☑ Pravila foruma i savjeti

Autoceste BiH (Koridor 5c)

Moderator/ica: abu seid

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 24 sep 2022 15:03

Prihvaćeni grantovi za izgradnju dvije dionice Koridora 5C

Vlada Federacije je, na prijedlog Federalnog ministarstva finansija, donijela dvije odluke kojima je Federacija BiH prihvatila grantove namijenjene za finansiranje dvije dionice na Koridoru Vc u FBiH, u ukupnom iznosu od 45.254.000 eura.

Tako je prihvaćen grant Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) od 36.074.000 eura za finansiranje poddionice Poprikuše – Nemila, a sredstva su iz investicijskog granta iz Programa Evropski zajednički fond za Zapadni Balkan. Sredstva će biti korištena za finansiranje izgradnje dionice autoceste od približno 5,1 km prema međunarodnim standardima između Poprikuše i Nemile.

Vlada je potvrdila da je dokumentacija prihvatljiva za FBiH, a posebno Ugovor o grantu, a za realizaciju Odluke i izvještavanje zaduženi su Federalno ministarstvo finansija i Federalno ministarstvo prometa i komunikacija, te JP Autoceste FBiH d.o.o. Mostar.

Drugi grant od 9.180.000 eura namijenjen je za poddionicu Tunel Ivan, po Ugovoru o grantu zaključenom između Bosne i Hercegovine i EBRD-a, a odnosi na investicijski grant iz Programa Evropski zajednički fond za Zapadni Balkan.

Vlada je potvrdila da je dokumentacija prihvatljiva za FBiH, kao i Ugovor o grantu između BiH i EBRD-a za ovaj projekt. U periodu provedbe Projekta, u Budžetu FBiH nije potrebno osigurati finansijska sredstva za njegovo dodatno sufinansiranje.

Vlada je također dala saglasnost za zaključivanje Supsidijarnog ugovora između BiH i FBiH i Podugovora o grantu između FBiH i Autocesta FBiH za sredstva granta i za njihovo potpisivanje ovlastila federalnu ministricu finansija.

Ova dionica značajno smanjuje udaljenost između Sarajeva i Mostara.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 25 sep 2022 19:02

"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
amkos
Član
Postovi: 12079
Pridružen/a: 18 okt 2012 20:55

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la amkos » 25 sep 2022 23:13

Zmaj je napisao/la: 25 sep 2022 19:02
Super izgleda !! :gut:
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 26 sep 2022 19:35

Sljedeće godine bi trebala početi izgradnja autoceste na dionici Mostar sjever - Mostar jug

Potpisan je ugovor za izradu idejnog i glavnog projekta dionice Koridora Vc Mostar sjever - Mostar jug, saopćili su iz preduzeća Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine (AC FBiH). Izgradnja bi trebala početi sljedeće godine.

Ugovor su potpisali direktor ovog preduzeća Elmedin Voloder i Onur Baskaner, ovlašteni predstavnik konzorcija Yuksel Proje-PPG Design QC-Integra-Trasa.

Na dionici autoceste Mostar sjever - Mostar jug dužine 14,2 kilometra predviđena je izgradnja, kako je istaknuto, petlje Mostar sjever sa bočnim naplatnim mjestom, pet tunela ukupne dužine šest kilometara i deset vijadukta/mostova ukupne dužine dva kilometra. Dužina otvorene trase je šest kilometara.

Vrijednost ugovora iznosi 7,2 miliona eura bez PDV-a, a finansiranje će se vršiti u okviru sredstava Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Procijenjena vrijednost izvođenja radova ove dionice je 350 miliona eura.

Rok za predaju projektne dokumentacije je devet mjeseci, što uključuje i reviziju projekta. Rok za izradu idejnog projekta je tri mjeseca, šest mjeseci za izradu predmjera radova, a devet mjeseci za predaju kompletne dokumentacije, a sve od dana potpisa ugovora.

Napomenuto je da je u toku i poziv za pretkvalifikaciju izvođača radova za izgradnju autoceste na Koridoru Vc, dionica Mostar sjever - Mostar jug. Poziv će biti otvoren do sredine oktobra, nakon čega će se pristupiti, kako je najavljeno evaluaciji i izboru uže liste pretkvalifikovanih ponuđača. Početak izvođenja radova na dionici Mostar sjever - Mostar jug je planiran sredinom sljedeće godine, a rok za završetak je tri godine.

Kako je navedeno, uprava AC FBiH poduzima sve aktivnosti kako bi tokom 2023. počela izgradnja autoceste od petlje Mostar sjever do Bune, čime će u izgradnji biti blizu 30 novih kilometara autoceste kroz Hercegovinu.

Izgradnjom dionice Mostar sjever - Mostar jug ostvarit će se puna saobraćajna funkcionalnost autoceste kroz Hercegovinu, od Mostara sjever pa sve do graničnog prelaza Bijača, saopćili su iz AC FBiH.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 26 sep 2022 19:36



Bradina - Zenica sjever u jednom cugu.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 30 sep 2022 00:07

Završeni radovi na dionci auto-puta Koridor 5c kod Doboja
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 01 okt 2022 19:01

Dionica autoputa Tarčin-Bradina, 27.09.2022
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Steve_Rogers
Član
Postovi: 421
Pridružen/a: 06 jul 2020 21:38

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Steve_Rogers » 01 okt 2022 22:30

Zmaj je napisao/la: 01 okt 2022 19:01
Dionica autoputa Tarčin-Bradina, 27.09.2022
Put je s nekih 13-15 minuta (u toku zime i 20 min skoro) skracen na 7 min.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 04 okt 2022 18:44

JP Autoceste FBiH - Dionica autoceste na Koridoru Vc Tarčin - Ivan

Dionica Tarčin - Ivan duga je 6,9 kilometara i uključuje novi moderni dvocijevni tunel Ivan dužine 1.760 metara sa po dvije trake koji prolazi kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo.
Zbog izvođenja sanacionih radova na magistralnoj cesti M-17 koji su potrebni kako bi se cesta vratila u prvobitno stanje prije zimskog perioda nakon izgradnje poddionice autoceste na Koridoru Vc Tarčin – Ivan, tranzitni saobraćaj je sa magistralne ceste M-17 preusmjeren dvosmjerno na jednu kolovoznu traku novoizgrađene poddionice autoceste Tarčin – Ivan.
Vožnja bez naplate na dionici od Vlakova do Bradine odnosno “dizanju rampi” na naplatnim mjestima Sarajevo zapad, Lepenica i Tarčin odlukom Vlade FBiH trajat će za vrijeme radova.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
amkos
Član
Postovi: 12079
Pridružen/a: 18 okt 2012 20:55

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la amkos » 12 okt 2022 10:56

Steve_Rogers je napisao/la: 01 okt 2022 22:30
Zmaj je napisao/la: 01 okt 2022 19:01
Dionica autoputa Tarčin-Bradina, 27.09.2022
Put je s nekih 13-15 minuta (u toku zime i 20 min skoro) skracen na 7 min.
Odličan autoput. Vozio sam se prije par dana ovom trasom.
Vozi se trenutno do 90 km/h jer nisu obje trake puštene u oba smjera. Do 30.10. će biti tako.
Priroda okolo je predivna. Od Bradine do Konjica 13 km magistralnom cestom.
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!

Avatar
amkos
Član
Postovi: 12079
Pridružen/a: 18 okt 2012 20:55

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la amkos » 12 okt 2022 11:00

Zmaj je napisao/la: 04 okt 2022 18:44
JP Autoceste FBiH - Dionica autoceste na Koridoru Vc Tarčin - Ivan

Dionica Tarčin - Ivan duga je 6,9 kilometara i uključuje novi moderni dvocijevni tunel Ivan dužine 1.760 metara sa po dvije trake koji prolazi kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo.
Zbog izvođenja sanacionih radova na magistralnoj cesti M-17 koji su potrebni kako bi se cesta vratila u prvobitno stanje prije zimskog perioda nakon izgradnje poddionice autoceste na Koridoru Vc Tarčin – Ivan, tranzitni saobraćaj je sa magistralne ceste M-17 preusmjeren dvosmjerno na jednu kolovoznu traku novoizgrađene poddionice autoceste Tarčin – Ivan.
Vožnja bez naplate na dionici od Vlakova do Bradine odnosno “dizanju rampi” na naplatnim mjestima Sarajevo zapad, Lepenica i Tarčin odlukom Vlade FBiH trajat će za vrijeme radova.
Jesi li ti "Ja sam kralj" sa foruma Bosna skyscrapercity ? :glasses:
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!

Japod
Član
Postovi: 165
Pridružen/a: 08 maj 2021 18:12

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Japod » 13 okt 2022 18:33

Super je ovo, za 2 godine izgradit ce se dionica od Zenica sjever do Poprikuše, Žepče jug.Dakle za 2 godine imat cemo u jednom komadu autocestu Žepče jug-Konjic sjever.....Bradina je 13 km od Konjica.Blizu je to-

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 29 okt 2022 17:50

Konačno otvorena dionica autoputa od Tarčina do Bradine u sklopu Koridora 5C

slika

Svečano je otvorena dionica autoputa na Koridoru 5C od Tarčina (južno od Sarajeva) do Bradine, a na kojoj se nalazi tunel Ivan. Dionicu je otvorila i predsjednica Evropske komisije Ursula von der Leyen.
To je danas učinila zajedno s predsjedavajućim Vijeća ministara Zoranom Tegeltijom (SNSD). Izgradnja ove dionice, duge 6,9 kilometara, koštala je 77,9 miliona eura od čega je Evropska unija osigurala 23,3 miliona eura. Sama izgradnja tunela koštala je 56,7 miliona eura.

EU je osigurala grantove u ukupnom iznosu od 542 miliona eura za izgradnju autoputA u Bosni i Hercegovini.

Von der Leyen se ranije danas susrela s članovima Predsjedništva Bosne i Hercegovine, a potom se u Domu Oružanih snaga u Sarajevu obratila političarima, predstavnicima civilnog društva, radnicima u kulturi i novinarima.

Ponovila je da EU želi da Bosna i Hercegovina postane njenom članicom te je najavila paket energetske pomoći Unije u iznosu od 71 milion eura. Kao cilj pomoći je istakla veću energetsku nezavisnost i veće korištenje obnovljivih izvora energije. Obećala je i finansijsku podršku stanovništvu i kompanijama koje su pogođene rastom cijena energenata.

Ranije je posjetila Prištinu i Tiranu, danas će posjetiti i Beograd, a sutra, 29. oktobra, posjetit će Podgoricu. Njen dolazak iz Prištine u Bosnu i Hercegovinu je kasnio zbog toga što je let njenog aviona prolongiran usljed magle na Međunarodnom aerodromu Sarajevo.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 29 okt 2022 17:50

"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 10 nov 2022 21:47

Na dionici Putnkovo Brdo – Medakovo će se graditi sljedeći objekti: šest mostova, jedan cut&cover tunel, pet potputnjaka, jedan natputnjak, sedam hidrotehničkih objekata, dvije petlje, čeono naplatno mjesto, te jedan centar za održavanje i kontrolu prometa na autocesti. Također, dio projekta je i regulacija rijeke Usore u dužini potrebnoj za izvođenje predmetne dionice
autoceste na Koridoru Vc, regulacija rijeke Tešanjke, izmještanje postojeće magistralne ceste M-4, dužine 8,5 kilometara te rekonstrukcija lokalnih cesta.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 13 nov 2022 00:18

Potpisan ugovor za izgradnju dionice autoceste Putnikovo Brdo – Medakovo

- 11 Novembra, 2022 -

Danas je u sjedištu Javnog preduzeća Autoceste Federacije BiH u Mostaru potpisan je ugovor za izgradnju autoceste na Koridoru Vc, dionica Putnikovo Brdo – Medakovo, dužine 8,5 kilometara.

Ugovor su potpisali Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH kao investitor i u ime izvođača radova Jasmin Bučo, direktor kompanije Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo, te Denis Lasić, federalni ministar prometa i komunikacija i Salih Kovačević iz Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo.

Vrijednost ugovorenih radova iznosi 167.062.555,93 eura sa PDV-om, s rokom završetka izgradnje od 24 mjeseca.

Na dionici Putnkovo Brdo – Medakovo će se graditi sljedeći objekti: šest mostova, jedan cut&cover tunel, pet potputnjaka, jedan natputnjak, sedam hidrotehničkih objekata, dvije petlje, čeono naplatno mjesto, te jedan centar za održavanje i kontrolu prometa na autocesti. Također, dio projekta je i regulacija rijeke Usore u dužini potrebnoj za izvođenje predmetne dionice autoceste na Koridoru Vc, regulacija rijeke Tešanjke, izmještanje postojeće magistralne ceste M-4, dužine 8,5 kilometara te rekonstrukcija lokalnih cesta.

“Sa potpisivanjem ugovora za izgradnju autoceste na dionici Putnikovo brdo – Medakovo imamo u izgradnji sedam gradilišta za novih 40 kilometara autoceste. Planiranom dinamikom u naredne dvije godine će u prometu biti novih 23 kilometra autoceste na sjeveru Koridora Vc, a u ovoj i narednoj godini će se započeti izgradnja novih 85 kilometara autoceste u vrijednosti 3,5 milijardi eura. U narednih 15 do 20 dana potpisat ćemo ugovor za izgradnju 22 kilometra autoceste za dionicu Medakovo – Ozimice. Do kraja godine je planiran početak gradnje kompletnog sjevernog dijela Koridora Vc, odnosno ukupno 50 kilometara”, naglasio je Elmedin Voloder, direktor JP Autoceste FBiH.

Izgradnja ove dionice će se finansirati sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD), te bespovratnim sredstvima Evropske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

atif
Član
Postovi: 6257
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 08 jan 2023 00:43

http://indikator.ba/Vijest.aspx?p=1&id= ... +godine%3f

Gradnja autoceste Orašje-Tuzla počinje u drugoj polovini godine?

U Tuzli je jučer prezentovan plan gradnje autoceste Orašje - Tuzla, sa fokusom na dionicu Tuzla - Maoča. Početak gradnje brze ceste planiran je za drugu polovinu ove godine. Plan su prezentovali predstavnici Autocesta FBiH u Gradskoj upravi Tuzle, piše Oslobođenje.

Gradnja ceste Tuzla - Orašje najveći je poslijeratni projekat u Tuzlanskom kantonu. Autoceste FBiH uradile su idejni projekat dionice od Tuzle do naselja Previle u dužini od desetak kilometara.

- Očekujem, vrlo optimistično, da gradnja ove dionice autoceste od Mihatovića do Previla počne u drugom dijelu ove godine. Vlada Federacije BiH obezbijedila je sredstva za gradnju ove ceste, ovog dijela, u visini od 134 miliona maraka. Osigurana su sredstva za projektovanje, sredstva za eksproprijaciju. Dakle, sredstva nisu upitna, upitne su naša dinamika i naša angažovanost, rekao je Ešef Džafić, izvršni direktor JP Autoceste FBiH.

Veliki je značaj za regiju u kojoj živi oko milion stanovnika gradnja autoceste. Najveće benefite osjetit će privreda.

Avatar
Pita sirnica
Član
Postovi: 1418
Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Pita sirnica » 28 jan 2023 18:44

I opet činjenice!

S lažima pravdaju sto su ukrali pare iz budžeta i preusmijerili HDZ pristalicama.

Ovo što ovi fikretovci predstavljaju je LAŽ!!!!!!

https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/28 ... tuzla.html

Već sam u prošlosti objasnio način gradnje.
Prvo što se moramo sjetit jeste da kra-de-ze pola novca cesta preusmjerava u zapadnu Hercegovinu i u kanton 10. Tamo su izgradili brze ceste i čak po selima. Oni su pokrali zadnjih 16 godina pola novca cesta u svoje neke projekte.

Zato glavni projekti kao Jajce->A1 ili TZ-> Kladanj čekaju 20 godina!!!!

Autoputevi su već druga priča. Da se sjetimo, svaki izgrađeni kilometar na A1 približava veliku Kladuša, Tuzlu, Goražde... s Sarajevom, s Mostarom, s Travnikom, s Gradačacom...
Zašto, kada se izgradi dodatni kilometri Žepče-Konjic uvećavaju prihode od putarine značajno. Ujedno povećava se broj vozila, jer je najkraći put do mora.

Cesta TZ-SA se već dobro popravila i skratila, da se sjetimo.
Pored toga, važnije je pokrenut izgradnju Orašje-Brčko-Tuzla! To je prioritet broj 1! Broj 1 prioritet!!!!! Ekonomija TZ kantona je fokusirana na izvoz. Izvoz ide preko Save. Pored toga projekat daljne izgradnje jeste Tz-zivinice-banovicezavidovice -> A1. Ovo je ekonomski najodrziviji, zato sto kapacitet A1 to omogućava.

Oni 4,5 Mil je totalna glupost, bacaju pare u wc šolju. Tender će pobijedit ko, naravno kra-de-ze firma. Izjava HDZ i ns su cista laž!!!!
Izjava za ovce. Ako hoće da crtaju kuda će ic ta famozna nova brza cesta, gdje je plan za daljnje investicije, gdje je opravdanost za investiciju, gdje je prostorni plan, gdje je prvi proračun, pa imali ijedan papir na kojoj su osnovi Ovo odlučili.

Prvo se treba izgradit gradski Autoput u SA da se može daljne gradit prema Olovu. Inače imaš slijepo crijevo. A sijetimo se da se ovdje ne radi o nekoj ravnici, nije ovo Posavina, ovo su Dinarske planine....

Ali to se voli sve zaboravit navesti....

Narodu samo da se daju igre u Rimskoj areni, da bleje kako su im Rimski vladari fini...
B -> B -> B

Limas100
Član
Postovi: 506
Pridružen/a: 27 mar 2018 18:50

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Limas100 » 29 jan 2023 04:37

Pita sirnica je napisao/la: 28 jan 2023 18:44 I opet činjenice!

S lažima pravdaju sto su ukrali pare iz budžeta i preusmijerili HDZ pristalicama.

Ovo što ovi fikretovci predstavljaju je LAŽ!!!!!!

https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/28 ... tuzla.html

Već sam u prošlosti objasnio način gradnje.
Prvo što se moramo sjetit jeste da kra-de-ze pola novca cesta preusmjerava u zapadnu Hercegovinu i u kanton 10. Tamo su izgradili brze ceste i čak po selima. Oni su pokrali zadnjih 16 godina pola novca cesta u svoje neke projekte.

Zato glavni projekti kao Jajce->A1 ili TZ-> Kladanj čekaju 20 godina!!!!

Autoputevi su već druga priča. Da se sjetimo, svaki izgrađeni kilometar na A1 približava veliku Kladuša, Tuzlu, Goražde... s Sarajevom, s Mostarom, s Travnikom, s Gradačacom...
Zašto, kada se izgradi dodatni kilometri Žepče-Konjic uvećavaju prihode od putarine značajno. Ujedno povećava se broj vozila, jer je najkraći put do mora.

Cesta TZ-SA se već dobro popravila i skratila, da se sjetimo.
Pored toga, važnije je pokrenut izgradnju Orašje-Brčko-Tuzla! To je prioritet broj 1! Broj 1 prioritet!!!!! Ekonomija TZ kantona je fokusirana na izvoz. Izvoz ide preko Save. Pored toga projekat daljne izgradnje jeste Tz-zivinice-banovicezavidovice -> A1. Ovo je ekonomski najodrziviji, zato sto kapacitet A1 to omogućava.

Oni 4,5 Mil je totalna glupost, bacaju pare u wc šolju. Tender će pobijedit ko, naravno kra-de-ze firma. Izjava HDZ i ns su cista laž!!!!
Izjava za ovce. Ako hoće da crtaju kuda će ic ta famozna nova brza cesta, gdje je plan za daljnje investicije, gdje je opravdanost za investiciju, gdje je prostorni plan, gdje je prvi proračun, pa imali ijedan papir na kojoj su osnovi Ovo odlučili.

Prvo se treba izgradit gradski Autoput u SA da se može daljne gradit prema Olovu. Inače imaš slijepo crijevo. A sijetimo se da se ovdje ne radi o nekoj ravnici, nije ovo Posavina, ovo su Dinarske planine....

Ali to se voli sve zaboravit navesti....

Narodu samo da se daju igre u Rimskoj areni, da bleje kako su im Rimski vladari fini...
Čak je super gigachad analitičar Faruk Hadžić postao optimista zbog tih 4,5 mil. :rofll:

bosnaprkosna
Član
Postovi: 147
Pridružen/a: 26 okt 2018 21:12

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la bosnaprkosna » 29 jan 2023 16:51

Bacale su se ,bacaju se i bacat ce se idalje razni milioni na te studije izvodivosti,projekte i tako dalje.Nazalost teren kakav je takav je u Bosni,mi kao mala nacija,mala ekonomija i mnoge druge stvari uticu na gradnju cesta.Ne trebamo se zavaravati ovim klikbejt naslovima o nekim autocestama koje nikad nece biti izgradjene.Nazalost ovakvom dinamikom predvidjam da bi Vc trebao biti gotov 32god u potpunosti i to je neki realan rok.Bio bih prezadovoljan ako bude do 30.uradjeno. Skupi su to i zathevni projekti da bi se sad pravio autoput do svakog gradica.Realno nama i treba samo Vc koridor i nekako prikacit Tuzlanski dio na to.Krajina nazalost se ispraznila tako da gradjenje autoputa do tamo ne bi bilo ekomonski isplativo .Najbolje bilo modernizacija ceste Bihac Sarajevo,3 traku graditi gdje je god moguce povecati ogranicenje brzine gdje je moguce i tjt.Isto tako teren izmedju Sarajeva i Tuzle je tako tezak da bi izgradnja brze ceste kostala milijarde.Treba treca traka od Srednjeg Nisica,Olova,tuneli da se smanji svakojako penjanje i spustanje,Karaulu jos redit prema Kladnju,i od Stupara do Zivinica trecu traku.To bi svakako ubrzalo promet za 200%.A i to je nazalost najrealnija i ekonomski isplativija opcija.Volio bih i ja autocesto od Bihaca sve preko Sarajeva do Sandzaka,jadransko jonski autoput,Tuzla brcko autoput,Brze ceste do svakog grada ali to nazalost niti je realno niti isplativo.Zato ne vjerujte ovi bezvenim novinarskim clancima,i pustim politickim obecanjima.Vc je terbao dosad biti gotov 5 puta po obecanjima ,autoputevi oko tuzle su trebali biti zapoceti ako ne i gotovi,ali nazalost sve su to bajke i lazi.Okrenuti se radjenju svega sto je isplativo i znacajno.Elektranama,dovodjenju stanih fabrika,Postati bogato it trziste i i ulagati u it infrastrukturu i ono sto je isplativo za buducnost. :zastava:

Odgovorite