☑ Pravila foruma i savjeti

Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Moderator/ica: abu seid

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 13 sep 2019 16:50

Radnici „Euro-Asfalta“ probili prvih 20 metara tunela Hranjen
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 02 nov 2019 17:10

Usvojena izmjena trase brze ceste kroz Nević Polje

slika

Nakon protivljenja mještana Nević Polja, koji nisu htjeli dopustiti da im brza cesta koja će se uskoro graditi selo podijeli na dva dijela, novotravničko Općinsko vijeće na posljednjoj sjednici usvojilo je trasu kojom će brza cesta samo 300-tinjak metara zahvatiti općinu Novi Travnik, piše portal centralna.ba.

Kako je kazao Ermin Hadžimehmedagić, šef Službe za projektiranje JP “Autoceste FBiH”, novotravnički dio trase četvrti put iznova projektiraju.

"Prijašnja trasa dijelila je naselje na dva dijela i trebao je rušiti četiri kuće. Tu je došlo do neslaganja iako smo predlagali da napravimo neki vijadukt. Nađeno je kompromisno rješenje koje samo malim dijelom zahvata općinu Novi Travnik i u kojem ćemo eventualno morati srušiti samo jednu kuću”, rekao je Hadžimehmedagić.

Za sada se, kažem još uvijek ne može reći kad će biti eksproprijacija zemljišta, obzirom na faze koje treba provesti prije toga.

"Nakon usvajanja prostornog plana idu izrada idejnog i glavnog projekta, pa elaborat o eksproprijaciji kada će se točno znati koje kuće se ruše, koliko kvadrata i sve. Izgradnja brze ceste krenut će od ulaza u Vitez do Nević Polja", kazao je Hadžimehmedagić.
https://www.akta.ba/investicije/usvojen ... lje/108501
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 02 nov 2019 17:11

Iskopani prvi metri tunela Hranjen

Iskopani su prvi metri tunela Hranjen, na dijelu buduće brze ceste Goražde -Sarajevo, izvijestio je BHRT.

U septembru prošle godine potpisan je ugovor o izvođenju radova između investitora Autoceste FBiH i izvođača radova , firme -Euro Asfalt. Realizacijom ovog projekta udaljenost između Sarajeva i Goražda bila bi smanjena sa 95,6 na 56 km.

Enver Ajanović, tehnički direktor Euro-Asfalta kaže kako sve ide po planu, te da je u proteklih pet mjeseci urađena i projektna dokumentacija:

"Radili smo u posljednjih 6 mjeseci na pristupnim putevima. Trenutno smo na izlaznom predusjeku tunela Hranjen. Radovi teku predviđenom dinamikom, tako da sve držimo pod kontrolom. Ono što je važno je da smo pred zimsku sezonu uspjeli da na izlaznom portalu uđemo u glavnu tunelsku cijev, tako da u zimskom periodu uđemo u radove pod zemljom".

Za 15-ak dana će se, kako objašnjava, završiti i radovi na servisnoj cijevi, što im omogućava rad pod zemnljom u zimskim mjesecima.

U Euro-Asfaltu namjeravaju da ispoštuju rok od 36 mjeseci:

- Ako ne bude velikih promjena u geologiji tunela, što je ugovor u tenderu, planiramo završiiti tunel za 36 mjeseci, do februara-marta 2022 godine, kaže Ajanović, ali i ostavlja rezervu ukoliko bude promjena u geologiji tunela.

Izgradnja brze ceste Sarajevo-Goražde od velikog je značaja, jer će, jednom kada se završi, vrijeme vožnje između Sarajeva i Goražda sa sadašnjjih sat i po biti smanjena na 45 minuta.
http://indikator.ba/Vijest.aspx?p=1&id= ... la+Hranjen
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 21 dec 2019 18:46

"Avaz" na licu mjesta: Radnici ušli u utrobu brda Hranjen
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Drina
Moderator
Postovi: 7353
Pridružen/a: 20 okt 2012 19:53

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Drina » 23 dec 2019 11:18

Brzo buse ovaj tunel u Praci. Probili su vec nekih +-350m. Praca ce dobiti potpuno novu dimenziju kada se ovo probije. To ce preusmjeriti i saobracaj iz Sarajeva za Focu preko Prace i Gorazda.

Nadam se da ce uskoro napraviti projekat i poceti busiti planinu Komar u srednjoj Bosni. Da naprave tunel i kroz Komar. To je na ovoj trasi doprinijelo bi boljoj povezanosti izmedu Bihaca i Sarajeva. Tunel bi skratio put bar za 30min voznje.
Biće onako kako Bošnjaci odluče

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 24 dec 2019 00:21

Evo gdje je tačno tunel Hranjen i u kojoj je fazi izgradnja

Radnici kompanije „Euro Asfalt“ ušli su u utrobu brda Hranjen, čija izgradnja napreduje planiranom dinamikom. Ovaj će tunel značajno smanjiti udaljenost između Sarajeva i doline Drine.
Do sada je iz pravca Goražda izgrađeno oko 200 metara glavne tunelske cijevi, dok je sa sjeverne strane, na gradilištu kod Hrenovice, iskopano oko 130 metara i započeta je izgradnja glavne cijevi.

– Kako se ulazi dublje u stijenski masiv tako se poboljšava tehnologija i ubrzava se izgradnja. Tokom 24 sata sada napredujemo 5 do 6 metara. To podrazumijeva puno posla, iskop, mlazni beton, lukovi, sidra kako bismo mogli napredovati metar po metar – kazao je za Avaz tehnički direktor „Euro Asfalta“ Enver Ajanović, koordinator projekta izgradnje tunela Hranjen.

U tunelu se radi 24 sata dnevno, a nakon što se ušlo u dubinu brda, neće ih ometati ni vremenski uvjeti. Procjenjuje se da su u utrobi Hranjena prisutne i određene količine vode.

– Sa sjeverne strane voda će nas pratiti sve vrijeme jer idemo niz pad. Kad se pojave veće vode, pravimo drenažne kanale, pa ćemo prepumpavati vodu iz bunara u bunar. Na južnom portalu je malo lakše jer voda pada iz tunela. Ne znamo šta nas još čeka, ali smo spremni s projektantima tražiti rješenja – ističe Ajanović.

slika

Tunel Hranjen bit će dug 5,45 kilometara, njegovo probijanje koštat će blizu 82 miliona maraka, a cestovnu udaljenost između Sarajeva i Goražda skratit će sa sadašnjih 95 na 56 kilometara.

U dijelovima tunela s čvrstim tlom, iz oba pravca, napreduje se miniranjem.

Do 2022. godine, osim tunela, trebale bi biti izgrađene i pristupne ceste. Tunel Hranjen drugi je po dužini u bivšoj Jugoslaviji, odmah nakon Svetog Roka u Hrvatskoj, koji je dug 5,8 kilometara, piše Avaz.
https://www.biznisinfo.ba/evo-gdje-je-t ... izgradnja/
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 03 jan 2020 18:23

Počinje izrada glavnog projekta brze ceste Prača-Goražde

Autoceste FBiH objavile su tender za nabavku usluga izrade Glavnog projekta brze ceste Prača-Goražde, na dionici Hrenovica – Hranjen – Goražde u okviru prve faze realizacije Projekta cestovnog povezivanja Goražda i Sarajeva, koji je definirala Vlada Federacije BiH svojom odlukom o utvrđivanju javnog interesa i početku izgradnje u decembru 2017. godine.

S obzirom na tehničku složenost i potrebu izdvajanja velikih finansijskih sredstava za realizaciju cjelovitog projekta, bilo je neophodno da se utvrdi faznost građenja pri čemu prva faza znači izgradnju jednog kolovoza sa dva smjera – koji će imati sve tehničke projektne elemente za kategoriju brze ceste, a druga faza znači dogradnju drugog kolovoza i kompletiranje svih građevinskih elemenata (uključujući i instalacije i opremu), što omogućuje punu funkcionalnost brze ceste – kad to budu zahtijevale saobraćajne potrebe a dopuštale finansijske mogućnosti upravljača brze ceste.

Podsjećamo, da je Vlada FBiH utvrdila javni interes za izgradnju brze ceste Prača-Goražde i povjerila implementaciju projekta Autocestama Federacije BiH, nakon što je u prethodnoj fazi projektiranja, 2017. godine od strane IPSA Instituta iz Sarajeva izrađen Idejni projekt ceste dužine 13,78 km, koja povezuje Goražde sa pravcem 3 SEETO mreže, Sarajevo-Vardište (sada magistralna cesta M5) sa poboljšanim tehničkim elementima koji odgovaraju kategoriji magistralne ceste.

Polazeći od bitno većih projektno-tehničkih zahtjeva i strožijih kriterija koje moraju ispunavati brze ceste, kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji u 2018./2019. godini pribavljen je idejni projekt brze ceste Prača – Goražde, na dionici Hrenovica-Hranjen-Goražde, što je rezultiralo povećanjem dužine trase za cca 2,35 km, tako da je ukupna dužina dionice oko 16,3 km, od kojih je 5,8 km otpadalo na ključni i najzahtjevniji objekt – tunel „Hranjen“, koji podliježe i posebnim zahtjevima za sigurnost dugačkih cestovnih tunela, sukladno Direktivi 54/2004 EC. To je bio razlog da se Autoceste FBiH opredijele za dvoetapni postupak realizacije prve faze.

Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a iznosi 1.200.000,00 KM

Trajanje ugovora ili rok izvršenja je 12 mjeseci, a rok za prijem ponuda je 19.2.2020. godine.
https://www.akta.ba/investicije/pocinje ... zde/111001
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 21 jan 2020 13:59

Do sada je probijeno 330 metara tunela Hranjen. Značajno će skratiti put od Sarajeva do Goražda

slika

slika

slika

slika

Izgradnja tunela Hranjen, koji bi za četrdesetak kilometara trebao približiti Sarajevo i Goražde, odvija se planiranim tempom.
"Iz smjera Goražda već je izgrađeno oko 200 metara glavne tunelske cijevi, dok je sa sjeverne strane, na gradilištu kod Hrenovice, iskopano oko 130 metara i započeta je izgradnja glavne cijevi", piše portal Akta.

Radnici Euro-Asfalta miniranjem olakšavaju napredovanje u utrobi brda, a pored tunela do 2020. godine planirano je da će biti izgrađene i pristupne saobraćajnice.

Tunel Hranjen investicija je od skoro 82 miliona KM, a sredstva u visini od 65 miliona KM su osigurana Odlukom Vlade Federacije BiH iz akumuliranih dobiti BH Telecoma.

Tunel Hranjen bit će dug 5,5 kilometara, a sastojat će se od dvije cijevi. Jedna će biti namijenjena za saobraćaj motornih vozila i kroz nju će prolaziti dvije saobraćajne trake, za svaki smjer po jedna. Druga cijev će biti servisna i koristit će se za održavanje tunela, kao i za slučaj eventualnih nesreća u tunelu.

Tunel je dio projekta izgradnje brze ceste duge 15,8 kilometara koja će spojiti Sarajevo i Goražde u poluprofilu, vrijedan je 190 miliona KM i podijeljen je u dvije faze. Radovi drugog lota prve faze će uključivati sekundarnu oblogu i opremanje tunela i izradu brze ceste u poluprofilu.

Kad bude izgrađen Hranjen će biti drugi po dužini tunel u bivšoj Jugoslaviji, odmah nakon Svetog Roka u Hrvatskoj koji je dug 5,8 kilometara. Njegovom izgradnjom vožnja od Goražda do Sarajeva trebala bi trajati samo 45 minuta, a ne sat i po kao sada.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Ukinimo kantone
Član
Postovi: 46
Pridružen/a: 17 okt 2018 21:34

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Ukinimo kantone » 21 jan 2020 20:48

Kroz tunel Hranjen će biti po jedna traka u oba smjera i ograničenje brzine 80 km/h, a da li će od tunela prema Goraždu i od tunela prema Prači biti isto kao magistralna cesta ili baš brza cesta sa po dvije trake u oba smjera ?

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 22 jan 2020 12:01

Ukinimo kantone je napisao/la: 21 jan 2020 20:48 Kroz tunel Hranjen će biti po jedna traka u oba smjera i ograničenje brzine 80 km/h, a da li će od tunela prema Goraždu i od tunela prema Prači biti isto kao magistralna cesta ili baš brza cesta sa po dvije trake u oba smjera ?
Magistralna cesta najvjerovatnije.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Lilium Bosniacum
Član
Postovi: 189
Pridružen/a: 08 okt 2017 11:12

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Lilium Bosniacum » 22 jan 2020 13:00

Biće brza cesta u punom profilu, znači po dvije trake u svakom smjeru. Međutim u prvoj fazi će se gradit samo jedan smjer, a projektovat oba. Znači bit će po jedna traka u svakom pravcu dok saobrčajna situacija me pokaže potrebu za dodatne dvije trake.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 05 feb 2020 02:06

BC Lašva – Nević Polje: Nakon urbanističke saglasnosti, još građevinska dozvola i raspisivanje tendera
- Februar 4, 2020 -

Urbanistička saglasnost za izgradnju dionice brze ceste Lašva petlja – Nević Polje, kao dijela brze ceste Lašva – Donji Vakuf, s pratećim objektima je izdana nakon složenog višegodišnjeg postupka koji je zahtijevao usaglašavanje prostornoplanske dokumentacije i drugih prethodnih upravnih postupaka, te predstavlja značajan korak u realizaciji projekta izgradnje ovog objekta.

Izgradnja brze ceste krenut će od ulaza u Vitez do Nević Polja.

U završnoj je fazi izrada glavnog projekta.

Za poddionicu Vitez – Nević Polje u dužini od 5,5 km u toku su pripreme tendera za izvođenje i nadzor radova i eksproprijacija. Očekuje se raspisivanje tendera u drugoj polovini marta.

Paralelno se radi na prikupljanju saglasnosti za izdavanje građevinske dozvole.

Ako sve bude teklo po planu, ugovor bi se mogao potpisati u drugoj polovini ove godine.

Sredstva za izgradnju jedne dionice Vitez – Nević Polje je osigurala Vlada FBiH i to za dio čiji je implementator JP Autoceste FBiH za LOT5 – izlaz iz poslovne zone do Nević Polja u visini 66 miliona KM, a za dio LOT 4 – prolaz kroz poslovnu zonu Vitez čiji je implemetator JP Ceste FBiH 34 miliona KM.

Brza cesta Lašva – Nević Polje je duga 24,5 km i podijeljena je na tri poddionice: Lašva-Kaonik, Kaonik – Vitez i Vitez – Nević Polje. Imat će sve karakteristike brze ceste, propisane Zakonom o cestama FBiH, osim dijela koji prolazi kroz poslovnu zonu Vitez, koji će predstavljati magistralni put i njemu će se pristupati preko novoformiranih kružnih tokova na ulazu i izlazu iz poslovne zone.

Ova brza cesta će prolaziti kroz područje Zeničko-dobojskog i Srednjobosanskog kantona, odnosno na području općina Busovača, Vitez, Novi Travnik i Travnik, te grada Zenica.

Press JP Autoceste FBiH
http://www.jpautoceste.ba/bc-lasva-nevi ... e-tendera/
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 05 feb 2020 17:58

Izgradnja tunela Hranjen - na trasi buduće brze ceste Goražde - Sarajevo, bez obzira na vremenske uvjete, napreduje planiranom dinamikom. Probijanje tunela radi se istodobno sa sjeverne i južne strane, iz pravca Goražda i Prače. Investitor je JP Autoceste FBiH, koje je za ovaj projekt osiguralo oko 82 miliona maraka.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 14 feb 2020 12:36

Miniranje tunela Hranjen | Cesta Sarajevo - Goražde
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 21 feb 2020 13:01

Posao od 25 mil. KM: Objavljen tender za izgradnja brze ceste Lašva-Nević Polje

Ubrzo bi trebala početi izgradnja brze ceste Lašva-Nević Polje, sa prolazom kroz poslovnu zonu Vitez, saznaje poslovni portal Akta.ba.

Tender za izvođenje radova danas je objavljen, a vrijednost ugovorenih radova iznosi 25.641.025,64 KM.

Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji period izvođenja radova je 465 kalendarskih dana od početka radova ili od dana uvođenja izvođača u posao.

Brza cesta će prolaziti kroz područje Zeničko-dobojskog i Srednjobosanskog kantona, odnosno na području općina Busovača, Vitez, Novi Travnik i Travnik, te grada Zenica.

Izgradnja brze ceste krenut će od ulaza u Vitez do Nević Polja.

Kako smo ranije pisali, sredstva za izgradnju jedne dionice Vitez – Nević Polje je osigurala Vlada FBiH i to za dio čiji je implementator JP Autoceste FBiH za LOT5 – izlaz iz poslovne zone do Nević Polja u visini 66 miliona KM, a za dio LOT 4 – prolaz kroz poslovnu zonu Vitez čiji je implemetator JP Ceste FBiH 34 miliona KM.

Brza cesta Lašva – Nević Polje je duga 24,5 km i podijeljena je na tri poddionice: Lašva-Kaonik, Kaonik – Vitez i Vitez – Nević Polje. Imat će sve karakteristike brze ceste, propisane Zakonom o cestama FBiH, osim dijela koji prolazi kroz poslovnu zonu Vitez, koji će predstavljati magistralni put i njemu će se pristupati preko novoformiranih kružnih tokova na ulazu i izlazu iz poslovne zone.
https://www.akta.ba/investicije/posao-o ... lje/113750
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 27 feb 2020 19:46

slika

HDZ uspio da provuce "brzu cestu" kroz poslovno-industrijsku zonu u Vitezu. :joojj:
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Drina
Moderator
Postovi: 7353
Pridružen/a: 20 okt 2012 19:53

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Drina » 29 feb 2020 11:33

Da. Ovo je nevidena glupost grade brzu cestu kroz poslovnu zonu. Koja budala je to smislila?
Biće onako kako Bošnjaci odluče

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41197
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Jack » 29 feb 2020 11:49

Jedino ce unistiti turizam,kao i industriju ovdje,ako cestu provuku kroz poslovnu zonu.Ko god misli da ce ovo biti neka pobjeda njihova,ja im se samo smijem.Pa ovim ce unistiti Vitez komplet to je malo vece selo.

Logika im nije jaca strana
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
Mehmed beg Catic
Član
Postovi: 4241
Pridružen/a: 31 jan 2017 10:49

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Mehmed beg Catic » 04 mar 2020 09:02

Krajem januara je bilo 330 m, sada je vec 400 :gut:
Iskopano 400 metara tunela Hranjen


Članovi Vlade Bosanskopodrinjskog kantona (BPK) Goražde i predstavnici Gradske uprave Goražde danas su posjetili gradilište tunela Hranjen na trasi buduće brze ceste Goražde - Sarajevo. Obilazak je upriličen u okviru programa obilježavanja 1. marta, Dana nezavisnosti BiH, a i ovom prilikom je naglašeno da je riječ o historijskom projektu posebno za stanovnike u ovom dijelu države.

"U dogovoru sa gradonačelnikom Grada Goražde i cjelokupnom Vladom BPK Goražde, mi smo odlučili da danas obiđemo radove na izgradnji tunela "Hranjen". Prvo smo danas obišli radove sa južne strane, dakle, na ulazu iz pravca Goražda i mogu reći da, u odnosu na prošli put, kada sam dolazila kao predsjednica Odbora za praćenje realizacije projekta, ja sam iznimno zadovoljna iz razloga što radovi jako brzo napreduju", istakla je premijerka BPK Goražde Aida Obuća.

Naglasila je da nema nekih nepredviđenih okolnosti.

"Zato jedna poruka građanima BPK Goražde - vjerujte u ovaj projekat jer ovo je projekat svih građana i građanki BPK Goražde i on je jako bitan kako za nas tako i za cijelu BiH", kazala je Obuća.

Istaknuto je da je do sada iskopano oko 400 metara u tunelu te da radovi napreduju s obje strane.

"Veoma smo sretni što smo vidjeli da je izvršena izgradnja tunela u dužini od 400 metara. Ide se na izgradnju pola kilometra i očekujemo da će se i to vrlo brzo desiti, što predstavlja jednu ozbiljnost a firma koja izvodi radove to radi po svim propisima i standardima. Gradska uprava je u najkraćem roku izvršila eksproprijaciju zemljišta od 45 dunuma zemlje i hvala svim porodicama Turulja koje su zaista bez ijedne žalbe i prigovora dali dozvolu i potpisali trajno vlasništvo državi svoje zemljište. Njihove porodice su obeštećene i imamo jednu parcelu koja je bila od vodoprivrede, poljoprivrede i šumarstva i ta je parcela završena", kazao je gradonačelnik Goražda Muhamed Ramović.

Dodao je da gradska uprava nastavlja sa procesom eksproprijacije.

Probijanje tunela Hranjen radi se istovremeno sa sjeverne i južne strane, iz pravca Goražda i Prače. Investitor je JP Autoceste FBiH, a radovi povjereni kompaniji Euro-Asfalt, vrijedni su oko 82 miliona KM.

Iz kompanije Euro- Asfalt ranije su naglasili da je riječ o geološki zahtjevnom terenu, ali da za sada nema posebnih problema. Radove svakodnevno nadziru predstavnici Instituta IPSA iz Sarajeva kojima je povjeren ovaj posao.

Izgradnja tunela Hranjen najzahtjevniji je dio projekta izgradnje brze ceste Goražde - Sarajevo.
Tražim od vas kad se rasformira ova brigada, kad vi svi borci budete na svojim radnim mjestima, da se isto ovako družite, poštujete i uvažavate. Samo tako ćemo biti skupa svi zajedno! JER JE I POSLIJE RATA RAT!” Brigadni general Izet Nanić

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 15 mar 2020 12:55

Tunel Hranjen vraća nadu za povratak života u grad na Drini
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Odgovorite