☑ Pravila foruma i savjeti

Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Moderator/ica: abu seid

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 09 apr 2020 21:43

Izgradnja brze ceste Lašva - Nević Polje od javnog interesa za FBIH

Vlada Federacije BiH je donijela Odluku kojom utvrđuje da je izgradnja brze ceste Lašva - Nević Polje, u dužini od 24,385 kilometara, od javnog interesa za Federaciju BiH.

Također, utvrđeno da je na dionici prolaza kroz Poslovnu zonu Vitez, u dužini od 4,7 kilometara, korisnik eksproprijacije JP Ceste FBiH d.o.o. Sarajevo, a na preostalom dijelu brze ceste, u dužini od 19,685 kilometara, JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar.

Korisnicima je naloženo da pokrenu postupak eksproprijacije nekretnina.

Sredstva za dionicu prolaza kroz Poslovnu zonu Vitez osigurala je Vlada FBiH Budžetom za 2020. godinu, a preostali dio sredstva osiguralo je JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar, u skladu sa Trogodišnjim planom poslovanja za 2019. - 2021. godinu.
https://www.akta.ba/investicije/izgradn ... bih/116115
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 13 apr 2020 20:44



Voda u tunelu Hranjen.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 17 apr 2020 23:35

Izetbegović i Novalić obišli radove na tunelu Hranjen: Sve će biti završeno u rokovima

slika

Premijer Federacije BiH Fadil Novalić sa saradnicima i predsjednik SDA BiH Bakir Izetbegović borave u posjeti Bosanskopodrinjskom kantonu. U pratnji premijerke BPK Aide Obuće i ministara u Vladi BPK oni su obišli radove koji se izvode na tunelu Hranjen.
Osim razgovora o aktuelnoj situaciji na području BPK, delegacija će posjetiti Kantonalnu bolnicu Goražde te kompanije Prevent i Emka Bosnia d.o.o. Goražde.

"Jedno od zlatnih pravila krize je da ne poništavate investicije, jer one pokreću ekonomski život koji se zaledio na određen način, tako da ni u kojem slučaju nije predviđeno smanjenje investicija i mi smo došli da vidimo kako funkcionira jedna od njih, doduše jedna od većih kad izuzmemo Koridor 5C . Ovaj tunel je treći u Jugoistočnoj Evropi po dužini, veoma značajna investicija obećana još u Dejtonu i meni je drago da smo u ovo vrijeme uspjeli da je započnemo, vjerujemo da ćemo je tako i završiti", izjavio je Novalić.

Nastavak investicija


Izetbegović je ovom prilikom istakao da je veoma važno da se investicije u BiH nastave.

"Evo jedna od danas najvažnijih i dražih investicija koja će spojiti Sarajevo s Goraždem se nastavlja, s ove strane imamo loš materijal, s one strane su vode, zato se ispočetka sporo napreduje, mislim da će se ubrzati radovi tako da ćemo otprilike biti u rokovima i ja sam optimista", kaže Izetbegović.

Prema tvrdnjama odgovornih koji izvode radove na tunelu Hranjen, radovi su organizovani u skladu sa situacijom.

"Imamo organizovan izolatorij, imamo zatvoren sistem proizvodnje hrane, voda se također kontrolisano unosi, radnici su organizovani na način da ne može biti lokalnih transmisija između različitih ekipa tako da smo poduzeli određene mjere da bismo osigurali nastavak rada ovdje. Radovi su počeli sredinom septembra 2019. godine i napredujemo 80-ak metara mjesečno, s jedne strane izuzetno su teški geološki uslovi, kao što možete vidjeti ovdje ima sloj koji je 350 metara i ići će na 500 za nekih 50-ak metara. Sa sjeverne strane imamo krečnjački materijal koji je dosta povoljniji, ali ima jak dotok vode, očekujemo da se prilike još usložne u narednih 800 metara, a onda ćemo nadam se imati malo bolje geološke uslove. Ukupno je iskopano oko 700 metara, s ove strane oko 500, a sa sjeverne oko 250", kaže Jasmin Bučo, inžinjer u Euroasfaltu.

Rebalans budžeta


S obzirom na to da se BPK Goražde i mimo pandemije koronavirusa nalazi u teškoj finansijskoj situaciji te da je u prethodnom periodu bio upitan grant Vlade FBiH, premijer Novalić ovom prilikom je izjavio da takvih problema neće biti.

"Usvojili smo rebalans budžeta u kojem je na stavci gdje je bio 21 milion sada 200 miliona KM granta, tako da neće biti nikakvih problema, posebno prema ranjivim kantonima, kako ih mi zovemo, kao što su Goražde i Posavski kanton, ići ćemo nekim koeficijentom multiplikacije, vjerovatno će to biti i znatno veći iznos nego što je bio predviđen", kaže Novalić.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 21 maj 2020 19:24

Objavljeno obavještenje o nabavci „Izgradnja dijela brze ceste Lašva – Nević Polje Lot 5: petlja „Vitez-izlaz iz poslovne zone“ – petlja Nević Polje“
- Maj 21, 2020 -

JP Autoceste FBiH objavile su Obavještenje o nabavci za ograničeni postupak za nabavku radova: “Izgradnja dijela brze ceste Lašva-Nević Polje Lot 5: petlja “Vitez – izlaz iz poslovne zone“ – petlja Nević Polje“.

http://www.jpautoceste.ba/wp-content/up ... _Polje.pdf

Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće je 22.06.2020. do 10:00 sati.

Procijenjena ukupna vrijednost ugovora iznosi 53.000.000,00 KM bez PDV-a.
http://www.jpautoceste.ba/objavljeno-ob ... vic-polje/
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Mehmed beg Catic
Član
Postovi: 4241
Pridružen/a: 31 jan 2017 10:49

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Mehmed beg Catic » 08 jul 2020 11:06

Znaci oko 1/5 tunela je iskopano, svaki dan nam je Gorazde blize i blize :gut:
Izgrađeno blizu kilometar tunela Hranjen


slika

Nastavlja se gradnja tunela Hranjen, kao najzahtjevnijeg dijela buduće brze ceste Goražde – Sarajevo.


Po riječima šefa gradilišta Enesa Ajanovića, pandemija koronavirusa nije uticala na dinamiku radova koji se odvijaju u kontinuitetu, a radnici kompanije "Euroasfalt“ na gradilištu rade 24 sata i do sada su izgradili blizu jedan kilometar tunela

- Sa južne strane je urađeno oko 570 metara glavne cijevi, a sa sjeverne strane oko 410 metara, znači nekih 15 do 20 m nas dijeli od prvog kilometra. Istovremeno i servisna cijev koja se isto tako radi i sa jedne i sa druge strane, urađena je preko 600 metara - ističe Ajanović.

Dodaje da su dinamiku radova koji su počeli u novembru prošle godine, donekle usporili geološki uslovi.

-Vrlo su zahtjevni geološki uslovi kako ulazimo dublje u brdo Hranjen oni se usložnjavaju sa obje strane. Međutim ne dolazi do zastoja ni odustajanja, ali radovi su usporeni zbog sve teže podgrade koju moramo da koristimo pri iskopavanju svakog narednog koraka. Postoji i problem pojave vode na sjevernoj strani, međutim to se uporedo rješava i nije zaustavilo radove. U ovom trenutku sa sjeverne strane vrši se isključivo iskop zbog pogoršanih geoloških uslova i na južnoj strani se takođe radi iskop mašinski, dok u servisnoj cijevi imamo potrebu i za manjim miniranjem - precizirao je on.

Naglasio je da je na gradnji tunela Hranjen angažovano oko 150 radnika te da se radi u tri smjene 24 sata, bez prestanka. Napominje da se poštuju i epidemiološke mjere koje su na snazi uz kontrolu radnika prilikom ulaska na gradilište.

Rok za izgradnju tunela je tri godine i u ovom trenutku teško je procijeniti da li će on biti ispoštovan. Izvjesno je da će tunel Hranjen sa 5,5 km biti najduži u BiH i drugi po veličini u bivšoj Jugoslaviji.

Izgradnju ovog infrastrukturnog objekta koji je od historijskog značaja za stanovnike BPK-a finansira JP Autoceste FBiH sa oko 82 miliona KM.
Tražim od vas kad se rasformira ova brigada, kad vi svi borci budete na svojim radnim mjestima, da se isto ovako družite, poštujete i uvažavate. Samo tako ćemo biti skupa svi zajedno! JER JE I POSLIJE RATA RAT!” Brigadni general Izet Nanić

sayko
Novi kolač
Postovi: 4
Pridružen/a: 10 jul 2020 22:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la sayko » 24 jul 2020 16:59

Tema
Autoput Bihac-Sarajevo...
Odma se vidi da smo mi bosnjaci operisani od mnogi stvari, pa tako i od cestovne povezanosti
Interes Bosnjaka i Bosne je autocesta Sarajevo-Kladusa, jer bi tako skoro u potpunosti bio pokriven bosnjacki bacen u krajini, a onaj ko je iz krajine zna da bi mi (bih) trebali dignut kredit i sastaviti autocestu od Kladuse do Karlovca i napraviti granicni prijelaz "maljevac" sa najmanje 10 traka i tako upumpati svaki vikend u Krajinu a i BiH milione maraka vise.
Druga stvar autocesta od sarajevado Gorazda i preko sandzaka do makedonije bi bila sedmica na lotu Za nas, jer bi tako bosna bila tranzit milionima Albanaca, Makedonaca, Grka i Turaka, ali to je za nas i nasu politiku, nerealno kao i odlazak na Mars
Moj prijedlog promijeni naziv teme
Autocesta Sarajevo-Velika Kladusa....
Pozz

Avatar
abu seid
Član
Postovi: 1307
Pridružen/a: 01 nov 2013 12:13

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la abu seid » 25 jul 2020 10:44

sayko je napisao/la: 24 jul 2020 16:59 Tema
Autoput Bihac-Sarajevo...
Odma se vidi da smo mi bosnjaci operisani od mnogi stvari, pa tako i od cestovne povezanosti
Interes Bosnjaka i Bosne je autocesta Sarajevo-Kladusa, jer bi tako skoro u potpunosti bio pokriven bosnjacki bacen u krajini, a onaj ko je iz krajine zna da bi mi (bih) trebali dignut kredit i sastaviti autocestu od Kladuse do Karlovca i napraviti granicni prijelaz "maljevac" sa najmanje 10 traka i tako upumpati svaki vikend u Krajinu a i BiH milione maraka vise.
Druga stvar autocesta od sarajevado Gorazda i preko sandzaka do makedonije bi bila sedmica na lotu Za nas, jer bi tako bosna bila tranzit milionima Albanaca, Makedonaca, Grka i Turaka, ali to je za nas i nasu politiku, nerealno kao i odlazak na Mars
Moj prijedlog promijeni naziv teme
Autocesta Sarajevo-Velika Kladusa....
Pozz
Autocesta Sarajevo-Bihać-Velika Kladuša je neisplativa i ne bi se financijski mogla izvesti.
Brza cesta ili nešto slično ovoj cesti do Neuma je dovoljno. Sarajevo-dolina Lašve(autoput), dolina Lašve-Jajce (brza cesta), Jajce-Bihać (ispeglana cesta)
U ovoj trećoj dionici Jajce-Bihać pola ceste je u genocidnoj, dakle ako oni nemaju interesa nekih 70 kilometara voziš lošim putem.
Ostatak je u dobrom stanju.

Prema istoku (jugoistoku) je realna samo Jadransko Jonska autocesta koja bi bila isplatna i koja bi upotpunila koridor 5c time što bi onda 5c postao tranzitni koridor, a ne kao do sada slijepo crijevo do luke Ploče.
Sve ostalo je nerealno, jer ima previše raznih faktora koji bi se morali realizovati.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 26 nov 2020 16:26

Hering i Trgošped grade dionicu brze ceste Lašva-Nević Polje - Radovi kroz poslovnu zonu Vitez koštaće 32,25 mil KM

Ceste Federacije donijele su odluku od dodjeli ugovora za izgradnju dijela brze ceste Lašva–Nević Polje, prolaz kroz poslovnu zonu Vitez, kompanijama Hering iz Širokog Brijega i Trgošped iz Kaknja.

Ova dionica ceste prolazi kroz poslovnu zonu Vitez. Kakon pokretanja postupka izbora izvođača javila su se tri ponuđača.

Hering i Trgošped ponudili su najnižu cijenu od 36,5 mil KM sa PDV-om. Nakon same aukcije, formirana je konačna lista ponuda sa sniženim cijenama.

Konačna cijena Heringa i Trgošpeda sa PDV-om iznosila je 32,25 mil KM, što je samo za 41.000 KM manje do druge ponude, sarajevske kompanije Euro-Asfalt.

Jata Group i Prijedorputevi imali su ponudu skuplju za oko 5 mil KM.

Krajem januara 2020. Vlada FBiH je je dala urbanističku suglasnost za izgradnju dionice brze ceste Lašva petlja - Nević Polje, kao dijela brze ceste Lašva - Donji Vakuf, s pratećim objektima.

Dionica brze ceste Lašva - Nević Polje se sastoji od tri poddionice i to Lašva - Kaonik, Kaonik - Vitez, te Vitez - Nević Polje, ukupne dužine 23 kilometra. Imaće sve karakteristike brze ceste, propisane Zakonom o cestama Federacije BiH, osim dijela koji prolazi kroz poslovnu zonu Vitez, koji će predstavljati magistralni put i njemu će se pristupati preko novoformiranih kružnih tokova na ulazu i izlazu iz poslovne zone.
https://ba.ekapija.com/news/3081179/her ... adovi-kroz
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

atif
Član
Postovi: 6257
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la atif » 16 dec 2020 15:17

Obuća: Iskopano 1.340 metara tunela Hranjen
Radovi na izgradnji tunela Hranjen, kao dijela buduće brze ceste Goražde – Sarajevo, izvode se nesmanjenim intenzitetom i može se biti zadovoljno dosadašnjom dinamikom na koju utiču geološki uslovi – ocijenila je predsjednica Odbora za praćenje realizacije Projekta cestovnog povezivanja Goražde – Hranjen – Hrenovica, premijerka BPK-a Aida Obuća.

Ističe da su dosadašnje aktivnosti na realizaciji ovog historijskog projekta za BPK Goražde, analizirane tokom jučerašnjeg sastanka Odbora u direkciji JP "Autoceste FBiH“.

"S jučerašnjim danom iskopano je ukupno 1.340 metara glavne tunelske cijevi i 1.230 metara servisne cijevi, što čini oko 22 posto ukupne dužine tunela. Prosječno se kopa jedan plus jedan metar dnevno, a namjera je da se to udupla u narednom periodu na dva plus dva metra sa sjeverne i južne strane", kazala je Obuća.

Ohrabrujućom je ocijenila činjenicu da je došlo do povećanja broja radnika koji su angažovani na ovom projektu.

"Pogotovo je to edvidentno s južne strane gdje je jedna cjelokupna ekipa od 30 tunelskih radnika angažovana iz Turske, kao i novi šef gradilišta. Takođe, sa sjeverne strane iz pravca Prače se takođe vrši upošljavanje dodatnih radnika i nabavka nove i modernije opreme za izvođenje ovih veoma specifičnih sofisticiranih radova", dodala je.

Podsjetila je da je tunel Hranjen jedan od najvećih tunela u ovom regionu te da su u pitanju veoma zahtjevni radovi. Izvođači radova su se susretali s geologijom koja je, kako je navela, donekle promijenjena u odnosu na ono što je bilo poznato tokom izrade glavnog projekta, a to je prije svega određeni stepen povećanja podzemnih voda na sjevernom dijelu iz pravca Prače, gdje je ponornica Čemernica došla do izražaja te je tako na 300 metara od sjevernog ulaza, došlo do pojave veće količine vode.

"Ali to je lokalizovano. Voda je našla svoj prirodni tok iz tunela i, kako me je informisala struka, to apsolutno trenutno ne predstavlja nikakav problem da se radovi dalje nastave", pojasnila je Obuća.

Precizirala je da je sa sjeverne strane iskopano 547 metara, a sa južne strane 793 metra.

Istakla je da se paralelno sa izvođenjem radova na LOT-u I koji se odnosi na probijanje tunela Hranjen, provode i akivnosti na LOT II koji podrazumijeva izradu glavnog projekta brze ceste Hrenovica-Hranjen-Goražde, izvan tunela Hranjen.

Po njenim riječima, u toku je izrada glavnog projekta, tenderska procedura je okončana i izabran izvođač radova, a očekivanja su da će projekt biti završen do kraja 2021 godine.

"Ono što je potrebno uraditi, a u nadležnosti je BPK Goražde, jeste da mi taj dio trase koja će biti sa novim tunelom, kako se stručno naziva 'Sjeverna zaobilaznica Goražde' pozicioniramo unutar prostornog plana BPK Goražde, koji je donesen puno ranije. Mi nismo mogli predvidjeti da je ovo potrebno, međutim kako su me izvijestili, da bi se sve te aktivnosti mogle trasirati i raditi dalje, potrebno da je se kanton i u tom dijelu uključi, a mislim da su neke aktivnosti u tom pravcu pokrenute i od strane Grada Goražde", navela je Obuća.

Kada je riječ o finansiranju ovog projekta, ona je ohrabrujućom ocijenila činjenicu da Vlada FBiH finansijski čvrsto stoji iza ovog projekta.

"U budžetu za 2020. godinu za ove namjene bilo je obezbjeđeno 29,6 miliona KM, a u Nacrtu budžeta za 2021. godinu, na kodu Federalnog ministarstva prometa i komunikacija planirano je dodatnih 31,5 miliona KM. U konačnici možemo biti zadovoljni dosadašanjim tokom radova, trebamo insistirati da se aktivnosti rade i kvalitetnije i brže koliko je to moguće i da svi zajednički svojim ličnim angažamanom u skladu sa svojim nadležnostima doprinesemo da se ovaj projekt završi na zadovoljstvo svih građana BPK Goražde", zaključila je premijerka BPK Goražde.
https://www.akta.ba/investicije/obuca-i ... jen/128044

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 17 dec 2020 14:24

Ubrzani radovi na tunelu Hranjen - Tokom 2021. biće izdvojeno još 31,5 mil KM za izgradnju

Izgradnja tunela Hranjen, kao dijela buduće brze ceste Goražde–Sarajevo, izvode se nesmanjenim intenzitetom i može se biti zadovoljno dosadašnjom dinamikom na koju utiču geološki uslovi, ocijenila je predsjednica Odbora za praćenje realizacije Projekta cestovnog povezivanja Goražde–Hranjen–Hrenovica, premijerka BPK-a Aida Obuća.

Ističe da su dosadašnje aktivnosti na realizaciji ovog historijskog projekta za BPK Goražde, analizirane tokom jučerašnjeg sastanka Odbora u direkciji JP Autoceste FBiH.

- S jučerašnjim danom iskopano je ukupno 1.340 metara glavne tunelske cijevi i 1.230 metara servisne cijevi, što čini oko 22% ukupne dužine tunela. Prosječno se kopa jedan plus jedan metar dnevno, a namjera je da se to udupla u narednom periodu na dva plus dva metra sa sjeverne i južne strane - kazala je Obuća.

Ohrabrujućom je ocijenila činjenicu da je došlo do povećanja broja radnika koji su angažovani na ovom projektu.

- Pogotovo je to edvidentno s južne strane gdje je jedna cjelokupna ekipa od 30 tunelskih radnika angažovana iz Turske, kao i novi šef gradilišta. Takođe, sa sjeverne strane iz pravca Prače se takođe vrši upošljavanje dodatnih radnika i nabavka nove i modernije opreme za izvođenje ovih veoma specifičnih sofisticiranih radova – dodala je.

Podsjetila je da je tunel Hranjen jedan od najvećih tunela u ovom regionu te da su u pitanju veoma zahtjevni radovi. Izvođači radova su se susretali s geologijom koja je, kako je navela, donekle promijenjena u odnosu na ono što je bilo poznato tokom izrade glavnog projekta, a to je prije svega određeni stepen povećanja podzemnih voda na sjevernom dijelu iz pravca Prače, gdje je ponornica Čemernica došla do izražaja te je tako na 300 metara od sjevernog ulaza, došlo do pojave veće količine vode.

- Ali to je lokalizovano. Voda je našla svoj prirodni tok iz tunela i, kako me je informisala struka, to apsolutno trenutno ne predstavlja nikakav problem da se radovi dalje nastave – pojasnila je Obuća.

Precizirala je da je sa sjeverne strane iskopano 547 metara, a sa južne strane 793 metra.

Istakla je da se paralelno sa izvođenjem radova na LOT-u I koji se odnosi na probijanje tunela Hranjen, provode i akivnosti na LOT II koji podrazumijeva izradu glavnog projekta brze ceste Hrenovica-Hranjen-Goražde, izvan tunela Hranjen.

Po njenim riječima, u toku je izrada glavnog projekta, tenderska procedura je okončana i izabran izvođač radova, a očekivanja su da će projekt biti završen do kraja 2021. godine.

- Ono što je potrebno uraditi, a u nadležnosti je BPK Goražde, jeste da mi taj dio trase koja će biti sa novim tunelom, kako se stručno naziva "sjeverna zaobilaznica Goražde" pozicioniramo unutar prostornog plana BPK Goražde, koji je donesen puno ranije. Mi nismo mogli predvidjeti da je ovo potrebno, međutim kako su me izvijestili, da bi se sve te aktivnosti mogle trasirati i raditi dalje, potrebno da je se kanton i u tom dijelu uključi, a mislim da su neke aktivnosti u tom pravcu pokrenute i od strane Grada Goražde – navela je Obuća.

Kada je riječ o finansiranju ovog projekta, ona je ohrabrujućom ocijenila činjenicu da Vlada FBiH finansijski čvrsto stoji iza ovog projekta.

- U budžetu za 2020. godinu za ove namjene bilo je obezbjeđeno 29,6 mil KM, a u Nacrtu budžeta za 2021. godinu, na kodu Federalnog ministarstva prometa i komunikacija planirano je dodatnih 31,5 mil KM. U konačnici možemo biti zadovoljni dosadašanjim tokom radova, trebamo insistirati da se aktivnosti rade i kvalitetnije i brže koliko je to moguće i da svi zajednički svojim ličnim angažamanom u skladu sa svojim nadležnostima doprinesemo da se ovaj projekt završi na zadovoljstvo svih građana BPK Goražde - zaključila je premijerka BPK Goražde.
https://ba.ekapija.com/news/3107656/ubr ... os-315-mil
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 02 sep 2021 16:36

Izgradnja brze ceste Lašva - Nević Polje proglašena javnim interesom za FBiH

Na prijedlog Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, Vlada FBiH je na današnjoj sjednici donijela Odluku kojom je utvrdila da je izgradnja brze ceste Lašva - Nević Polje, u dužini od 24,385 kilometara, od javnog interesa za Federaciju BiH
Kako je obrazloženo, projekt izgradnja brze ceste Lašva - Nević Polje je jedan od prioritetnih projekata u Federaciji BiH i njegovom realizacijom bi značajno bile smanjene trenutne prometne gužve na pravcu Jajce - Vitez - Sarajevo, te skraćeno vrijeme putovanja. Bila bi poboljšana i sigurnost svih učesnika u prometu, pošto se radi o jednom od najopterećenijih cestovnih pravaca u našoj državi.

U toku implementacije ovog projekta neophodno je obaviti veliki broj poslova, kao što su pribavljanje saglasnosti vlasnika nekretnina i instalacija, rješavanje imovinsko-pravnih odnosa, a zatim pribavljanje urbanističke suglasnosti i građevinske dozvole.

Izgradnja ove ceste podijeljena je na pet dionica (LOT-ova): Lašva - Kaonik, Kaonik - Selište, Selište - Vitez (petlja Vitez - ulaz u Poslovnu zonu), Poslovna zona Vitez (petlja Vitez - ulaz u poslovnu zonu - petlja Vitez - izlaz iz poslovne zone) i petlja Vitez (izlaz iz Poslovne zone) - petlja Nević Polje.

Odlukom je utvrđeno da je JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar implementator i korisnik eksproprijacije nekretnina potrebnih za izgradnju brze ceste Lašva - Nević Polje na prvom, drugom, trećem i petom, a JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo na četvrtom LOT-u.

Sredstva za izgradnju brze ceste Lašva-Nević Polje (LOT 4 i LOT 5) osigurala je Vlada Federacije BiH iz proračuna FBiH, odlukama o usvajanju programa utroška sredstava "Kapitalni transferi javnim poduzećima - Transfer za izgradnju autocesta i brzih cesta" utvrđenih proračunima FBiH Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija.

Sredstva za realizaciju LOT-a 1 , LOT-a 2 i LOT-a 3 bit će osigurana kroz planove poslovanja JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar i iz drugih izvora.

Stupanjem na snagu danas donesene, prestaje da važi Odluka o utvrđivanju javnog interesa za izgradnju brze ceste Lašva - Nević Polje iz 2020. godine, saopćeno je iz Ureda Vlade FBiH za odnose s javnošću.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Japod
Član
Postovi: 166
Pridružen/a: 08 maj 2021 18:12

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Japod » 01 jan 2022 14:22

Ima li negdje karta na kojoj je ucrtana trasa brze ceste od Koridora Vc preko Viteza- Nević Polja-Travnika-Jajca do granice s tzv.rs ?

Avatar
Pita sirnica
Član
Postovi: 1421
Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Pita sirnica » 01 jan 2022 15:31

Ruta nije jos 100%,
Ima više mapa u netu. Tačno se nezna ni gdje prelazi entitetske liniju.

https://istinomjer.ba/brza-cesta-lasva- ... na-najava/

Ali ni 2022 neće počet, kra de ze fašisti su sav novac preusmjerili za gradnju nespotrebne ceste od Širokog ka Mostaru.
B -> B -> B

Avatar
abu seid
Član
Postovi: 1307
Pridružen/a: 01 nov 2013 12:13

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la abu seid » 01 jan 2022 15:40

Japod je napisao/la: 01 jan 2022 14:22 Ima li negdje karta na kojoj je ucrtana trasa brze ceste od Koridora Vc preko Viteza- Nević Polja-Travnika-Jajca do granice s tzv.rs ?
Zumiraj kartu
https://www.ekapija.com/infomap/view?id=4

Avatar
abu seid
Član
Postovi: 1307
Pridružen/a: 01 nov 2013 12:13

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la abu seid » 01 jan 2022 15:44

Pita sirnica je napisao/la: 01 jan 2022 15:31 Ruta nije jos 100%,
Ima više mapa u netu. Tačno se nezna ni gdje prelazi entitetske liniju.

https://istinomjer.ba/brza-cesta-lasva- ... na-najava/

Ali ni 2022 neće počet, kra de ze fašisti su sav novac preusmjerili za gradnju nespotrebne ceste od Širokog ka Mostaru.
Ako budu šta gradili, gradit će uzpovci oko Viteza.

atif
Član
Postovi: 6257
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoput Bihać-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la atif » 05 jan 2022 20:51

Premijerka Bosanskopodrinjskog kantona (BPK) Aida Obuća danas je prezentirala informaciju o realizaciji projekta brze ceste Goražde-Sarajevo, koju je na zahtjev Vlade BPK dostavilo JP „Autoceste FBiH“ a koja je razmatrana i na nedavno održanoj sjednici Skupštine BPK.

U informaciji se navodi da je u toku realizacije projekta došlo do određenih problema, ponajviše zbog razlike između predviđenih i stvarnih geoloških uslova terena na kojem se vrši izgradnja tunela Hranjen, što je izvođač, koristeći se određenim odredbama Ugovora u smislu rizika i fakturisao investitoru, što je dovelo do neplanirane eskalacije troškova projekta.

Obuća je pojasnila da je, kako bi se nastavila implementacija projekta, JP „Autoceste FBiH“ u potpunosti postupilo po zaključku Vlade FBiH i resornog ministarstva. Prema važećem ugovoru putem nadzora dostavljena je sveobuhvatna analiza i proces utvrđivanja vrijednosti izvedenih radova, izvršenih plaćanja putem privremenih situacija, evaluacije i determinacije odštetnih zahtjeva, kako naručioca tako i izvođača radova.

Po njenim riječima, dostavljen je i izvještaj o kontroli kvaliteta izvedenih radova na osnovu izvršenih testiranja te dovođenja trenutnih radova u stanje graničnih uslova za iskopani i podgradni dio tunela, definisanih ugovorom.

- Prema informaciji, došlo je do napretka u realizaciji radova i do sada je glavna tunelska cijev iskopana u dužini od 2.120 metara što je od posljednje informacije koja je dostavljena Vladi BPK, u mjesecu septembru 2021.godine, više za 85 metara. Servisna tunelska cijev iskopana je u dužini od 1.933 metara, što dovodi do podatka da je ukupno oko 100 metara urađeno više - precizirala je Obuća.

Navela je da je, kada je riječ o kvaliteti izvedenih radova, izvođač sanirao dio propusta iz prethodnog perioda, tako da se situacija po pitanju kvaliteta izvedenih radova značajno popravila

- Trenutna organizacija rada izvođača radova vezana je za aktivnosti na južnoj strani tunela. Također, u informaciji se navodi da je do sada iskopano/podgrađeno 39 posto tunela a utrošeno je 94 posto od ukupne vrijednosti ugovorenih radova - ističe Obuća.

Kako bi se obezbjedili uslovi za nastavak implementacije jednog od najznačajnih infrastrukturnih projekata za građane BPK-a i cijele Gornjedrinske regije i BiH, po riječima Obuće, poduzete su sve neophodne aktivnosti.

- JP „Autoceste FBiH“ zatražilo je od Vladi FBiH, donošenje Odluke u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, kako bi se pokrenuo pregovarački postupak, bez obavještenja za nastavak radova u vrijednosti 20 posto što iznosi 13.999.980 KM bez PDV-a od osnovnog Ugovora dodjeljenog izvođaču radova. U oktobru mjesecu 2021. godine, pokrenut je postupak javne nabavke prema Ekspertnom vijeću za izbor konsultantskih usluga FIDIC eksperata, koji bi bili podrška projektu a čiji primarni zadatak je utvrđivanje činjeničnog stanja u vezi realizaciji ugovora. Trenutno je postupak obustavljen, iz razloga što se čeka ishod izjavljene žalbe jednog od ponuđača koju je JP „Autoceste FBiH“ proslijedilo Uredu za razmatranje želbi BiH - pojasnila je premijerka BPK-a.

Naglasila je da su za završetak projekta kompletnog tunela, prema procjenama, neophodna finansijska sredstva u iznosu od oko 320.000.000 KM s PDV-om.

- Za prvu fazu, probijanje i izradu primarne podgrade glavne, saobraćajne tunelske cijevi ukupne dužine 5.480 metara te servisne tunelske cijevi ukupne dužine 5.470 metara potrebno je izdvojiti oko 120.000.000 KM s PDV-om. Posebno nas raduje činjenica da je uvijek postojala postojala opredjeljenost Vlade FBiH i JP „Autoceste“ u davanju podrške implementaciji ovog projekta. Prema informacijama s kojim raspolažemo u prijedlogu budžeta FBiH za 2022. godinu, za kapitalen transfere javnim preduzećima planiran je iznos od 254 miliona KM i odnosu na 2021. godinu, veći je za 98,2 miliona ili 63 posto. Dakle, ovo je jedna ohrabrujuća informacija iz razloga što su ta sredstva planirana za autoceste i brze ceste, a podrška izgradnji tunela i u 2022. godini, neće izostati, stav je svih nivoa vlasti - naglašava premijerka BPK-a.

(Preporod.info)
https://www.preporod.info/bs/article/28 ... voj-godini

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 11 jan 2022 16:40

Japod je napisao/la: 01 jan 2022 14:22 Ima li negdje karta na kojoj je ucrtana trasa brze ceste od Koridora Vc preko Viteza- Nević Polja-Travnika-Jajca do granice s tzv.rs ?
Prvo, BC Jajce-Travnik-Vitez-Lašva nije dio koridora Vc. Drugo, ovo je brza cesta a ne autoput, sto znaci da nece imati istu brzinu i sigurnosnu traku kao na autoputu.

Samo izmedju Nevic Polja i Lašve postoji gotov plan. Ova sekcija brze ceste ima 5 lotova:

Nevic Polje - Vitez izlaz iz poslovne zone (4,78 km) - Raspisan tender za radove, rok za ponude 18. novembar 2021.
https://ba.ekapija.com/infrastructure/3 ... lje-za-478

Vitez izlaz iz poslovne zone - Vitez ulaz iz poslovnu zonu (4,2 km) - Postupci javne nabavke radova i usluga nadzora su provedeni i donesene odluke o dodjeli ugovora. Nazalost, ustaska mafija je uspjela da ubaci 5 kruzni tokova u ovaj lot, sve da ne bi njihovi shopping centri izgubili na znacaj.
https://jpdcfbh.ba/bs/novosti/prezentac ... -polje/116
slika

Vitez ulaz iz poslovnu zonu - Selište (? km) - Samo projekt postoji.

Selište - Kaonik (? km) - Samo projekt postoji.

Kaonik - Lašva (? km) - Samo projekt postoji.


Nevic Polje - Lašva
slika
https://mapa.jpautoceste.ba/vitez-nevic

Nedavno je izasao tender za izradu glavnog projekta trase Nevic Polje-Travnik-Turbe, a rok ponuda je 15. februar 2022. Sto znaci da nekad tokom ove godine bi trebali znati trasu od Turbeta do Nevic Polja.
https://ba.ekapija.com/news/3538856/aut ... olje-turbe

Od Turbeta do Jajca, nemamo jos uvijek nista.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 11 jan 2022 16:46

Prebacio sam postove i dodao "Lašva" u ime teme.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
abu seid
Član
Postovi: 1307
Pridružen/a: 01 nov 2013 12:13

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la abu seid » 11 jan 2022 17:58

Pa nije čovjek ni rekao da je dio 5c nego kuda od autoputa 5c do Jajca.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la Zmaj » 11 jan 2022 18:48

abu seid je napisao/la: 11 jan 2022 17:58 Pa nije čovjek ni rekao da je dio 5c nego kuda od autoputa 5c do Jajca.
Izvinjavam se onda.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Odgovorite