☑ Pravila foruma i savjeti

Autoceste BiH (Koridor 5c)

Moderator/ica: abu seid

Avatar
Pita sirnica
Član
Postovi: 1432
Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Pita sirnica » 05 jun 2021 12:42

Za tunel Komar postoji ideja da se upotrijebi stari željeznički tunel Bosabske željeznice, koji su Austrijanci za vrijeme okupacije sagradili. To bi troškove enormno smanjile i ubrzale gradnju Travnik-Donji Vakuf
B -> B -> B

Avatar
Pita sirnica
Član
Postovi: 1432
Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Pita sirnica » 06 jun 2021 12:50

Gledajući gradnju AC u CG sa načinom gradnje A1 i novih magistrala moram priznat da ima nekoliko pozitivni efekata u načinu gradnje u Rep BiH, a "posebno" u većem entitetu :what: . Naravno i ja bih volio da je gotova izgradnja od DO do MO.

AC u većem entitetu naplatile u 2020 36,3 mil KM za cestarinu, i to za vrijeme pandemiji.
Kreditne linije su veoma povoljne, niska kamata i dugi rok otplate. I što se često ignorira ogromna visina nepovratnih sredstava, ukupno nešto preko 400 mil KM (pa to je ZE zaobilaznica). EU-fondovi, EU-banka itd su dijelili velika sredstva.

Pored toga što je BH-privreda profitirala od "pobjeda" na mini-lot-tenderima nesmijemo zaboravit da je ova gradna bila kičma relativno stabilne ekonomije u entitetu federaciji. Tako se moglo ić na projekte nove magistrale prema Neumu i Goraždu. Fašisti iz manjeg bh-entiteta nemogu što se magistrala tiče ništa da odrade. Obnova nagistrale oko Čajniča do granice sa CG će se morati čekati još 10 godina.

Doduše nije ni u većem entitetu sve zlatno. Nova BC od Lašvanske petlje do Travnika neće se ni u narednim 3-4 god pokrenuti, peglanje magistrala TZ-SA ili BI-Klj će se dugo raditi. Ali nisu sve ti putevi preopterećeni.

Bitno je stabilno financiranje napraviti. A ono AC SA-BG je po meni samo djelimično interesantna SA-TZ-BČ.

Kako se loše posluje vidimo u CG, kredit ogroman, nigdje prihodi i sada postoji realna mogućnost o bankrota CG. Neće doći do toga ali će CG morat nekoliko stvari prodat Kinezima. Ali ni manji bh-entitet neizgleda bolje. Ne samo da nisu u stanju gradit nove magistrale nego ono šta obnove je toliki fuš da već mjesec dana kasnije izgleda kao prije obnove. Jedini koji žele njima da finansiraju AC u istočnoj Bosni su sada Turci. A1 je EU već od početka rekla da će finansirati. Iskreno meni nije jasno zašto uopšte žele da grade AC do Bosanskog Novog. Neće valjda dozvoliti da traktori se tuđim voze? Bolje da se oko Kozarčanin, Prijedora Varšave nove obilaznice i ispekla magistrala, sa nekoliko dionicana sa 3 trake .

Uglavnom lijepo je gledat kako stoljetni projekat se širi kroz Vrandučku kapiju. Super izgleda
B -> B -> B

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 12 jun 2021 15:47

KOPRIVNA 1.
Izrada skele i oplate rasponske konstrukcije desnog vijadukta.
Nemila - Zenica Sjever, Poddionica Vranduk - Ponirak.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 16 jun 2021 13:13

Koridor Vc je ključna investicija za Bosnu i Hercegovinu koja će proći cijelom državom – od sjevera do juga i od koje će imati korist cijelo društvo kroz razvoj područja kojima saobraćajnica prolazi, ekonomija jedne države, ali i turistički potencijali.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 21 jun 2021 15:57

slika

slika

slika

Vranduk, Koridor Vc
preuzeto sa ssc foruma
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Mehmed beg Catic
Član
Postovi: 4241
Pridružen/a: 31 jan 2017 10:49

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Mehmed beg Catic » 02 jul 2021 18:30

Ako Bog da, sve smo blize vaktu kada Ivan a ni Ivani nece biti prepreka izmedju Mostara i ostatka Bosne :gut:
Probijena lijeva cijev tunela Ivan duga 1761,50 metara


Na dionici Tarčin – Ivan kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo probijena je lijeva cijev tunela Ivan dužine 1761,50 metara, priopćeno je u petak iz JP Autoceste FBiH.
https://vijesti.ba/clanak/539420/probij ... -50-metara
Tražim od vas kad se rasformira ova brigada, kad vi svi borci budete na svojim radnim mjestima, da se isto ovako družite, poštujete i uvažavate. Samo tako ćemo biti skupa svi zajedno! JER JE I POSLIJE RATA RAT!” Brigadni general Izet Nanić

atif
Član
Postovi: 6270
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 16 jul 2021 09:13

Zenička obilaznica puštena u promet

U 12 sati u promet je puštena Zenička obilaznica, čime su građani Bosna i Hercegovine dobili novih 10,5 funkcionalnih kilometara autoceste na Koridoru 5c.

Radnici za održavanje danas su sklonili zaštitne ograde i stubove te skinuli markacije, a u rad je pušteno i naplatno mjesto Zenica sjever.
https://www.biznisinfo.ba/zenicka-obila ... -u-promet/

atif
Član
Postovi: 6270
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 21 jul 2021 10:28

EBRD POŽURUJE DOMAĆE VLASTI DA IZGRADE AUTOPUT: U narednih 12 mjeseci doći će do obrata u izgradnji Koridora 5C
"Za Bosnu i Hercegovinu Koridor 5C donosi privrednu korist, brže, lakše i sigurnije putovanje, bolju trgovinu i povezanost unutar zemlje i susjedstva."

Iz EBRD-a na kraju su pojasnili da će u narednih 12 mjeseci potpisati još dva zajma za preostale dionice Koridora 5C, a da su u toku i savjetovanja za izgradnju dionice Mostar sjever - Mostar jug, a mnogi već dogovoreni ugovori počeli su se realizirati.
https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/20 ... ra_5c.html

Avatar
Pita sirnica
Član
Postovi: 1432
Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Pita sirnica » 21 jul 2021 14:25

Provozao se Zeničkom zaobilaznicom. Nikad brže I lakše, dobra stvar
Stoljetni projekat dobija sve više kontura....
B -> B -> B

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 11 aug 2021 16:22

JP Autoceste FBiH Vranduk - Ponirak august 2021.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 30 aug 2021 10:43

Konačno: Otvorenje mosta Svilaj u septembru

Most Svilaj, kojim će se povezati autocesta na Korivoru Vc s bosanskohercegovačke i hrvatske strane rijeke Save, bit će otvoren u septembru.

Ovo je najavio Dragan Čović prilikom službene posjete Općini Odžak i susreta s općinskom načelnicom Nadom Ćulap.

Gradnja mosta Svilaj započela je u augustu 2016. godine, a prvobitni rok o dvije godine nije ispoštovan, da bi i više najava o njegovom završetku ostalo neispunjenim.

Tek je početkom jula 2020. godine završena gradnja mosta, a nešto ranije, krajem marta iste godine, potpisan je ugovor o izgradnji novog graničnog prelaza Svilaj između Uprave za indirektno oporezivanje BiH i konzorcija NISKOGRADNJA d.o.o. Laktaši, ALFA TERM d.o.o. Mostar i TEHTON d.o.o. Banja Luka.

Ovaj granični prelaz je bitan kako bi međudržavni most između BiH i Republike Hrvatske bio pušten u saobraćaj. Završetak radova na graničnom prelazu važan je i zbog autoceste na Koridoru Vc, na dionici Svilaj – Odžak, koja je završena krajem 2017. godine, ali bez međudržavnog mosta i prelaza ne može biti puštena u saobraćaj.

Iz UIOBiH u maju 2020. godine obavijestili su javnost da su osigurani uvjeti za “nesmetan početak radova na izgradnji graničnog prelaza Svilaj”, a kao rok za završetak radova navodio se period od 300 kalendarskih dana.

No, taj rok je probijen, a kao razlog naveden je poremećaj na tržištu čelika, čeličnih konstrukcija i panela, a sve zbog pandemije uzrokovane virusom Covid-19.

Most Svijal ima dužinu od 660 metara, a ukupna širina mosta iznosi 29 m. Za svaki smjer predviđene su po tri vozne trake širine 3,50 m, bez zaustavne trake sa zaštitnim prometnim pojasevima od 0,5 m sa obje strane, te betonska monolitna pješačka staza širine 0,75 metara.

Granični prijelaz Svilaj je planiran na površini od 103.000 metara kvadratnih sa posebno odvojenim putničkim od teretnog saobraćaja, a imaće četiri trake na ulazu u BiH i tri trake na izlazu iz BiH.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Mehmed beg Catic
Član
Postovi: 4241
Pridružen/a: 31 jan 2017 10:49

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Mehmed beg Catic » 07 sep 2021 08:56

Do jeseni iduće godine 40 novih kilometara autoceste


Na području Federacije BiH dosad su izgrađena 122 kilometra trase Koridora 5C od 278 kilometara, koliko je predviđeno.

Trenutno je 40 kilometara u fazi izvođenja, a radovi bi trebali biti završeni do jeseni iduće godine.

Za 28 kilometara koji će se graditi u toku je tenderska procedura, a trenutno se provode i sve neophodne aktivnosti za izgradnju novih 90 kilometara, čije će dionice biti tenderisane do proljeća naredne godine.

Ove podatke je iznio federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić, istakavši da će izgradnjom dionice Zvirovići – Počitelj, koja je jedna od najzahtjevnijih, budući da „nosi“ najveći most Počitelj, a što se očekuje do jeseni naredne godine, u funkciju biti stavljena i već izgrađena dionica Buna – Počitelj.

Lasić je priznao da se otegnula procedura u vezi s izgradnjom poddionice tunel Kvanj – Buna, južno od Mostara, u dužini od 5,2 kilometra.

" Konačno bi na tom dijelu radovi trebali biti dodijeljeni, a u toku je procedura za poddionicu Mostar jug – tunel Kvanj", istakao je Lasić.

Najzahtjevniji objekt

"Vjerujemo da ćemo za dvije i po godine, izgradnjom dionice Mostar jug – Buna, kod Aerodroma Mostar imati petlju na koju će biti naslonjena i Južna obilaznica, a koja će dotad biti završena", kazao je Lasić.

Istaknuo je da će koncem godine, a najkasnije početkom naredne biti raspisana procedura za odabir izvođača radova, odnosno nadzor za tunel Prenj, ali i dionicu Mostar sjever – Mostar jug.

Upravo je tunel Prenj najzahtjevniji objekt na Koridoru 5C.

Lasić je podsjetio da će gradnja tog tunela, dugog 10 kilometara, trajati šest godina. Okončanjem radova na tom tunelu procjenjuje se da će trasa cijelog Koridora 5C biti završena te se finalizacija očekuje 2028. godine.
https://www.akta.ba/investicije/do-jese ... ste/139023
Tražim od vas kad se rasformira ova brigada, kad vi svi borci budete na svojim radnim mjestima, da se isto ovako družite, poštujete i uvažavate. Samo tako ćemo biti skupa svi zajedno! JER JE I POSLIJE RATA RAT!” Brigadni general Izet Nanić

bosnaprkosna
Član
Postovi: 147
Pridružen/a: 26 okt 2018 21:12

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la bosnaprkosna » 07 sep 2021 14:17

Teoretski nije moguce da dobijemo 40 km autoputa do kraja iduce god ali eto.Vidi se da je vec krenula kampanja.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 13 sep 2021 15:00

Poddionica Počitelj - Zvirovići dio je dionice Počitelj - Bijača i ukupna dužina ove poddionice je 11 kilometara. Poddionica je podijeljena na dva lota, LOT 1 uključuje dio od završetka poddionice Buna - Počitelj do mosta Počitelj i od mosta Počitelj do poddionice Međugorje - Bijača. LOT 2 je most Počitelj, jedan od najzahtjevnijih objekata na cijelom Koridoru 5C
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 18 sep 2021 22:27

JP Autoceste FBiH - Poprikuše Nemila, august 2021.
JP Autoceste FBiH - Tarčin Ivan, august 2021. godine
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

atif
Član
Postovi: 6270
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 23 sep 2021 14:44

Autoceste FBiH uzimaju dodatni kredit za dionicu Vranduk – Ponirak
Federalna vlada se upoznala sa informacijom o dodatnom kreditnom zaduženju JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar kod OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID) za dionicu autoceste na Koridoru Vc Vranduk – Ponirak, te podržala inicijativu da se za ovaj projekt osiguraju kreditna sredstva kod OFID-a do 25 miliona eura.

Uz ocjenu da je informacija osnova za vođenje pregovora, Vlada je zadužila Federalno ministarstvo financija, Federalno ministarstvo prometa i komunikacija i JP Autoceste FBiH da u tim za pregovore o kreditu imenuju ovlaštene predstavnike.

Konačna Odluka o zaduženju bit će donijeta po okončanju pregovora sa OFID-om, s kojim će biti utvrđeni konačni uvjeti kreditnog zaduženja po kojem će krajnji dužnik biti Autoceste FBiH.

Federalno ministarstvo financija će Vladi FBiH podnijeti informaciju o pregovorima i tekst usaglašenog Ugovora između Bosne i Hercegovine i OFID-a, a današnje zaključke dostaviti Ministarstvu financija i trezora BiH radi provođenja dalje procedure u vezi s kreditnim zaduženjem.

Naime, na zahtjev lokalne zajednice za izmještanje trase izvan naselja i obradivog zemljišta, te zbog kolizije sa HE Vranduk, trasa glavnog projekta ove dionice je pomjerena istočno, u zaleđe prema strmoj padini.

To pomjeranje je promijenilo uslove na terenu, pa je „dolinska“ trasa postala „brdska“ sa izrazito teškim uslovima izgradnje.

Ukupna dužina trase na ovoj dionici je također povećana i sada iznosi 5,3 km.


Inače, na ovoj dionici su eksproprisana 24 stambena objekta i postupak eksproprijacije je okončan u cijelosti, u što su Autoceste FBiH uložile više od 7.000.000 KM vlastitih sredstava.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 30 sep 2021 12:06

Koridor 5c,
dionica Tarčin - Konjic,
poddionica Tarčin - Ivan,
Sektor 1.
Iskop, izrada nasipa, zamjena podtla i odvodnja.
Podputnjak P4
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

atif
Član
Postovi: 6270
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 30 sep 2021 12:34

Danas će biti otvorena dionica autoceste Svilaj – Odžak u dužini od 10,7 kilometara, kao i most i mađunarodni Granični prelaz Svilaj.

Riječ je o 10-ak kilometara autoceste na Koridoru 5C, od Odžaka do Svilaja, koji su izgrađeni još 2017. godine.

No, do sada ovu dionicu nije bilo moguće pustiti u promet jer nije postojao most koji bi povezao BiH sa Hrvatskom na tom potezu. Pogledajte kako izgleda ova dionica:







atif
Član
Postovi: 6270
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 30 sep 2021 12:40

Jeli ovo na novom autoputu Odzak-Svilaj na tabli pise BOSANSKI BROD? :)



Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 09 okt 2021 18:00

Snimak dronom izgradnje autoputa A-1 na koridoru Vc, dionica Buna-Počitelj-Zvirovići, sa fokusom na most Počitelj.
Most Počitelj je najveći most na cijelom koridoru Vc. Dužina mu je 945 m, a visina 100 m. On je kontinuirani prednapeti armirano-betonski most sandučastog poprečnog presjeka, građen tehnologijom slobodne konzolne gradnje čijom će izgradnjom biti spojene dvije obale rijeke Neretve.
Stubovi mosta su visoki 92,97,92,91,88 i 66 m.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Odgovorite