Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
Moderator/ica: abu seid
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
http://indikator.ba/KOMPANIJE-I-TR%C5%B ... a-Wizz-Air
Tuzlanski aerodrom našao zamjenu za Wizz Air
Aviokompanija, s kojom su pregovori u završnoj fazi, stacionirala bi jedan avion na aerodromu a startovala bi sa letovima u novembru
Tuzlanski aerodrom našao zamjenu za Wizz Air
Aviokompanija, s kojom su pregovori u završnoj fazi, stacionirala bi jedan avion na aerodromu a startovala bi sa letovima u novembru
- Pita sirnica
- Član
- Postovi: 1438
- Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/31 ... odini.html
Niposto aerodrom SARAJEVO dat pod koncesiju. Neja idu TZ, MO I BL, ali sumnjam da će neki ove aerodrome uzeti.
SA pravi redovno zaradu, I zato se ovaj aerodrom netreba privatizirat.
Pored toga, da je stabilnije okruženje, isplatilo bih se napravit s investitorom novi pokušaj za avioliniju. 3-4 aviona i SA i TZ imaju sigurno poslovanje
Niposto aerodrom SARAJEVO dat pod koncesiju. Neja idu TZ, MO I BL, ali sumnjam da će neki ove aerodrome uzeti.
SA pravi redovno zaradu, I zato se ovaj aerodrom netreba privatizirat.
Pored toga, da je stabilnije okruženje, isplatilo bih se napravit s investitorom novi pokušaj za avioliniju. 3-4 aviona i SA i TZ imaju sigurno poslovanje
B -> B -> B
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
https://faktor.ba/vijest/uspostavljena- ... evo/211897
Uspostavljena direktna aviolinija Skoplje - Sarajevo
https://faktor.ba/vijest/london-ponovo- ... cno/211258
London ponovo na tri sata od Sarajeva, letovi dvaput sedmično
Uspostavljena direktna aviolinija Skoplje - Sarajevo
https://faktor.ba/vijest/london-ponovo- ... cno/211258
London ponovo na tri sata od Sarajeva, letovi dvaput sedmično
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
ZAŠTO TK AERODROM I U DRUGE STRUKTURE NAŠA VLAST NE UKLJUČE BOSNIA AIRLINES????????
https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/32 ... _dana.htmlBiH IMA SVOJU AVIOKOMPANIJU: "Možemo 'poletjeti' za 60 dana"
Ovu kompaniju zadesila je neobična sudbina. Naime, prije 20-ak godina je kupila i uredno platila putnički avion od jedne hrvatske kompanije, ali joj on nikada nije isporučen.
Bosna i Hercegovina ima svoju aviokompaniju koja može “poletjeti” u roku od nekoliko mjeseci, ali joj je potrebna podrška države, odnosno kantona.
Naime, malo je poznato da u BiH postoji privatna aviokompanija Bosnia Airlines koja je registrovana još daleke 2001. godine, i u privatnom je vlasništvu.
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
https://faktor.ba/vijest/air-montenegro ... bih/218166Air Montenegro otkazao letove iz BiH
Air Montenegro u ljetnom redu letenja 2024. više nema letova za Banju Luku i Sarajevo.
Liniju je kompanija prošle godine smanjila sa dva na jedan sedmični let. Direktor Air Montenegra Mark Anžur je rekao da kompanija vrlo vjerovatno neće letjeti za Banju Luku.
Jednako tako kompanija više nema letova iz Sarajeva za Podgoricu i Tiranu koje je operirala u ljeto 2023.
Ova linija se prolongirala, te je imala vrlo malo letova prošle godine, izvijestio je Zamaaero.
Kompanija je planirala i pokretanje letova iz Tuzle, ali od toga zasad nema ništa.
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
Direktor Ryanaira o letovima iz Sarajeva: Tek smo počeli, gotova je era skupih karata
By BiznisInfo
Ryanair je prošle sedmice najavio uvođenje letova iz Sarajeva za pet evropskih gradova počevši od sljedećeg marta.
Najveći prevoznika na kontinentu planira da u prvoj godini poslovanja preveze 200.000 putnika iz Sarajeva i da nakon toga dodatno raste.
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
https://indikator.ba/KOMPANIJE-I-TR%C5% ... a-Sarajevo
SunExpress od proljeća leti za Sarajevo
SunExpress je nedavno izabran za jednog od tri avioprevoznika koji ispunjavaju uvjete za subvencije
SunExpress od proljeća leti za Sarajevo
SunExpress je nedavno izabran za jednog od tri avioprevoznika koji ispunjavaju uvjete za subvencije
- Pita sirnica
- Član
- Postovi: 1438
- Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
1,36 mil putnika u 2023
https://www.klix.ba/biznis/privreda/sar ... /240104114
Nakon što su se gov... Iz mađarske povukli, daleko bolji rezultat nego što se ocekivalo.
Nekako se moglo pomisliti da je to bio propali pokušaj da se privatizira aerodrom Sarajevo. Nadali su se da će broj putnika pasti ispod 1 mil, a ništa od toga
https://www.klix.ba/biznis/privreda/sar ... /240104114
Nakon što su se gov... Iz mađarske povukli, daleko bolji rezultat nego što se ocekivalo.
Nekako se moglo pomisliti da je to bio propali pokušaj da se privatizira aerodrom Sarajevo. Nadali su se da će broj putnika pasti ispod 1 mil, a ništa od toga
B -> B -> B
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
pored svih problema, Međunarodni aerodrom u Tuzli iza sebe je ostavio dobru poslovnu godinu s 585 hiljada prevezenih putnika. Kako saznaje Klix.ba, osim razgovora s novim aviokompanijama, otvorena je i priča o instaliranju prvog u BiH savremenog navigacionog sistema koji je trenutno dostupan na aerodromima u Beogradu i Zagrebu.
Prošla godina na Međunarodnom aerodromu u Tuzli imala je nekoliko faza koje su utjecale na konačno ispunjavanje poslovnog plana, a po kojem je trebalo biti prevezeno 600 hiljada putnika.
Od 1. januara od kraja augusta svi mjeseci su bili rekordni, a obećavali su godišnju završnicu kao najboljom od osnivanja zračne luke i skokom na više od 700 hiljada putnika.
Međutim, ljeto je sa sobom donijelo probleme u kojima je svoje letove zbog spornih taksi prema BHDCA-u prvenstveno suspendovao Ryanair, a nakon njega uslijedilo je ukidanje Wizz Airove baze te drastično smanjenje broja linja i operacija.
"To nam je donijelo veoma tešku situaciju za naš aerodrom, tuzlansku regiju, ali i BiH u cijelosti. Kada govorimo o brojevima, plan za prošlu godinu je bio 600 hiljada prevezenih putnika, a bez obzira na sve nedaće, skoro u cijelosti smo ga uspjeli realizovati te je sa 31. decembrom u pitanju cifra od 585 hiljada prevezenih putnika", kazao je u razgovoru za Klix.ba direktor Međunarodnog aerodroma u Tuzli Dževad Halilčević.
Cifri od 585 hiljada putnika djelimično je doprinijela i uspostava saradnje sa grčkom aviokompanijom Lumiwings, koja je svoje djelovanje sa tuzlanskog aerodroma uspostavila u decembru.
Njihovo poslovanje potpomognuto je i subvencijom aerodroma u iznosu od dva i po miliona KM, a novac je osigurala Vlada Tuzlanskog kantona.
"Lumiwings je od 18. decembra počeo letjeti na pet destinacija u zemljama Evropske unije. Zasad smo zadovoljni, a bitno je naglasiti da smo od njih dobili bazni avion te imamo mogućnost dogovaranja na način da jednostavnije povećavamo ili smanjujemo broj sedmičnih rotacija i otvaramo nove destinacije. Očekujemo da će ovo biti dugoročan i veoma dobar projekat", naveo je Halilčević.
Ukinuta aerodromska taksa od dvije KM
Za svega 12 dana Lumiwings je iz Tuzle uspio prevesti dvije i po hiljade putnika, što je zadovoljavajuća cifra za menadžment aerodroma.
"Punjenje aviona je prilično dobro, a ovu cifru treba promatrati pozitivnom jer je od objave linija do polijetanja prvog aviona prošlo nešto više od dvije sedmice. Također, bitno je naglasiti da su svi prevezeni putnici veoma zadovoljni, a nudi im se veći komfor i pristup u odnosu na neke druge niskobudžetne aviokompanije", ističe Halilčević, naglasivši da je dodatna pogodnost za putnike ta što se od 1. janaura više ne naplaćuje aerodromska naknada od dvije marke koja je ranije uspostavljena.
Lumiwings bi uskoro trebao uspostaviti i direktnu liniju od Tuzle do Istanbula i to tri puta sedmično, a kako nam je otkrio Halilčević, procedure od turskih državnih agencija su završene te se sada samo očekuje zvanično dobijanje dozvole.
Suštinski ovdje je riječ o prenošenju prava sa aviokompanije Air Montenegro, koja je ranije trebala uspostaviti linije sa tuzlanske zračne luke, na grčku aviokompaniju.
"Pet destinacija s letovima od dva puta sedmično se navode u redu letenja do 31. marta ove godine. Mi ćemo u narednih desetak dana održati sastanak na kojem ćemo uraditi jednu analizu, uz potencijalno utvrđivanje linja koje bi mogle biti otvorene. Tu ćemo uzeti u obzir interesovanje putnika i putnički potencijal u određenim regijama", nastavlja Halilčević.
Halilčević nam je otkrio da bi se izvjesno tu mogle naći i destinacije ka kojima je letio Wizz Air, ali ih je ukinuo. U svemu će se voditi i ekonomskom logikom po kojoj će konačna cijena karata biti što povoljnija za putnike.
"Mi imamo kapacitet da uz postojećih pet uvedemo još isto toliko novih destinacija. Objava bi bila vjerovatno do kraja januara ove godine, ali bi letovi bili uspostavljeni u ljetnom redu letenja najranije od 1. aprila. Time bismo ostavili dovoljno vremena za punjenje aviona", nadovezuje se Halilčević.
Razgovori s drugim aviokompanijama i strateški projekat
Uz planove s Lumiwingsom, menadžment tuzlanskog aerodroma razgovara i sa drugim aviokompanijama u cilju potencijalnog uspostavaljanja poslovanja.
"Još uvijek ništa nije konkretno realizovano. Pregovori su otvoreni te se nadam da ćemo veoma brzo imati informacije za neke druge avioprijevoznike koji bi barem linijski letjeli", kaže direktor tuzlanskog aerodroma.
Izrada poslovnog plana za ovu godinu još uvijek je u toku, a očekivanja su da bi brojevi prevezenih putnika mogli biti približno lanjskim.
S druge strane, stigli su preliminarni rezultati studije izvodljivosti modernog ILS CAT 3 sistema za navigiranje aviona pri slijetanju na aerodrom, ali i uzlijetanju.
Time bi vidljivost u veoma teškim uvjetima bila znatno bolja, a s posjedovanjem ovakvog sistema navigiranja trenutno se mogu pohvaliti jedino aerodromi u Beogradu i Zagrebu.
"Ovo je trenutno najvažniji projekat na Međunarodnom aerodromu u Tuzli, a avioni bi dobili priliku za slijetanje i uzlijetanje u veoma teškim vremenskim uvjetima koji utječu na vidljivost. Dakle, ovim sistemom mi ćemo omogućiti slijetanje i uzlijetanje aviona i na vidljivosti od 50 metara. Veoma je važno da je studija dala pozitivno mišljenje u kontekstu njegove realizacije, a sada je potrebno osigurati svu prateću dokumentaciju te novac za realizaciju", otkriva nam Halilčević.
S ovim sistemom tuzlanski aerodrom će postati znatno atraktivniji za redovan saobraćaj, ali i alternativna slijetanja aviona.
"Tuzlanski aerodrom ima izuzetno dobar geografski položaj, sa mogućnosti polijetanja i slijetanja aviona na obje strane, kada je dostupna optička vidljivost. Naša pogodnost je i ta što nemamo vjetrova koji ometaju slijetanje aviona, što na mnogim aerodromima jeste veliki problem", dodaje Halilčević.
Na tuzlanskom aerodromu u toku su i dva infrastrukturna projekta koji će u ovoj godini biti finalizirani i stavljeni u funkciju. Prvi se odnosi na izgradnju putničkog parkinga, a radovi su premašili 50 posto izvođenja. Trenutno je u toku pauza jer se nalazimo u vremenu izvan građevinske sezone.
Znatno važniji projekat je izgradnja trećeg gatea, na kojem se došlo do postavljanja staklene fasade. Prema Halilčevićevim riječima, projekat se nešto sporije odvijao zbog ispravke projektnog rada upravo za staklenu fasadu, a očekivanja su da će veoma brzo biti stavljena tačka na cjelokupan projekat.
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/33 ... ju_od.html
DOBRE VIJESTI SA SARAJEVSKOG AERODROMA: Njemačka aviokompanija povećava broj letova i to u razdoblju od...
Eurowings će povećati broj letova iz Sarajeva.
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
Očekuje se da će Sarajevski aerodrom doživjeti uvođenje nekoliko dodatnih novih ruta ove ljetne sezone, nadopunjujući šest novih destinacija koje će pokrenuti Ryanair, dvije SunExpress i jednu novu uslugu Pegasus Airlinesa.
Wizz Air, koji je nedavno odabran kao jedan od pobjednika javnog poziva za uvođenje novih linija za Sarajevo uz subvencije, planira započeti letove za Italiju.
Iako prevoznik tek treba odrediti iz kojeg će italijanskog grada polaziti letovi, očekuje se da će prevoznik otvoriti letove iz Rima za glavni grad Bosne i Hercegovine. Rutu je posljednji put održavala sada već nepostojeća FlyBosnia u martu 2020.
Osim toga, najnoviji javni poziv za uvođenje subvencioniranih novih linija zaključen je uoči Nove godine, a njegov rezultat trebao bi biti poznat ove sedmice.
– Zbog godišnjih odmora nismo imali vremena fokusirati se na rezultate posljednjeg natječaja, ali očekujem da ćemo sljedeće sedmice moći izaći u javnost s rezultatima. Uglavnom smo ciljali na skandinavske destinacije i očekujemo uvođenje Osla, Kopenhagena i Stockholma – kazao je prošle sedmice Haris Fazlagić, direktor Turističke zajednice Kantona Sarajevo, koja osigurava sredstva za nove rute.
Javni poziv je raspisan nakon što su Norwegian i SAS Scandinavian Airlines izrazili interes za uvođenjem novih letova prema glavnom gradu Bosne i Hercegovine.
Sarajevski aerodrom opslužio je 1.362.007 putnika u 2023. Brojka predstavlja smanjenje od 1,1 posto u odnosu na prethodni rekord iz 2022., tokom kojeg je Wizz Air upravljao bazom u Sarajevu koja je kasnije zatvorena.
Tokom prvog kvartala 2024. godine, Sarajevska zračna luka će imati 350.530 sjedala na tržištu. To predstavlja porast od 19,2 posto u odnosu na prošlu godinu ili dodatnih 56.367 mjesta.
U istom periodu održavat će se ukupno 2.422 leta za Sarajevo (uključujući dolazne i odlazne) što je 21 posto više u odnosu na prošlu godinu, odnosno dodatnih 420 operacija, izvijestio je Ex-Yu Aviation News.
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
https://faktor.ba/vijest/wizz-air-smanj ... bih/223907Aviokompanija Wizz Air smanuje broj letova iz dva grada u Bosni i Hercegovini.
U Banjoj Luci kompanija ukida dvije linije i ostat će na samo dvije, te će imati pet letova manje nego prošle godine, piše zamaaero.com.
Kako navodi ovaj portal, Wizz Air dodatno reže Tuzlu. Prošlog ljeta imao je 48 letova na 16 linija, ove zime devet letova na tri linije. No, ovog ljeta ima jedan let manje nego i ove zime, tj. imat će osam sedmičnih letova na tri linije, s obzirom na to da Basel smanjuje sa tri na dva sedmična leta.
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
Neka je kradeze stopirao gradnju autoputa sarajevo mostar. Izdajnici sjeme vam se zatralo akobogda!
https://faktor.ba/vijest/mostarski-aero ... rim/223930
Mostarski aerodrom objavio je cijene karata za Minhen, Veronu i Rim
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
https://faktor.ba/vijest/pocinju-letovi ... te-/223738
Počinju letovi iz Tuzle za Istanbul, već od danas moguće kupiti karte
Međunarodni aerodrom Tuzla (MAT) potvrdio je danas da aviokompanija Lumiwings, prvi put uspostavlja avioliniju za Istanbul. Prvi let iz Tuzle za Istanbul planiran je za 5. mart ove godine.
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
Aerodrom Sarajevo je u januaru imao 77.454 putnika, što je bitno više nego prošlogodišnjeg prvog mjeseca u godini (61.068).
Ovo je više nego fascinantnih 44,8 posto više putnike u poređenju s istim mjesecom 2019. godine (53.485).
Aerodrom je imao 903 operacije (809 u I/2023). Cargo je ostvario 275,5 tona, izvijestio je Zamaaero.
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
Ovo je vijest. Lufthansa leti za Sarajevo sa dva leta više a smanjiva Beograd i ostale gradove okoline.
NAJAVE: Lufthansa povećava letove za Sarajevo
Lufthansa će ove godine povećati broj letova na liniji Sarajevo-Frankfurt. Prošlog ljeta letjela je 8 letova, a ovog će letjeti 10 tjednih letova, dva leta više.
Za razliku od toga kompanija će letjeti po jedan let manje na liniji Beograd-Frankfurt, Skopje-Frankfurt i Split-Minhen. Uz to na linijama iz Frankfurt za Split i Zadar letjet će Discover umjesto Lufthanse.
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
https://indikator.ba/KOMPANIJE-I-TR%C5% ... z-Sarajeva
Od naredne godine prekooceanski letovi iz Sarajeva?
Aerodrom Saerajevo već sada radi na javnom pozivu za subvencionirane letove za 2025. i 2026. godinu
Od naredne godine prekooceanski letovi iz Sarajeva?
U ovoj ljetnoj sezoni iz Sarajeva će se obavljati letovi na više od 35 odredišta, otkrila je i ambiciozne planove za narednu godinu Aerodroma Sarajevo, direktorica Sektora aerodromskih usluga na Međunarodnom aerodromu Sarajevo Vedrana Vikić - Musić.
- Pita sirnica
- Član
- Postovi: 1438
- Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
Još jedan primjer kako jahači apokalipse I kra-de-ze lažu! Dokaz kako su glupe balije....
https://www.klix.ba/biznis/privreda/bih ... /240313130
Klitoris dokazuje svoju ograničenost ili da su partner aphardajtskom fašističkim kra-de-ze politikom
Kako se upakuju brojke lažno. Aerodrom Bihać dobija subvencije u iznosu od samo 300.000 KM, Mostar 2 mil KM
17 mil km za izgradnju aerodroma u Bihaću, to sa subvencijama nema ništa. Isto tako se nespominje ni s jednom riječju odakle novac! Nije od kredita, niti iz budžeta!!!!!!!!!!
To su još stare odluke, naročito iz prihoda BHTelekoma.
Iako onaj rvat iz rvatske ovaj projekat naziva glupim, ali je ovaj projekat strateški od ogromnog značaja za kontrolu bh neba! Troškovi za izgradnju mogu se amortizitati za nevjerovatnih godinu dana!!!! Vjerovatno većina Bošnjaka uopšte ne shvaćaju o čemu ja pišem.
Tako će i ekonomija, ne samo turizam, u USK ogromno profitirati o aerodromu u Bihaću.
Znači jahači apokalipse opet lažu, opet . Ništa oni nisu odradili, čak su odugovlači ovaj geostrateski projekat za Rep BiH
https://www.klix.ba/biznis/privreda/bih ... /240313130
Klitoris dokazuje svoju ograničenost ili da su partner aphardajtskom fašističkim kra-de-ze politikom
Kako se upakuju brojke lažno. Aerodrom Bihać dobija subvencije u iznosu od samo 300.000 KM, Mostar 2 mil KM
17 mil km za izgradnju aerodroma u Bihaću, to sa subvencijama nema ništa. Isto tako se nespominje ni s jednom riječju odakle novac! Nije od kredita, niti iz budžeta!!!!!!!!!!
To su još stare odluke, naročito iz prihoda BHTelekoma.
Iako onaj rvat iz rvatske ovaj projekat naziva glupim, ali je ovaj projekat strateški od ogromnog značaja za kontrolu bh neba! Troškovi za izgradnju mogu se amortizitati za nevjerovatnih godinu dana!!!! Vjerovatno većina Bošnjaka uopšte ne shvaćaju o čemu ja pišem.
Tako će i ekonomija, ne samo turizam, u USK ogromno profitirati o aerodromu u Bihaću.
Znači jahači apokalipse opet lažu, opet . Ništa oni nisu odradili, čak su odugovlači ovaj geostrateski projekat za Rep BiH
B -> B -> B
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
Odličmo si ovo poredao a naslovi u sviju degutantni. Hvala Fadile!Pita sirnica je napisao/la: ↑13 mar 2024 17:22 Još jedan primjer kako jahači apokalipse I kra-de-ze lažu! Dokaz kako su glupe balije....
https://www.klix.ba/biznis/privreda/bih ... /240313130
Klitoris dokazuje svoju ograničenost ili da su partner aphardajtskom fašističkim kra-de-ze politikom
Kako se upakuju brojke lažno. Aerodrom Bihać dobija subvencije u iznosu od samo 300.000 KM, Mostar 2 mil KM
17 mil km za izgradnju aerodroma u Bihaću, to sa subvencijama nema ništa. Isto tako se nespominje ni s jednom riječju odakle novac! Nije od kredita, niti iz budžeta!!!!!!!!!!
To su još stare odluke, naročito iz prihoda BHTelekoma.
Iako onaj rvat iz rvatske ovaj projekat naziva glupim, ali je ovaj projekat strateški od ogromnog značaja za kontrolu bh neba! Troškovi za izgradnju mogu se amortizitati za nevjerovatnih godinu dana!!!! Vjerovatno većina Bošnjaka uopšte ne shvaćaju o čemu ja pišem.
Tako će i ekonomija, ne samo turizam, u USK ogromno profitirati o aerodromu u Bihaću.
Znači jahači apokalipse opet lažu, opet . Ništa oni nisu odradili, čak su odugovlači ovaj geostrateski projekat za Rep BiH
- Pita sirnica
- Član
- Postovi: 1438
- Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28
Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)
Nisam ja Fadil, ali podržavam ovu stratešku odluku s ekonomskog ugla. Ekonomija je glavni adut koji me vodi kroz ovo mulje.
Tako, npr samo ovaj projekat može da dovede do DIREKTNIH povećanja prihoda od ca. 25 mil KM. To podrazumijeva= kontrola bh neba u sjevernom dijelu, obrt aerodroma, hoteli, rentacar, .... I OVO su pasivne brojke i to od prve ekonomske godine! Naravno puno ovisi od menadžmenta. Koliko su sposobni. Od druge ekonomske godine moglo bih se računati s povećanjem od minimum 5%(veoma, veoma pasivno računato od mene). Znači, stvara se novi Turbo za USK
INDIREKTNO, i tu gledam prvenstveno na turizam. Tu ima USK ogroman potencijal. Dali turisti iz bliskog istoka ili dijaspora ili čak i zaboravljeni gastarbajteri. Mislim da samo USK-privreda ima potencijal da udvostruči brojke turizma i to u periodu od 2 godine!!! Čak loša saobraćajna infrastruktura predstavlja u ovom slučaju nešto pozitivno.
Kroz BH-gradane iz inostranstva stvara se konačno mogućnost da i privreda preko aerodroma profitira. Dali nove investicije, nove grane, novi radnici,....
Tako, npr samo ovaj projekat može da dovede do DIREKTNIH povećanja prihoda od ca. 25 mil KM. To podrazumijeva= kontrola bh neba u sjevernom dijelu, obrt aerodroma, hoteli, rentacar, .... I OVO su pasivne brojke i to od prve ekonomske godine! Naravno puno ovisi od menadžmenta. Koliko su sposobni. Od druge ekonomske godine moglo bih se računati s povećanjem od minimum 5%(veoma, veoma pasivno računato od mene). Znači, stvara se novi Turbo za USK
INDIREKTNO, i tu gledam prvenstveno na turizam. Tu ima USK ogroman potencijal. Dali turisti iz bliskog istoka ili dijaspora ili čak i zaboravljeni gastarbajteri. Mislim da samo USK-privreda ima potencijal da udvostruči brojke turizma i to u periodu od 2 godine!!! Čak loša saobraćajna infrastruktura predstavlja u ovom slučaju nešto pozitivno.
Kroz BH-gradane iz inostranstva stvara se konačno mogućnost da i privreda preko aerodroma profitira. Dali nove investicije, nove grane, novi radnici,....
B -> B -> B