Cestovne komunikacije,planine..itd
Moderator/ica: Drina
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Da su svi Bosnjaci poput mene.Imali bi 1000% Bih.Iako zivim vani, i lakse je laprdati izvana.Ja to i sam kazem.Makar pokusavam da uradim nesto.Sjecam se kad sam poceo pisati na jednom forumu daleke 2002 godine.Znam i Drinu odatle.Pa, onda kroz 2003-2004 godinu, kada smo pisali na Sa x.Tad je sa mnom pisao i ''Pospanko'' rahmetli Saudin Becirevic.I on je pitao mene.A, ko je taj Zoom?Jos davno dok je bio ziv.Nazalost, mi mozemo da imamo i vidimo Bosne, i nesto,samo ako se budemo angazovali i vise.
Najlakse je laprdati, malo krasti Jackove mape, praviti se blesav, i tako iz dana u dan
Bosna je mala drzava nije to tesko znati, sve te kote i ceste.Nazalost jos je gore da imas ljudi koji ne znaju ni pola gradova u Bosni a zive dole.Prilicno smo zatucani, i nije to do mene
No, to nije tema, tako da znate
:sofa: :offtopic:
Najlakse je laprdati, malo krasti Jackove mape, praviti se blesav, i tako iz dana u dan
Bosna je mala drzava nije to tesko znati, sve te kote i ceste.Nazalost jos je gore da imas ljudi koji ne znaju ni pola gradova u Bosni a zive dole.Prilicno smo zatucani, i nije to do mene
No, to nije tema, tako da znate
:sofa: :offtopic:
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Cestovne komunikacije su stvar buducnosti.To je tako.Nadjoh ovu temu na ovom forumu.Ustashe nesto laprdaju i pricaju o ''velikonacionalistickoj politici ''Muslimana''.Ne treba mi neki buckuris Madjara, Njemca, Ceha i ostalog pricati
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 84&page=96
Sta i kako.Ali, pogledaj sad ovako
Imas opcinu Glamoc s skoro 1040 km2.Opcina ima dosta stanovnika?Koliko imas danas stanovnika u doticnoj opcini?4000-5000 i to plafon.A, prije rata navodno je bilo 12 400.I znaci prije rata si imao cirka 12 stanovnika na km2.Nije pretjerano velika gustoca.Danas imas mozda 4 stanovnika po km2.A, ako odes izvan samog sredista opcine.Glamoca.Imat ces ispod 1 stanovnika na km2.I to je tako.Razlog je slaba cestovna povezanost i nikakve komunikacije.Glamoc uz svu silnu povrsinu.Bit ce podrucje, gdje ce zivjeti onaj koji mora.Uz par svijetlih privrednika koji ce tamo zivjeti radi neceg drugog.Isto tako ti je i Kalinovik, pa i danasnje Zijemlje
Zijemlje je nekad bilo jedno od najvecih sela danasnjeg Mostara.Mnogo vece od Potoka, Vrapcica i mnogih tih sela.Razlog je Turska dzada(Cesta) koju su imali tad Otomani.Kasnije izgradnjom prometnici kraj Neretve.Taj kraj je odmah poslije 2 svjetskog rata poceo da gubi stanovnistvo.Zijemlje nekad selo s preko 1000 stanovnika.Danas je selo sa oko 100 stanovnika.I to je tako
Navescu i Capljinu.Capljina bez Mostara ne moze da prezivi.To je samo sklop par skutorskih kucica, i sve to.Bezvrijedno.No, na nesrecu tih Hrvata.Sve cestovne komunikacije u i oko Mostara su ili Bosnjacke ili prolaze kroz nase dijelove.Od ceste Donja Mahala-Rodoc, do Mostara-Nevesinja ili dalje prema Moru.Ovladavanjem tih cestovnih komunikacija.Bosnjaci bi bili prometno izolovani.To se sad pokusa kroz politiku uraditi ali i izdajom nekih nazovi Bosnjackih stranaka
I jos nesto.Ploce i taj kraj.To je glupost Mehmeda Spahe koji je tad potencirao Bosansku luku.Prvih godina katolici danasnjih Ploca.Inace prelivode.Htjeli su da nazovu taj grad.Spahingrad.Kasnije kad je Kardelj to i sredio zvanicno, zvalo se je Kardeljevo.Nama prometno.Ploce nisu nikakav faktor, to je za nas Glamoc.Nevazan, nebitan u bilo kojem pogledu.Nama treba luka a ta cestovna komunikacija je Stolac-Neum, i nista izvan tog.Veze s Plocom, gdje nema Muslimana, gdje i nema neka jaca morska dubina za potencijalnu luku.Samo je mlacenje decenije, umjesto prazne slame.Ka nasem cilju
Koncept Peljeskog mosta i agresije Hrvatske na nase more.Jer dio Peljeskog mosta ide kroz granice Bih.Mora se rijesavati kroz arbitrazu.Jer Hrvtska nikad nije bila pametna.Ali da li smo mi pametniji
Cilj nas mora da bude.Prolaz na otvoreno more.Kao sto Slovenci zele morsku vezu s Italijom.Bosnjaci moraju da traze morsku vezu s Italijom, kroz Vis i da imaju otvoreni koridor ka moru.Ploce i glupost oko Ploca nas je kostalo 70 godina zivota.I ne bi trebali da se bavimo tom smijesnom lukom i u narednih 20 godina.To je jedina cestovna komunikacija koji ini drze a da nama treba.Stolac-Neum komunikacija.
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 84&page=96
Sta i kako.Ali, pogledaj sad ovako
Imas opcinu Glamoc s skoro 1040 km2.Opcina ima dosta stanovnika?Koliko imas danas stanovnika u doticnoj opcini?4000-5000 i to plafon.A, prije rata navodno je bilo 12 400.I znaci prije rata si imao cirka 12 stanovnika na km2.Nije pretjerano velika gustoca.Danas imas mozda 4 stanovnika po km2.A, ako odes izvan samog sredista opcine.Glamoca.Imat ces ispod 1 stanovnika na km2.I to je tako.Razlog je slaba cestovna povezanost i nikakve komunikacije.Glamoc uz svu silnu povrsinu.Bit ce podrucje, gdje ce zivjeti onaj koji mora.Uz par svijetlih privrednika koji ce tamo zivjeti radi neceg drugog.Isto tako ti je i Kalinovik, pa i danasnje Zijemlje
Zijemlje je nekad bilo jedno od najvecih sela danasnjeg Mostara.Mnogo vece od Potoka, Vrapcica i mnogih tih sela.Razlog je Turska dzada(Cesta) koju su imali tad Otomani.Kasnije izgradnjom prometnici kraj Neretve.Taj kraj je odmah poslije 2 svjetskog rata poceo da gubi stanovnistvo.Zijemlje nekad selo s preko 1000 stanovnika.Danas je selo sa oko 100 stanovnika.I to je tako
Navescu i Capljinu.Capljina bez Mostara ne moze da prezivi.To je samo sklop par skutorskih kucica, i sve to.Bezvrijedno.No, na nesrecu tih Hrvata.Sve cestovne komunikacije u i oko Mostara su ili Bosnjacke ili prolaze kroz nase dijelove.Od ceste Donja Mahala-Rodoc, do Mostara-Nevesinja ili dalje prema Moru.Ovladavanjem tih cestovnih komunikacija.Bosnjaci bi bili prometno izolovani.To se sad pokusa kroz politiku uraditi ali i izdajom nekih nazovi Bosnjackih stranaka
I jos nesto.Ploce i taj kraj.To je glupost Mehmeda Spahe koji je tad potencirao Bosansku luku.Prvih godina katolici danasnjih Ploca.Inace prelivode.Htjeli su da nazovu taj grad.Spahingrad.Kasnije kad je Kardelj to i sredio zvanicno, zvalo se je Kardeljevo.Nama prometno.Ploce nisu nikakav faktor, to je za nas Glamoc.Nevazan, nebitan u bilo kojem pogledu.Nama treba luka a ta cestovna komunikacija je Stolac-Neum, i nista izvan tog.Veze s Plocom, gdje nema Muslimana, gdje i nema neka jaca morska dubina za potencijalnu luku.Samo je mlacenje decenije, umjesto prazne slame.Ka nasem cilju
Koncept Peljeskog mosta i agresije Hrvatske na nase more.Jer dio Peljeskog mosta ide kroz granice Bih.Mora se rijesavati kroz arbitrazu.Jer Hrvtska nikad nije bila pametna.Ali da li smo mi pametniji
Cilj nas mora da bude.Prolaz na otvoreno more.Kao sto Slovenci zele morsku vezu s Italijom.Bosnjaci moraju da traze morsku vezu s Italijom, kroz Vis i da imaju otvoreni koridor ka moru.Ploce i glupost oko Ploca nas je kostalo 70 godina zivota.I ne bi trebali da se bavimo tom smijesnom lukom i u narednih 20 godina.To je jedina cestovna komunikacija koji ini drze a da nama treba.Stolac-Neum komunikacija.
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
- noel malcolm
- Član
- Postovi: 3276
- Pridružen/a: 18 okt 2012 21:50
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Evo danas Mladen Bevanda, predsjednik Vijeća ministara reče da jeJack je napisao/la:Cestovne komunikacije su stvar buducnosti.To je tako.Nadjoh ovu temu na ovom forumu.Ustashe nesto laprdaju i pricaju o ''velikonacionalistickoj politici ''Muslimana''.Ne treba mi neki buckuris Madjara, Njemca, Ceha i ostalog pricati
http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 84&page=96
Sta i kako.Ali, pogledaj sad ovako
Imas opcinu Glamoc s skoro 1040 km2.Opcina ima dosta stanovnika?Koliko imas danas stanovnika u doticnoj opcini?4000-5000 i to plafon.A, prije rata navodno je bilo 12 400.I znaci prije rata si imao cirka 12 stanovnika na km2.Nije pretjerano velika gustoca.Danas imas mozda 4 stanovnika po km2.A, ako odes izvan samog sredista opcine.Glamoca.Imat ces ispod 1 stanovnika na km2.I to je tako.Razlog je slaba cestovna povezanost i nikakve komunikacije.Glamoc uz svu silnu povrsinu.Bit ce podrucje, gdje ce zivjeti onaj koji mora.Uz par svijetlih privrednika koji ce tamo zivjeti radi neceg drugog.Isto tako ti je i Kalinovik, pa i danasnje Zijemlje
Zijemlje je nekad bilo jedno od najvecih sela danasnjeg Mostara.Mnogo vece od Potoka, Vrapcica i mnogih tih sela.Razlog je Turska dzada(Cesta) koju su imali tad Otomani.Kasnije izgradnjom prometnici kraj Neretve.Taj kraj je odmah poslije 2 svjetskog rata poceo da gubi stanovnistvo.Zijemlje nekad selo s preko 1000 stanovnika.Danas je selo sa oko 100 stanovnika.I to je tako
Navescu i Capljinu.Capljina bez Mostara ne moze da prezivi.To je samo sklop par skutorskih kucica, i sve to.Bezvrijedno.No, na nesrecu tih Hrvata.Sve cestovne komunikacije u i oko Mostara su ili Bosnjacke ili prolaze kroz nase dijelove.Od ceste Donja Mahala-Rodoc, do Mostara-Nevesinja ili dalje prema Moru.Ovladavanjem tih cestovnih komunikacija.Bosnjaci bi bili prometno izolovani.To se sad pokusa kroz politiku uraditi ali i izdajom nekih nazovi Bosnjackih stranaka
I jos nesto.Ploce i taj kraj.To je glupost Mehmeda Spahe koji je tad potencirao Bosansku luku.Prvih godina katolici danasnjih Ploca.Inace prelivode.Htjeli su da nazovu taj grad.Spahingrad.Kasnije kad je Kardelj to i sredio zvanicno, zvalo se je Kardeljevo.Nama prometno.Ploce nisu nikakav faktor, to je za nas Glamoc.Nevazan, nebitan u bilo kojem pogledu.Nama treba luka a ta cestovna komunikacija je Stolac-Neum, i nista izvan tog.Veze s Plocom, gdje nema Muslimana, gdje i nema neka jaca morska dubina za potencijalnu luku.Samo je mlacenje decenije, umjesto prazne slame.Ka nasem cilju
Koncept Peljeskog mosta i agresije Hrvatske na nase more.Jer dio Peljeskog mosta ide kroz granice Bih.Mora se rijesavati kroz arbitrazu.Jer Hrvtska nikad nije bila pametna.Ali da li smo mi pametniji
Cilj nas mora da bude.Prolaz na otvoreno more.Kao sto Slovenci zele morsku vezu s Italijom.Bosnjaci moraju da traze morsku vezu s Italijom, kroz Vis i da imaju otvoreni koridor ka moru.Ploce i glupost oko Ploca nas je kostalo 70 godina zivota.I ne bi trebali da se bavimo tom smijesnom lukom i u narednih 20 godina.To je jedina cestovna komunikacija koji ini drze a da nama treba.Stolac-Neum komunikacija.
"legitimno pravo hrvatske da grade most"...
Kada to izjavljuje predsjednik bh vlade, šta se ima još pričati.
Kvislinzi (domaći izdajnici) nisu prestali postojati sa WW 2.
“Radimo kao da ce sto godina biti mir,
a spremajmo se kao da ce sutra biti rat!”/Povijest Bosne/Noela Malcolma:
http://www.camo.ch/povijestbih.htm
a spremajmo se kao da ce sutra biti rat!”/Povijest Bosne/Noela Malcolma:
http://www.camo.ch/povijestbih.htm
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Bevande su sve ustashe bile.I sad su usli u vladu.Poznati su sto su isli u Srpska sela Istocne Hercegovine, dozivali se Muslimanskim imenima, kad su klali Srbe.I naravno.Ko je tu najebao.Ajmo Mujo, Ajmo Huso.Pokoljes cetnicko selo, a i kolaterarna zrtva.To u 2 svjetskom ratu
Umjesto Muje i Huse, imamo ''Zlatka'.Neka kurava Razija koja je bila sudija i optuzila na stotine i hiljade ljudi na dugogodisnju robiju da bi ''sincic'' imao para za tri generacije.Kao i neki lik koji ne zna padeze koji nam je ministar.I da bude gore.Onaj smuseni maticar Tihic
50 godina umjesto Muje i Huse, imamo istu glupost, ali druga imena.
Umjesto Muje i Huse, imamo ''Zlatka'.Neka kurava Razija koja je bila sudija i optuzila na stotine i hiljade ljudi na dugogodisnju robiju da bi ''sincic'' imao para za tri generacije.Kao i neki lik koji ne zna padeze koji nam je ministar.I da bude gore.Onaj smuseni maticar Tihic
50 godina umjesto Muje i Huse, imamo istu glupost, ali druga imena.
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Kao prvo.Svidja mi se ovo oko relacije Kljuc-Bihac i put Avnoja.Ali treba dorade.To cu malo kasnije postaviti kad bude zavrsena mapa
Takodjer bih volio da se mapa puta Sarajevo-Mostar nacrta, da se vidi kako su Bosnjaci Mostara u ''enklavi''.Makar s Corral majstora iz Zagreba i Splita
Takodjer bih volio da se mapa puta Sarajevo-Mostar nacrta, da se vidi kako su Bosnjaci Mostara u ''enklavi''.Makar s Corral majstora iz Zagreba i Splita
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
http://www.youtube.com/playlist?list=PL ... cdgYukXWfZ
Sarajevo-Mostar cijela dionica.Ima par smeruzanih sahara u Potocima, ali nista naveliko
Bit ce do kraja ovog mjeseca i Doboj-Gracanica.Mene to zanima.Kao i Foca-Gorazde, da vidim kakva je struktura ceste tamo
Sarajevo-Mostar cijela dionica.Ima par smeruzanih sahara u Potocima, ali nista naveliko
Bit ce do kraja ovog mjeseca i Doboj-Gracanica.Mene to zanima.Kao i Foca-Gorazde, da vidim kakva je struktura ceste tamo
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Ceste od Zeljuse do Capljine je odlicna!Jack je napisao/la:http://www.youtube.com/playlist?list=PL ... cdgYukXWfZ
Sarajevo-Mostar cijela dionica.Ima par smeruzanih sahara u Potocima, ali nista naveliko
Bit ce do kraja ovog mjeseca i Doboj-Gracanica.Mene to zanima.Kao i Foca-Gorazde, da vidim kakva je struktura ceste tamo
Bosna Bosnjacima!
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Kakve Capljine?Ovo je cesta Sarajevo-Mostar
Potoci kao sto vidite imaju one 2 mini krpice s saharom na banderi, nista spektakularno.Vrapcici tamo je sve poznato, koliko vidim tamo jedino dzamija dominira.ZELJUSA nije nasa, to je sramota.Najveci je vinograd u Bih
Zanima me relacija Sarajevo-Trnovo, kao i Foca-Gorazde, te Doboj-Gracanica.Nadam se da ce i ovo biti, da pogledam detaljnije kako je
Potoci kao sto vidite imaju one 2 mini krpice s saharom na banderi, nista spektakularno.Vrapcici tamo je sve poznato, koliko vidim tamo jedino dzamija dominira.ZELJUSA nije nasa, to je sramota.Najveci je vinograd u Bih
Zanima me relacija Sarajevo-Trnovo, kao i Foca-Gorazde, te Doboj-Gracanica.Nadam se da ce i ovo biti, da pogledam detaljnije kako je
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Ja govorim za cestu od Zeljuse pa do Capljine,odnosno granicnog prijelaza prema Hrvatskoj.Nije autoput,ali su ono odilcno odradili.Jack je napisao/la:Kakve Capljine?Ovo je cesta Sarajevo-Mostar
Potoci kao sto vidite imaju one 2 mini krpice s saharom na banderi, nista spektakularno.Vrapcici tamo je sve poznato, koliko vidim tamo jedino dzamija dominira.ZELJUSA nije nasa, to je sramota.Najveci je vinograd u Bih
Zanima me relacija Sarajevo-Trnovo, kao i Foca-Gorazde, te Doboj-Gracanica.Nadam se da ce i ovo biti, da pogledam detaljnije kako je
Bosna Bosnjacima!
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Jack je napisao/la:http://www.youtube.com/playlist?list=PL ... cdgYukXWfZ
Sarajevo-Mostar cijela dionica.Ima par smeruzanih sahara u Potocima, ali nista naveliko
Bit ce do kraja ovog mjeseca i Doboj-Gracanica.Mene to zanima.Kao i Foca-Gorazde, da vidim kakva je struktura ceste tamo
Na 1:46 se vidi nova džamija Vreoce. Sad je završena skroz, ovaj snimak nije tako davno sniman..
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
A što je tek na 4:13 Bradina ?
Pa zar nije sve od tunela Ivan do ove table Bradina ?
Kako se onda zove ovaj dio između Tunela Ivan sedlo do ove table gdje su je postavili ?
4:35 , dobar burek.
Pa zar nije sve od tunela Ivan do ove table Bradina ?
Kako se onda zove ovaj dio između Tunela Ivan sedlo do ove table gdje su je postavili ?
4:35 , dobar burek.
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Bradina je par kilometara dalje od tunela.Ali je prvo selo u Mostarskom kantonu s te strane
I Onaj motel u Bradini drzi neki nas covjek
I Onaj motel u Bradini drzi neki nas covjek
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Znam Jack ali mi je malo nejasno, jer na 3:00 ima 5-6 obnovljenih kuća, kome one pripadaju ?
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Pripadaju meni
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
WHgjBP3Mves
Sarajevo - Foca. Ovo je vise dio oko Miljevine i ka Foci. Ali cijela trasa je ovakva. Krivine, kanjon osim malo oko Dobrog Polja gdje mozes ici 100km/h+. Na drugim mjestima je to riskantno jer iza krivine se mozes zakucati u nekoga ko vozi 40-50km/h. Onda ima i odrona i cesto vidis stijene na putu. Opasno ako brze vozis. Daljina je 70km a treba vise od 1h. To ti govori kakva je magistrala.
Asfalt je dobar ali previse krivina. Onda ima nekoliko tunela. Starih tunela koji nisu osvjetljeni tako kad uletis u njega potpuno oslijepis i molis se da se ne zakucas u nekoga ili u zid. A tu je i prevoj Rogoj odmah na izlasku iz Trnova. Tu se izgubi 30min. Da se probije tunel, put bi se skratio za pola.
Inace kao sto vidite na tom cijelom potezu nema postena naselja. Imamo samo Trnovo i Miljevinu ali i oni imaju ispod 1000st i to s trendom pada. Vise nema nikakvih naselja. Pustos. Vidite i sami kakav je promet. Nigdje nikoga. A na kraju videa se snimato i malo po gradu. Vidite kako je "zivo".
A evo i snimak "magistrale" od granice s CG pa do Foce. Do skora nije bilo ni asfalta. Isao sam prvi put ovuda 2010 kad sam isao u Bar. Teze mi je bilo preci tih 20km nego sve ostalo. Jos kad sam vidio u jednom trenutku da mi u susret ide autobus. Moras se vracati u rikverc do nekog "prosirenja" a dole provalija ne vidis joj kraja. Iza kolona. Uzas.
hIfyx-krd8E
Sarajevo - Foca. Ovo je vise dio oko Miljevine i ka Foci. Ali cijela trasa je ovakva. Krivine, kanjon osim malo oko Dobrog Polja gdje mozes ici 100km/h+. Na drugim mjestima je to riskantno jer iza krivine se mozes zakucati u nekoga ko vozi 40-50km/h. Onda ima i odrona i cesto vidis stijene na putu. Opasno ako brze vozis. Daljina je 70km a treba vise od 1h. To ti govori kakva je magistrala.
Asfalt je dobar ali previse krivina. Onda ima nekoliko tunela. Starih tunela koji nisu osvjetljeni tako kad uletis u njega potpuno oslijepis i molis se da se ne zakucas u nekoga ili u zid. A tu je i prevoj Rogoj odmah na izlasku iz Trnova. Tu se izgubi 30min. Da se probije tunel, put bi se skratio za pola.
Inace kao sto vidite na tom cijelom potezu nema postena naselja. Imamo samo Trnovo i Miljevinu ali i oni imaju ispod 1000st i to s trendom pada. Vise nema nikakvih naselja. Pustos. Vidite i sami kakav je promet. Nigdje nikoga. A na kraju videa se snimato i malo po gradu. Vidite kako je "zivo".
A evo i snimak "magistrale" od granice s CG pa do Foce. Do skora nije bilo ni asfalta. Isao sam prvi put ovuda 2010 kad sam isao u Bar. Teze mi je bilo preci tih 20km nego sve ostalo. Jos kad sam vidio u jednom trenutku da mi u susret ide autobus. Moras se vracati u rikverc do nekog "prosirenja" a dole provalija ne vidis joj kraja. Iza kolona. Uzas.
hIfyx-krd8E
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Da bi postavili video :
Stavite izmedu ovih YT oznaka samo ono sto se nalazi iza znaka jednakosti (=) u poveznici
Primjer
http://www.youtube.com/watch?v=hIfyx-krd8E
Samo sto to treba biti spojeno
Stavite izmedu ovih YT oznaka samo ono sto se nalazi iza znaka jednakosti (=) u poveznici
Primjer
http://www.youtube.com/watch?v=hIfyx-krd8E
Samo sto to treba biti spojeno
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Evo kako izgleda cesta od Foce do Herceg novog sa onom novom dijonicom sto prave. Sto sad trebaju da zavrse.
7bo9zm8DKHk#at=688
7bo9zm8DKHk#at=688
Mi Bosnjaci vjerni Bosni
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
1992 godine Bosnjaci su drzali
Putne komunkacije
Bihac-Cazin
Cazin-Velika Kladusa, ali do 1993 godine.To je sve.Jedno vrijeme povrsina danasnjeg dijela Krajine sto je Armija Bih drzala.iznosila je cirka 780 km2, a danas oko 4200 km2
Danas, Bosnjaci drze
Bihac-Cazin
Cazin-Velika Kladusa
Bihac-Bosanska Krupa 35
Bihac-Bosanski Petrovac-Kljuc 90 km
Kljuc-Sanski Most 35 km
Sanski Most-Bosanska Krupa 55 km
Planine Ostrelj, Osjecenica, Grmec i Pljesevica su danas planine koje Bosnjaci drze.Do rata ne.Kao i dijelovi Majdanske planine, Behremaginice prema Bronzanom Majdanu, kao i par brda cetnicke planine Zmijanje.Vrijedi spomenuti tu i repetiror na Pljesevici koja je Hrvatska velikodusno ustupila Bosni oko 0.2 km2
U Centralnoj Bosni
Donji Vakuf-Travnik preko planine Komar
Planina Vlasic s vrhovima Pavo, Cavo, Meokrnje, Galica, Paljenik,Koricanske stijene uz dio Koricana
Juzni dio opcine Jajce:Brvanci, Stara Kuce, da bi kasnije i preuzeli demografsku vecinu ovdje totalno
Komunikaciju
Bugojno-Donji Vakuf
Donji Vakuf-Travnik
Kao i Donji Vakuf-Jajce sem 2 km Hrvatskog naselja Skele kod Jajca
Imas znaci 7 planina koje Bosnjaci nisu drzali Za rata a to su
1)Vlasic
2)Komar
3)Pljesevica
4)Osjecenica
5)Grmec
6)Velez
7)Jahorina.Najveci dio drze Bosnjaci
Pogledaj sad sve planine
Prenj cijela planina drze Bosnjaci uz Boracko jezero i 11 2000 metara+ vrhova
Crvanj, dio planine
Treskavica dio planine, kao i sve planinska jezera
Jahorina, relej na Kosutama i oko 60% Planine
Oko 50% Trebevica
Visocica cijela
Jedine planine gdje Bosnjaci ne drze nista su
Maglic i Zelengora danas, a u ratu
Relej na Jahorini drzali Srbi
Relej na Majevici, drzali Srbi
Relej na Pljesevici drzali Srbi
Relej na Velezu, drzali Srbi
Relej na Bjelasnici, jedno vrijeme drzali Srbi
Medijska totalna blokada, kontrola cestovnih komunkacija, releja.sve je bilo na strani ili cetnika ili ustasha
Pravo je cudo da su Bosnjaci prezivjeli jer imali su 1 i po planinu, 2 releja, i 2 i po grada, bez ikakve nadmorske visine, streljiva i sve to, na kraju da bi imali 11 i po planina i vise, s svim relejima, s najvaznijim cestovnim komunikacijama
3 Najvaznija prijelaza u Bosni su
Ivan Planina, veza Sarajeva i Mostara.Najvaznija tacka u Bosni
Kupreska Vrata
Vranduk
I to je to
Hrvati drze pola Kupreskih Vrata, iako je i to bio poklon paket Bosnjaka.I nista vise.
Hrvati drze Makljen, strateski vazna tacka, ali ne dovolno vazna da se moze porediti s te tri
Putne komunkacije
Bihac-Cazin
Cazin-Velika Kladusa, ali do 1993 godine.To je sve.Jedno vrijeme povrsina danasnjeg dijela Krajine sto je Armija Bih drzala.iznosila je cirka 780 km2, a danas oko 4200 km2
Danas, Bosnjaci drze
Bihac-Cazin
Cazin-Velika Kladusa
Bihac-Bosanska Krupa 35
Bihac-Bosanski Petrovac-Kljuc 90 km
Kljuc-Sanski Most 35 km
Sanski Most-Bosanska Krupa 55 km
Planine Ostrelj, Osjecenica, Grmec i Pljesevica su danas planine koje Bosnjaci drze.Do rata ne.Kao i dijelovi Majdanske planine, Behremaginice prema Bronzanom Majdanu, kao i par brda cetnicke planine Zmijanje.Vrijedi spomenuti tu i repetiror na Pljesevici koja je Hrvatska velikodusno ustupila Bosni oko 0.2 km2
U Centralnoj Bosni
Donji Vakuf-Travnik preko planine Komar
Planina Vlasic s vrhovima Pavo, Cavo, Meokrnje, Galica, Paljenik,Koricanske stijene uz dio Koricana
Juzni dio opcine Jajce:Brvanci, Stara Kuce, da bi kasnije i preuzeli demografsku vecinu ovdje totalno
Komunikaciju
Bugojno-Donji Vakuf
Donji Vakuf-Travnik
Kao i Donji Vakuf-Jajce sem 2 km Hrvatskog naselja Skele kod Jajca
Imas znaci 7 planina koje Bosnjaci nisu drzali Za rata a to su
1)Vlasic
2)Komar
3)Pljesevica
4)Osjecenica
5)Grmec
6)Velez
7)Jahorina.Najveci dio drze Bosnjaci
Pogledaj sad sve planine
Prenj cijela planina drze Bosnjaci uz Boracko jezero i 11 2000 metara+ vrhova
Crvanj, dio planine
Treskavica dio planine, kao i sve planinska jezera
Jahorina, relej na Kosutama i oko 60% Planine
Oko 50% Trebevica
Visocica cijela
Jedine planine gdje Bosnjaci ne drze nista su
Maglic i Zelengora danas, a u ratu
Relej na Jahorini drzali Srbi
Relej na Majevici, drzali Srbi
Relej na Pljesevici drzali Srbi
Relej na Velezu, drzali Srbi
Relej na Bjelasnici, jedno vrijeme drzali Srbi
Medijska totalna blokada, kontrola cestovnih komunkacija, releja.sve je bilo na strani ili cetnika ili ustasha
Pravo je cudo da su Bosnjaci prezivjeli jer imali su 1 i po planinu, 2 releja, i 2 i po grada, bez ikakve nadmorske visine, streljiva i sve to, na kraju da bi imali 11 i po planina i vise, s svim relejima, s najvaznijim cestovnim komunikacijama
3 Najvaznija prijelaza u Bosni su
Ivan Planina, veza Sarajeva i Mostara.Najvaznija tacka u Bosni
Kupreska Vrata
Vranduk
I to je to
Hrvati drze pola Kupreskih Vrata, iako je i to bio poklon paket Bosnjaka.I nista vise.
Hrvati drze Makljen, strateski vazna tacka, ali ne dovolno vazna da se moze porediti s te tri
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
- Abdurrahman
- Član
- Postovi: 664
- Pridružen/a: 27 okt 2012 07:06
- Lokacija: Tuzla, Bosna i Hercegovina
Re: Cestovne komunikacije,planine..itd
Mi dakle ne drzimo Zelengoru, Maglic, Romaniju i Kozaru od velikih i poznati planina, je li tako ?
Sta imas reci u vezi Majevice, Jack ?
Sta imas reci u vezi Majevice, Jack ?
You prepare for a journey according to the amount of time that you are going to be on that journey. So what do you say about the Hereafter?