Cestovne komunikacije,planine..itd
Moderator/ica: Drina
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Evo i mini reportaze i mojih par odokativnih uticaja.
Dakle usao sam u Bosnu preko Bosanske Gradiske. Usao sam oko 5 ujutro tako da je bio polumrak i nigdje niko na ulici. Uz to bila je i nedjelja.
Bosanska Gradiska. Ono sto sam ja vidio iz auta mi lici na jednu ogromnu pijacu. Bar onaj dio gdje se prede granica i ude u grad. Neke male pohabane kucice i izgleda dosta neuredno. Mislim bez ikakvog sklada. Nabacane kuce i zgrade i nekakva odlagalista. Ocekivao sam da cu vidjeti mnogo bogatiji grad.
Na samom izlazu sam vidio dzamiju ali je nisam slikao. Ne znam o kojoj dzamiji je rijec. Vidi se s ceste.
Nastavio sam ka Banja Luci i isao onim atuoputem koji vodi od nikud do nikud. Prvo, ocekivao sam da se izade na autoput odmah od Bosanske Gradiske ali to nije ni blizu. Treba se voziti podosta dok bi stigli do autoputa. Bila je nedjelja i rano ujutro tako da nije bilo nikoga. Evo nekoliko slika iz auta. Oko autoputa sam vidio nekoliko naselja i ovdje su mi kuce izgledale male i dosta nesredene. Ocekivao sam da ce to biti mnogo "bogatije". Vidilo se dosta starih kuca od one sitne cigle i bez fasada.
Vec na samom ulazu u Banja Luku se vidi ogromna crkva. Mislim da je ovo nesto katolicko s dva tornja. Tu je jedan veliki (lose oznaceni) kruzni tok.
Kruzio sam malo i Banja Lukom (u autu) i zamisljao zam da je to mnogo veci i bogatiji grad. Ono sto sam vidio je jedan malo veci gradic, s dosta rupa, neuredenih i poludovrsenih zgrada. Jack rece da je to masovan grad a ja ga uopste nisam dozivio kao takvog. Cijeli taj potez Bosanska Gradiska - Banja Luka mi se cini prilicno jadan. A to bi kao trebao biti njihov najjaci dio?
Ima puno ovakvih starih i vlaznih zgrada. Na nekim raksrnicama nema nikakvih putokaza.
Kruzio sam tako nekih 30 min. Bezvrijedno.
Ova donja slika je na juznom izlazu iz Banja Luke. Tu nastupaju nasa naselja. Izbrojao sam ukupno 6 dzamija. Vidi se da su nasa naselja zapustena i da vlasi ne ulazu nista u njih. Asflalt je skroz propao ili ga nema nikako. Vecinom su samo kuce i nema nekih poslovnih objekata.
S glavne magistrale sam presao preko nekog mostica koji je u izetno losem stanju da bih slikao ovu dzamiju.
Nedaleko ima i ugostiteljski objekat Ilidza. Po arhitekturi se vidi da je nas ali je bio zatvoren.
Kasnije sam isao niz kanjon Vrbasa do Jajca. Na tom potezu nema apsolutno nista. Vukojebina zesca. Samo krivine i nizbrdica i tako sve do Jajca.
Na ulazu u Jajce tacnije u Podmilacju vas doceka ono ruglo uklesano u stijeni. U Jajcu sam napravio pauzu. Tu sam doruckovao i malo setao po gradu. Jajce mi izgledao dosta "naruseno". Nekako mi izgleda pomalo umrtvljeno. Ima rupa na cestama i dosta je nesredeno.
Na izlazu se nailazi na Vinac. Zadnji put sam prolazio prije tri godine. Selo izgleda dosta zivo i gradi se nekoliko objekata. Jedan od njih ce biti kao neki trzni centar ili nesto slicno.
Dalje se ulazi u Donji Vakuf i ovaj grad mi izgleda mnogo sredeniji nego Jajce. Bar onako odokativno i u prolazu.
Dakle usao sam u Bosnu preko Bosanske Gradiske. Usao sam oko 5 ujutro tako da je bio polumrak i nigdje niko na ulici. Uz to bila je i nedjelja.
Bosanska Gradiska. Ono sto sam ja vidio iz auta mi lici na jednu ogromnu pijacu. Bar onaj dio gdje se prede granica i ude u grad. Neke male pohabane kucice i izgleda dosta neuredno. Mislim bez ikakvog sklada. Nabacane kuce i zgrade i nekakva odlagalista. Ocekivao sam da cu vidjeti mnogo bogatiji grad.
Na samom izlazu sam vidio dzamiju ali je nisam slikao. Ne znam o kojoj dzamiji je rijec. Vidi se s ceste.
Nastavio sam ka Banja Luci i isao onim atuoputem koji vodi od nikud do nikud. Prvo, ocekivao sam da se izade na autoput odmah od Bosanske Gradiske ali to nije ni blizu. Treba se voziti podosta dok bi stigli do autoputa. Bila je nedjelja i rano ujutro tako da nije bilo nikoga. Evo nekoliko slika iz auta. Oko autoputa sam vidio nekoliko naselja i ovdje su mi kuce izgledale male i dosta nesredene. Ocekivao sam da ce to biti mnogo "bogatije". Vidilo se dosta starih kuca od one sitne cigle i bez fasada.
Vec na samom ulazu u Banja Luku se vidi ogromna crkva. Mislim da je ovo nesto katolicko s dva tornja. Tu je jedan veliki (lose oznaceni) kruzni tok.
Kruzio sam malo i Banja Lukom (u autu) i zamisljao zam da je to mnogo veci i bogatiji grad. Ono sto sam vidio je jedan malo veci gradic, s dosta rupa, neuredenih i poludovrsenih zgrada. Jack rece da je to masovan grad a ja ga uopste nisam dozivio kao takvog. Cijeli taj potez Bosanska Gradiska - Banja Luka mi se cini prilicno jadan. A to bi kao trebao biti njihov najjaci dio?
Ima puno ovakvih starih i vlaznih zgrada. Na nekim raksrnicama nema nikakvih putokaza.
Kruzio sam tako nekih 30 min. Bezvrijedno.
Ova donja slika je na juznom izlazu iz Banja Luke. Tu nastupaju nasa naselja. Izbrojao sam ukupno 6 dzamija. Vidi se da su nasa naselja zapustena i da vlasi ne ulazu nista u njih. Asflalt je skroz propao ili ga nema nikako. Vecinom su samo kuce i nema nekih poslovnih objekata.
S glavne magistrale sam presao preko nekog mostica koji je u izetno losem stanju da bih slikao ovu dzamiju.
Nedaleko ima i ugostiteljski objekat Ilidza. Po arhitekturi se vidi da je nas ali je bio zatvoren.
Kasnije sam isao niz kanjon Vrbasa do Jajca. Na tom potezu nema apsolutno nista. Vukojebina zesca. Samo krivine i nizbrdica i tako sve do Jajca.
Na ulazu u Jajce tacnije u Podmilacju vas doceka ono ruglo uklesano u stijeni. U Jajcu sam napravio pauzu. Tu sam doruckovao i malo setao po gradu. Jajce mi izgledao dosta "naruseno". Nekako mi izgleda pomalo umrtvljeno. Ima rupa na cestama i dosta je nesredeno.
Na izlazu se nailazi na Vinac. Zadnji put sam prolazio prije tri godine. Selo izgleda dosta zivo i gradi se nekoliko objekata. Jedan od njih ce biti kao neki trzni centar ili nesto slicno.
Dalje se ulazi u Donji Vakuf i ovaj grad mi izgleda mnogo sredeniji nego Jajce. Bar onako odokativno i u prolazu.
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Nastavit cu kasnije s daljnom rutom
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Moj Drina,uvjerio si se i sam kad im NAJBOGATIJI dio entite izgleda cemerno,jadno i siromasno kako li je tek sa onim dijelom u istocnoj Bosni aka Podrinje...
Jedva cekam ostatak
Jedva cekam ostatak
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Banja Luka je masovan grad, sirok.Parkova u samoj Banja Luci imas vise nego u Sarajevu+ Brezu dodaj.Ima tu sirine, samo nema zgrada.Naselja tipa Borik, Laus su zgrade, ostalo su kuce.Mnogo je siri od Mostara, ne mozes to obici pjeske, dok Mostar mozesJack rece da je to masovan grad a ja ga uopste nisam dozivio kao takvog.
Gradiska je bogata, ti si prosao tamo, ima industrije.Gradiska cvjeta
Novi je propao gradic.Tamo je glavna ulica u centru SIROTINJSKA.Vjerovali ili ne.Prijedor se nekako drzi jer je veci grad, centar tog dijela, pa mu gravitiraju ali i on je daleko od neceg.Laktasi, Banja Luka i Gradiska su dobro stojece opcine ekonomski
Pretpostavljam da znam odakle si prolazio.Prosao si kroz Bocacku klisuru, pa dole do Jajca kroz Podmilacja
Donji Vakuf je siromasan gradic, nema tu sta da se vidi, niti neke jace industrije.Jajce ima vise potencijala, historija+ Turizam
Vinac izgleda mnogo bolje nego Mile i onaj dio kad ides uz cestu Jajce-Varcar Vakuf
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Brate ovo su moji utisci. Samo pisem ono sto sam vidjeo a naravno nisam vidjeo sve. No u Bosni nema metropola pa da ti treba par dana da sve obides. Vecinu gradova predes s kraja na kraj sa 5-10 minuta.
Jebes parkove. Po tome je i tzv istocno sarajevo masovan grad i metropola a ono obicno vece selo.
Taj potez Bosanska Gradiska-Banja Luka nije osjetio rata pa opet je corak. Nikakvih industrijskih zona nisam vidio na tom potezu. Vidio sam masu kuca bez fasade a po Banja Luci masu nekih zgrada s vlaznim i oronulim fasadama, propala infrastruktura.
Porede radi otidi u Pazaric(selo) kod Hadzica i vidjet ces masu trospratnica i nekakvih obrta, radnji itd. Ili prodi potezom Gracanica-Tuzla. Milion nekih poslovnih objekata. Osjeti se zivost. Tako je i oko Mostara npr. Nisam vidio nista od toga gore.
Dole od Banja Luke do Jajca nema nista. Imas mozda nekakve tri gostione i par kuca. I to je to.
Jajce jeste vazniji grad ali je manje sreden od Vakufa. Bar ono sto sam ja vidjeo. U Vakufu je bar asfalt u redu.
I ne znam sto se palite na Laktase. Selendra bila i ostala. Eto vidjet cemo i sada da jedan propali Visgrad ima vise stanovnika od te zabiti. Cim sjase ovaj bivol ta zabit se nece vise ni spominjati.
Nastavak
Jebes parkove. Po tome je i tzv istocno sarajevo masovan grad i metropola a ono obicno vece selo.
Taj potez Bosanska Gradiska-Banja Luka nije osjetio rata pa opet je corak. Nikakvih industrijskih zona nisam vidio na tom potezu. Vidio sam masu kuca bez fasade a po Banja Luci masu nekih zgrada s vlaznim i oronulim fasadama, propala infrastruktura.
Porede radi otidi u Pazaric(selo) kod Hadzica i vidjet ces masu trospratnica i nekakvih obrta, radnji itd. Ili prodi potezom Gracanica-Tuzla. Milion nekih poslovnih objekata. Osjeti se zivost. Tako je i oko Mostara npr. Nisam vidio nista od toga gore.
Dole od Banja Luke do Jajca nema nista. Imas mozda nekakve tri gostione i par kuca. I to je to.
Jajce jeste vazniji grad ali je manje sreden od Vakufa. Bar ono sto sam ja vidjeo. U Vakufu je bar asfalt u redu.
I ne znam sto se palite na Laktase. Selendra bila i ostala. Eto vidjet cemo i sada da jedan propali Visgrad ima vise stanovnika od te zabiti. Cim sjase ovaj bivol ta zabit se nece vise ni spominjati.
Nastavak
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Iz Donjeg Vakufa skrecem za Bugojno. Prvi put da idem ovom trasom.
Put izmedu ova dva grada je odlican. Asfalt je prilicno nov. Sela pokraj puta izgledaju sredeno i kuce isto. Kuce su velike i izgleda cisto. Tako je sve do Bugojna. Ulazak u Bugojno. Iznenadenje za mene. Grad je sreden i izgleda bogato. Velike kuce i dobra infrastruktura. Obisao sam krug kroz grad i vidio sam samo par oronulih zgrada u centru. Ostalo izgleda jako dobro.
Bugojno je ostavilo najbolji dojam na mene od svih mjesta kroz koja sam prosao. Ovo je definitivno najbitniji grad u toj regiji. Najsredeniji ima najvise potencijala za sirenje. Ravnica sve naokolo. Svida mi se.
Nastavljam dalje ka Gornjem Vakufu. Ima puno nekih plantaza pored auto puta. Nema nekih vecih naselja ali ipak se osjeti zivost. Ulazak u Gornji Vakuf. Gradic nije veliki ali ima dosta zgrada. Asfalt kroz sami grad je u losem stanju. Ne cini se bogatim.
Penjanje uz planinu i spustanje ka Prozoru. S vrha planine i niz one krivine Prozor se cini lijepim naseljem no kad sidete u samo mjesto onda se vidi da je to dobra nedodija. U biti ima samo jedna ulica koja ide uzbrdo. S desne strane ima dzamija. U samom ulazu ima nekoliko srusenih kuca. Mislim da su nase jer je nas stil gradnje. Onako u prolazu sam vidio da su nasi vlasnici tri poslovna objekta na samom ulazu u Prozor.
Bila je neka krsetenjaca u crkvi i bila je dupke puna. 50-tak osoba je stojalo ispred crkve jer nije bilo dovoljno mjesta.
Samo naselje izgleda siromasno. Rupe po asfaltu na sve strane. Neke male kucice i to je samo jedno vece selo. Nista vise. Pitam se od cega zivi tamosnji narod. Sve izgleda zapostavljeno i napusteno.
Odlucio sam otici do jezera. Nalazi se nekih 10km od Prozora. Do jezera vodi asfaltiran ali uzak put. Oko Jezera ima "milion" kuca/vikendica koje su sredenije i bolje nego one u Prozoru.
Od Prozora do Jablanice vodi krivudava i planinska cesta. No ima i nesto naselja na tom potezu. Nije totalna pustos.
Jablanica manje vise ista kao i prethodnih godina. Nisam primjetio neke bitne promjene.
Put izmedu ova dva grada je odlican. Asfalt je prilicno nov. Sela pokraj puta izgledaju sredeno i kuce isto. Kuce su velike i izgleda cisto. Tako je sve do Bugojna. Ulazak u Bugojno. Iznenadenje za mene. Grad je sreden i izgleda bogato. Velike kuce i dobra infrastruktura. Obisao sam krug kroz grad i vidio sam samo par oronulih zgrada u centru. Ostalo izgleda jako dobro.
Bugojno je ostavilo najbolji dojam na mene od svih mjesta kroz koja sam prosao. Ovo je definitivno najbitniji grad u toj regiji. Najsredeniji ima najvise potencijala za sirenje. Ravnica sve naokolo. Svida mi se.
Nastavljam dalje ka Gornjem Vakufu. Ima puno nekih plantaza pored auto puta. Nema nekih vecih naselja ali ipak se osjeti zivost. Ulazak u Gornji Vakuf. Gradic nije veliki ali ima dosta zgrada. Asfalt kroz sami grad je u losem stanju. Ne cini se bogatim.
Penjanje uz planinu i spustanje ka Prozoru. S vrha planine i niz one krivine Prozor se cini lijepim naseljem no kad sidete u samo mjesto onda se vidi da je to dobra nedodija. U biti ima samo jedna ulica koja ide uzbrdo. S desne strane ima dzamija. U samom ulazu ima nekoliko srusenih kuca. Mislim da su nase jer je nas stil gradnje. Onako u prolazu sam vidio da su nasi vlasnici tri poslovna objekta na samom ulazu u Prozor.
Bila je neka krsetenjaca u crkvi i bila je dupke puna. 50-tak osoba je stojalo ispred crkve jer nije bilo dovoljno mjesta.
Samo naselje izgleda siromasno. Rupe po asfaltu na sve strane. Neke male kucice i to je samo jedno vece selo. Nista vise. Pitam se od cega zivi tamosnji narod. Sve izgleda zapostavljeno i napusteno.
Odlucio sam otici do jezera. Nalazi se nekih 10km od Prozora. Do jezera vodi asfaltiran ali uzak put. Oko Jezera ima "milion" kuca/vikendica koje su sredenije i bolje nego one u Prozoru.
Od Prozora do Jablanice vodi krivudava i planinska cesta. No ima i nesto naselja na tom potezu. Nije totalna pustos.
Jablanica manje vise ista kao i prethodnih godina. Nisam primjetio neke bitne promjene.
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Dolazak u Mostar. Nisam vidio neke bitne promjene na sjevernom prilazu. Ima jos uvjek masa slobodnog prostora. Nisam primjetio neku veliku gradnju. Ulazio sam u Bingo. Velik je. I ovdje kao i u drugim krajevima Gazprom je izgradio benzinske. Vidio sam dvije u Mostaru. Obadvije gdje smo mi vecina.
Nocio sam u Donjoj Mahali. Naselje je sredeno. Stari grad me je pomalo i razocarao je nema puno starih zanatlija. Sve se svodi na prodavanje nekih suvenircica i dindura koji vjerovatno dolaze iz Kine. Onaj hriscanski toranj ne dominira kad se nalazite u samom gradu. Izgleda mnogo visi na slikama.
Od svega je najveca pozitiva bila hrana i usluga u restoranima.
Na gornjoj slici se vidi i hotel Ruza. Nije niko bio na gradilistu i sve je onako zapusteno i prokisnjava. Ne znam dokle su stigli s ovim. Pored ove zute zgrade se gradi jedan hotelcic. Nas covjek je investitor. Mostar mi se isto nije ucinio kao velik grad. Brzo se obide. No ima ogroman slobodan prosto na sjevernom prilazu. Sad ne znam kuda ce tacno prolaziti i autoput.
Nocio sam u Donjoj Mahali. Naselje je sredeno. Stari grad me je pomalo i razocarao je nema puno starih zanatlija. Sve se svodi na prodavanje nekih suvenircica i dindura koji vjerovatno dolaze iz Kine. Onaj hriscanski toranj ne dominira kad se nalazite u samom gradu. Izgleda mnogo visi na slikama.
Od svega je najveca pozitiva bila hrana i usluga u restoranima.
Na gornjoj slici se vidi i hotel Ruza. Nije niko bio na gradilistu i sve je onako zapusteno i prokisnjava. Ne znam dokle su stigli s ovim. Pored ove zute zgrade se gradi jedan hotelcic. Nas covjek je investitor. Mostar mi se isto nije ucinio kao velik grad. Brzo se obide. No ima ogroman slobodan prosto na sjevernom prilazu. Sad ne znam kuda ce tacno prolaziti i autoput.
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Iz Mostara sam isao u Focu preko Sarajeva. Jablanica i Konjic su manje vise svima poznati.
Na prvoj slici je neko selo na izlazu iz Konjica. Na ostalim je Bradina. Ima neki restoran Hasko i par kuca.
Na prvoj slici je neko selo na izlazu iz Konjica. Na ostalim je Bradina. Ima neki restoran Hasko i par kuca.
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Bradina je 300 godina bilo Bosnjacko naselja, a nazovi Srbi prvi u Bradini su dosli iz Crne Gore.Danas se prica o ''visevekovnoj'' Srpskoj Bradini ali cinjenica je da do pocetka 19 stoljeca u Konjickom Kraju nije bilo Srba a ni Hrvata
I, da Srbi cim dobiju kakve pare za opravku kuce.Uloze u tu opravku, i prodaju po duplo vecoj cijeni.Tacno 9 kuca su prodali i nesto zemlje.Vecina kuca zjapi porusena, ali prodali su nesto, a selo je malo, tako
I, da Srbi cim dobiju kakve pare za opravku kuce.Uloze u tu opravku, i prodaju po duplo vecoj cijeni.Tacno 9 kuca su prodali i nesto zemlje.Vecina kuca zjapi porusena, ali prodali su nesto, a selo je malo, tako
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Jack je napisao/la:Bradina je 300 godina bilo Bosnjacko naselja, a nazovi Srbi prvi u Bradini su dosli iz Crne Gore.Danas se prica o ''visevekovnoj'' Srpskoj Bradini ali cinjenica je da do pocetka 19 stoljeca u Konjickom Kraju nije bilo Srba a ni Hrvata
I, da Srbi cim dobiju kakve pare za opravku kuce.Uloze u tu opravku, i prodaju po duplo vecoj cijeni.Tacno 9 kuca su prodali i nesto zemlje.Vecina kuca zjapi porusena, ali prodali su nesto, a selo je malo, tako
Da vidio sam i nesto srusenih kuca u Bradini. No brdovit je to kraj i cisto sumnjam da ce se razviti i masovno naseliti. Bilo je nesto ljudi oko ovog restorana i policijska patrola(vidi se na slikama)
Sarajevo preskacem jer je to nebitno.
Ulazak u Trnovo
Nasa stanica policije i neka kuca nedaleko od nje.
Energoinvestova pumpa. U raspadajucem stanju. I ulaz u sami grad. Kao sto rekoh i na drugoj temi. Izbrojao sam 48 kuca u nasem dijelu. Onako iz auta i vozeci 20km/h
Ovdje tacno vidite gdje se prelazi iz jednog u drugi dio. Jedna kuca je fakticki na pola puta. S lijeve strane je razvaljena fabrika.
Trnovo ko Trnovo. Pusto i napusteno. Doduse vidio sam da je neko poceo praviti kucu na izlazu ka Foci. Tamo se gradi jedna kuca u 1o godina.
.
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Od Trnova do Foce se nema sta prepricavati. Nenaseljeno i prazno podrucje. Miljevina je jedino naselje no ni tu nema nista. Uz magistralu ima par kafana u nekim barakama i benzinska. To je to. Nema nikakve novogradnje.
Isao sam onda putem Foca-Gacko-Trebinje-Dubrovnik. Na putu Foca-Tjentiste gomila djece koja prodaju kupine, maline, sljive itd...
Na prvoj slici je gatacko polje. Ogromno a neiskoristeno. Druge slike su na samom izlazu iz Gacka. Stado ovaca na magistrali i totalni zastoj. Tamo ima vise stoke nego ljudi.
Iza je Bileca. Izgleda mnogo gore od Gacka. Cesta je propala i nigdje nikoga na ulici. S magistrale se vidi i dzamija u gradu.
Isao sam onda putem Foca-Gacko-Trebinje-Dubrovnik. Na putu Foca-Tjentiste gomila djece koja prodaju kupine, maline, sljive itd...
Na prvoj slici je gatacko polje. Ogromno a neiskoristeno. Druge slike su na samom izlazu iz Gacka. Stado ovaca na magistrali i totalni zastoj. Tamo ima vise stoke nego ljudi.
Iza je Bileca. Izgleda mnogo gore od Gacka. Cesta je propala i nigdje nikoga na ulici. S magistrale se vidi i dzamija u gradu.
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Kao sto rekoh Bileca izgleda depresivno i u rasulu. Nikakve ocite aktivnosti. Prelijepo bilecko jezero potpuno neiskoristeno a moglo bi biti itekakva atrakcija. Izmedu Gacka i Bilece jedno veliko nista. Izmedu Bilece i Trebinja jedno veliko nista. Krs, catrnja i praznina. Vidjet cemo sta ce pokazati popis to jeste koliko ce biti stanovnika izvan ova tri grada. Pitanje je imali i jedno selo sa 500+ st? Cisto sumnjam
Onda dolazak u Trebinje. Najveci grad u tom kraju.
Onda dolazak u Trebinje. Najveci grad u tom kraju.
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Selo se zove Šunji,nalazi se iznad lijeve obale rječice Trešanice i u blizini se nalazi jedna Mini hidroelektrana,dok je
u gradnji još jedna.Nasuprot Šunjima,na desnoj obali se nalazi selo Zukići kamo će prolaziti trasa AC Tarčin-Konjic.
Halali na upadu.
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Nije nikakav problem. selo mi je bilo zanimljivo zato sam ga i slikao. Naknadno cu postaviti slike Ivanice. Bio sam i tamo
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Dobra reportaža. Tek se sad vidi koliko je Bosna nenaseljena zemlja, tj. naseljeni su veći gradovi a manji i sela su katastrofa.
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Nevezano uz rat i njegove posljedice, ali čitavi ovi krajevi bivše Jugoslavije su prilično rijetko naseljeni. Evo, recimo jedna Engleska (ne Velika Britanija nego baš samo Engleska) ima površinu otprilike kao Bosna, Hrvatska i Slovenija zajedno. Ali u Engleskoj živi 50 miliona ljudi, a u ove 3 zemlje sveukupno niti 10 miliona ljudi. Sad, samo zamisli da je situacija proporcionalna onoj u Engleskoj. Tada bi u Bosni živjelo cca 20-tak miliona ljudi, u Hrvatskoj 22, a u Sloveniji 8. Čitava zapadna Europa (izuzmemo li Austriju i skandinavske zemlje) ima osjetno veću gustoću stanovništva nego ovi krajevi.amkos je napisao/la:Dobra reportaža. Tek se sad vidi koliko je Bosna nenaseljena zemlja, tj. naseljeni su veći gradovi a manji i sela su katastrofa.
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Razumijem te, ali usporedba je nemoguca. BiH ima mnogo vise brdovitih i planinskih krajeva gdje je nemoguce zivjeti ako se usporedi sa Engleskom. Kroz srednju Bosnu (Doboj do Sarajeva) skoro svi zive pored ili veoma blizu rijeke Bosne. Sto se dalje udaljis od nje, sve veca brda i nemogucnosti za zivot.mudhoney je napisao/la:Nevezano uz rat i njegove posljedice, ali čitavi ovi krajevi bivše Jugoslavije su prilično rijetko naseljeni. Evo, recimo jedna Engleska (ne Velika Britanija nego baš samo Engleska) ima površinu otprilike kao Bosna, Hrvatska i Slovenija zajedno. Ali u Engleskoj živi 50 miliona ljudi, a u ove 3 zemlje sveukupno niti 10 miliona ljudi. Sad, samo zamisli da je situacija proporcionalna onoj u Engleskoj. Tada bi u Bosni živjelo cca 20-tak miliona ljudi, u Hrvatskoj 22, a u Sloveniji 8. Čitava zapadna Europa (izuzmemo li Austriju i skandinavske zemlje) ima osjetno veću gustoću stanovništva nego ovi krajevi.amkos je napisao/la:Dobra reportaža. Tek se sad vidi koliko je Bosna nenaseljena zemlja, tj. naseljeni su veći gradovi a manji i sela su katastrofa.
http://www.youtube.com/watch?v=hguGxrsy ... ure=relmfu - Bosni - Enver Čolaković
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Jos kad bi gledali gustinu stanovnistva, tipa Banglades 140 000 km2/140 miliona stanovnika, iako drzava ima preko 50 miliona.Onda bi Bosna trebala da ima 50 miliona+
S, tim da je Banglades ravan, aluvijalna dolina.Iako ima tu i prasume Citagong brda , nesto kao nasa Perucica,tu je slabija naseljenost
Mi nemamo neku jacu geofiziku na nasoj strani, ali rekao bih da bi mogli da imamo 8-10 milina odrzivog stanovnistva.Uz jacu ekonomiju i kad bi Turci poslali nazad 2-3 miliona potomaka Bosnjaka uz nadu da se asimiliraju
No, to je bas sad drugacije.Engleska je imala 2 miliona stanovnika u periodu kada i Bosna je imala dosta.No, oni su imali ogromno bogatstvo od svojih kolonija, i od 15 stoljeca, pa sve do 19.Oni su para i para dobijali iz kolonija, da ne pricam sta su sve uzeli.Onda ti tek bude jasno.Tako je zapravo i jedan Portugal rastao,a svi znamo da tamo nema previse plodne zemlje
No, nije to tema
S, tim da je Banglades ravan, aluvijalna dolina.Iako ima tu i prasume Citagong brda , nesto kao nasa Perucica,tu je slabija naseljenost
Mi nemamo neku jacu geofiziku na nasoj strani, ali rekao bih da bi mogli da imamo 8-10 milina odrzivog stanovnistva.Uz jacu ekonomiju i kad bi Turci poslali nazad 2-3 miliona potomaka Bosnjaka uz nadu da se asimiliraju
No, to je bas sad drugacije.Engleska je imala 2 miliona stanovnika u periodu kada i Bosna je imala dosta.No, oni su imali ogromno bogatstvo od svojih kolonija, i od 15 stoljeca, pa sve do 19.Oni su para i para dobijali iz kolonija, da ne pricam sta su sve uzeli.Onda ti tek bude jasno.Tako je zapravo i jedan Portugal rastao,a svi znamo da tamo nema previse plodne zemlje
No, nije to tema
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Da nastavim
Iza Trebinja opet kamen, zbun i pustinja. Nema niti jedno naselje do Ravnog. Brisani prostor.
Prilazak Ivanici i granici.
Ovo je 100m od granice. Ima neka prodavnica gdje sam kupio nekih slatkisa za djecu. Ove kuce su iza prodavnice, s desne strane magistrale. Lijevo je provalija i dole nize more.
Kao sto vidite ima gradnje na Ivanici ali djeluje dosta anarhicno. Kupuju se placevi tu i tamo i svako dize kucu po svom ritmu.
Ovo je pogled s Magistrale, nedaleko od granice. Dole je Jadransko more Mlini, Cibaca, Kupari i dalje ka Cavtatu. Imam rodbine koja je kupila plac i sagradila kucu dole. Kupili su od unuka nekog ustase koji je nakon WWII pobjedao u Argentinu. Ima 4 sina i sad kad je on umro, oni su to isparcelisali i prodali jer se oni nece vracati iz Argentine. Prema njihovoj prici bili su starosjedioci i od kako se pamti bila je njihova zemlja a eto sad je prodase nama.
U ovom dole naselju ima 9 bosnjackih kuca. Vecina kuca je izgradena ilegalno i sad se legaliziraju. Inace to je jedan od boljih dijelova Dubrovnika. Blizu je Kupara gdje ima pjescana plaza. Prije rata je Tito tu bio sagradio vilu i okupirao dio plaze gdje je samo on imao pristup. Danas je to sruseno.
Ima jos nasih ljudi koji su zainteresirani da se dosele na potezu Mlini - Kupari. Prije se dosta nasih ljudi doseljavalo u Nuncijatu (isto ilegalna gradnja) ali to je u brdo i sad prelaze u bolje dijelove. Inace mi je cudno da ima toliko divlje gradnje u i oko Dubrovnika. Imam hrpu rodbine dole pa mi je dobro poznato.
Iza Trebinja opet kamen, zbun i pustinja. Nema niti jedno naselje do Ravnog. Brisani prostor.
Prilazak Ivanici i granici.
Ovo je 100m od granice. Ima neka prodavnica gdje sam kupio nekih slatkisa za djecu. Ove kuce su iza prodavnice, s desne strane magistrale. Lijevo je provalija i dole nize more.
Kao sto vidite ima gradnje na Ivanici ali djeluje dosta anarhicno. Kupuju se placevi tu i tamo i svako dize kucu po svom ritmu.
Ovo je pogled s Magistrale, nedaleko od granice. Dole je Jadransko more Mlini, Cibaca, Kupari i dalje ka Cavtatu. Imam rodbine koja je kupila plac i sagradila kucu dole. Kupili su od unuka nekog ustase koji je nakon WWII pobjedao u Argentinu. Ima 4 sina i sad kad je on umro, oni su to isparcelisali i prodali jer se oni nece vracati iz Argentine. Prema njihovoj prici bili su starosjedioci i od kako se pamti bila je njihova zemlja a eto sad je prodase nama.
U ovom dole naselju ima 9 bosnjackih kuca. Vecina kuca je izgradena ilegalno i sad se legaliziraju. Inace to je jedan od boljih dijelova Dubrovnika. Blizu je Kupara gdje ima pjescana plaza. Prije rata je Tito tu bio sagradio vilu i okupirao dio plaze gdje je samo on imao pristup. Danas je to sruseno.
Ima jos nasih ljudi koji su zainteresirani da se dosele na potezu Mlini - Kupari. Prije se dosta nasih ljudi doseljavalo u Nuncijatu (isto ilegalna gradnja) ali to je u brdo i sad prelaze u bolje dijelove. Inace mi je cudno da ima toliko divlje gradnje u i oko Dubrovnika. Imam hrpu rodbine dole pa mi je dobro poznato.
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Ovo je izlaz iz Trebinja ka Bileci. Vidi se novogradnja. Ima puno novoizgradenih zgrada i na juznom dijelu Dubrovnika ka Trebinju. Koliko sam ja vidio cijela IH ce imati fenomem opcina=grad. To jeste opcine nece imati sela. Svi ce
biti nabijeni u opcinskim sredistima. To je samo pitanje vremena.
Na ovom potezu Gacko-Bileca-Trebinje je Bileca u najgoroj banani. To se vidi prostim ocima. Propale ceste, orusene fasade, nepostojanje poslovne zone, puste ulice.... Mislim da ce oni imati najveci pad stanovnika u tom kraju. Gacko odrzava termoelektrana. Ne znam koliki je njen rok trajanja?
Imat ce veliki pad stanovnika u narednim decenijama u tom kraju.
biti nabijeni u opcinskim sredistima. To je samo pitanje vremena.
Na ovom potezu Gacko-Bileca-Trebinje je Bileca u najgoroj banani. To se vidi prostim ocima. Propale ceste, orusene fasade, nepostojanje poslovne zone, puste ulice.... Mislim da ce oni imati najveci pad stanovnika u tom kraju. Gacko odrzava termoelektrana. Ne znam koliki je njen rok trajanja?
Imat ce veliki pad stanovnika u narednim decenijama u tom kraju.
Biće onako kako Bošnjaci odluče