama", rekao je Topić. On je naglasio da je planirano da gradnja autoputa od Banjaluke do granice sa FBiH bude podijeljena na dvije faze, odnosno da se prvo gradi dionica od Banjaluke do puta AVNOJ-a u dužini od 62 kilometra, za šta je potrebno obezbijediti oko 600 miliona evra.
"Nadam se da ćemo u skorije vrijeme biti u prilici da potpišemo jedan predugovor na osnovu čega bismo kineskim sredstvima počeli da radimo studije za dio autoputa od Banjaluke do Mliništa", rekao je Topić.
Nedeljko Čubrilović, ministar saobraćaja i veza RS, rekao je da će za završetak izgradnje autoputa biti potrebno pet do sedam godina, s tim da je za zatvaranje finansijske konstrukcije i izradu neophodne dokumetancije potrebno deset do 12 godina. I Filip Vujeva, direktor JP "Ceste FBiH", rekao je da se radi o izuzetno bitnom projektu te naglasio da kroz FBiH eksproprijacija zemljišta ne bi bila problem jer većina trase od 65 kilometara prolazi kroz državno zemljište.
http://www.nezavisne.com/posao/privreda ... 70373.html
Pretpostavljam da vlasi nece graditi dalje od Varcar Vakufa i da ce Bosnjaci taj put preusmjeriti na Jajce, Donji Vakuf i Bugojno nako cega bi lahko poklopili Kupres i Hlivno:
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Prometna vezivanje Banja Luke i Skutorije i izolacija nas.Eto,sta ti je doticna autocesta.Prolazi kroz nenaseljene krajeve,tako sumnjam da ce neka budala.Iako nikad se ne zna.Dati toliko para
I ovo nema nikakve veze s zadanom temom
I ovo nema nikakve veze s zadanom temom
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Ime teme je Krajina putevi i ovaj novi autoput ce se vjerovatno preklapati sa Bosnjackom transferzalom Bihac-Sarajevo osim ako federalna vlada dobrovoljno izabere da finansira izolaciju SBK kao sto sada finansira izolaciju luke Neum.