☑ Pravila foruma i savjeti

Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Moderator/ica: abu seid

bosnaprkosna
Član
Postovi: 147
Pridružen/a: 26 okt 2018 21:12

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la bosnaprkosna » 05 sep 2023 21:54

ne mogu da shvatim upumpavanje dosad stotina miliona u ovaj tunel koji nema ni pristupne ceste kako treba i koji kad se izbusi ostaje nedovrsen jer nema ceste do Prace i gorazda a Tuzla i okolina Tuzle se jos uvijek voze po skoro kozjim stazama.Jes Gorazde bitno i jedini nas grad na Drini ali davati tolike pare za spajanje s kantonom od 20k stanovnika koji ima vec finu poveznicu sa Sarajevom a 400k stanovnika oko Tuzle da nema ni metra autoputa niti ce imati kako je krenulo u iducih 15 godina je stvarno sramota.

Avatar
amkos
Član
Postovi: 12079
Pridružen/a: 18 okt 2012 20:55

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la amkos » 07 sep 2023 12:55

bosnaprkosna je napisao/la: 05 sep 2023 21:54 ne mogu da shvatim upumpavanje dosad stotina miliona u ovaj tunel koji nema ni pristupne ceste kako treba i koji kad se izbusi ostaje nedovrsen jer nema ceste do Prace i gorazda a Tuzla i okolina Tuzle se jos uvijek voze po skoro kozjim stazama.Jes Gorazde bitno i jedini nas grad na Drini ali davati tolike pare za spajanje s kantonom od 20k stanovnika koji ima vec finu poveznicu sa Sarajevom a 400k stanovnika oko Tuzle da nema ni metra autoputa niti ce imati kako je krenulo u iducih 15 godina je stvarno sramota.
:aplauz:
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!

atif
Član
Postovi: 6257
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la atif » 08 sep 2023 08:41

amkos je napisao/la: 07 sep 2023 12:55
bosnaprkosna je napisao/la: 05 sep 2023 21:54 ne mogu da shvatim upumpavanje dosad stotina miliona u ovaj tunel koji nema ni pristupne ceste kako treba i koji kad se izbusi ostaje nedovrsen jer nema ceste do Prace i gorazda a Tuzla i okolina Tuzle se jos uvijek voze po skoro kozjim stazama.Jes Gorazde bitno i jedini nas grad na Drini ali davati tolike pare za spajanje s kantonom od 20k stanovnika koji ima vec finu poveznicu sa Sarajevom a 400k stanovnika oko Tuzle da nema ni metra autoputa niti ce imati kako je krenulo u iducih 15 godina je stvarno sramota.
:aplauz:
Nije problem samo tuzla. Problem je i krajina. Ovo je dobro da se tunel gura, jer ce biti gotov akobogda i bliže do Goražda, al je problem sto se cesta samo po hercegovini i sarajevu pravi. Sad dolaze opstrukcije na gradnji 5c jer kriminal je i na mostu pocitelj i most je napukao, ali se sad ispitiva samo dionica oko nemile. Medjutim, vec odavno je prisutno iskanjivanje prema konjicu, ali sad je i opstrukcija oko spajanja bosne sa hercegovinom. Pored spajanja krajine i tuzlanskog bazena bitno je brcko! I tu se trebalo poceti sto prije iz tuzle u brcko.

atif
Član
Postovi: 6257
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la atif » 18 sep 2023 09:39

Tunel Hranjen je započet u septembru 2018. godine, ali su njegovu dosadašnju izgradnju pratile brojne kontroverze vezano za količinu utrošenog novca naspram izvedenih radova.

Prema posljednjim informacijama probijeno je nešto više od 50 posto ukupne dužine, a završetak radova na probijanju tunela planiran je za 30 mjeseci. Treba napomenuti da je potrebno uraditi i pristupne ceste kako bi se tunel pustio u promet, a eksproprijacija je već u toku.
https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/31 ... dnike.html

atif
Član
Postovi: 6257
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la atif » 02 nov 2023 02:48

nametnuti Nikšić

Napomenuo je također da sutra ističe rok za prikupljanje ponuda za izgradnu tunela Hranjen.

- Interesantno je da se prilikom građenja tunela Hranjen došlo do izvorišta vode, što je možda u ovom trenutku značajnije nego da smo našli naftu jer Goražde se snabdijeva crpljenjem vode iz Drine. Čuli smo na godišnjem nivou da to iznosi 800.000 KM za električnu energiju koja se utroši. Vlada FBiH neće biti kamen spoticanja već vjetar u leđa svemu onom što smo čuli da namjeravaju raditi u Kantonu i Gradu - poručio je Nikšić


https://www.vijesti.ba/clanak/618363/ni ... ndustrijom

atif
Član
Postovi: 6257
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak

Post Postao/la atif » 05 mar 2024 20:20

Premijer BPK Goražde Edin Ćulov naglašava da je sve navedeno uzrokovalo niz problema u komunikacijama prema Sarajevu.

"Nije ovo problem samo za BPK Goražde, već za cijeli region i privredne subjekte koji se bave proizvodnjom, izvozom i drugim. Oni neće biti u mogućnosti da svoju robu isporučuju prema Sarajevu onako kako su radili do sada. Objektivni su razlozi, tunel na putnom pravcu od Foče je oštećen, možda su se mogli radovi vršiti u noćnim satima kao što je bio primjer sa tunelom kod Mostara. Na lokaciji Sastavci prema Rogatici potonuo je dio mosta i tu se radi na rješenju i sanaciji, ali nema transporta za vozila preko 12 tona", kazao je Ćulov.

Naglasio je da od danas vozila koja vrše prevoz robe i šleperi preko 12 tona koriste regionalni put Goražde - Prača - Sarajevo, uz napomenu da ni put preko Grepka zbog širine kolovoza nije preporučiv za kamione, prenosi Fena.

"Preko Grepka se možda može u pratnji policije, znamo da je to uži put i da na par dionica ima problema sa prolazom, ali ako je riječ o šleperima oni bi morali biti praćeni policijom zbog zakrčenja saobraćaja. Nažalost, dok se ne otvori putni pravac preko Rogoja, privrednicima ostaje da koriste alternativni pravac prema Prači. Ono što možemo mi učiniti je da angažujemo policiju u pratnji kako bi omogućili brži protok vozila", napomenuo je Ćulov.

Po njegovim riječima i ova svojevrsna saobraćajna blokada, bar kada su u pitanju teška motorna vozila, još jednom je potvrdila koliko je za BPK Goražde nužno što hitnije probijanje tunela Hranjen.

"Ovo je dokaz da moramo ubrzati radove na tunelu Hranjen, oni se moraju što prije završiti, kao i prilazna cesta kako bi se do Sarajeva putovalo 57 kilometara za 45 minuta i to je od ogromnog značaja za kompletan region. Bile su dvije žalbe na aktuelnom tenderu od 123 miliona, očekujemo da se ove sedmice završi žalbeni rok i konačno krene sa implementacijom. Rok je 30 mjeseci i nadam se da neće biti nekih nepredviđenih situacija", kazao je premijer BPK Goražde
https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/34 ... jekte.html

Odgovorite