☑ Pravila foruma i savjeti

Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Moderator/ica: abu seid

Avatar
Drina
Moderator
Postovi: 7383
Pridružen/a: 20 okt 2012 19:53

Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2

Post Postao/la Drina » 06 feb 2017 15:05

hamza je napisao/la:
Ako turci grade Sarajevo-Begrad sta onda mogu Saudija-BiH-Srbija graditi?

Da li bi bilo dobro da jedni grade trasu preko tuzle a drugi preko gorazda. Vlasi ce sigurno gurati trasu Sarajevo-Bjeljina-Beograd i Sarajevo-Visegrad-Bjeljina. Mi bi trebali njima dati izbor Sarajevo-Bjeljina od jednih a nasi da traze Sarajevo-Trnovo-Gorazde-Beograd drugo. Bojim se da na kraju necemo nista dobiti ako ne budemo bili agresivni i da ce djikani zloupotrijebiti prijateljstvo sa bosnjacima turaka i saudijaca.

Vlasi zele da grade brane na Drini. Ali to ne mogu bez nase dozvole. A nemaju ni novca ni znanja. Zato pokusavaju uvuci nas i petrodolare
Biće onako kako Bošnjaci odluče

Avatar
Abidaga
Član
Postovi: 5854
Pridružen/a: 20 okt 2012 21:29

Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2

Post Postao/la Abidaga » 12 feb 2017 13:20

3oqmVL5T-DsOd 19:e minute o zelenoj transferzali. Kaze da "nasi" parlamentarci ne zele povezivanje Sarajeva sa Gorazdem, Novim Pazarom i Pristinom nego da traze brzu cestu Zepce-Tuzla-Brcko-Bijeljina-Beograd.

Avatar
ABen
Član
Postovi: 9868
Pridružen/a: 18 okt 2012 17:45

Re: brza cesta Sarajevo -Beograd

Post Postao/la ABen » 14 feb 2017 09:07

Gluhić: Autoput Sarajevo-Beograd graditi preko Tuzle
http://www.faktor.ba/vijest/gluhic-auto ... zle-235904

Pred Bosnom i Hercegovinom i Srbijom nekoliko je važnih infrastrukturnih projekata, a povezivanje dva glavna grada modernom drumskom, odnosno, željezničkom komunikacijom jedan je od zahtjeva privrednika.
Mi Bosnjaci vjerni Bosni

Avatar
ABen
Član
Postovi: 9868
Pridružen/a: 18 okt 2012 17:45

Re: brza cesta Sarajevo -Beograd

Post Postao/la ABen » 14 feb 2017 09:09

U srijedu će biti poznata trasa brze ceste Sarajevo-Beograd
http://www.faktor.ba/vijest/u-srijedu-c ... rad-235902

U srijedu, 15. februara, konačno će biti poznate osnovne konture buduće brze ceste Sarajevo-Beograd.

Savjetnik ministra prometa i komunikacija BiH Fadil Mandal kazao je da je ministar Ismir Jusko za srijedu zakazao sastanak sa entitetskim kolegama Denisom Lasićem i Neđom Trninićem.

- Jedna od osnovnih tema ovog sastanka bit će i trasa brze ceste Sarajevo-Beograd. Entitetski ministri bi tom prilikom trebali prezentirati idejne prijedloge trase ove putne komunikacije kroz FBiH i RS. Međutim, tom prilikom neće biti donesena bilo kakva konkretna odluka o budućoj trasi – dodao je Mandal.

Predsjednik RS-a Milorad Dodik je prije nekoliko dana izjavio kako je za RS prioritet cestovnog povezivanja Zvornika i Višegrada autoputem, a ne izgradnja brze ceste od Sarajeva do Beograda.

Njegova izjava posebno dobija na težini ako se zna da su entiteti, odnosno javna preduzeća Autoceste FBiH i Autoputevi RS operativno nadležni za izgradnju autoputeva i brzih cesta.

Osim toga, eksprorijacija zemljišta je u nadležnosti općina. Sve to ostavlja dovoljno prostora Miloradu Dodiku da blokira izgradnju savremene saobraćajnice kojom bi se povezale prijestonice BiH i Srbije.

- Ministar Jusko, kao i srbijanska ministrica Zorana Mihajlović jasno su istakli svoju opredijeljenost da učine sve kako bi ova putna komunikacija bila izgrađena. O toj spremnosti su obavijestili i turskog ministra privrede Nihada Zeybekcija, s obzirom da su turski investitori iskazali spremnost da finansiraju izgradnju ove brze ceste. Ono što državne institucije budu trebale učiniti kako bi ovaj projekat bio realizovan, one će to i uraditi - dodao je Mandal.

Povodom Dodikove izjave oglasio se i predsjedavajući Vijeća ministara Denis Zvizdić. U svojoj izjavi je napomenuo kako su brza cesta Sarajevo-Beograd i autoput Zvornik-Višegrad dva različita projekta.

Dodao je kako niko nema ništa protiv povezivanja Zvornika i Višegrada, ali da to nema nikakvih dodirnih tačaka sa brzom cestom od Sarajeva do Beograda.
Nadati se u Dodika da blokira ovo
Mi Bosnjaci vjerni Bosni

Avatar
amkos
Član
Postovi: 12080
Pridružen/a: 18 okt 2012 20:55

Re: brza cesta Sarajevo -Beograd

Post Postao/la amkos » 14 feb 2017 11:10

Koja ironija, isto kao za blokadu autoputa u Mostaru. :lool:
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!

atif
Član
Postovi: 6265
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: brza cesta Sarajevo -Beograd

Post Postao/la atif » 15 feb 2017 13:43

Vucic kaze da cesta treba da ide preko gorazda i povezuje sandzak sa bih.

Jeli on ovo ozbiljan?

sWoDavfOTTw

atif
Član
Postovi: 6265
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: autoput Krajina

Post Postao/la atif » 16 feb 2017 11:38

Zasto ovaj sokac nije bio na sastanku? Jesu li i u ovome projektu dogovori ratnih zlocinaca karadzic-boban da se djikani navucu put na svoju stranu?
Ministar komunikacija i transporta Bosne i Hercegovine Ismir Jusko održao je sastanak s ministrom saobraćaja i veza RG Neđom Trninićem o izgradnji autoputa Sarajevo-Beograd, izvijestila je televizija N1.

Trninić je istakao kako je izgradnja autoputa Beograd-Sarajevo projekat koji ide od Beograda, koridorom 11, do Užica i od Užica se veza nastavlja sa Vardištem.

"Nakon Vardišta, i kuda će trasa ići dalje, imamo dvije varijante. Preko Rogatice ili preko Mesića, Goražda i tako dalje i obje opcije su ravnopravno na stolu", rekao je Trninić.

Jusko je kazao kako je teško reći šta je prioritet iz ugla Beograda kad su svi projekti značajni.

"Što se tiče ekspeditivnosti u smislu finansija, može doći do pomjeranja planova izgradnje i sve zavisi od onih projekata koji su u toku. Ako budemo mogli brzo reagovati, sigurno je da će biti prioritet", kazao je Jusko.

"Sastanak je bio konstruktivan i na stolu su bili svi prijedlozi i od Autocesta FBiH i od RG. Žao mi je što Lasić (Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH, op. preređivača) nije bio prisutan. Neko iz Federalnog ministarstva je trebao da bude ovdje i iz tog razloga upućujem kritiku. Mi smo se usaglasili u jednom, a to je da je projekat strateški bitan i za Srbiju i BiH. Imamo spisak prijedloga ali moramo da znamo koliko je turski investitor spreman da ulaže. U najskorije vrijeme ćemo organizovati sastanak da vidimo šta turski investitor nudi. Nakon izgradnje projekta ćemo organizovati drugi sastanak na kojem želimo da bude i predsjednik Republike Srbije. Potrebno je istaći da je istočni dio BiH poprilično siromašan i sa lošom infrastrukturom. Ovaj bi projekat promijenio taj dio BiH u smislu da imaju komunikaciju i sa koridorom Vc i sa Srbijom. Današnji sastanak je bio izuzetno uspješan i gledaću da u narednih mjesec dana odemo u Tursku, sjednemo sa investitorom kako bismo vidjeli koliko će uložiti", istakao je Jusko.

Kazao je i kako je teško govoriti o tome koja je najjeftinija opcija kao i koliko će koštati izgradnja autoputa Beograd-Sarajevo te je kao moguće iznose naveo 800 miliona eura, kao i 30 miliona eura, no da će tek nakon sastanka imati tačne informacije.
Naveo je i kako postoji oko osam različitih ruta i da sve imaju prioritet.
O tome kada bi trebali početi radovi je rekao kako je teško dati procjenu.

"Ja bih volio da imamo na desetine bagera širom BiH i nervoza me hvata kad pomislim šta se BiH sprema u pozitivnom smislu. Kad riješimo te puteve, BiH će postati bolja, bogatija. Kad napravimo brzu cestu, BiH se neće moći prepoznati", komentarisao je Jusko.
http://indikator.ba/Vijest.aspx?p=1&id= ... d+kroz+BiH

Avatar
amkos
Član
Postovi: 12080
Pridružen/a: 18 okt 2012 20:55

Re: autoput Krajina

Post Postao/la amkos » 16 feb 2017 11:45

Meni je smiješno i zalosno ovo neko dogovaranje i druzenje sa Vlasima u vezi Autoputeva, a Vlasi nam ruse drzavu all day, all night. Treba Vlahe odjebat' skroz naskroz.
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!

Avatar
BosnjackaHercegovina
Član
Postovi: 5510
Pridružen/a: 23 nov 2014 17:39

Re: autoput Krajina

Post Postao/la BosnjackaHercegovina » 16 feb 2017 18:35

amkos je napisao/la:Meni je smiješno i zalosno ovo neko dogovaranje i druzenje sa Vlasima u vezi Autoputeva, a Vlasi nam ruse drzavu all day, all night. Treba Vlahe odjebat' skroz naskroz.
Tako se gubi svaki argument u svakoj situaciji.
Poenta je da oni tebe odjebu, pa onda hem si dobio sto si trazio hem si ispo cist.
Samo BiH.

Avatar
Abidaga
Član
Postovi: 5854
Pridružen/a: 20 okt 2012 21:29

Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2

Post Postao/la Abidaga » 04 mar 2017 23:38

Do sada najbolji prijedlog: Sarajevo-Foča-Goražde-Višegrad-Užice-Beograd (+pruga Sarajevo-Rudo-Bošnjačka luka Bar) :zastava:
https://www.klix.ba/vijesti/bih/krsmano ... /170126051
Zdravko Krsmanović uputio je otvoreno pismo ministru transporta i komunikacija BiH Ismiru Jusku: "Imam obavezu i dužnost da vam kao narodni poslanik, skrenem pažnju da po svim tehno- ekonomskim i demografskim parametrima, trasa brze ceste ili autoputa Sarajevo – Beograd treba da ide dolinom rijeka Željeznice, Bistrice i Drine, preko Foče, Goražda i Višegrada, sa tunelom kroz prevoj Rogoj, jer je najlakša za izgradnju i održavanje", navodi u pismu Krsmanović. Krsmanović podsjeća da u puteve od Trebinja preko Foče i Goražda, do Višegrada, nije bilo značajnih ulaganja te da bi na ovaj način bila ispravljena nepravda prema stanovništvu ovog kraja, koji zbog najlošije putne infrastrukture u BiH nema mogućnost razvoja.

"Kako je u Beogradu, jedna od tema za razgovor bila i izgradnja pruge Beograd – Sarajevo, mišljenja sam da trebate uvažiti prijedlog da trasa pruge prati trasu brze ceste ili autoputa, i na području opštine Rudo se priključi na već postojeću prugu Beograd - Bar, koja u dužini od dvadesetak kilometara prolazi kroz BIH.

atif
Član
Postovi: 6265
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: autoput Krajina

Post Postao/la atif » 20 apr 2017 10:25

Koja smjehurija. Kao stopiranjem ovog novog zaduznickog paketa Krajina gubi mlione na obnovi ceste i povezivanja sa centrom drzave.
Sta ste do sada radili i gdje ste sprckali pare a niste ravnomjerno ulagali u ostale krajeve Bosne. Samo rusi, nek traze druge izvore financija.
Bakir mangup ponovo spasava krvnike bosnjaka! Nikad da se opameti! Sta znaci OD DANAS? Jeli sutra cete reci nema sljedece 22 godine
ulaganja jer niste prihvatili ovo novo zaduzenje drzave i Bosnjaka!
Bolja povezanost Krajine
Građani Unsko-sanskog kantona se nerijetko, s pravom, žale na povezanost s ostatkom BiH i kvalitet tamošnjih saobraćajnica. Od današnje odluke zastupnika, među kojima su i oni koji dolaze iz tog kantona, ovisit će i njihova povezanost, s obzirom na to da će predložene akcize rezultirati povlačenjem sredstava za izgradnju dionice magistralnog puta M-5 Izačić – Bihać – Orljani u dvije faze, ukupne vrijednosti 15 miliona eura, te dionice magistralne ceste M-14 Bihać – Bosanska Krupa, vrijedne 12 miliona eura. Nešto više od dva miliona eura je predviđeno za dionicu magistralne ceste M-5 Gornje Bravsko – Ključ, a četiri miliona eura za zaobilaznicu Ključ. Planirana je izgradnja zaobilaznice oko Cazina, koja će se raditi u dvije faze, a ukupna vrijednost projekta je 11 miliona eura.
http://faktor.ba/vijest/buducnost-bih-d ... ije-245097

atif
Član
Postovi: 6265
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: autoput Krajina

Post Postao/la atif » 20 apr 2017 11:19

Akcize na gorivo plaćaju svi, a korist ograničena: Šta je s Krajinom i Tuzlom?
Iako će akcize na naftu, naftne derivate i lož-ulje u iznosu od 15 feninga, ukoliko prijedlog bude usvojen u državnom parlamentu, plaćati građani s prostora cijele Bosne i Hercegovine, raspodjela prikupljenih sredstava od akciza, prema trenutnom prijedlogu, nije pravedna, smatraju pojedini državni zastupnici.
Prijedlog zakona o izmjenama i dopunama Zakona o akcizama u Bosni i Hercegovini, o kojem će se danas izjašnjavati Zastupnički dom Parlamentarne skupštine BiH, predviđa povećanje akciza na naftu, naftne derivate i lož-ulje za 15 feninga po litru, a planirano je da se ovim sredstvima osigura dodatnih 10 feninga za izgradnju autocesta i 5 feninga za izgradnju cesta u BiH.

Mada će svi građani Federacije BiH (i RG) morati plaćati akcize na gorivo od 15 feninga, od toga će 10 feninga biti preusmjereno za gradnju autoceste kroz BiH, trasa Koridora 5C, koja uopće ne prolazi kroz, naprimjer Unsko-sanski i Tuzlanski kanton.

Zbog toga bi, smatraju pojedini državni zastupnici, preostalih 5 feninga predviđenih za gradnju magistralnih i regionalnih cesta trebalo prioritetno utrošiti u ovim regijama, što prema predloženoj verziji zakona nije slučaj.


“Svi Krajišnici i građani Tuzlanskog kantona će plaćati akcize, a neće, ili će veoma rijetko, koristiti autocestu, jer ona ne prolazi kroz njihovo područje. Zato je nužno da se bar preostalih 5 feninga troši primarno u tim regijama, a ne da se 10 feninga na autocestu troši samo u nekim područjima, a nakon toga da te regije učestvuju i u preostalih 5 feninga, zajedno sa ove dvije regije koje su već ‘zakinute’ u prvom dijelu”, kaže za naš portal zastupnik u Parlamentu BiH Senad Šepić.

On ističe da je njegov stav od početka bio da, ukoliko će se povećavati akcize svim građanima BiH, treba nužno osigurati da se prikupljena sredstva ravnomjerno rasporede za trošenje.

“S obzirom na to da je poznato kojim regijama i kantonima prolazi autocesta, nama je već jasno kojim regijama će otići 10 feninga. Stoga je moj uvjet da podržim Zakon o akcizama bio da se preostalih 5 feninga utroši na magistralne i regionalne ceste primarno u Unsko-sanskom i Tuzlanskom kantonu, koji će biti zaobiđeni autocestom”, pojašnjava Šepić.

Brojni Krajišnici već su negodovali zbog činjenice da se projekt brze ceste Lašva-Travnik u proteklom periodu pokušavao predstaviti kao “bolja saobraćajna veza Sarajeva s Krajinom”, budući da se radi o projektu koji je od ove regije udaljen više od 200 kilometara.

I Šepić smatra da se radi o projektu koji nema puno dodirnih tačaka s Krajinom.

“To je samo nastavak manipulacije i jednog nepoštenog odnosa prema Krajini. Ja neću izdati glasove ljudi koji su mi dali povjerenje i neću dopustiti da ti ljudi budu odbačeni i zapostavljeni kao što je to do sada bio slučaj. Ja nemam tu moć da donosim neke veće odluke, ali u kapacitetu koji imam, a to je ‘ruka’ u Parlamentu, borit ću se za ravnomjernu zastupljenost i ulaganje na prostoru cijele BiH”, ističe.

I drugi zastupnik iz Krajine Jasmin Emrić, prema svemu sudeći, neće glasati za Zakon o akcizama, budući da su iz njegove stranke A SDA prije nekoliko dana najavili da neće podržati Zakon, navodeći da bi to donijelo poskupljenja koja su direktan udar na građane.

U Unsko-sanskom kantonu se već godinama govori o projektu izgradnje brze ceste Bihać – Bosanska Krupa preko Grmuškog platoa, no kao i mnogi infrastrukturni projekti koji trebaju biti finansirani s federalnog nivoa, sve je ostalo na usmenim, najčešće, predizbornim obećanjima.
https://www.krajina.ba/akcize-na-gorivo ... -i-tuzlom/

Avatar
Abidaga
Član
Postovi: 5854
Pridružen/a: 20 okt 2012 21:29

Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2

Post Postao/la Abidaga » 19 jun 2017 21:19

rBA6jX3hRf0

Avatar
amkos
Član
Postovi: 12080
Pridružen/a: 18 okt 2012 20:55

Re: autoput Krajina

Post Postao/la amkos » 19 jun 2017 21:51

Što kaže @Drina, nema dogovora sa Vlasima niti ce ga ikada biti :!:
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!

atif
Član
Postovi: 6265
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: autoput Krajina

Post Postao/la atif » 12 jul 2017 11:38

Zašto još nema dogovora o brzoj cesti Sarajevo - Beograd?
Autor: A. Šarenkapa
Za izgradnju brze ceste kojom će se povezati Sarajevo i Beograd za sada je osigurano 15 miliona eura, odnosno oko 30 miliona maraka, koje je kao grant sredstva dala Vlada Turske. Da bi se počela raditi projektna dokumentacija, što bi bio prvi korak ka izgradnji ove putne komunikacije, potrebno je da se unutar BiH postigne dogovor o trasi saobraćajnice kroz našu državu.

Kako saznajemo, Srbija, ali i Turska kao država koja je osigurala novac za izradu projektne dokumentacije, preferiraju već ranije spominjanu trasu od Sarajeva preko Goražda, Višegrada, Užica, Požege do Beograda.

- Cijela priča je zapravo počela na skupovima grupacije "16+1" u Kini i Evropske banke za obnovu i razvoj u Londonu. Delegacije BiH i Srbije su na ovim skupovima pokrenuli ideju o gradnji putne komunikacije, odnosno brze ceste između Sarajeva i Beograda. Osim što bi povezala dvije prijestolnice, ova saobraćajnica bi povezala i Sandžak sa Sarajevom, kao i Beograd sa istočnim dijelovima RG-a. U cijelu priču se uključio i srbijanski ministar Rasim Ljajić, koji je uspio izlobirati u Turskoj da se osiguraju grant sredstva za izradu projektne dokumentacije – kazali su nam naši izvori.

Ova brza cesta bi se u Požegi trebala povezati sa srbijanskim putnim koridorom kojim je Beograd povezan sa morem i od tog koridora do bh. granice kod Višegrada trebalo bi izgraditi oko 40 kilometara saobraćajnice. Preduvjet za sve to je izrada projekta.Tek kada bude gotova projektna dokumentacija bit će poznato i koliko će tačno koštati izgradnja ove brze ceste. Prve procjene govore da bi za njenu gradnju trebalo osigurati oko milijardu eura, odnosno blizu dvije milijarde maraka. I to pod uvjetom da se brza cesta projektuje trasom preko Višegrada.

- Bilo je nepotrebno u cijelu priču uvlačiti projekat izgradnje brze ceste Žepče - Tuzla - Orašje, jer se radi o dva odvojena projekta. Uostalom i bez brze ceste prema Beogradu, izgradnja komunikacije prema Tuzli je jedan od najznačajnijih prioritetu za FBiH. Zbog toga nema potrebe da se ova dva projekta suprotstavljaju jedan drugom – dodali su naši izvori.

U prilog ovoj tvrdnji ide i namjera Vlade FBiH da u izgradnju ceste prema Tuzli uloži oko 1,3 milijarde eura, odnosno blizu 2,5 milijardi maraka. Naravno, kada nakon usvajanja izmjena Zakona o akcizama, bude mogla dobiti kredit za ovu namjenu. Istovremeno, na dionicu prema Višegradu nemjerava uložiti 100 miliona eura, odnosno oko 200 miliona KM, u izgradnju tunela Hranjen kod Goražda.
- Ako bi se postepeno gradile pojedine dionice, relativno brzo bi se moglo osjetiti poboljšanje. Recimo, ako bi se izgradio tunel Hranjen, a RS izgradi dionicu do Pala, putovanje do Beograda bi se kratilo za oko sat – dodali su naši izvori.
http://faktor.ba/vijest/zasto-jos-nema- ... rad-255709

atif
Član
Postovi: 6265
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Krajina putevi,AUTOPUT Bihać-Sarajevo-Goražde A2

Post Postao/la atif » 18 jul 2017 14:39

RG protiv trase brzog puta

RG se protivi trasi brzog puta Sarajevo –Beograd koji ide preko Višegrada, rekao je Neđo Trninić, ministar saobraćaja i veza RG. On je na poslaničko pitanje Zdravka Krsmanovića iz NDP-a tokom Aktuelnog časa u skupštini rekao da je RG protiv rute koju uz podršku Turske predlažu Ismir Jusko, ministar transporta i komunikacija BiH i Denis Lasić, federalni ministar transporta, zato što bi ona, kako je precizirao, većim dijelom išla nenaseljenim područjima u RG, a da bi bolje povezala mjesta kroz FBiH.
“Jusko i Lasić su željeli da promijene trasu jer navodno postoji takav interes Turske. Naravno mi smo protiv toga jer to nisu grant sredstva nego kreditna sredstva i te kredite bi vraćali entiteti, a ruta bi kroz RG prolazila bespućem”, rekao je Trninić.

On je naglasio da se radi o projektu koji se nalazi u razvojnim projektima RG i demantovao je Krsmanovićevu tvrdnju da se radi o projektu koji je predložio Aleksandar Vučić, tokom izborne kampanje u svojstvu premijera Srbije.

Jusko je Nezavisnim rekao da do konačnog prijedloga trase treba doći zajedničkim dogovorom svih strana.

“Zato sam na našem zadnjem sastanku predložio da se na slijedeći sastanak pozovu premijeri i premijerka, i da se i oni uključe u proces donošenja konačnog prijedloga rute ceste Sarajevo-Beograd, što je prihvaćeno od strane oba entitetska ministra”, rekao je Jusko.

Dodao je da je u skladu s tim zaključkom poslao dopis turskom ministru i tražio da mu pošalje informacije koliko je Turska planirala sredstava za ovu dionicu i na koji bi se način finansirala izgradnja.

“Jedno od pitanja je da li je planiran kredit ili koncesija. Kada dobijem povratnu informaciju, ja ću je odmah proslijediti presjedavajućem Savjeta ministara, premijerki Cvijanović, premijeru Novaliću i entitetskim ministrima. Ove informacije će sigurno biti dobar osnov za donošenje zajedničke i konačne odluke po ovom pitanju”, naglasio je on.

Za izgradnju brze ceste zalagao se predsjednik Srbije, u vrijeme kada je bio premijer, Aleksandar Vučić koji je rekao da če taj put ići preko Višegrada i njime će se spojiti bošnjaci Sandžaka sa Sarajevom i Srbi iz istočne Hercegovine sa Beogradom.
http://www.rtvbn.com/3872059/rs-protiv-trase-brzog-puta



Ministar saobraćaja RG-a: Vučić je "nespretno predvidio" trasu brze ceste Beograd - Sarajevo
Zastupnik NDP-a Zdravko Krsmanović upitao je danas tokom rasprave u Narodnoj skupštini RG-a resorno ministarstvo dokle se stiglo sa trasom kroz RG na budućoj brzoj autocesti Beograd – Sarajevu, "koju je inicirao Aleksandar Vučić" i šta se čini da se to realizuje.


slika
Ministar saobraćaja i veza RG-a Neđo Trninić je odgovorio da inicijativa za izgradnju ove brze ceste nije potekla od tadašnjeg premijera Srbije Aleksandra Vučića, nego je "utkana u strateška dokumenta RG-a".

- On je to samo rekao u predizbornim aktivnostima, pominjući tu mogućnost i možda malo nespretno predvidio gdje bi to trebalo da ide. Ipak, kasnije je tu izjavu korigovao i rekao da se on ne miješa kuda trasa treba da ide i da je to u nadležnosti entiteta – rekao je Trninić.

On je dodao i kako je na ovu temu održao više sastanaka sa kolegama ministrima u BiH i Srbiji.

- Željeli su da izmijene trasu koja bi išla od Istočnog Sarajeva, preko Pala, Sokoca, Rogatice, Višegrada prema Srbiji. Navodno postoji interes Turske da finansira tu trasu. Mi smo protiv toga jer to nisu grant sredstva, pa da Vlada Turske radi put, nego kreditna sredstva koja će vraćati entiteti – rekao je Trninić.
http://faktor.ba/vijest/ministar-saobra ... evo-257275

atif
Član
Postovi: 6265
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Krajina putevi,AUTOPUT Bihać-Sarajevo-Goražde A2

Post Postao/la atif » 26 jul 2017 15:07

Nista od gradnje autoputa preko Gorazda. Evo pederanci su odlucili drugacije.
Federalni parlament usvojio je prijedlog da brza cesta Sarajevo – Beograd ide preko Tuzle.

Već nekoliko mjeseci spominje se brza cesta koja bi povezala glavne gradove Bosne i Hercegovine i Srbije. Strateškim dokumentima predviđena su tri moguća pravca. Jedan od njih bila bi brza cesta od Istočnog Sarajeva, Sokoca, Rogatice, pa do graničnog prelaza Vardište. Drugi mogući pravac je od Doboja, preko Tuzle i Zvornika za Loznicu, i treći pravac, od Vukosavlja do Brčkog i od Brčkog do Bijeljine.

Iz RG-a su ranije rekli da su sve tri mogućnosti za njih prihvatljive.

Predsjedavajući Vijeća ministara BiH Denis Zvizdić ranije je reko da bi najsvrsishodnija trasa bila ona koja bi povezala Sarajevo preko Žepča, Tuzle i Bijeljine s Beogradom, jer bi toj trasi inkliniralo više od 700.000 ili 800.000 ljudi.

Ministar za vanjsku trgovinu i ekonomske odnose Mirko Šarović smatra da je ipak ovu cestu bolje graditi od Sarajeva preko Sokoca i Rogatice na Višegrad.

Federalni parlament danas je usvojio prijedlog da se Sarajevo s Beogradom poveže preko Tuzle. Da bi bio konačan, takav prijedlog moraju prihvatiti i iz drugog bh. entiteta. Riječ je o projektu koji će koštati nekoliko stotina miliona eura. Finansijska sredstva bh. vlasti će tražiti najvjerovatnije kod međunarodnih banaka.
http://bosnapress.net/federalni-parlame ... ment-77929

atif
Član
Postovi: 6265
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Krajina putevi,AUTOPUT Bihać-Sarajevo-Goražde A2

Post Postao/la atif » 10 aug 2017 11:35

Nista ni od izgradnje lasvanskog puta. Opet predstavnici pederacije slagase narod, a posebno

Fadil Novalic u Bihacu tokom januara 2017
a dodatno su iz akciza predviđena dva feninga za pravac Lašva-Donji Vakuf koji mi tretiramo kao pravac prema Bihaću, budući da je najveća komunikacijska blokada prema ovom kraju upravo na Lašvi", objasnio je Novalić.
Bakir Izetbegovic u posjeti u Krajini u junu i odgovor Senada Sepica posjeti
Treće, dosad je skoro osam milijardi km prikupljeno po osnovu akciza i putarina u posljednjih 10 godina. Neka pokaže ceste koje su izgrađene tim sredstvima, a pošto je bio u Bihaću, trebao je Krajišnicima odgovoriti koje ceste su u Krajini izgrađene od tih 700-800 miliona km, koliko je od ukupno tih 8 milijardi prikupljeno u tom dijelu BiH? Isto se pitanje može i treba postaviti za svaki drugi dio naše zemlje", zapitao se Šepić.
Iako su ranije najavljivale da će novcem od ruskog duga finansirati gradnju brze ceste Lašva-Nević Polje, federalne vlasti promijenile su plan te će novac utrošiti u socijalu.Iako su ekonomisti sugerirali da bi dobijeni novac trebalo investirati, a ne utrošiti to se, po svemu sudeći, neće desiti, izvještava Indikator.ba.

Dopremijer i federalni ministar rada i socijalne politike Vesko Drljača kazao je jučer da će većina novca otići na saniranje Fonda PIO.
– Naša ideja je da dobar dio tih sredstava ide na stabilizaciju Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje, a prestali dio na druge socijalne mjere i aktivnosti, kazao je Drljača Feni.Na taj način, dodaje, dio novca bi se usmjerio na zaštitu socijalnih kategorija, što je jedna od prioritetnih aktivnosti Vlade u idućem razdoblju.

Od 125 miliona dolara Federaciji BiH pripada 58% ili 72.591.543 dolara.

Premijer Federacije BiH Fadil Novalić izjavio je u martu ove godine u Travniku da će 100 miliona od ruskog duga biti namijenjeno za izgradnju brze ceste Lašva-Nević Polje."Od ovog novca, 100 miliona KM ćemo usmjeriti na brzu cestu Lašva - Travnik, koja ne samo da je bitna za Srednjobosanski kanton, nego i cijelu Federaciju BiH. To je put sa trenutno najvećom frekvencijom kojim prolazi čak 5.000 vozila više nego autocestom", kazao je Novalić na tribini "Odgovor SDA na aktualna politička pitanja".

Izgradnja brze cesta Lašva - Travnik procijenjena je na 183 miliona eura.Vlasti su najavljivale da će još ove godine početi izgradnja ove brze ceste, ali je upitno da li će se ova obećanja obistiniti.
http://indikator.ba/Vijest.aspx?p=1&id= ... 4%87+polje

atif
Član
Postovi: 6265
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Krajina putevi,AUTOPUT Bihać-Sarajevo-Goražde A2

Post Postao/la atif » 10 aug 2017 11:38

Drzavotvoran poziv. Cestitam!
Stranka za Bosnu i Hercegovinu poziva Vladu Federacije Bosne i Hercegovine da 72,5 miliona američkih dolara, koje je dobila u raspodjeli ruskog klirinškog duga, usmjeri ka izgradnji brze ceste kroz Lašvansku dolinu i/ili na povezivanje Goražda sa Sarajevom preko Prače. - Ovo su sredstva koja su zarađena velikim projektima bivše države u SSSR-u i bilo bi dobro da se potroše na infrastrukturne projekte koji će koristiti svim građanima u BiH, a ne za krpljenje budžetskih rupa kako se inače i nažalost troše sva ovakva sredstva - saopćeno je iz Stranke za BiH.

Također, smatraju da ova sredstva mogu biti istinski zamajac za velike javne radove, kao i otvaranje novih radnih mjesta
http://vijesti.ba/clanak/370879/novac-o ... e-projekte

atif
Član
Postovi: 6265
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Krajina putevi,AUTOPUT Bihać-Sarajevo-Goražde A2

Post Postao/la atif » 27 sep 2017 11:20

Drina mozes li tacno objasniti kuda ide ruta? Jeli samo kroz federaciju?

Vlada FBiH je prihvatila inicijativu vezano za finansiranje infrastrukturnih projekata od interesa za Federaciju, među kojima je i cestovno povezivanje Goražda sa Sarajevom.
– Radi se o najkraćoj ruti povezivanja Goražda sa Sarajevom koja podrazumijeva tunel Hranjen, dolazak do Hrenovice i dalje u nastavku put M-5 do Sarajeva. Ukupna trasa u odnosu na postojeću je kraća za 40 km i ono što je bitno napomenuti u ovom konkretnom slučaju jeste 13,7 kilometara nove rute od Goražda do Kaljana u Hrenovici – istakao je premijer Oković.
Za ovu investiciju, kako ističe premijer, u Listi javnih investicija FBiH predviđena su sredstva u iznosu od 120 miliona KM i ona bi se trebala osigurati iz akumulirane dobiti javnih preduzeća, u konkretnom slučaju iz dobiti BH Telekoma.
slika

http://infobox.ba/Novosti/Vijest/PREMIJ ... e%E2%80%9C

Odgovorite