☑ Pravila foruma i savjeti

Autoceste BiH (Koridor 5c)

Moderator/ica: abu seid

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 22 okt 2021 19:53

Dionica Svilaj – Odžak puštena u promet
- Septembar 30, 2021 -

Dionica Svilaj – Odžak, u dužini od 10,7 kilometara, danas od 16 sati je puštena u promet. Današnjim svečanim otvaranjem mosta na rijeci Savi i graničnog prijelaza Svilaj stekli su se uvjeti za puštanje u promet navedene dionice.

Radovi na izgradnji dionice Svilaj – Odžak završeni su 2017.godine ali zbog nepostojanja mosta koji bi povezao BiH sa Hrvatskom dionica nije mogla biti puštena u promet.

Predsjednica Europske komisije Ursula Von der Leyen, koja je uz predsjedavajućeg Vijeća ministra BiH Zorana Tegeltiju i predsjednika Vlade RH Andreja Plenkovića otvorila most i granični prijelaz Svilaj, u svome govoru je istaknula da je i projekt izgradnje mosta Svilaj, u koji je EU investirala oko 25 milijuna eura, još jedan pokazatelj da Europska unija podržava Bosnu i Hercegovinu na njenom europskom putu i da će se samo preko ovakvih investicija, kao što je izgradnja mosta Svilaj, gospodarstvo uspještno oporaviti od krize u kojoj se našlo u ovo pandemijsko vrijeme.

Predsjedavajući Vijeća ministara BiH Zoran Tegeltija naglasio je da je ovaj značajni projekt realiziran uz pomoć Europske unije, ali i da je most Svilaj dokaz da zemlje u regiji imaju sposobnost građenja velikih projekata koji će povezivati građane i privredu.

Ukupna vrijednost radova na izgradnja dionice Svilaj – Odžak je bila 69,2 mil eura sa PDV-om, a radovi su financirani iz kredita Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), Europske investicijske banke (EIB) i grant sredstvima koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Izvođači radova na ovoj dionici su bili austrijska kompanija Strabag i bh. kompanije Euro-asfalt i ŽGP. Na dionici se od značajnih objekata nalaze četiri natputnjaka, tri potputnjaka, tri prolaza za životinje, dvije petlje, odmorište, čeono naplatno mjesto i dva mosta.

Press JP Autoceste FBiH
https://www.jpautoceste.ba/dionica-svil ... -u-promet/
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

atif
Član
Postovi: 6279
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 29 okt 2021 20:58

Na jugu Mostara se gradi punom parom, nazire se vijadukt decenijama čekane obilaznice

Projekat Južne obilaznice Mostara, o kojem se decenijama priča kao strateškom projektu koji će rasteretiti saobraćaj kroz najveći grad na Neretvi i modernom saobraćajnicom povezati sa zapadnom Hercegovinom, a u konačnici i sa Dalmacijom, odvija se punom parom.

https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /211021084

atif
Član
Postovi: 6279
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 29 okt 2021 21:05

PRIHVAĆENE INICIJATIVE ZA KREDITNA ZADUŽENJA
ZA IZGRADNJUAUTOCESTE OD OVČARA DO MOSTARA JUG

Federalno ministarstvo financija upoznalo je Vladu FBiH sa informacijom o zajmovima Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), Europske investicijske banke (EIB) i komercijalnih banaka radi financiranja izgradnje autoceste od Ovčara do Mostara jug na Koridoru Vc.

Iz kreditnih sredstava EIB-a i EBRD-a vršilo bi se financiranje izgradnje dionica od Ovčara do Mostara sjever u ukupnoj dužini od oko 35 kilometara. Obje banke su već dostavile pisma namjere kojim iskazuju svoju zainteresiranost za financiranje projekta koji se se sastoji od tri dionice i to Ovčari - ulaz u tunel Prenj, tunel Prenj i tunela Prenj - Mostar sjever.

Podržane su inicijative da kreditnim zaduženjima od po 300 milijuna eura kod EBRD-a i EIB-a budu osigurana sredstva za izgradnju dionice Ovčari - Mostar sjever.

Vlada je podržala i inicijativu da kreditnim zaduženjem kod EBRD-a od 50 milijuna eura budu osigurana sredstva za dionicu Mostar sjever - Mostar jug.

Federalna ministarstva financija, te prometa i komunikacija, kao i JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar će u timove za pregovore o ovim kreditnim aranžmanima imenovati ovlaštene predstavnike, a konačne odluke o zaduženjima bit će donesene po okončanju pregovora sa EBRD-om i EIB-om i utvrđivanju konačnih uvjeta kreditnih zaduženja, po kojima će krajnji dužnik biti JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar. Federalno ministarstvo financija će Vladi FBiH podnijeti informaciju o pregovorima i tekstove usuglašenih Sporazuma o zajmu između Bosne i Hercegovine i EBRD-a, odnosno EIB-a, a današnje zaključke dostaviti Ministarstvu financija i trezora BiH radi provedbe dalje procedure u svezi kreditnog zaduženja.

http://www.fbihvlada.gov.ba/bosanski/ak ... kt_id=9674

atif
Član
Postovi: 6279
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 02 nov 2021 13:47

https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/22 ... _sest.html

ZAHUKTAVAJU SE RADOVI NA KORIDORU 5C: Planina Prenj probijat će se 70 mjeseci, oko Mostara se gradi još šest...
Zatvaranje financijske konstrukcije za najzahtjevniji dio autoceste na koridoru Vc, a to je, ugrubo govoreći, prostor od juga Mostara pa do Konjica, preduvjet je za intenziviranje drugih aktivnosti na terenu, a odluka Vlade o početku pregovora o kreditnom zaduženju pokazatelj je kako se ulazi u posljednji dio priprema.

Imati autocestu od Mostara do Konjica koja će uvelike skratiti putovanje i biti ključni dio mozaika u povezivanju Hercegovine s Bosnom, strateški je cilj, a na putu njegova ostvarenja stoje i dva najveća izazova – tunel kroz planinu Prenj, kao i dionica Mostar jug – Mostar sjever, piše Večernji list BiH.

Od Konjica do Mostara
Na cijelom prostoru od Ovčara do petlje Mostar jug (koji će biti podijeljen na poddionice Ovčari – ulaz u tunel Prenj, tunel Prenj, tunel Prenj – Mostar sjever te Mostar sjever – Mostar jug) gradit će se 10 mostova, 12 tunela i dvije petlje. Federalni ministar prometa i veza Denis Lasić naglasio je za ‘Večernjak’ izniman značaj svih ovih dionica za dovršetak koridora Vc, najavivši kako se krajem godine očekuje raspisivanje natječaja. Izgradnja kapitalnog i u strateškom smislu najvažnijeg, ali i tehnički najzahtjevnijeg projekta na koridoru Vc – tunela Prenj trebala bi trajati 70 mjeseci, tako da bi ovi radovi bili završeni sredinom 2027. godine, čime bi se kompletirala izgradnja koridora Vc na teritoriju FBiH.

Izuzev tunela Prenj, ova dionica podrazumijeva pristup sjevernom i južnom portalu tunela pa dužina dionice iznosi oko 12 km. Tunel Prenj najduža je i najsloženija građevina na cijeloj dionici autoceste od Konjica do Mostara; dužina desne tunelske cijevi je 10,165 km, a lijeve 10,160 km. ldejni projekt za tunel Prenj je završen, u suradnji s vanjskim suradnicima načinjen je program dodatnih istražnih radova, dok je u tijeku realizacija dijela programa koji se odnosi na hidrogeološka istraživanja i probno IG kartiranje i istraživanje iz programa dodatnih istražnih radova. Ishodovana je prethodna vodna suglasnost, studiju utjecaja na okoliš odobrilo je Federalno ministarstvo okoliša i turizma, održane su javne rasprave te je podnesen zahtjev za izdavanje okolišne dozvole. Kroz WBIF grant započele su aktivnosti za izradu dopune studije utjecaja na okoliš, kao i prateće dokumentacije vezane uz socijalna i ekološka pitanja projekta. Provedba projekta planirana je prema žutom FIDIC-u.

Mostar sjever – Mostar jug
Drugi važan segment je dionica Mostar sjever – Mostar jug, dužine 15,4 km, a prema idejnom projektu, u sastav dionice ulazi petlja Mostar sjever s bočnim naplatnim mjestom, šest tunela ukupne dužine devet kilometara i šest relativno kratkih vijadukata/mostova dužine oko dva kilometra. Budući da se radi o uvjetima ugovora po crvenom FIDIC-u za dionicu Mostar sjever – Mostar jug, završetak postupka i potpisivanje ugovora može se očekivati u drugom tromjesečju 2022. godine, dok je planirani rok izgradnje 45 mjeseci.

atif
Član
Postovi: 6279
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 06 nov 2021 21:37

Na poddionici Ponirak – Vraca danas je probijena desna cijev tunela Zenica, tunela koji je sa svojih 3.360 metara trenutno najduži iskopani tunel na autocesti Koridora Vc u Bosni i Hercegovini.


Trasa autoceste poddionica Ponirak – Vraca je dio dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica) koja se na sjeveru nastavlja na poddionicu Vranduk – Ponirak (u izgradnji) i na jugu na poddionicu Tunel Zenica – Donja Gračanica (završeni radovi).

Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru Vc dionice Poprikuše – Zenica sjever (Donja Gračanica), poddionica Ponirak – Vraca potpisan je 01. augusta 2019. godine, a radovi su počeli 09. decembra 2019. godine.

U 2020. godini urađena je izmjena i dopuna glavnog projekta što je rezultiralo izmjenom tehničkog opisa odnosno promjenom dužine tunela na 3.360 metara sa 2.475 metara.

Izvođač radova na izgradnji tunela Zenica je kompanija Euroasfalt d.o.o. iz Sarajeva, a osim navedene kompanije u građenju tunela sudjelovala je i kompanija Cengiz Insaat iz Turske, koja je izvela iskop, primarnu podgradu i sekundarnu oblogu na dužini od 870 metara u obje tunelske cijevi, sa južne strane tunela

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 15 nov 2021 14:47

Radovi uveliko traju na izgradnji mosta Počitelj
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 23 nov 2021 17:00

Probijen tunel Vranduk na poddionici Vranduk - Ponirak

Prokopavanjem posljednjih metara stijene danas je izvršeno probijanje desne strane tunela Vranduk na poddionici Vranduk - Ponirak.

Dužina desne cijevi tunela Vranduk je 312 metara, a izvođač radova je konzorcij Azvirt L.L.C (Azerbejdžan) i Hering d.d. Široki Brijeg (BiH). Radovi na probijanju tunela su počeli krajem marta ove godine i izvodili su se u tri smjene.

Na ulazu u desnu tunelsku cijev geologija je bila složenija, dok se napredovanjem iskopa poboljšavala. Većina radova se izvodila u III kategoriji upotrebom mikroarmiranog betona.

Paralelno su se izvodili radovi na pripremi finog izravnavajućeg mlaznog betona, temelja sekundarne obloge, a u lošijim kategorijama i podnožnog svoda. U lijevoj tunelskoj cijev je preostalo 108 metara za iskopati od ukupne dužine 456 metara.

Ovaj dvocijevni tunel rađen je prema novoj austrijskoj tunelskoj metodi (NATM). Nadzor nad izvođenjem radova vrši konzorcij DRI upravljanje investicijama d.o.o. (Slovenija) – DIVEL d.o.o. Sarajevo (BiH). Sredstva za izgradnju su osigurana putem OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID).

Poddionica Vranduk - Ponirak je dio dionice Poprikuše - Zenica sjever (Donja Gračanica), koja se na sjeveru nastavlja na poddionicu Nemila - Vranduk i na jugu na poddionicu Ponirak - Vraca. Ukupna dužina poddionice prema projektu iznosi 5,3 kilometra.

Od objekata na trasi se izdvajaju mostovi Vranduk 1 i Vranduk 2, koji se izvode tehnologijom konzolne gradnje, i tunel Vranduk te tri manja vijadukta. Specifičnost trase je tlocrtno i visinski razdvojen lijevi i desni kolnik autoceste zbog činjenice da se autocesta proteže kroz veoma strme padine.

Autocesta se nalazi u većem dijelu u zasjeku, zbog čega je isprojektovan znatan broj visokih potpornih zidova koji će se raditi tehnologijom armirane zemlje.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
momak
Član
Postovi: 667
Pridružen/a: 09 dec 2013 20:26

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la momak » 23 nov 2021 18:56

Koliko nasi u federaciji godisnje naplate putarinu avtoputa?
Svake godine sa svakim novim kilometrom bi moralo ici na gore.
I ocekivam.Sledece godine.Znaci prije ljetne sezone,kad nebude vise korone,da bi to morala biti rekordna godina.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 05 dec 2021 14:01

Naplata cestarine bilježi kontinuiran rast na autocesti A1

- Decembar 2, 2021 -

Prometovanje vozila na izgrađenom dijelu autoceste u FBiH bilježi kontinuiran rast. Podatci Sektora za upravljanje i održavanje o prometu vozila i naplati cestarine su pokazatelji uspješnog obavljanja posla u segment naplate cestarine.

JP Autoceste FBiH je u mjesecu novembru 2021. godine zabilježilo ukupno 998.798 vozila na izlazu s autoceste A1. Ukupan broj izlaza povećan je za 18,09% u odnosu na isti period 2020. godine. U usporedbi s istim periodom 2019. godine, broj prolaza je veći za 5,26% (ili za 49.876 prolaza).

U odnosu na mjesec novembar 2020. godine, ostvareno je 153.023 prolaza više, a po kategorijama vozila zabilježen je sljedeći rast: Kategorija 1 (motocikli, osobna vozila registrovana do 7 sjedišta) za + 19,45%, Kategorija 2 (laka dostavna vozila, kombi vozila, karavani visine od 1,3 m na prednjoj osovini) za +14,07%, Kategorija 3 (autobusi, kamioni s ili bez prikolice) za +11,51%, dok je za kategoriju 4 (kamioni sa četiri ili više osovina, tegljači, kombi vozila s prikolicom) zabilježen rast prometa za +8,63%.

Ostvareni prihod od naplate cestarine u periodu od 01.11. do 30.11. 2021. godine je 3.619.760,05 KM. Ukupan ostvareni prihod je povećan za 23,55% (ili za 690.001,74 KM) u odnosu na isti period prošle godine, a u odnosu na isti period rekordne 2019. godine, ostvareni prihod je veći za 6,03% (ili za 205.878,93 KM).

JP Autoceste FBiH nastavljaju sa obaranjem rekorda kada je broj korisnika autoceste u pitanju.
https://www.jpautoceste.ba/naplata-cest ... ocesti-a1/
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

atif
Član
Postovi: 6279
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 09 dec 2021 04:37

JP Autoceste FBiH raspisalo je tender za kreditno zaduženje kod komercijalnih banaka u iznosu od 293,37 miliona KM.

Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a iznosi 50 miliona KM, obavještenju o nabavci.

Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije 5.mart 2022. godine, a rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće 7.mart 2022. do 10 sati.
https://indikator.ba/Vijest.aspx?p=1&id ... miliona+KM

atif
Član
Postovi: 6279
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 14 dec 2021 21:39

Napredak na sjevernom dijelu koridora 5c, radovi bi trebali biti završeni do kraja 2024.
10/12/2021


Premijer Federacije BiH Fadil Novalić, federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić, federalna ministrica okoliša i turizma Edita Đapo i direktor JP Autoceste Federacije BiH Elmedin Voloder danas su, u sjedištu Vlade Federacije BiH u Sarajevu, razgovarali s predstavnicima Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i Evropske investicijske banke (EIB) o nastavku i dinamici gradnje svih dionica na koridoru 5c, prenosi Anadolu Agency (AA).

Poseban fokus stavljen je na južni dio koridora 5c kroz Bosnu i Hercegovinu, koji podrazumijeva dionice Ivan – Ovčari – Prenj – Mostar Sjever – Mostar Jug, zatim na ubrzanje svih aktivnosti pripreme i provedbe ovog projekta, kao i na završetak finansiranja preostalih dionica koridora 5c, kako bi se ispunio rok Vlade Federacije BiH za završetak radova do 2028. godine.

Na sjevernom dijelu koridora 5c zabilježen je evidentan napredak, a radovi na svim dionicama ovog dijela autoceste trebali bi biti završeni do kraja 2024. godine.

Ocijenjeno je da JP Autoceste FBiH u posljednjem periodu bilježe značajan proaktivan pristup u svim fazama gradnje dionica, te je od predstavnika EBRD-a i EIB-a zatražena i dodatna tehnička podrška, kako bi se zadani rokovi ispoštovali i dobilo na ubrzanju dinamike radova.

Učesnici današnjeg sastanka jedinstveni su u stavu da je od izuzetne važnosti održavati redovne tehničke, ali i sastanke na višem nivou, kako bi se blagovremeno otklonile prepreke koje se pojavljuju u različitim fazama realizacije projekta. To se prije svega odnosi na inicijative za rješavanje finansiranja, izdavanja okolinskih dozvola, do evaluacije ponuda izvođača radova i njihovog konačnog izbora u procesu javnih nabavki.

Istaknuto je da je koridor 5c prioritet od javnog interesa i jedan od najvećih prioriteta za Vladu Federacije BiH.

Naredni sastanak na tehničkom nivou bit će organiziran krajem januara naredne godine.
https://deblokada.com/napredak-na-sjeve ... raja-2024/

atif
Član
Postovi: 6279
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 28 dec 2021 03:38

Početak natječaja za najzahtjevniju dionicu na autoputu Koridor Vc, tunel Prenj očekuje se u prvom tromjesečju 2022. godini, izvještava Indikator.ba.

Ovo se navodi u generalnom obavještenju o nabavci koje je objavila Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD), a koja je objavila pozive za iskazivanje interesa za izradu projekata tunela Prenj i za izradu glavnog i idejnog projekta za dionicu Mostar sjever – Mostar jug.

Procijenjena vrijednost projekta vezanog za tunel Prenj je 600 miliona eura, a obuhvata izgradnju dionice tunel Prenj dužine 12,4 km, dionice Ovčari - Prenj (koju treba definirati) i dionice Prenj - Mostar sjever, koju takođe treba definirati, kao i konsulatantske usluge za navedene dionice.

Početak natječaja za dionicu tunela Prenj, kako najavljuje EBRD, očekuje se u prvom tromjesečju 2022.

Izgradnja tri navedene dionice finansirat će se kreditom Europske banke za obnovu i razvoj u iznosu od 300 milona eura i zajamom od Europske investicijske banke u istovjetnom iznosu, kao i bespovratnim sredstvima od EU preko Investicionog okvira za zapadni Balkan (WBIF).

Za dionicu Mostar sjever – Mostar jug EBRD je objavio obnovljeni tender za izradu glavnog i idejnog projekta.

Dionica autoceste Mostar sjever-Mostar jug dužine 14,2 km počinje 500 m prije petlje Mostar sjever u naselju Kutilivač, istočno od Vrapčića, a završava neposredno prije petlje Mostar jug u blizini Aerodroma Mostar. Na ovoj dionici ukupna dužina tunela iznosi 8.110 m, a vijudakata 940 metara.

Izgradnja dionice Mostar sjever – Mostar jug ima ukupnu procijenjenu cijenu od 250 miliona eura, a finansirat će se iz sredstava Europske banke za obnovu i razvoj u iznosu od 50 miliona eura, kreditima komercijalnih banaka u iznosu od 150 miliona eura i doprinosom WBIF-a u iznosu od 50 miliona eura.

Na Road Showu održanom u junu 2020. intresovanje za Tunel Prenjj iskazalo je 17 zainteresiranih preduzeća, dok je za dionicu Mostar sjever – Mostar jug zanimanje iskazalo 15 preduzeća.

Ranije su iz preduzeća Autoceste FBiH najavljivali da će se tunel Prenj graditi šest godina

atif
Član
Postovi: 6279
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 04 jan 2022 02:29

https://faktor.ba/vijest/voloder-u-2022 ... -km/148903

slika

Okončanje procedura izbora izvođača i početak radova planirano je u prvoj polovini naredne godine. Ciklus je vrijedan 633 miliona KM za novih 28,6 kilometara autoceste.

- U drugoj polovini 2022. godine planiran je početak novog investicijskog ciklusa vrijedanog 1,95 milijardi maraka za izgradnju 61,5 kilometara autoceste. Radovi će prvo krenuti na dva strateška i najveća izazova - tunel kroz planinu Prenj, kao i dionica Mostar jug - Mostar sjever, te dionice Medakovo - Ozimice i Ozimice – Poprikuše – naglašava Voloder.

Pregled dionica za koje su pripremne aktivnosti za građenje u toku:

slika

Dionice Ivan – Ovčari, Ovčari – Prenj i tunel Prenj (izlaz) – Mostar sjever su u fazi projektovanja i izradi studjske dokumentacije, a početak radova je planiran za 2023. godinu.

- Izgradnjom kapitalnog i u strateškom smislu najvažnijeg, ali i tehnički najzahtjevnijeg, projekta na Koridoru Vc, tunela Prenj, čija će izgradnja trajati pet godina bit će kompletirana izgradnja Koridora Vc na teritoriji Federacije BiH. Završetkom izgradnje autoceste na Koridora Vc Bosna i Hercegovina će dobiti 320 kilometara autoceste, od čega kroz Federaciju BiH prolazi 275 kilometara – zaključuje direktor Autocesta FBiH.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 11 jan 2022 15:41

Koridor 5c: Ozvaničen početak radova na dobojskoj obilaznici

- Novembar 29, 2021 -

U petak 26. novembra u naselju Rudanka kod Doboja ozvaničen je početak radova na drugoj dionici autoceste na Koridoru 5C na teritoriji RS.

Druga dionica autoceste na Koridoru 5c na pravcu od Kostajnice do Putnikovog brda, poznata kao “dobojska obilaznica”, dužine je šest kilometara.

Rok za završetak radova je tri godine.

Riječ je o veoma zahtjevnoj dionici, na kojoj je planirana izgradnja dva tunela dužine oko dva kilometra – Putnikovo brdo jedan i Putnikovo brdo dva, izgradnja mosta preko rijeke Bosne dužine oko 330 metara, te vijadukta dužine oko 290 metara.

Predviđena je izgradnja i devet potpornih zidova ukupne dužine 2.200 metara.

Izvođač radova je firma Integral inženjering Laktaši, a radove nadzire IRD inženjering iz Rima.

Projekat je finansiran kreditnim sredstvima Evropske banke za obnovu i razvoj u iznosu od 150.000.000 eura, te sufinansiran grant sredstvima Evropske komisije putem Investicionog fonda za zapadni Balkan u iznosu od 38.768.800 eura.

Press JP Autoceste FBiH
https://www.jpautoceste.ba/koridor-5c-o ... bilaznici/
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

atif
Član
Postovi: 6279
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 11 jan 2022 17:10

Premijer Novalić održao sastanak o autocesti Tuzla-Brčko-Orašje

Premijer Federacije Bosne i Hercegovine Fadil Novalić danas je, u sjedištu Vlade Federacije BiH u Sarajevu, održao sastanak s premijerom Tuzlanskog kantona Kadrijom Hodžićem, predstavnicima gradova Srebrenik i Gradačac, te privrednicima s područja Tuzlanskog kantona.
Sastanak je održan na inicijativu premijera Novalića, a u fokusu razgovora je bila putna infrastruktura, odnosno projekt izgradnje autoceste Tuzla-Brčko-Orašje.


Zajednički stav svih učesnika današnjeg sastanka je da se treba nastaviti s realizacijom ovog infrastrukturnog projekta koji je od velikog značaja za Tuzlanski kanton, ali i cijelu Federaciju BiH. Kantonalna vlada i gradske uprave preuzele su obavezu da pristupe izradi integralne saobraćajne studije na osnovu koje će biti izrađena strategija razvoja cestovne mreže Tuzlanskog kantona. Na ovaj način će kantonalni i lokalni predstavnici posebno akcentirati optimalne trase autoputa koje će servisirati potrebe svih lokalnih zajednica s područja ovog kantona.

– Vlada Federacije je opredjeljenja da se ovaj projekt realizira i u budžetu za ovu godinu su planirana sredstva za njegovu provedbu – istakao je premijer Novalić.

Premijer TK Kadrija Hodžić pohvalio je inicijativu premijera Novalića.

– Premijer Novalić je bio vrlo agilan da se gradi ova autocesta i ove priče ne bi ni bilo da on nije bio iskren inicijator. Raduje me što svi dijelimo isti stav, bez obzira na politička opredjeljenja, a to je izuzetan značaj ovog projekta za Tuzlanski kanton – rekao je premijer Hodžić.

Sastanku su prisustvovali zamjenik ministra komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine Nedžad Branković i direktor JP Autoceste FBiH Elmedin Voloder, te resorni ministri u Vladi Tuzlanskog kantona.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 11 jan 2022 17:28

Objavljeni Pozivi za iskaz interesa za tunel Prenj i dionicu Mostar sjever – Mostar jug

- Decembar 24, 2021 -

JP Autoceste FBiH danas je objavilo Pozive za iskaz interesa za dionicu Mostar sjever – Mostar jug i za tunel Prenj

Poziv za iskaz interesa za tunel Prenj odnosi se na konzultantske usluge za izradu idejnog projekta sa elementima glavnog projekta, dok je za dionicu Mostar sjever – Mostar jug današnji Poziv obnovljeni tender za izradu glavnog i idejnog projekta.

Izgradnja dionice Mostar sjever – Mostar jug financirati će se iz sredstava Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i komercijalnih banaka, a izgradnja najzahtjevnijeg objekta na cijelom Koridoru Vc, tunela Prenj, financirati će se iz sredstava EBRD-a i Europske investicijske banke (EIB). Osim navedenih financijera, izgradnja dionice Mostar sjever – Mostar jug i tunela Prenj bit će financirana i grant sredstvima Europske unije osiguranih u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Press JP Autoceste FBiH
https://www.jpautoceste.ba/objavljeni-p ... ostar-jug/
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 24 jan 2022 17:16



Topcic polje
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

atif
Član
Postovi: 6279
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 29 jan 2022 16:41


atif
Član
Postovi: 6279
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 06 feb 2022 12:17

http://indikator.ba/Vijest.aspx?p=1&id= ... voj+godini
Jedna od najpoduzetnijih općina u Bosni i Hercegovini - Tešanj - može očekivati skori početak radova na dionici autoputa Putnikovo brdo-Medakovo i dolazak Koridora Vc.

Evropska banka za obnovu i razvoj onbjavila je novu obavijest o pretkvalifikaciji za izgradnju 8 km duge dionice autoceste između tunela Putnikovo Brdo 2 i petlje Medakovo. Procedura po pravilima EBRD-a pokrenuta je još u oktobru 2020. godine.

Na sastanku načelnikaTešnja Suada Huskića sa direktorom Sektora za projektovanje i građenje JP Autoceste FBiH Ešefom Džafićem potvrđeno je da radovi na dionici Putnikovo brdo-Medakovo počinju u ovoj godini.

Većina prethodnih poslova je finalizirana, a usaglašeno je da će Općina Tešanj preuzeti dio obaveza kada su u pitanju dozvole za regulaciju rijeke Tešanjke.

Početak trase na ovoj dionici je na izlazu iz tunela Putnikovo brdo 2 na međuentitetskoj granici. Dalje se trasa pruža prema petlji Usora, prelazi mostom preko regulisanog korita rijeke Usora te preko mostova Kraševo, Tešanjka 1 i Tešanjka 2 dolazi do naselja Karuše. U Karušama trasa prolazi kroz brdo te je na toj lokaciji predviđen cut&cover sistem u dužini od 220 m na način da će se brdo otkopati i izgraditi konstrukcija tunela, te zatim zatrpati i dovesti u prvobitno stanje. U nastavku trasa prolazi kroz naseljena mjesta Tešanjka i Medakovo kao i nenaseljena područja. Dionica se završava poslije petlje Medakovo.

Bosna i Hercegovina je potpisala ugovor o zajmu s Europskom bankom za obnovu i razvoj za izgradnju ove dionice u vrijednosti 60 mil EUR.

Prema ranijim najavama, ukupna procijenjena vrijednost je 182 miliona KM, a planirani rokovi za izgradnju su dvije godine.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 10 feb 2022 18:23

Između Zenice i Žepča radi se punom parom na izgradnji Koridora 5c
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Odgovorite