Autoceste BiH (Koridor 5c)
Moderator/ica: abu seid
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
Ovdje postavljam sljedece pitanje, koje treba postaviti svakome ko stoji iza tog projekta: Zasto se ovaj autoput gradi vec preko 20 godina puzevom brzinom? Kazu sada da ce zavrsiti do 2028. godine ali nebi me uopste iznenadilo da se idalje bude gradilo 2030. godine, zivi bili pa vidjeli.
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
Jednostavno korupcija i politikanstvo je odgovor na tvoje pitanje. I nece se sve izgraditi do 2028. godine, jer nema sanse da se izbusi tunel Prenj (10 kilometara) do tada.Tarik94 je napisao/la: ↑11 feb 2022 15:40 Ovdje postavljam sljedece pitanje, koje treba postaviti svakome ko stoji iza tog projekta: Zasto se ovaj autoput gradi vec preko 20 godina puzevom brzinom? Kazu sada da ce zavrsiti do 2028. godine ali nebi me uopste iznenadilo da se idalje bude gradilo 2030. godine, zivi bili pa vidjeli.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
Jasno je to, nevjerovatno je koliko smo vremena izgubili svog tih gluposti a mozda u nekim slucajevima se ne budemo izgubljeno vrijeme moglo nadoknaditi.
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
Nakon tri mjeseca probijena i lijeva cijev tunela Vranduk
Na poddionici Vranduk - Ponirak probijena je i lijeva cijev tunela Vranduk, u dužini od 380 metara, saopćeno je iz Autocesta Federacije Bosne i Hercegovine.
Ovaj dvocijevni tunel rađen je po novoj austrijskoj tunelskoj metodi (NATM), a izvođač radova je konzorcij Azvirt L.L.C iz Azerbajdžana i Hering d.d. Široki Brijeg, dok nadzor nad izvođenjem radova obavlja konzorcij DRI upravljanje investicijama d.o.o. Slovenija - DIVEL d.o.o. Sarajevo.
Poddionica Vranduk - Ponirak je dio dionice Poprikuše - Zenica sjever (Donja Gračanica) koja se na sjeveru nastavlja na poddionicu Nemila - Vranduk i na jugu na poddionicu Ponirak - Vraca, a ukupna dužina poddionice prema projektu iznosi 5,3 kilometara.
Od objekata na trasi se izdvajaju mostovi Vranduk 1 i Vranduk 2, koji se izvode tehnologijom konzolne gradnje i tunel Vranduk, te tri manja vijadukta. Specifičnost trase je tlocrtno i visinski razdvojen lijevi i desni kolnik autoceste zbog činjenice da se autocesta proteže kroz jako strme padine. Autocesta se nalazi u većem dijelu u zasjeku zbog čega je isprojektovan značajan broj visokih potpornih zidova koji će se raditi tehnologijom armirane zemlje.
Sredstva za izgradnju osigurana su putem OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID).
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
https://jpautoceste.ba/potpisan-ugovor- ... ridoru-vc/Potpisan Ugovor za izgradnju dionice Nemila – Vranduk na Koridoru Vc
- 28 Februara, 2022 -
U sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru danas je potpisan ugovor za izgradnju autoceste na Koridoru Vc, dionica Nemila – Vranduk.
Ugovor su potpisali Elmedin Voloder, v. d. direktora JP Autoceste FBiH kao investitor i u ime izvođača radova Mehmet Ufuk Aksakal, projekt koordinator kompanije HGG Insaat Anonim Sirketi iz Turske, te Denis Lasić, federalni ministar prometa i komunikacija u svojstvu svjedoka sa strane JP Autoceste FBiH i Kazim Guntas u svojstvu svjedoka izvođača radova.
Vrijednost ugovorenih radova iznosi 64.956.530,00 eura sa PDV-om, s rokom završetka izgradnje od 24 mjeseca.
JP Autoceste FBiH su uz značajan angažman Vlade FBiH i resornog ministarstva osigurale sredstva za finasiranje putem Kuvajtskog fonda za Arapski ekonomski razvoj (KFAED).
Dionica Nemila – Vranduk u dužini od 5,67 kilometara veoma je značajna jer će spojiti dvije dionice koje su već u izgradnji, dionicu Poprikuše – Nemila na sjeveru, te dionicu Vranduk-Ponirak na jugu, čijom izgradnjom će biti omogućen promet bez prekida na svim navedenim dionicama.
Po Ugovoru glavni radovi podrazumijevaju izgradnju autoceste u punom profilu na ukupnoj dužini, potporne i obložne konstrukcije, vijadukt, podvozi ispod autoceste, izmještanje magistralne ceste M-17 u dužini od 3,6 km i regulaciju korita rijeke Bosne u dužini od 3 km.
Uključujući izgradnju dionice Nemila – Vranduk, trenutno je aktivno osam gradilišta za novih 38 km autoceste na Koridoru Vc.
Sa završetkom izgradnje dionice Nemila – Vranduk, u promet će biti pušteno ukupno 23 km autoceste od Poprikuša do Donje Gračanice, gdje je dio autoceste već izgrađen i završen.
Do kraja godine očekuje se potpisivanje ugovora za početak radova na još tri dionice prema sjeveru kod Doboja dužine 43 kilometra ukupne investicijske vrijednosti preko 961 milion maraka. Ova sredstva su već osigurana kod Evropske banke za obnovu i razvoj i Evropske investicijske banke, te EU grantovi. Ugovor za dionicu Putnikovo Brdo – Medakovo dužine 8,5 km bit će potpisan sredinom godine, potpisivanje ugovora za dionicu Medakovo – Ozimice dužine 21,7 km planirano je za treći kvartal tekuće godine a za dionicu Ozimice – Poprikuše 12,8 km krajem godine. Sa ova tri ugovora kompletan sjeverni dio koridora u Federaciji BiH bit će u izgradnji.
Završetak svih dionica na sjeveru do Doboja predviđen je do kraja 2024. i početka 2025. godine i zavisit će od brzine provođenja tenderskih procedura i ugovaranja, te poštivanja predviđene dinamike izgradnje.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
Napokon! Sad cemo imati u izgradnji od Zenica sjever do Zepce jug 21 km autoputa.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
https://tuzlanski.ba/infoteka/novalic-n ... EkqgNFusa8
Treba autocestu pomjeriti što bliže gradu Srebreniku i gradu Gradačcu. Prvobitni plan je bas bio bezveze.
Treba autocestu pomjeriti što bliže gradu Srebreniku i gradu Gradačcu. Prvobitni plan je bas bio bezveze.
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
Japod je napisao/la: ↑08 mar 2022 13:42 https://tuzlanski.ba/infoteka/novalic-n ... EkqgNFusa8
Treba autocestu pomjeriti što bliže gradu Srebreniku i gradu Gradačcu. Prvobitni plan je bas bio bezveze.
Ja sam prije vazda bio za da se ide preko Maoce ali kad gledam ovu kartu mozda bi ipak bilo bolje da trasa bude Tuzla-Srebrenik-Cerik/Bosanska Bijela-Brcko-Orasje.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
Dionica Tarčin - Tunel Ivan
Pogled prema jugu
Most Raštelica. Pogled prema sjeveru.
Sjeverni portali tunela Ivan
https://www.skyscrapercity.com/threads/ ... 2/page-223
Pogled prema jugu
Most Raštelica. Pogled prema sjeveru.
Sjeverni portali tunela Ivan
https://www.skyscrapercity.com/threads/ ... 2/page-223
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
- Pita sirnica
- Član
- Postovi: 1438
- Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
Dobra vijest za A1!
https://www.klix.ba/biznis/privreda/evr ... /220427106
S ovim koncem, koji je POKLON, mogu se aktuelne dionice dalje gradit. Dodatni troškovi, kao rezultat pandemihe j rata u Ukrajini, se mogu sada otplatiti
Dali će se sada oslobodit dodatni novac za tunel Hranjen vidjet ćemo.
https://www.klix.ba/biznis/privreda/evr ... /220427106
S ovim koncem, koji je POKLON, mogu se aktuelne dionice dalje gradit. Dodatni troškovi, kao rezultat pandemihe j rata u Ukrajini, se mogu sada otplatiti
Dali će se sada oslobodit dodatni novac za tunel Hranjen vidjet ćemo.
B -> B -> B
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
Grupa ponuđača na čelu sa IPSA Institutom projektuje prvu dionicu autoputa Orašje-Tuzla
Autoceste FBiH izabrale su ponudu grupe ponuđača na čelu sa IPSA Institutom kao najbolju na tenderu za izradu dopunjenog idejnog i glavnog projekta dionice Tuzla-Maoča na budućem autoputu Orašje-Tuzla.
Posao je vrijedan 8,77 miliona KM, a osim IPSA Instituta u konzorciju su i sarajevske firme Divel, Design & QC i PPG, kao i banjalučka firma INK Constructor.
Njihova ponuda sa uračunatom popustom od 5 posto je u otvorenom postupku bila privatljiva ispunjavajući sve uslove i zahtjeve iz tenderske dokumentacije, nakon provedene e-aukcije, navedeno je u odluci Autocesta FBiH.
Autoput Tuzla - Brčko - Orašje, trebao bi biti dio cestovnog koridora Sarajevo Brčko, a dužina autoputa je nešto više od 60 kilometara.
http://indikator.ba/Vijest.aspx?p=1&id= ... ašje-Tuzla
Autoceste FBiH izabrale su ponudu grupe ponuđača na čelu sa IPSA Institutom kao najbolju na tenderu za izradu dopunjenog idejnog i glavnog projekta dionice Tuzla-Maoča na budućem autoputu Orašje-Tuzla.
Posao je vrijedan 8,77 miliona KM, a osim IPSA Instituta u konzorciju su i sarajevske firme Divel, Design & QC i PPG, kao i banjalučka firma INK Constructor.
Njihova ponuda sa uračunatom popustom od 5 posto je u otvorenom postupku bila privatljiva ispunjavajući sve uslove i zahtjeve iz tenderske dokumentacije, nakon provedene e-aukcije, navedeno je u odluci Autocesta FBiH.
Autoput Tuzla - Brčko - Orašje, trebao bi biti dio cestovnog koridora Sarajevo Brčko, a dužina autoputa je nešto više od 60 kilometara.
http://indikator.ba/Vijest.aspx?p=1&id= ... ašje-Tuzla
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
Most Počitelj se nalazi na poddionice Počitelj - Zvirovići na Koridoru 5C. Radovi su u toku, a plan je bio da sve bude završeno do kraja 2021. godine. Most će biti dužine 980 m s visinom stubova 92, 97, 92, 91, 88 i 66 m. To je kontinurani prednapeti armiranobetonski most sandučastog poprečnog presjeka, građen tehnologijom slobodne konzolne gradnje.
Radove izvodi firma Hering d.d. Radi se u 2 smjene, čak i vikendom.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
Most Pocitelj - Autoput Bosna i Hercegovina
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
https://faktor.ba/vijest/novalic-s-dele ... enj/164434
Novalić s delegacijom EBRD-a: Uskoro tender za pretkfalifikaciju izvođača radova za tunel Prenj
Novalić s delegacijom EBRD-a: Uskoro tender za pretkfalifikaciju izvođača radova za tunel Prenj
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
Poddionicu čine dva dijela: LOT 1, koji je dužine 4,9 kilometara i kreće od Tarčina do ulaza u tunel Ivan i LOT 2, koji je sam tunel Ivan dužine 1.760 metara s dijelovima otvorene trase u dužini od 150 metara.
Jedan od projekata LOT-a 1 je most Raštelica 2, dužine 610 metara, koji sa svojih 19 raspona premoštava magistralnu cestu i širu dolinu.
Na LOT 1 nastavlja se tunel Ivan, dužine 4,9 km, tako da je ukupna dužina poddionice Tarčin - Ivan 6,9 km. Na ovu poddionicu nadovezuje se spojna cesta na kojoj će se nalaziti buduće naplatne kućice i koja će osigurati komunikaciju magistralne ceste M17 i autoceste A1.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
Prva Vožnja Na Dionici autoputa Buna Počitelj. Prilazne ceste u Čapljini.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant
- Pita sirnica
- Član
- Postovi: 1438
- Pridružen/a: 31 dec 2017 09:28
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
Vucko aka milo-krad aka komadant dragan na sve strane blokiraju, ucijenjivaju, probaju unistit Rep BiH.
Kao i u proslosti, ovaj put se ponovo blokira izgradnja A1 kroz Mostar.
3 vlasnika smrda se nasla uvrijedena da im se "oduzima"!?!?! zemlja, od koje zive!?!?! Jer nije im bilo omoguceno da se vrate na stara radna mijesta u Aluminju i Soko. Nemaju izvora financiranja ali imali su haman novca da plate advokate i da tuze veci entitet.
A zasto nisu prije toga tuzili Aluminij i Soko????
Ostali 400-500 vlasnika, u tom dijelu Mostara, su prodali parcele (veliki broj smrda).
Ovo tako smrdi na novu ucijenu i blokadu....
Oni na sve strane nas napdaju, sve vise i na ekonomiju!
https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/25 ... vropu.html
Kao i u proslosti, ovaj put se ponovo blokira izgradnja A1 kroz Mostar.
3 vlasnika smrda se nasla uvrijedena da im se "oduzima"!?!?! zemlja, od koje zive!?!?! Jer nije im bilo omoguceno da se vrate na stara radna mijesta u Aluminju i Soko. Nemaju izvora financiranja ali imali su haman novca da plate advokate i da tuze veci entitet.
A zasto nisu prije toga tuzili Aluminij i Soko????
Ostali 400-500 vlasnika, u tom dijelu Mostara, su prodali parcele (veliki broj smrda).
Ovo tako smrdi na novu ucijenu i blokadu....
Oni na sve strane nas napdaju, sve vise i na ekonomiju!
https://www.slobodna-bosna.ba/vijest/25 ... vropu.html
B -> B -> B
- bosnaponosna
- Član
- Postovi: 118
- Pridružen/a: 10 jan 2019 20:12
- Lokacija: Republika Bosna i Hercegovina
Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)
Objavljujemo najkompletniju mapu izgrađenih i planiranih autoputeva u BiH
https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /220510004
https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /220510004
Velikim Bogom se kunemo da robovi biti nećemo!