☑ Pravila foruma i savjeti

Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Moderator/ica: abu seid

atif
Član
Postovi: 6257
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la atif » 04 feb 2022 05:37

Počinje projekat brza cesta Bihać-Cazin-Kladuša: Raspisan tender, vrijednost 500 miliona eura!
Autoceste FBiH su objavile javni poziv za izradu idejnog projekta brze ceste Bihać-Cazin-Velika Kladuša-Republika Hrvatska, dužine oko 47 kilometara.

Početak dionice je u zoni graničnog prelaza Maljevac, a kraj na spoju trase brze ceste sa planiranom obilaznicom Bihaća.

Kako se navodi u projektnom zadatku, na dijelu ceste gdje su zahtijevniji geometrijski i saobraćajni elementi potrebno je provjeriti potrebu izgradnje dodatne trake za spora vozila. Idejni projekat je potrebno uraditi za puni profil brze ceste.

Unsko-sanski kanton je u 2021. godini u sklopu izrade prostornog plana PPUSK-a definisao zaštitni pojas (koridor) planirane brze ceste.

Izabrani projektant treba da ispita mogućnosti optimizacije odabrana trase na način da se dođe do smanjenja dužine objekata (mostovi i tuneli) i dobiju pouzdani podaci vezani za trasu i objekte na njoj.

Planirana brzina ceste je do 100 km/čas, a u pojedinim dijelovima do 80km/čas.

Procijenjena vrijednost nabavke bez PDV-a iznosi 3.500.000 KM dok je rok za pružanje usluga je osam mjeseci od dana dostavljanja zahtjeva za pružanje usluga od strane ovlaštenog predstavnika ugovornog organa. Također, planirano je provođenje postupka e-aukcije.

Ponude koje treba da važe najmanje 120 dana se primaju do 9. marta.

Podsjećamo u septembru 2021. prilikom prve posjete vršioca dužnosti direktora Autocesta Federacije BiH Elmedina Volodera Bihaću istaknuto je da će radovi na izgradnji ukupnog projekta zavisiti od novca.

“Izgradnja prve dionice od deset kilometara trebalo bi da počne 2022. godine i traje najviše dvije godine, a ukupan koridor četiri do šest godina. Preduvjet je na vrijeme osigurati projekt, dozvole, eksproprijacija i naravno finansijska sredstva”, naglasio je Voloder.

Ukupna vrijednost projekta procjenjuje se, kako je kazao Voloder, na oko 500 miliona eura i “zavisi od mnogo faktora poput cijene materijala koje rastu”.
https://www.krajina.ba/pocinje-projekat ... iona-eura/

slika

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 16 feb 2022 14:10

Hering dobio posao na izgradnji dijela brze ceste Lašva-Nević Polje - Posao vrijedan 75 mil KM

Autoceste FBiH donijele su odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača za izgradnju dijela brze ceste Lašva-Nević Polje, i to za Lot 5 - petlja "Vitez izlaz iz poslovne zone" - petlja "Nević Polje".

Riječ je o firmi Hering iz Širokog Brijega koja će izvesti radove vrijedne 74,9 mil KM.

Kako smo ranije pisali, ugovor za izvođenje radova uključuje izvođenje radova na izgradnji dijela brze ceste između petlje "Vitez - izlaz iz poslovne zone" i petlje "Nević Polje" (Lot 5). Dužina sekcije ovog lota je 4,78 km, a na ovoj sekciji projektovane su sljedeće konstrukcije:

• Vijadukt Mali Mošunj 1 dužine 168 m,
• Most Mali Mošunj 2 dužine 88 m,
• Most Stara Bila dužine 30 m,
• Most Nova Bila dužine 32 m,
• Most Pečuhe dužine 65 m.

- Početak sekcije Lot-a 5 se nalazi poslije petlje "Vitez - izlaz iz poslovne zone", koja će biti izgrađena u sklopu gradnje Lot-a 4 (Poslovna zona Vitez). Na kraju sekcije Lot-a 5 predviđena je izgradnja petlje "Nević Polje" tipa denivelisani kružni tok. Na mjestu petlje, brza cesta se pistupnim rampama priključuje na magistalni put M-16.4 Nević Polje – Bugojno. Lot 5 je riješen kao cesta sa karakteristikama brze ceste sa dvije saobraćajne trake (vozna i preticajna) za svaki smjer kretanja - pisalo je u tenderskoj dokumentaciji kojom se tražila firma za izvođenje radova.

U sklopu izgradnje ove dionice brze ceste je predviđena i regulacija rijeke Lašve na mjestima gdje je u koliziji sa trupom ceste.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 19 feb 2022 18:01

Dva miliona KM za usluge nadzora brze ceste Lašva – Nević Polje

Objavljen javni poziv za usluge nadzora nad izvođenjem radova na izgradnji dijela brze ceste Lašva – Nević Polje.
18.02.2022. 08:58 / Izvor: Akta.ba

Javno preduzeće Autoceste FBiH d.o.o Mostar objavile su javni poziv za usluge nadzora nad izvođenjem radova na izgradnji dijela brze ceste Lašva – Nević Polje: petlja Vitez (izlaz iz poslovne zone) – petlja Nević Polje.

Vrijednost nabavke iznosi dva miliona KM, a trajanje ugovora ili rok izvršenja je 20 mjeseci od izdavanja naloga Ugovornog organa za mobilizaciju nadzora, koji zavisi od datuma uvođenja izvođača radova u posao.

Rok za prijem ponuda je 05.04.2022. 10:00h.

Podsjetimo, Hering d.d. Široki Brijeg je izabran kao najpovoljniji ponuđač za izgradnju dijela brze ceste Lašva – Nević Polje i to za LOT 5 – petlja Vitez izlaz iz poslovne zone – petlja Nević Polje u iznosu od 75 miliona KM iz razloga što je dostavio prihvatljivu ponudu sa najnižom cijenom, navodi se u odluci.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

atif
Član
Postovi: 6257
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la atif » 26 apr 2022 18:26

http://indikator.ba/Vijest.aspx?p=1&id= ... vu+dionicu

U sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru u utorak je potpisan ugovor za izgradnju prve dionice brze ceste Lašva-Travnik-Jajce od poslovne zone Vitez do Nević Polja.

Ugovor su potpisali Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH i Mario Bevanda, predstavnik firme Hering d.d. Široki Brijeg.

Potpisivanju ugovora prisustvovao je i federalni ministar prometa i komunikacije Denis Lasić.

Vrijednost ugovorenih radova iznosi 74.904.570,00 KM sa uračunatim PDV-om, s rokom završetka izgradnje od 20 mjeseci.

Izgradnja dijela brze ceste Lašva-Nević Polje, Lot 5 - petlja Vitez izlaz iz poslovne zone - petlja Nević Polje će se finansirati namjenskim sredstvima iz Budžeta Vlade FBiH.

- Izgradnja prve dionice brze ceste Lašva-Travnik-Jajce počinje zahvaljujući političkoj odluci, stabilnoj ekonomiji i zakonskim i urbanističkim preduvjetima, koji nisu postojali tiokom prethodnih 15 godina, te upornosti i odlučnosti nove Uprave Autocesta da se ubrzaju svi procesi koji će dovesti do gradnje cestovne infrastrukture na prostoru cijele Federacije BiH. Planiramo nastaviti aktivnosti sa realizacijom izgradnje brze ceste kako bi se u konačnici povezala zapadna Bosna i Hercegovina odnosno Bihać, Cazin i Velika Kladuša preko Ključa, Jajca, sa centralnim dijelom na Koridor Vc i dalje sa istočnom Bosnom i Hercegovinom te susjednim državama Srbijom i Crnom Gorom, rekao je Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH.

Ugovor za izvođenje radova uključuje izvođenje radova na izgradnji dijela brze ceste Lašva-Nević Polje i to za Lot 5 - petlja Vitez izlaz iz poslovne zone - petlja Nević Polje.

Dužina sekcije ovog lota je 4,8 km, a na ovoj sekciji gradit će se četiri mosta i jedan vijadukt.

Početak sekcije Lot-a 5 se nalazi poslije petlje Vitez - izlaz iz poslovne zone, koja će biti izgrađena u sklopu gradnje Lot-a 4 (Poslovna zona Vitez). Na kraju sekcije Lot-a 5 predviđena je izgradnja petlje Nević Polje tipa denivelirani kružni tok.

Na mjestu petlje, brza cesta se pristupnim rampama priključuje na magistralni put M-16.4 Nević Polje – Bugojno. Lot 5 je riješen kao cesta sa karakteristikama brze ceste sa dvije prometne trake (vozna i preticajna) za svaki smjer kretanja.

U sklopu izgradnje ove dionice brze ceste je predviđena i regulacija rijeke Lašve na mjestima gdje je u koliziji sa trupom ceste.

Vlada FBiH donijela odluku kojom je utvrdila da je izgradnja brze ceste Lašva - Nević Polje, u dužini od blizu 25 kilometara, od javnog interesa za Federaciju BiH i proglasila ga jednim od prioritetnih projekata u Federaciji BiH.

Izgradnja ove ceste podijeljena je na pet dionica (LOT-ova): Lašva - Kaonik, Kaonik - Selište, Selište - Vitez (petlja Vitez - ulaz u Poslovnu zonu), Poslovna zona Vitez (petlja Vitez - ulaz u poslovnu zonu - petlja Vitez - izlaz iz poslovne zone) i petlja Vitez (izlaz iz Poslovne zone) - petlja Nević Polje.

Odlukom je utvrđeno da je JP Autoceste Federacije BiH implementator i korisnik eksproprijacije nekretnina potrebnih za izgradnju brze ceste Lašva - Nević Polje na prvom, drugom, trećem i petom, a JP Ceste Federacije BiH na četvrtom LOT-u.

Brza cesta Lašva – Travnik – Jajce će značajno poboljšati kvalitetu života bh. građana jer će skratiti vrijeme putovanja i poboljšana i sigurnost svih učesnika u prometu, pošto se radi o jednom od najopterećenijih cestovnih pravaca.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 26 apr 2022 18:31

Brza cesta Lašva – Nević Polje: Početak gradnje nakon 15 godina obećanja

U sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru danas je potpisan Ugovor za izgradnju prve dionice brze ceste Lašva-Travnik-Jajce, od poslovne zone Vitez do Nević Polja.

Ugovor su potpisali Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH i Mario Bevanda, predstavnik firme Hering d.d. Široki Brijeg.

Potpisivanju ugovora prisustvovao je i federalni ministar prometa i komunikacije Denis Lasić.

Vrijednost ugovorenih radova iznosi 74.904.570,00 KM sa uračunatim PDV-om, s rokom završetka izgradnje od 20 mjeseca.

Izgradnja dijela brze ceste Lašva-Nević Polje, Lot 5 – petlja Vitez izlaz iz poslovne zone – petlja Nević Polje će se finasirati namjenskim sredstvima iz Budžeta Vlade FBiH.

“Izgradnja prve dionice brze ceste Lašva-Travnik-Jajce počinje zahvaljujući politčkoj odluci, stabilnoj ekonomiji i zakonskim i urbanističkim preduslovima, koji nisu postojali tokom prethodnih 15 godina, te upornosti i odlučnosti nove Uprave Autocesta da se ubrzaju svi procesi koji će dovesti do gradnje cestovne infrastrukture na prostoru cijele Federacije BiH. Planiramo nastaviti aktivnosti sa realizacijom izgradnje brze ceste kako bi se u konačnici povezala zapadna Bosna i Hercegovina odnosno Bihać, Cazin i Velika Kladuša preko Ključa, Jajca, sa centralnim dijelom na Koridor Vc i dalje sa istočnom Bosnom i Hercegovinom te susjednim državama Srbijom i Crnom Gorom”, rekao je Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH.

Ugovor za izvođenje radova uključuje izvođenje radova na izgradnji dijela brze ceste Lašva-Nević Polje i to za Lot 5 – petlja Vitez izlaz iz poslovne zone – petlja Nević Polje.

Dužina sekcije ovog lota je 4,8 km, a na ovoj sekciji gradit će se četiri mosta i jedan vijadukt.

Početak sekcije Lot-a 5 se nalazi poslije petlje Vitez – izlaz iz poslovne zone, koja će biti izgrađena u sklopu gradnje Lot-a 4 (Poslovna zona Vitez). Na kraju sekcije Lot-a 5 predviđena je izgradnja petlje Nević Polje tipa denivelirani kružni tok. Na mjestu petlje, brza cesta se pistupnim rampama priključuje na magistalni put M-16.4 Nević Polje – Bugojno. Lot 5 je riješen kao cesta sa karakteristikama brze ceste sa dvije saobraćajne trake (vozna i preticajna) za svaki smjer kretanja.

U sklopu izgradnje ove dionice brze ceste je predviđena i regulacija rijeke Lašve na mjestima gdje je u koliziji sa trupom ceste.

Podsjećamo, Vlada FBiH donijela odluku kojom je utvrdila da je izgradnja brze ceste Lašva – Nević Polje, u dužini od 24,385 kilometara, od javnog interesa za Federaciju BiH i proglasila ga jednim od prioritetnih projekata u Federaciji BiH.

Izgradnja ove ceste podijeljena je na pet dionica (LOT-ova): Lašva – Kaonik, Kaonik – Selište, Selište – Vitez (petlja Vitez – ulaz u Poslovnu zonu), Poslovna zona Vitez (petlja Vitez – ulaz u poslovnu zonu – petlja Vitez – izlaz iz poslovne zone) i petlja Vitez (izlaz iz Poslovne zone) – petlja NevićPolje.

Odlukom je utvrđeno da je JP Autoceste Federacije BiH implementator i korisnik eksproprijacije nekretnina potrebnih za izgradnju brze ceste Lašva – Nević Polje na prvom, drugom, trećem i petom, a JP Ceste Federacije BiH na četvrtom LOT-u.

Brza cesta Lašva – Travnik – Jajce će značajno poboljšati kvalitetu života bh građana jer će skratiti vrijeme putovanja i poboljšana i sigurnost svih učesnika u prometu, pošto se radi o jednom od najopterećenijih cestovnih pravaca u našoj državi.

Press JP Autoceste FBiH
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Pita sirnica
Član
Postovi: 1418
Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Pita sirnica » 28 apr 2022 15:49

Kako se očekivalo!
Nakon što je EU preuzela dodatne troškove za A1 (poklonila 45 mil €), entitetske vlada je mogla dodatna sredstva za tunel Hranjen nabavit (35 mil KM).

Ukupno 200 mil za više projekata
Zadnja izmjena: Pita sirnica, dana/u 29 apr 2022 07:47, ukupno mijenjano 1 put.
B -> B -> B

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 28 apr 2022 21:42

Pita sirnica je napisao/la: 28 apr 2022 15:49 Kako se očekivalo!
Nakon što je EU preuzela dodatne troškove za A1 (poklonila 45 mil €), entitetske vlada je mogla dodatna sredstva za tunel Hranjen nabavit (35 mil KM).

Ukupno 200 mil za više projekata

https://www.oslobodjenje.ba/vijesti/bih ... nje-754920
https://www.oslobodjenje.ba/vijesti/bih ... -km-755246
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41189
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Jack » 29 apr 2022 03:44

Svaki komentar koji nema veze s temom bit ce izbrisan

Naravno,uvijek mozete da idete na forume gdje se trolanje nagradjuje.Ima na netu foruma.Ali drzite se teme jer nemam zivaca da citam vase monologe ovdje.Ili vase muzicke zelje.Nemam stvarno zivaca za sve ovo
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
Pita sirnica
Član
Postovi: 1418
Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Pita sirnica » 21 maj 2022 16:08

https://www.klix.ba/biznis/privreda/aut ... /220520149

Znači ponovo će se početi kopat....
B -> B -> B

bosanac19
Novi kolač
Postovi: 3
Pridružen/a: 17 maj 2022 17:23

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la bosanac19 » 30 maj 2022 22:46

Ne razumijem zašto se nije išlo na varijantu da cesta od Kaonika vodi pravo na Bilješevo, sa tunelima ispod Podstijene i sela Lašva koji ne bi bili duži od 2 km? Prvo, radi se o kraćoj dionici, bliže je priključenju na A1, zaobilazi se Lašvanjska petlja na koju su projektanti očigledno namjerno ciljali, zaobilaze se gusto naseljena područja što je suština brze ceste,..
Postojeći projekat, u kojem je planirana brza cesta kroz kanjon Lašve, ravan je naučnoj fantastici. Napraviće se haos sa naseljima Merdani, Grablje i Katići. Još jedna stvar koja mi je poprilično nejasna je gdje su mislili da izmjeste saobraćaj kada budu radovi na toj dionici? To je jedina putna komunikacija između sarajevsko-zeničke kotline i srednje Bosne, da ne spominjem Bihać i more.
Nadam se da će neko ovo na vrijeme realno sagledati i ispraviti grešku dok ne bude kasno...

Avatar
Pita sirnica
Član
Postovi: 1418
Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Pita sirnica » 01 jun 2022 22:33

BC Jajce-Busovaca je puna nelogicnih "puteva".

Za novog clana = Zato trebas da glasas, sve svoje animirat da se prijave, da glasamo u sto vecem broju da izbacimo kra-de-ze u vecem entitetu i povecat politicko predstavljanje u manjem entitetu!

Kra-de-ze- je glavni krivac za losu i sporu gradnju!
Da nisu i "nasi" nevini to stoji ( "nasi" = to su oni 5-kolonasi koji se iskljucivo interesuju za svoj dzep, a 0% za Rep BiH i Bosnjake). Aktuelni primjer tunel kod Gorazda (dobro, jest da je cijena za material eksplodirala, ali nekada je bolje vise platit i dovest "jacu" firmu).

Sistem gradnje kroz SBK ide po starom kra-de-ze metodom = Kupi pa prodaj skupo; salji kroz "privatnu" zemlju.

Da se sijetimo, na jugu A1 su kra-de-ze-ovci kupovali drzavnu zemlju (za 1 KM ili manje po m2!) da bi je prodavali za puno visu cijenu AC FBiH. Da taj krs nema nikakvu vrijednost to nije nikoga interesovalo. A da nebi imali "vecih problema" odugovlacili su gradnju, tako da je ta zemlja bila minimum 5 godina u njihovom vlasnistvu. Oderali su nas posteno. Tuzilastvo/sudovi = Naravno pod kontrolom kra-de-ze i milokrad-snsd

Sistem je slican i u SBK! Direktor Cest FBiH je Kra-de-ze-ovac koji je planirao cestu kroz nelogincna mijesta. Vidi Vitez, kroz industrijsku zonu. Svaki strucnjak, ma svako dijete bih te upitalo "jesi ti normalan, kuda to hoces da gradis "sporu cestu"? Ide se iskljucivo na to prodat zemlju za ogromnu lovu. I tu se sada javljaju pro BH-stranke. Glupo je reci, ali ispravno sto to oni koce! Zato, svi na izbore!!!

BC nebih trebala uopste ici kroz naselja. Ta BC treba da ide ljevo i desno kroz tu siroku dolinu, i starom trasom pruge iz K&K-vremena! Tu imas puno manje stanovnika i puno drzavne zemlje. A gradove i sela povezivati s pristupnim cestama. Nesmije se zaboravit da bih se ta BC mogla "upgrade-novat" da se putarina placa, ali i u AC! To su radili AT, CH, DE, SI,... Svaki kilometar koji se tu izgradi priblizava USK sa Sarajevom i co.

PS: Inace gradnja kroz brdovitu Rep BiH je veci problem, posto je veci dio "los" kamen (vecina bila pod morom i tako taj krs nije bas stabilan). To je jedan od razloga sto je ZE-zaobilaznica se "digla".
B -> B -> B

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 17 aug 2022 20:53



slika

Novi projekt za tunel ispod Komara.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 22 sep 2022 21:03

Vlada FBiH izdvojila 13 miliona KM za gradnju brze ceste od Sarajeva do Goražda

Vlada Federacije Bosne i Hercegovine je danas odlučila izdvojiti 13 miliona KM za izgradnju brze ceste od Sarajeva do Goražda, preciznije na dionici od Prače do Goražda.
Kako su saopćili iz entitetske vlade, novac je namijenjen za eksproprijaciju, izgradnju, nadzor i tehničku konsultaciju te će se prenositi u tranšama, a nakon što Ministarstvo saobraćaja i komunikacija FBiH dostavi dokaze o izvedenim radovima ili uslugama.

Implementator projekta je, kako je navedeno, obavezan kvartalno izvještavati ovo ministarstvo o realizaciji projekta, a ovo ministarstvo će kvartalno izvještavati Ministarstvo finansija FBiH.

Utvrđeno je da će biti potpisan ugovor Ministarstva saobraćaja i komunikacija i implementatora odobrenog projekta, kojim će se detaljnije utvrditi međusobna prava i obaveze. Za provođenje ove odluke zaduženi su Ministarstvo saobraćaja i komunikacija, Ministarstvo finansija i preduzeće Autoceste FBiH kao implementator.

Kompanija Euro-asfalt je u julu ove godine dobila posao za nastavak gradnje tunela Hranjen, a koji je dio brze ceste od Sarajeva od Goražda. Ovaj ugovor je vrijedan 39,3 miliona KM, kako su tada saopćili iz AC FBiH.

Vlast je prije tri godine obećala da će 2022. biti završena gradnja nove saobraćajnice od Sarajeva do Goražda. Gradnja tunela Hranjen, na kojoj je i ranije bio angažovan Euro-asfalt, je obustavljena prošle godine.

Gradnja je trebala koštati koštati 81 milion KM, a veći dio iznosa - 65 miliona KM je osigurano iz akumulirane dobiti BH Telecoma. Radovi su obustavljeni u trenutku kada je realizirano tek 35 posto projekta. Za 35 posto urađenog potrošen je skoro sav novac, tačnije 97 posto novčanih sredstava.

Iz AC FBiH su u aprilu ove godine za Klix.ba odgovorili da će gradnja koštati više od 200 miliona KM. Tada je najavljeno i mogućnost kreditnog zaduženja za okončanje projekta.

Kao razlog zašto su se desili propusti u gradnji, navedeno je to da su se desile razlike između predviđenih i stvarnih geoloških uslova na području na kojem se tunel gradi. Ocijenjeno je da je to za posljedicu imalo razliku između ugovorene i realizovane dužine iskopa i gradnje. Nije poznato da je iko, na bilo koji način, odgovarao za ove propuste.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 29 sep 2022 21:51

"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 26 okt 2022 19:13

VITEZ: Gradnja brze ceste Lašva- Nević Polje, u tijeku pripremni radovi
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 26 okt 2022 19:14

Izabrane firme koje će raditi glavni projekat dionice brze ceste Nević Polje – Turbe

Nakon provedene tenderske procedure JP Autoceste FBiH je izabralo projektanta za izradu Glavnog projekta dionice Nević Polje – Turbe.

Za projektanta navedenog dijela brze ceste Lašva-Travnik-Jajce odabrana je grupa ponuđača, koju čine DESIGN & QC d.o.o. Sarajevo, INK CONSTRUCTOR d.o.o Banja Luka, IPSA Institut d.o.o, PPG d.o.o. Društvo za projektovanje i građenje i Divel d.o.o.

Ukupna vrijednost ovog ugovora koji se finansira iz Budžeta FBiH iznosi 5.255.408,93 KM bez PDV-a, dok je rok za izradu projektne dokumentacije 18 mjeseci.

Predmet ovog projektnog zadatka je izrada svih faza glavnog projekta trase i objekata za brzu cestu Nević Polja -Travnik- Turbe (dužine 12,5 km).

Na ovoj dionici predviđena je izgradnja: 9 mostova ukupne dužine 2.470 m, 4 tunela ukupne dužine 1.626 m, otvorena trasa ukupne dužine 7.229 m, kao i petlja Turbe sa priključkom na postojeću magistralnu saobraćajnicu M-5 u području Turbeta.

Planirana brza cesta će povezati centralna područja BiH sa autocestom na Koridoru 5c u blizini petlje Lučani (Lašva) te će predstavljati najvažniji putni pravac za Federaciju BiH u smjeru zapad – istok.

Ova dionice je dio međunarodne rute TEN-T Core Network. E-761 /Bihać-B. Petrovac-Jajce/ i dio setto mreže dionica 2a Okučani (R. Hrvatska)– Banja Luka – Travnik – Lašva.

Izgradnjom ove nove cestovne komunikacije ranga “brze ceste” značajno će se poboljšati uslovi odvijanja prometa duž pravca Sarajevo-Banja Luka.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

atif
Član
Postovi: 6257
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la atif » 27 okt 2022 03:30


Tokom iduće godine kroz FBiH gradit će se 40 kilometara brzih cesta

Tokom iduće godine kroz FBiH gradit će se 40 kilometara brzih cesta, potvrdio je direktor Javnog poduzeća Autoceste FBiH Elmedin Voloder.

Naime, budući da koridor Vc ne prolazi kroz sve dijelove države, opredjeljenje Vlade FBiH i Autocesta FBiH je, kako ističe, izgradnja svih cestovnih pravaca na prostoru cijele Federacije kako bi se omogućilo ravnomjeran infrastrukturni razvoj svih kantona, piše Večernji list BiH.
Početak izgradnje

– Prvi put postavljene su brze ceste kao prioritet te, ako nastavimo ovom dinamikom, u sljedećoj će godini 40 kilometara brze ceste biti u izgradnji – naveo je Voloder.

Ističe kako su u budžetu Federacije BiH planirana i osigurana sredstva za izgradnju brze ceste Bihać – Cazin – Velika Kladuša, kao i brzih cesta Stolac – interregionalno čvorište Počitelj, Mostar – Široki Brijeg – granica Republike Hrvatske, kao i Nević Polje – Turbe.

– Mišljenja smo da je važno početi s izgradnjom brzih cesta u našoj zemlji – kazao je Voloder.

Dodao je kako su pokrenuli aktivnosti kada je riječ o projektiranju brze ceste Bihać – Cazin – Velika Kladuša i poduzet će sve aktivnosti kako bi u sljedećoj godini krenuli s izgradnjom njezinih prvih kilometara. Kada je riječ o brzoj cesti Mostar – Široki Brijeg – granica RH, tokom jula i avgusta počelo se s pozivanjem vlasnika nekretnina koje se nalaze na trasi nove prometnice kako bi se pristupilo postupku njihove eksproprijacije. Brza cesta Mostar sjever – Široki Brijeg – granica RH, koja povezuje koridor Vc s cestovnom infrastrukturom RH, sastoji se od dviju dionica: Mostar sjever – Polog (20,3 km) i Polog – granica RH (40,4 km).

Dionica Polog – granica RH (40,4 km) sastoji se od dviju poddionica: Polog – Polugrno i Polugrno – granica RH. Početak trase na poddionici Polog – Polugrno je na području Mostarskog blata (Polog), koje se nalazi na području HNK-a (oko 1,5 km), dok ostatak poddionice prolazi područjem ZHK-a i završava petljom Polugrno.

Na poddionici je projektirano dvostrano odmorište Gradina. Trasa brze ceste na poddionici Polugrno – granica RH prolazi područjem ZHK-a, Grada Širokog Brijega i općine Grude te završava na granici s RH. Nakon petlje Podledinac trasa ide između naselja Ledinac i Podledinac, pri čemu je najvećim dijelom u manjim nasipima i usjecima. Sljedeća petlja predviđena na ovoj dionici je petlja Grude istok, koja se veže na postojeću cestu R-420. Trasa se u nastavku nalazi u izrazito brdovitom dijelu, sjeverno od Gruda, sve do petlje Grude zapad, gdje se spušta u Grudsko polje. Na ovom dijelu trase najznačajniji objekti su četiri vijadukta, a od petlje Grude zapad trasa prolazi kroz polje prema petlji Sovići sve do granice s RH.
Izdvojena sredstva

Sredinom juna, nakon provedene tenderske procedure, Javno poduzeće Autoceste FBiH izabralo je projektanta za izradu idejnog i glavnog projekta dijela Jadransko-jonskog koridora, dionice Stolac – međuregionalni čvor Počitelj.

Ukupna vrijednost ovog ugovora koji se finansira iz vlastitih sredstava JP Autoceste FBiH je 6,090.175,24 KM bez PDV-a.

Trasa dionice Počitelj – Stolac, ukupne dužine oko 23 km, počinje od definiranog spoja s koridorom Vc, a u nastavku trasa ide obodom platoa Dubrava, iza naseljenih mjesta Gaj i Brijeg sve do dijela gdje prelazi preko korita rijeke Bregave sa sjeverne strane platoa na južnu u zoni Habatnice. Do prelaska na suprotnu stranu korita rijeke Bregave na trasi su predviđena ukupno četiri mosta. Uz mostove, na ovom dijelu trase predviđena su dva podvožnjaka.

Trasa prolazi uglavnom nenaseljenim dijelom, odnosno iza postojećih naselja. Na dionici je predviđeno odmorište Kruševo. Od desetog kilometra trasa se penje prema tunelu (L = 990 m) te nastavlja sve do platoa gdje je predviđeno čvorište za Neum i Stolac. U travnju je potpisan ugovor za izgradnju prve dionice brze ceste Lašva – Travnik – Jajce, od poslovne zone Vitez do Nević Polja. Izgradnja ove ceste podijeljena je na pet dionica (LOT-ova): Lašva – Kaonik, Kaonik – Selište, Selište – Vitez (petlja Vitez – ulaz u poslovnu zonu), poslovna zona Vitez (petlja Vitez – ulaz u poslovnu zonu – petlja Vitez – izlaz iz poslovne zone) i petlja Vitez (izlaz iz poslovne zone) – petlja Nević Polje.

atif
Član
Postovi: 6257
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la atif » 27 feb 2023 23:10

Priprema se gradnja velike brze ceste kroz Krajinu

By BiznisInfo on 27/02/2023 Ekonomija
Postaje li brza cesta Bihać – Cazin – Velika Kladuša realnost? JP Autoceste FBiH počinju izgradnju prve dionice od 17 kilometara

JP Autoceste FBiH uskoro započinju izradu Glavnog projekta za prvu dionicu brze ceste Bihać – Velika Kladuša, od Kamenice (čvorište Bihać) do Ćoralića (petlja za Cazin), dužine 17 kilometara, piše Dijasporainfo.

Na dionici su već završeni inžinjersko-geološki istražni radovi. Trenutno je u toku izrada studije uticaja na okoliš.

Predviđeni period za izradu studije utjecaja na okoliš je nekoliko mjeseci, nakon čega će biti podnesen zahtjev za izdavanje okoliške dozvole.

Prošle godine su najavljeni i prvi konkretni radovi u 2023. godini, što će u mnogome zavisiti od adminisativnih procedura, navodi portal.

Iz Autocrsta F BiH naglašavaju kako s predviđena sredstva za eksproprijaciju i izradu Glavnog projekta umanjena, što su negirali krajiški zastupnici u federalnom parlamentu.

atif
Član
Postovi: 6257
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la atif » 11 maj 2023 23:16

Premijer i ministri u Vladi Bosanskopodrinjskog kantona (BPK) Goražde danas su posjetili gradilište tunela Hranjen gdje su obišli radove koji se izvode sa južne strane, iz pravca Goražda, odakle je iskopano više od 1.740 metara tunelske cijevi sa primarnom oblogom.

Napomenuo je da intenzivni radovi traju i sa sjeverne strane, iz pravca Prače, gdje je do sada urađeno 810 metara, što je oko polovine radova na ukupnom probijanju tunela.
https://faktor.ba/vijest/clanovi-vlade- ... ani/198377

Rukvas90
Novi kolač
Postovi: 3
Pridružen/a: 19 jul 2023 20:45

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Rukvas90 » 05 sep 2023 16:29

Nastavlja se gradnja tunela Hranjen: Objavljen tender vrijedan oko 144 miliona KM

Izgradnja tunela Hranjen na budućoj brzoj cesti Sarajevo – Goražde ponovo se zahuktava.

Autoceste FBiH objavile su danas tender za nastavak radova izgradnje tunela Hranjen, odnosno nastavak probijanja i izradu sekundarne obloge

Procijenjena vrijednost radova je 123.268.860,00 KM bez PDV-a, odnosno 144.224.566 KM sa PDV-om.

Najvažniji objekat buduće trase brze ceste Prača –Goražde dužine 18,5 kilometara je tunel Hranjen kroz istoimeni planinski masiv, dužine 5,5 kilometara.

https://www.akta.ba/investicije/projekt ... miliona-km

Odgovorite