Mislim glavomZmaj je napisao/la: Trasa 2. Kako mislis "ono što u više navrata nije leglo ni ratnim ni ikakvim pritiscima sad legne kroz koridor"? Autoput bi isao kroz Kosor, izmedju aerodroma i Laksevine i Ortijesa, skrenut prema Gnojnicama i onda ici obroncima pokraj Mostara. Ne vidim kako bi Hrvati mogli tu nesto dobiti.
Da ne banaliziramo i ironiziramo dalje. To je ratna linija ARBiH vs. HV+HVO. To sam spominjao a evo opet ponavljam. Ovaj dio trase ispod aerodroma čak ide "iza leđa" linijama HVO (+HV) jer je aerodromska pista bila njihova prednja linija. Znači dobar dio ove južne trase ide u korist Hrvatima a nigdje ih ni ne očeše. Plus što imaju petlju u Carskim Vinogradima, bukvalno 300 metara od Avijatičkog mosta. Tu postoji jedan bitan problem. Komplet ta zona od Kosora preko Lakševina i Ortiješa do Kočina (između aerodroma i M-17) pripada općini Jug (znači Zapadni Mostar) ali je naseljena isključivo Bošnjacima i Srbima. U Malom Polju koje je opet bošnjačko-srpski konglomerat može se serbez selit' stanovništvo. Znaš li koliko su daleko bile armijske linije prema SCA? Idu ovim rubom brda kud je planirana trasa 4. Jel' ti sad jasnije da ovo nije samo pitanje koridora već pitanje života i smrti ovo malo Hercegovine što još imamo. Eto na kakve pritiske sam mislio,
Vidiš li trasu na dijelu grada Mostara? Ta dionica ide tunelom ispod Istočnog Mostara. Ispod mahom novih muhadžirskih naselja na obroncima Fortice i Stoca. O njoj se nije ni diskutovalo, a evo ja ko građanin ovog grada mogu reći da je taj dio pogubniji od ovog blagajskog.