☑ Pravila foruma i savjeti

Autoceste BiH (Koridor 5c)

Moderator/ica: abu seid

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 08 mar 2016 21:16

Stranacka politika i dijeljenje fotelja nazalost. ;)
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 10 mar 2016 02:38

Klizišta na Zeničkoj zaobilaznici

Izgradnju Zeničke zaobilaznice na Koridoru Vc prati niz problema koji zagorčavaju život stanovništvu nastanjenom neposredno uz otvorena radilišta. Začuđuje kako naspram zahtjeva ugroženog stanovništva niko od nadležnih zasad adekvatno ne reaguje, ni investitor, ni izvođač radova ni nadzorni organ.
Petar Jozić, mještanin Gornje Vrace, čije kuće od Perinog Hana dijeli jesenas proorana dionica Koridora Vc, tvrdi kako su dva klizišta direktno ugrozila pet stambenih objekata i okolna imanja. Ugroženo je pet stambenih objekata, bašče, voda i putevi. Zbog opasnosti, tri porodice su 23. februara iseljene iz ovih kuća. Plaća im se tri mjeseca postanarstvo, a reperima su omeđene granice klizišta, radi praćenja. Međutim, mještanima je to nedovoljno i sporo od nadležnih, zabrinuti su, tvrdi Petar, dodajući da su o ovome svi upoznati, od lokalnih vlasti do J.P. Autioceste FBiH, kao i geolozi. Bez obzira na to, radovi na ovom dijelu zeničke zaobilaznice traju, a od Autocesta kao investitora, niti od firmi Hering, izvođača radova, kao ni u firmi Divel, nadzornom organu, nemoguće je dobiti sagovornika za zvanične odgovore na naša i pitanja ugroženih mještana. Izvođač i Nadzor se ograđuju klauzulom ugovora sa investitorom da ne smiju bez prethodno pismenog odobrenja Autocesta davati nikakve izjave, a u Autocestama, izgleda da su procedure i postupci izbora direktora daleko ispred ovih i sličnih problema. No, ugroženi mještani se nadaju kako će ih bar neko čuti i valjano reagovati. Podsjećamo,radovi na Zeničkoj zaobilaznici su počeli septembra 2014. godine. Prema projektu, 30 mjeseci je rok da se posao okonča. Međutim, upućeniji tvrde kako je zenička zaobilaznica u startu pogrešno postavljena, da grešaka ima i biće ih, zbog klizišta na većem dijelu planirane trase od Drivuše do Vepra, zbog čega će i radovi znatno duže trajati od planiranog.

http://www.rtvze.ba/
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
abu seid
Član
Postovi: 1307
Pridružen/a: 01 nov 2013 12:13

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la abu seid » 11 mar 2016 10:03

STANKOVIĆEV „INTEGRAL" NAJAVIO ŽALBU: Hoće li Dodikov graditelj srušiti treći tender za most kod Svilaja!?

Posao je dodijeljen firmama "Viadukt" iz Zagreba i "Hering" iz Širokog Brijega, koje su izgradnju mosta procijenile na 26,9 miliona eura
Ekonomija

I treći tender za izgradnju mosta preko rijeke Save kod Svilaja mogao bi propasti jer predsjednik Uprave "Hrvatskih autocesta" (HAC) u roku od 120 dana nije potpisao odluku o izboru izvođača radova na ovom projektu vrijednom oko 26 miliona evra.
Izvor "Nezavisnih" iz Ministarstva komunikacija i transporta BiH rekao je da je rok za potpis odluke o izboru izvođača radova na ovom projektu bio 9. mart, ali da to još nije učinjeno.
Postavlja se pitanje šta dalje, da li tender propada s obzirom na to da je istekao taj rok", ispričao je izvor "Nezavisnih".
Pored toga, tender za most preko rijeke Save kod Svilaja ugrožen je i zbog žalbe koju će firma "Integral inženjering" , u vlasništvu Slobodana Stankovića, bliskog prijatelja Milorada Dodika, pokrenuti ukoliko se posao i zvanično dodijeli firmama "Viadukt" iz Zagreba i "Hering" iz Širokog Brijega, jer tvrde da su poslali tehnički zadovoljavajuću ponudu koja je za oko četiri miliona eura jeftinija od njihove.
Podsjećanja radi, na međunarodnom tenderu za izvođenje radova na mostu kod Svilaja pristiglo je sedam ponuda od firmi iz BiH, Hrvatske, Češke, Španije i Austrije.
Najnižu ponudu za taj projekat dostavio je konzorcijum firmi "Integral inženjering - Vektor integra", koji je procijenio da se ovaj most može izgraditi za 22,9 miliona eura, dok je drugoplasirana ponuda bila ona kompanija "Euro - Asfalt" i GP ŽGP iz Sarajeva, te "Zagreb - Montaža" iz Zagreba, koje su gradnju mosta dugačkog 660 i širokog 29 metara na autoputu 5c na relaciji Svilaj - Odžak procijenili na 26,3 miliona eura.
Međudržavna komisija koja vodi projekat izgradnje mosta na rijeci Savi kod Svilaja ponudu "Integrala" ocijenila je kao tehnički nezadovoljavajuću, a ponuda kompanije "Euro - Asfalt" je odbačena jer troškovnik nije napravljen u odgovarajućem obrascu, tako da je posao na kraju pripao trećeplasiranima na tenderu, odnosno firmama "Viadukt" iz Zagreba i "Hering" iz Širokog Brijega, koje su izgradnju mosta procijenile na 26,9 miliona eura.
"Nemamo još zvanične informacije, ali ukoliko se kao tačni ispostave natpisi u medijima da naša ponuda nije tehnički zadovoljavajuća - podnijećemo žalbu jer smo se držali isključivo tenderske dokumentacije", rekla je Bosiljka Božović, izvršni direktor inženjeringa u kompaniji "Integral inženjering".
Ona je kazala da ne može da razumije da neko od stručnih ljudi koji se razumiju u tu vrstu posla takvu ponudu ocjenjuje kao nezadovoljavajuću, jer je ponuđeno sve ono što je isprojektovano i to po daleko nižoj cijeni.
"Pošteno smo ponudili cijenu koja je niža od ostalih zbog činjenice da je čelik pojeftinio. Ostali ponuđači čelik kupuju na istom tržištu, ali nisu htjeli da spuštaju cijenu", rekla je Božovićeva, dodajući da tvrdnje o tome da je ponuda tehnički nezadovoljavajuća nanose štetu kompaniji pogotovo u oblasti međunarodnih okvira.
http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/285 ... ilaja.html

Avatar
Abidaga
Član
Postovi: 5854
Pridružen/a: 20 okt 2012 21:29

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Abidaga » 13 mar 2016 12:34

13.3.2016
Izgradnja ceste Neum – Stolac na koju se godinama čeka, sada je gotovo sigurna, zahvaljujući kreditnim sredstvima Svjetske banke, Evropske banke za obnovu i razvoju i Evropske investicijske banke. Radi se o kreditu u ukupnom iznosu od 150 miliona eura. Ipak, od tog novca, za prvu fazu projekta će ići oko 40 miliona eura, rekao nam je Pavo Boban, pomoćnik federalnog ministra prometa i komunikacija.
-Ova kreditna sredstva su kruna nedavnog sastanka koji smo imali sa predstavnicima Svjetske banke. Sada je na federalnim, državnim ministarstvima, vladama, da to odobre. Ipak, zadovoljni smo dinamikom kojom se sve ovo odvija, kako bi se pripremio teren za izgradnju ceste Neum – Stolac. Ranije smo tvrdili da će radovi početi u junu, a sada to ne možemo, jer ne znamo koliko će nakon federalnih vlasti, trebati Ministarstvu finansija i trezora BiH, Vijeću ministara BiH, Parlamentarnoj skupštini BiH, da to uvrsti na dnevni red i odobri – pojašnjava nam Boban.

Dodaje kako je sigurno da će naredne godine na dionici na kojoj je predviđena izgradnja ceste Neum – Stolac biti pravo gradilište.
-I u ovoj godini će se početi sa radom, ali u ovom momentu tačnu vremensku odrednicu ne bi mogla dati ni baba gatara – našalio se Boban.

O izgradnji ceste Neum – Stolac porazgovarali smo i sa stanovnicom Čapljine Majdom Vuk.
-Toliko godina se čeka na tu komunikaciju ostatka naše zemlje sa Neumom, jedinim bh. gradom na moru. Tome se radujem, a zasigurno i stanovnici okolnih mjesta, gradova, sela, jer kada se napravi ta cesta, nadamo se da će i u Čapljinu, Stolac, svraćati i više turista. Svitava, preko koje se sada ide u Neum je opasna, nesigurna i ne idem tim putem na more – rekla nam je Vuk.

http://faktor.ba/ceka-se-da-domace-vlas ... o-sigurna/

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 16 mar 2016 20:53

WhNfyrNcSxs
Višemilionski poslovi dodijeljeni su firmi bez ikakvih referenci i poslovne historije, a sve s ciljem sticanja višemilionske protupravne imovinske koristi

TV1 je u posjedu krivične prijave protiv bivše uprave JP Autoceste FBiH, te aktuelnog v.d. direktora na odlasku Jasmina Buče.

Bučo i ostali prijavljeni su SIPA-i za organiziranje zločinačke grupe. Prijavu istražuje državno Tužilaštvo. U prijavi se navodi da je nakon imenovanja Uprave Autocesta FBiH osnovana fiktivna firma naziva PPG Sarajevo, koja nije imala uposlenih, i koja je služila za pranje novca i reketiranje budućih potpisnika ugovora sa Autocestama Federacije. Time je omogućena korist članovima Uprave okarakteriziranim kao zločinačka organizacija.

Višemilionski poslovi dodijeljeni su firmi bez ikakvih referenci i poslovne historije, a sve s ciljem sticanja višemilionske protupravne imovinske koristi. Ista firma radi ekskluzivno na svim dionicama autoputa, na kojima su se izvodili radovi, iako ne posjeduje zakonska ovlaštenja za rad, niti ima zaposlenih i to na poslovima nadzora nad izgradnjom, te u isto vrijeme i na istim projektima, izradama projektne dokumentacije naručenim i plaćenim od izvođača radova, kojom se mijenja orginalna projektna dokumentacija, te omogućava sticanje višemilionske koristi izvođaču za radove koje nije izveo prema ugovoru.

Navodi se i da su iste izmjene kasnije odobravane od članova Uprave, te tako prisvajani milioni maraka. Poslali smo i upit Jasminu Buči, u to vrijeme izvršnom direktoru Autocesta za projektovanje i građenje. Pitali smo je li upoznat sa krivičnom prijavom, kojom se, između ostalih, tereti za učešće u organiziranoj zločinačkoj grupi, te je li upoznat s formiranjem i radom kompanije PPG, koja je odmah po osnivanju, od Autocesta FBiH dobila višemilionske ugovore iako nije imala reference. Pitali smo i kako opravdava dodjeljivanje poslova kompaniji bez ranijih iskustva u obavljanju datih joj poslova.

Odgovore nismo dobili. Firma PPG inače je osnovana prvog decembra 2011., upravo kada u Autoceste dolazi nova uprava, sa osnovnim kapitalom od deset hiljada maraka. Nakon osnivanja PPG je radio samo za Autoceste FBiH i imao milionske obrte. Jasno to pokazuje i ukupni milionski rast prihoda u 2012, 2013. i 2014. godini. Prema informacijama koje ima TV1, ovo je samo jedna od krivičnih prijava protiv Buče i ostalih.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

atif
Član
Postovi: 6271
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 30 mar 2016 15:27

Treba im 10 godina da pocnu nesto praviti a 2007 jos poceli. Ovako nece ni za 50 godina napraviti ni brzu cesto a kamoli autoput do krajine.

Kroz Lašvansku dolinu prolazit će 24 kilometra brze ceste
Dugo najavljivana izgradnja brze ceste kroz središnju Bosnu blizu je provedbe. Ova prometnica predmet je odluka Vlade Federacije još od 2007. godine te su tako za brzu cestu Lašva - Donji Vakuf donesene tri odluke o utvrđivanju javnog interesa i jedna odluka o pristupanju dodjeli koncesije, od kojih ni jedna nije realizirana, piše Večernji list BiH

Realizacija projekta

JP Autoceste FBiH, Ministarstvo prometa i veza te Vlada Federacije pokreću proceduru koja bi trebala rezultirati izgradnjom moderne ceste Lašva - Nević Polje, koja je inače dio nove proširene europske mreže brzih cesta, tzv. rute 2A Okučani (HR) - Banja Luka - Jajce - Travnik - Lašva i kao vrlo frekventna prometna ruta predstavlja odličnu prilku za dodjelu prve koncesije u oblasti izgradnje prometnica na federalnoj razini. Osim zaključka Vlade kojim se iskazuje opredijeljenost za realizaciju projekta brze ceste Lašva - Nević Polje, određene pripremne aktivnosti već su završene. Glavni projekt izrađen je i revidiran u svibnju 2013. godine.

Navedena dionica s objektima i infrastrukturom podijeljena je u tri poddionice, navodi se u dokumentu u čijem smo posjedu, i to Lašva - Kaonik u dužini 5,356 km, Kaonik - Vitez u dužini 8,175 km i Vitez - Nević Polje u dužini 10,854 km, što ukupno iznosi 24,385 km brze ceste. Brza cesta Lašva - Nević Polje prilično je zahtjevna jer je potrebno izgraditi 4 petlje, 18 mostova, 3 tunela, 4 centra za naplatu i odmorište.

Procijenjena vrijednost projekta iznosi 217 milijuna eura. Kako bi se odobrio koncesijski projekt za navedenu dionicu, potrebno je izraditi studiju ekonomske opravdanosti, a po odobravanju istoga pristupiti izradi natječajne dokumentacije.

Budući da JP Autoceste FBiH nema ranijeg iskustva u oblasti koncesija, stava smo da je ovdje nužan angažman stručnog i iskusnog vanjskog konzultanta, navodi se u inicijativi za provedbu ovog projekta, koju je resornom ministarstvu dostavio JP Autoceste FBiH. Uvjet za dodjelu koncesije su riješeni imovinsko-pravni odnosi na nekretninama potrebnim za izgradnju brze ceste, kao i pribavljena urbanistička suglasnost. Temeljem revidiranog glavnog projekta izrađeni su elaborati eksproprijacije koja je nužna za izgradnju brze ceste.

Vanjski konzultant

JP Autoceste FBiH je podnio zahtjev za izdavanje urbanističke suglasnosti za dionicu brze ceste Lašva - Nević Polje, ali je postupak izdavanja Ministarstva prostornog uređenja prekinut do okončanja postupka usuglašavanja prostornog plana Srednjobosanske županije s nacrtom prostornog plana Federacije BiH. Trasa projektirane dionice brze ceste je u potpunosti usklađena sa zahtjevima lokalnih zajednica , nacrtom prostornog plana FBiH i prednacrtom prostornog plana posebnih obilježja od značaja za Federaciju “Autocesta na koridoru Vc”, ali nije usuglašena s prostornim planom SBŽ-a.

Nakon “zelenog svjetla” Vlade, slijedi predstavljanje projekta izgradnje brze ceste Lašva - Nević Polje potencijalnim investitorima i objava javnog poziva za iskazivanje interesa. Potom će biti angažiran vanjski konzultant koji će pripremiti studiju ekonomske opravdanosti, predložiti model koncesije i pripremiti natječajnu dokumentaciju.
http://www.akta.ba/bs/Vijest/investicij ... este/64092

Avatar
BH-HZ
Član
Postovi: 1284
Pridružen/a: 17 nov 2012 21:22

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la BH-HZ » 30 mar 2016 20:14

Sto se kasnije izgradi, to bolje. Najbolje je sacekati da svi katolici isele i onda poceti sa izgradnjom.
Bosna Bosnjacima!

Avatar
amkos
Član
Postovi: 12080
Pridružen/a: 18 okt 2012 20:55

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la amkos » 30 mar 2016 22:23

BH-HZ je napisao/la:Sto se kasnije izgradi, to bolje. Najbolje je sacekati da svi katolici isele i onda poceti sa izgradnjom.
A sta ce biti dotad sa Bosnjacima, pogotovo iz juznih krajeva, nije bitno jel ?
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!

Avatar
BH-HZ
Član
Postovi: 1284
Pridružen/a: 17 nov 2012 21:22

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la BH-HZ » 31 mar 2016 00:08

amkos je napisao/la:
BH-HZ je napisao/la:Sto se kasnije izgradi, to bolje. Najbolje je sacekati da svi katolici isele i onda poceti sa izgradnjom.
A sta ce biti dotad sa Bosnjacima, pogotovo iz juznih krajeva, nije bitno jel ?
Govorim za brzu cestu kroz Srednju Bosnu. Hrvatima bi ona bila spas, a nama ne bi puno znacila s obzirom da bi najvecim dijelom prolazila kroz hrvatska naselja. Dok se ona napravi Hrvati ce iseliti, a mi trebamo samo Boga moliti da do tada ne udjemo u EU.
Bosna Bosnjacima!

atif
Član
Postovi: 6271
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 05 apr 2016 08:51

Čovićevi ministri blokirali gradnju autoputa!
Planiranu izgradnju dionica autoputa kroz BiH, odnosno sve aktivnosti Autocesta FBiH zaustavili su ministri HDZ-a na svim nivoima vlasti.

Blokada, koju je lider ove stranke Dragan Čović naredio svojim kadrovima da izazovu, bila je predmetom razgovora sa koalicionim partnerom SDA, piše novinska agencija Patria.

Navodno, kompletna gradnja stala je zbog namjera ove dvije stranke, da stvore za sebe bolje pregovaračke pozicije u raspodjeli pozicija unutar Autocesta FBiH.

Federalni premijer Fadil Novalić, najavio je da se došlo do sporazuma vezano za kadrovska rješenja, a kada budu objavljena sva imena i pozicije vidjet će se zapravo ko je dobio veći i bolji dio kadrovskog kolača.

I dok SDA i HDZ, odnosno Dragan Čović i Bakir Izetbegović dijele fotelje, građani se kroz BiH voze putevima kakvih nema u cijelom regionu. Autoput sanjaju već godinama, a kako vladajuća garnitura se odnosi prema ovom iznimno važnom projektu, ko zna kada će biti i završen.

AUTOPU PREMA MOSTARU
Najvažniji i najambiciozniji projekat u mandatu ove vlade jeste tunel kroz planinu Prenj.

Vlada FBiH donijela je Odluku o realizaciji projekta kojom se zadužuju federalne institucije da u roku od 30 dana obave sve aktivnosti iz svoje nadležnosti.

Zadani rok davno je istekao, a Federalno ministarstvo prostornog uređenja na čijem je čelu Josip Martić (HDZ) nije pokrenulo izradu amandmana na prostorni plan Koridora Vc, što je preduslov za sve druge aktivnosti.

Ovim je potezom Martić u startu blokirao projekat gradnje tunela Prenj.


Po gotovo istom scenariju, drugi HDZ-ov federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić blokirao je gradnju dionice Doboj-Žepče putem koncesije. Ovo ministarstvo je prije više od godinu dana zaprimilo tendersku dokumentaciju da u svojstvu koncesora krene u realizaciju ovog projekta, ali do danas ništa nije urađeno.

MOSTA NA SVILAJU

Još jedan Čovićev kadar, Miro Džakula, direktor UIO BiH više od godinu dana koči pribavljanje odobrenja za gradnju graničnog prijelaza Svilaj, što je neophodno za završetak mosta preko Save i dionice autoputa Svilaj-Odžak.

ZENICKA ZAOBILAZNICA
U blokade je očekivano uključena i federalna ministrica finansija Jelka Milićević.

Vjerna Čovićeva saradnica još iz vremena kada je on bio direktor Sokola, već duže vremena ne upućuje u proceduru zahtjeve za finansiranje dionica autoputa za kreditore koji su već dogovoreni sa Kuvajtskim fondom za ekonomski razvoj, Evropskom bankom za obnovu i razvoj, Evropskom investicijskom bankom i OPEC fondom za međunarodni razvoj u iznosu od preko 200 miliona eura.

Od OPEC fonda još u 2014. godini obezbijeđeno je 60 miliona eura za gradnju dionice Drivuša-Donja Gračanica. Proveden je tender za nabavku radova i nadzor.

Garancije za ponudu ističu 20. aprila, odnosno za 16 dana.

Na ovoj dionici, općina Zenica u potpunosti je završila eksproprijaciju zemljišta tako da su otklonjene smetnje za početak radova.

Obzirom da je vrijednost radova 110 miliona eura, neophodno je obezbijediti dodatnih 50 miliona, što je i dogovoreno sa EBRD-om.

Ali, šta vrijedi dogovor kada nadležno Ministarstvo finansija i trezora BiH na čijem je čelu Vjekoslav Bevanda (HDZ) još uvijek nije uputilo zahtjev EBRD-u, a to može uraditi tek kada ministrica Milićević mu dostavi predmet.

Posljedica ovog planskog odugovlačenja jeste odgađanje gradnje zeničke zaobilaznice za narednu godinu, jer sredstva EBRD-a neće moći biti odobrena prije 2017. godine.

Zbog ove blokade u režiji HDZ-a, Autoceste FBiH su pokušale premostiti problem, te su Federalnoj vladi uputili prijedlog da se rezervišu sredstva iz drugih raspoloživih izvora kojima bi se zatvorila finansijska konstrukcija za gradnju zeničke zaobilaznice i prije nego EBRD odobri sredstva.

Na scenu opet stupa naravno Čovićev čovjek, federalni ministar prometa Lasić koji ovaj prijedlog nije ni uputio prema Vladi na razmatranje.

Čak i da Lasić to uradi, radovi neće moći početi sve dok državni ministar pravde Josip Grubeša (HDZ) ne omogući efektivnosti sredstava iz OPEC fonda.

Naime, da bi se otvorio namjenski račun na koji bi se povukla ova sredstva, neophodno je da Grubeša izda klauzulu efektivnosti na potpisani ugovor sa OPEC-om, što on naravno uporno stopira već mjesecima. Sredstva OPEC fonda stoje neiskorištena, a radovi na gradnji autoputa su blokirani.

SBB-ov čovjek još nije imenovan na čelo Autocesta FBiH

Podsjećanja radi, prije gotovo mjesec dana Vlada FBiH dala je saglasnost Nadzornom odboru Autocesta FBiH, da na mjesto direktora umjesto Jasmina Buče (SDA) imenuje Đenana Salčina (SBB). Nadzornom odboru je, kako je Patria već pisala, generalni sekretar SDA Amir Zukić signalizirao da stopiraju ovo imenovanje zbog problema u koaliciji.

U raspodjeli direktorskih pozicija, a što je i potpisano u koalicionom dogovoru, SDA i SBB su još krajem prošle godine utvrdili da Autoceste FBiH pripadnu SBB.
http://nap.ba/new/vijest.php?id=23253

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41366
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Jack » 05 apr 2016 10:50

Ustashe su nebitan faktor.Politicki,ekonomski,demografski i kulturno.Sem ako onih 2900 kladionica sto drze po Bosni,nekim uspjehom.Veliki ''Muslimani'' Bosnjaci im samo kroz kladionice daju stotine miliona Eura.Industrijski propali,pogledaj Capljinu,Livno.Posebno Livno.A Aluminij izdajnicka bagra iz Sda 3 put spasavala.Zadnji primjer proslog mjeseca spasili Vitezit
Sta ustashe realno mogu da urade danas.Nista.Da imas Bosnjacku stranku.A Sda nije vidjela B od Bosnjaka,a kamoli stranke

Nista.

Doticna fukara prodaje mjesta namjenjena Bosnjacima,primjer nacelnika opcine Brcko,daje ga ustashama.Zakljucak je jasan.Da nema Sda stranke.Broj katolika u Bosni danas bio bih nekih 40 000-50 000 manji nego sto je.A to je daleko gore,nego sto sad imaju

A ne cudi me sto koce ustashe sve,jer znaju da su demografski i industrijski pukli.Pa samo ona elektroprivreda Herceg Sumske ima 100 miliona km minusa
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

atif
Član
Postovi: 6271
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 05 apr 2016 11:56

Zna li neko sta je sad mislio sa ovim 4 cestama u hercegovini i da je sud to oborio? Jeli zato mozda ADZ sabotira gradnju autoputa?
Da nije neki revansizam?

INTERVJU – Fadil Novalić: Reforme moramo provoditi mnogo brže
FAKTOR: Evidentno je da ste bili u ekspanziji kada je riječ o usvajanju zakona. Sada je evidentan zastoj. Očekujete li da se on okonča, posebno nakon prošlosedmičnih razgovora čelnika SDA i HDZ-a, Bakira Izetbegovića i Dragana Čovića, koje ste Vi inicirali svojim nezadovoljstvom?

NOVALIĆ: Taj dio je posebno zanimljiv. Mi smo imali ekspanziju i najvažnije smo zakone donijeli onda kada nismo imali ni parlamentarnu većinu, niti popunjenu Vladu. Sada kada imamo sve to, morao sam obojici predsjednika izraziti svoje nezadovoljstvo zbog činjenice da nam ne ide brže. Iz nekog razloga se sada usporilo. Da li je to ova presuda Ustavnog suda ili je došlo do zamora materijala, ne znam. Izrazio sam nezadovoljstvo da zapravo moramo udahnuti novu energiju, jer mi postojimo tu sve dok imamo rezultate. Kao premijer vidim da postoje određena kašnjenja. Ne samo kada je riječ o Agendi. Postoje kašnjenja i kada je riječ o utjecaju države na privredni rast. Vidio sam kašnjenje izgradnje autocesta. Postavio sam pitanje: Zašto? Imamo novac, imamo sve, a odjednom se pojavi neki problem sa neke četiri čestice u Hercegovini, a uzrok je neusvajanje Zakona o eksproprijaciji, koji je Ustavni sud oborio, a mi preradili i čekamo usvajanje.

Dogovorili smo na tom sastanku da hitno idemo u izgradnju autocesti, jer to generiše zapošljavanje, društveni proizvod, ekonomska zbivanja, troši našu robu… Uzrok mog nezadovoljstva je i neusvajanje nekih zakona.


FAKTOR: Jesu li Vam obećali da će zastoj biti prevaziđen?

NOVALIĆ: Jesu. Zaista, jesu. Danas (petak op. a.) smo imali jedan sastanak o razmatranju pitanja autocesti i kreditiranja EBRD-a. I osjećam da se klima promijenila. Može biti da se pažnja privremeno usmjerila na aplikaciju za EU. Ona je izuzetno značajna, ali domaću zadaću obavljamo mi.
http://faktor.ba/intervju-fadil-novalic ... nogo-brze/

Avatar
BH-HZ
Član
Postovi: 1284
Pridružen/a: 17 nov 2012 21:22

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la BH-HZ » 05 apr 2016 12:52

Mislim da je i dalje problem izgradnja autoputa kroz Prenj, preko Konjica i Istocnog Mostara. Ustasama se vise svidja solucija preko Jablanice. Nedavno sam diskutovao sa jednim istaknutim katolickim akademikom koji tvrdi da je izgradnja ceste preko Konjica plod malverizacija, iako sam pomislio da mu kazem da kljucna rijec nije malverizacija nego majorizacija odustao sam ipak iz nekog postovanja zbog njegovih godina. :mrgreen:
Bosna Bosnjacima!

Avatar
BosnjackaHercegovina
Član
Postovi: 5511
Pridružen/a: 23 nov 2014 17:39

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la BosnjackaHercegovina » 05 apr 2016 18:18

BH-HZ je napisao/la:Mislim da je i dalje problem izgradnja autoputa kroz Prenj, preko Konjica i Istocnog Mostara. Ustasama se vise svidja solucija preko Jablanice. Nedavno sam diskutovao sa jednim istaknutim katolickim akademikom koji tvrdi da je izgradnja ceste preko Konjica plod malverizacija, iako sam pomislio da mu kazem da kljucna rijec nije malverizacija nego majorizacija odustao sam ipak iz nekog postovanja zbog njegovih godina. :mrgreen:
Prvo, da je obratna situacija, on bi to tebi rekao. Oni su toliko postovanja imali prema nasim starima, da su ih zive zapalili u Ilicima, zapadnom predgradju Mostara, 1993ce godine.
Drugo, u pravu si, problem je tunel kroz Prenj - tim tunelom bi pitanje Mostara rijeseno u nasu korist. Sarajevo ce izaci iz magle, smoga i snijega za samo 45 minuta voznje, sto ce Starom gradu udvostruciti promet u zimskim danima, podstaknuti jos vece povezivanje Sarajeva sa Mostarom i vjerovatno i potpomoci veca ulaganja od strane najmnogoljudnijeg Bosnjackog grada, time totavno osujetivsi ustaski plan za Mostar kao stolni grad Hrvata u Bosni.

Oni ce prije rat pocet nego dozvoliti da se tunel prokopa kroz Prenj.
Samo BiH.

Avatar
BH-HZ
Član
Postovi: 1284
Pridružen/a: 17 nov 2012 21:22

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la BH-HZ » 05 apr 2016 19:00

Izgradnjom ceste kroz Prenj katolicka naselja Goranci i Bogodol ostaju izolovani, a autoput direktno izlazi na Potoke i ide dalje prema Kutilivacu, Vrapcicima i Blagaju. Cijela trasa kroz Mostar bi isla nasom stranom sto ustasama ne pase jer bi ostali izolovani.

Mozda bi on to meni rekao, ali mene su roditelji ipak naucili osnove kulture, po tome smo se mi Bosnjaci uvijek razlikovali od vandala i pecinara koji su u ratu rusili kulturno-historijske i vjerske objekte, a i danas ih devastiraju jer nemaju osnove kulture. Moze seljak iz sela, ali ne moze selo iz njega. Ostao im je onaj kmetski mentalitet iz osmanskog perioda duboko usadjen u mozgu.
Bosna Bosnjacima!

Avatar
amkos
Član
Postovi: 12080
Pridružen/a: 18 okt 2012 20:55

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la amkos » 06 apr 2016 01:40

I Bakir je nedavno izjavio da je izgradnja autoputa stopirana!!
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41366
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Jack » 06 apr 2016 02:40

Prolaskom kroz Prenj imas 24-30 km manju relaciju

To je ogromna stvar.Zamisli izmedju 24-30 km kraca dionica Mostar-Sarajevo.Halo,ne radi se tu o 10 km nego o skoro 30 km
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
amkos
Član
Postovi: 12080
Pridružen/a: 18 okt 2012 20:55

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la amkos » 07 apr 2016 23:36

Koliko bi samo ljudi zimi putovalo tom trasom kroz Prenj prema jugu, Mostaru, Stocu, Počitelju da odahnu od smoga, magle i snijega. :maestro: :goofy:
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!

Avatar
amkos
Član
Postovi: 12080
Pridružen/a: 18 okt 2012 20:55

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la amkos » 12 apr 2016 01:36

Previše nam ljudi gine u saobraćajnim nesrećama na svim cestama, autoput ne da je prioritet nego smo ga juče trebali imati. Ali, politika se pita za ljudske živote. :what: :roll:
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!

atif
Član
Postovi: 6271
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la atif » 13 apr 2016 09:50

Završena prva dionica A transverzale

slika
Uposlenici građevinske firme Euro-Asfalt završili su asfaltiranje prve dionice A transverzale, saobraćajnice koja će Međunarodni aerodrom Sarajevo povezivati sa centrom glavnog grada BiH, potvrdio nam je direktor Euro-Asfalta Enver Ajanović.

Asfaltirana je prva dionica saobraćajnice sa četiri saobraćajne trake u dužini od oko 650 metara, urađena je horizontalna signalizacija, a trenutno se rade pješačke i biciklističke staze. Radovi su izvedeni od spoja sa 12 transverzalom do mosta na rijeci Dobrinji“, izjavio je Ajanović.

Dodao je da će se u narednom periodu raditi trasa u dužini od oko 500 metara uključujući i kružni tok koji će se graditi na Mojmilu ispod Dječijeg sela, te da se trenutno izvode pripremni radovi za nastavak izgradnje saobraćajnice.

„Ukoliko sve bude išlo prema planu kompletna saobraćajnica bi trebala biti završena do juna“
, kazao je Ajanović.

Prva faza radova koštala je 2 miliona maraka, a za drugu fazu osigurana su sredstva u iznosu od oko 3,8 miliona maraka, što će biti dovoljno za završetak jednog od najznačajnijih infrastrukturnih projekata iz oblasti saobraćaja koji se realizira na području općine Novi Grad Sarajevo. Projekat zajednički finansiraju Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo i Općina Novi Grad.

Izgradnjom ove moderne saobraćajnice rasteretit će se saobraćaj na području Novog Grada, jer će se saobraćajna komunikacija između grada i aerodroma odvijati pored naselja Dobrinja, a ne kao do sada, kroz Dobrinju i naselje Stup.

Ovom saobraćajnicom vežu se sjever i jug Kantona Sarajevo, a pored Novog Grada korist od ceste imat će i Ilidža i Novo Sarajevo. Također, ovo će biti veza 12 transverzale sa budućim gradskim autoputem.
http://vijesti.ba/clanak/305414/zavrsen ... ansverzale

Odgovorite