☑ Pravila foruma i savjeti

Cestovne komunikacije,planine..itd

Moderator/ica: Drina

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41104
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la Jack » 21 apr 2013 13:17

Opet onaj nepismeni mamlaz Wiki sega spominje okruzenost ''Muslimana'' nepovoljne komunikacije i ostale gluposti.Pa, da krenemo

Unsko-Sanski kanton

Bihac-Bosanska Krupa 33 km.100% pod kontrolom Bosnjaka
Bihac-Bosanski Petrovac 50 km.100% Pod kontrolom Bosnjaka
Bosanski Petrovac-Kljuc 35 km.100% Pod kontrolom Bosnjaka
Kljuc-Sanski Most 35 km.100% pod kontrolom Bosnjaka
Sanski Most-Bosanska Krupa 52 km.100% Pod kontrolom Bosnjaka
Tu su i manje ceste tipa Kulen Vakuf-Martin Brod 9 km.100% pod kontrolom Bosnjaka
Te ceste Kladusa-Bihac 50 km+.100% pod kontrolom Bosnjaka


Srednjobosanski kanton

Bugojno-Donji Vakuf 15 km.100% pod kontrolom Bosnjaka
Donji Vakuf-Travnik 35 km preko Komara.100% pod kontrolom Bosnjaka
Travnik-Zenica 15 km preko Cukli.100% Pod kontrolom Bosnjaka
Novi Travnik-Bugojno.100% pod kontrolom Bosnjaka, ako ne racunas onaj dio grada sto je Hvo drzao, koji nema veze s tom magistralom
Jajce-Donji Vakuf 35 km.Do Vinca nema Hrvata.Bravnice su selo koje je jos malo pa Bosnjacko.Dio grada Jajca(Skela) ima Hrvatsku vecinu.I onda ulazis u grad.Oko 85% pod kontrolom Bosnjaka


Te vece ceste

Sarajevo-Tuzla preko Mosunja, oko 130 km.
Sarajevo-Zenica autoput 2014 gotov
Sarajevo-Mostar 130 km

Ovaj, izvinite ali sta to Hrvatska strana drzi?Koje cestovne komunikacije?

Livno-Kupres oko 35 km
Kupres-Kupreska Vrata oko 2 minuta voznje, ili 4 km maks
Livno-Grahovo pustos i vukojebina gdje zivi par vlaha
Grahovo-Drvar

Spominju neki Vitez?Vitez je zaobilaznica, i uvijek Bosnjaci imaju rezervu.Ako ne zele da prodju kroz Vitez.Mozes gore za Zenicu.Napraviti preko Cukli i Brajkovica, poslije za Travnik produzi cestu.Najvazniji pravac

Planina Komar, spona Travnika i Vrbaske kotline je pod Bosnjackom kontrolom
Planina Ivan, s Ivan Sedlom.Veza Sarajeva i Mostara je pod Bosnjackom kontrolom

Svi Bosnjacki gradovi su povezani u Federaciji Bih i nema tu nikakvih prepreka.I Vitez ako slucajno uradi bilo sta.Bilo bi im veselo dan poslije.Vidi pod Vares 1993.I oni su nesto blokirali nama put za dole

Takodjer cesta Tuzla-Doboj je nasa do pred sami Doboj.Stanic Rijeku
Cesta Zenica-Doboj kroz Zepce prolazi ali imas nasih sela okolo, i regija je nasa.Lahko se to poveze


Slijedece planine su pod kontrolom Bosnjaka

1)Pljesevica, repetitor Bh televizije na 1648 metara.Veci dio Pljesevice u Bosni.Manji u Hrvatskoj.Strateski vazna planina i posebno repetitor koji je vazniji u Usk kantonu

2) Planina Grmec, koja se proteze u najmanje 50-80 km duzine, jedna od najduzih i najvecih Bosanskih planina.Najveca Krajiska planina, strateski vazna jer kroz Grmec prolazi magistrala Sanski Most-Bosanska Krupa i Kljuc-Bihac.Jako cetnicko uporiste vojno i demografski, danas par Srpskih baba ostalo

3)Planina Osjecenica.Kljuc ono jada Drvarske kotline.Odatle se nadzire sve do Dinare.Bosnjaci drze

4)Planina Koprivnica.Spona i najvazniji prijelaz sve do Kupreskih Vrata.I poznata Titova vikendica

5) Planina Igman.Vrata Hrasnice i Ilidze.Strsi ispod Hadzica, ali i Vojkovica.Poznat po Igmanskom marsu.Znatno manja planina.Ali spona Sarajeva i Trnova.Na Igmanu i repetitor

6) Planina Vranica.Vrata centralne Bosne, kljucna planina prema Lasvanskom kraju.Preko 2000 nadmorske visine.Nalazi se poznato jezero dole.Oko 150 km2 povrsinski.Sva je nasa

7) Planina Vlasic:Pavo, Cavo, Meokrnje, Galica,Koricanske Stijene, Babanovac, i najpoznatiji repetitor Opaljenik na 1943 metra.Najvisi vrh centralne Bosne poslije Vranice.Oslobodjen 1995 godine.Prije tog pod cetnickom kontrolom

8) Planina Bjelasnica.Oko 40 km duzine, jedna od vecih planina.Sva pod kontrolom Bosnjaka

9)Planina Prenj.11 vrhova s preko 2000 metara.Sva pod kontrolom Bosnjaka.

Tu treba dodati jos i Konjuh, Zvijezdu...itd

Podijeljene planine

Cvrsnica.Sam vrh je ustaski, ali Bosnjaci drze Malu Cvrsnicu cirka 2000 metara, odmah su i kraj vrha, i najveci dio planine
Majevica.Sem par nekih vrhova kod Lopara.Najveci dio planine drze Bosnjaci
Velez.Teleca Lastva i Brasina oko 1800 metara+ drze Bosnjaci.Bosnjaci drze i dio planinskog vijenca Botun, najveci vrh Velezi.Mali Botun 1911 metara je nas.Veliki Botun 1967 metara je cetnicki to je 1 km razdaljine.Toliko
Jahorina.Bosnjaci drze i do 60% planine.Price kako je Jahorina Srpska planina ne piju vodu.Bosnjaci drze par strateskih vaznih vrhova(Crni Vrh, Kosute..itd).Cetnici drze samo ski Planine.S, Kosuta pogled na Pale je samo takav, a da ne pricam o onim ski liftovima
Trebevic.Isto tako.Bob staza, kao i mnogi dijelovi Trebevica.Znatno manje planine.Su u rukama Bosnjaka
Ozren.Nekad 100% Srpska planina.Ozren jedna od najduzih Bosanskih planina.Najmanje 50 km.Oko 50 tak vlaskih sela je sad u Federaciji i nase je sve od Vozuce do vrha Kraljice.Bosnjaci drze i do 60% nekog najveceg cetnickog uporista u Bih.
Treskavica.Od 5 vrhova s preko 2000 metara.Bosnjaci drze 4.I sva planinska jezera na Treskavici.Mala Caba 2088 metara najvisi vrh Treskavice je nas.Odakle je samo takav pogled na Sarajevo oko 40 km udaljen



Sta Hrvati drze?

Planinu Cincar 2006 metara iznad Livna
Planinu Cabulja.Dio.Najveci dio su drzale snage Armije Bih, ali smo dali ustashama nesto ovdje
Cvrsnica, manji dio planine, ali s najvisim Vrhom

Bosnjaci okruzeni?

Sta Hrvati mogu da urade?
Blokiraju magistralu kroz Vitezu.Bosnjaci mogu sporednom cestom, ali to bi im bila zadnja
Mogu nesto oko Potoka da naprave, ali i ta bi im bila zadnja.Inace, onu crkvu katolicku u Potocima.To su ustashama kasnije Bosnjaci dali, ali u ratu nije Hvo prismrdio crkvi i magistrali.Oni su dalje bili od magistrale

Najvaznije je da sad sve najvaznije planine i cestovne komunikacije su nase

Od tih nazovi podijeljenih komunikacija, opet mi smo i usli na cestu

Sanski Most-Prijedor 29 km.Nasih je 7 km.Njihovih 22 km.Ali mi smo na toj cesti
Bosanska Krupa-Bosanski Novi 33 km.Pola-Pola.Bosanska Krupa-Bosanska Otoka 11 km je 100% nasa.Cesta slijedi dolinu Une poslije

Takodjer, i cestovna komunikacija do Brckog je nasa.Dovoljno je vidjeti natpise ulica i magistrala od Sarajeva do centra Brckog

Okruzenju?

Hardly.Ha-Ha.Bosnjaci drze repetitore, cestovne komunijacije i najvaznije tacke u Bosni
Hrvatsko pitanje bi bilo rijeseno za 24 sata.Kazu ustashe.Sve sto se vidi s Huma.Hrvatsko je

Kaze Jack.Sve sto se vidi s Vrha Velezi je nase.A vidi se cijela Skutorija i Istocna Hercegovina.Zadrzite to brdasce od 420 metara(Hum).Mi smo na mnogo visim tackama, vidi Prenj, Velez.Pa, sad skopcaj kako bi proslo
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
Abdurrahman
Član
Postovi: 664
Pridružen/a: 27 okt 2012 07:06
Lokacija: Tuzla, Bosna i Hercegovina

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la Abdurrahman » 21 apr 2013 16:03

Neka si im ovo vala pojasnio. :)
You prepare for a journey according to the amount of time that you are going to be on that journey. So what do you say about the Hereafter?

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41104
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la Jack » 21 apr 2013 16:48

Zapamti.!
Cetnici su okupirali Jajce, nakon izdaje Hvo, ali i nakon sto su oni drzali tada planine Komar s prijevojem.Svak zna da ta planinska cesta preko Komara je spoj Travnika i Lasvanske doline s Vrbasom.Tad su oni drzali i planinu Vlasic, kljuc Krajine i tog dijela.A, ovog puta nas je i Komar i Vlasic.Travnik je osiguran, a njih vise nema.Ko je jednom isao tom cestom, mogao je da vidi onu njihovu crkvu sto strsi srusenu.I par sela s dvije kuce citave, ako i to.A, sve to blizu Oboraca koji su stradali u ratu.Srba nema na tom potezu.Znaci ovo je Donji Vakuf i Travnik

Jajce je nase.Sve do Skele i nema Hrvata.Skela je seoce u sastavu grada Jajca, sta je tu 100 tinjak kuca.Ulazis u grad haman i eto, te kod mosta, i prodjes onaj mostic, ides za Krajinu(Kljuc)

Usk kanton ima sve vaznije komunikacije, kao sto sam objasnio

Lokalitet Kupreskih Vrata.2 minuta kolima od centra Kupresa.Kupresko Polje je samo mala dolinica, koja se ne moze braniti ako nemas Kupreska Vrata, znaci kod onog tunela.To je bolan 4 km, i ni manje.Mi smo sigurni u ulasku u Livno, jer imamo planine, komunikacije, i to i ustashe znaju

Mostar je takodjer obradjen.Na tom potezu imas samo 1 pravoslavno selo(Zeljusa).A, sad kako Turci prave potez od Sarajeva do Tarcina, i nadam se da ce se i do Bradine naci nesto.Pa da se i tamo dzamija napravi.Nece biti nijedno Nebosnjacko selo u blizoj buducnosti na tom pravcu.Vitez neki spominju, ali to je uvijek sluzila kao zaobilaznica i nista drugo, i uvijek mozes ici da ne dodirnes Vitez.A, Nisu katolici Viteza u potpunom okruzenju Bosnjaka budale da sami sebi grob kopaju i prave blokade cesta prema Bosnjacima.Nek upitaju Vareske katolike, kako je to izislo proslog rata

To, kao i cinjenica da nemas demografskih 2-3 sela njihova na 1000 km cesta i dionica pod kontrolom Bosnjaka.Daje ti neki optimizam
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

mirage77
Član
Postovi: 12
Pridružen/a: 14 feb 2013 19:58

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la mirage77 » 21 apr 2013 21:12

Jack je napisao/la:Zapamti.!
Cetnici su okupirali Jajce, nakon izdaje Hvo, ali i nakon sto su oni drzali tada planine Komar s prijevojem.Svak zna da ta planinska cesta preko Komara je spoj Travnika i Lasvanske doline s Vrbasom.Tad su oni drzali i planinu Vlasic, kljuc Krajine i tog dijela.A, ovog puta nas je i Komar i Vlasic.Travnik je osiguran, a njih vise nema.Ko je jednom isao tom cestom, mogao je da vidi onu njihovu crkvu sto strsi srusenu.I par sela s dvije kuce citave, ako i to.A, sve to blizu Oboraca koji su stradali u ratu.Srba nema na tom potezu.Znaci ovo je Donji Vakuf i Travnik

Jajce je nase.Sve do Skele i nema Hrvata.Skela je seoce u sastavu grada Jajca, sta je tu 100 tinjak kuca.Ulazis u grad haman i eto, te kod mosta, i prodjes onaj mostic, ides za Krajinu(Kljuc)

Usk kanton ima sve vaznije komunikacije, kao sto sam objasnio

Lokalitet Kupreskih Vrata.2 minuta kolima od centra Kupresa.Kupresko Polje je samo mala dolinica, koja se ne moze braniti ako nemas Kupreska Vrata, znaci kod onog tunela.To je bolan 4 km, i ni manje.Mi smo sigurni u ulasku u Livno, jer imamo planine, komunikacije, i to i ustashe znaju

Mostar je takodjer obradjen.Na tom potezu imas samo 1 pravoslavno selo(Zeljusa).A, sad kako Turci prave potez od Sarajeva do Tarcina, i nadam se da ce se i do Bradine naci nesto.Pa da se i tamo dzamija napravi.Nece biti nijedno Nebosnjacko selo u blizoj buducnosti na tom pravcu.Vitez neki spominju, ali to je uvijek sluzila kao zaobilaznica i nista drugo, i uvijek mozes ici da ne dodirnes Vitez.A, Nisu katolici Viteza u potpunom okruzenju Bosnjaka budale da sami sebi grob kopaju i prave blokade cesta prema Bosnjacima.Nek upitaju Vareske katolike, kako je to izislo proslog rata

To, kao i cinjenica da nemas demografskih 2-3 sela njihova na 1000 km cesta i dionica pod kontrolom Bosnjaka.Daje ti neki optimizam

Dobro je da pokrenuta i ova tema, jer se ima sta reci. Treba reci prije svega ovo. Danas Bosnjak moze sjesti u auto u Mujkicima na Savi u Brckom i voziti se kroz Bosnjacki etnicki prostor ili teritoriju koju je kontrolisala ARBiH sve do Oplicica u opcini Capljina. Dakle ima se skoro kompletan pravac sjever-jug. Bosnjak iz Krajine moze sjesti u Velikoj Kladusi i voziti se do iza Kljuca. A to nije malo. Ima preko 100km. Neka Hrvati kazu koji oni put imaju pod kontrolom 100km u kontinuitetu. Sva ta prica o Lasvanskoj dolini je sazvakana i ranije. To nama nije predstavljalo problem ni u ratu. Zasto bi sada. Treba ih napomenuti. Oslobadjane BiH je pocelo ovladavanjem putem Zenica-Travnik preko Han Bile. Zepce. Oslobadjanjem Vozuce i Ozrena ostvarena komunikacija Zavidovici-Maglaj desnom obalom Bosne. Znaci opet nista. M17 prema Mostaru. Armija je poslije rata radila na putu od Glavaticeva prema Bjelopoljskoj kotlini obodima Prenja kao back up putu za nedaj Boze. Tako da i od toga nema nista. Najvise sto Hrvati imaju je Prozor, tako da nemamo Gornji Vakuf-Jablanica put. Od kota i planina nabrojao si skoro sve. Mozda da se spomenu jos: Bandijerka i Sokolina prema Vlasenici, neke kote na Trebavi kao Becanj, kote sjeveroistocno od Sarajeva kao Ozren, Crepoljsko, Vis kod Kalesije....Treba spomenuti Vranduk. Srce Bosne. Ono gdje je ta drzava nastala i sirila se pod cvrstom je kontrolom.4 od 5 najvecih gradova je pod nasom kontrolom u potpunosti ili kao Mostar (a za Mostar je receno). Misle da su jaki sa Humom. Hajde neka misle. Znaci Sarajevo, Tuzla, Zenica i Mostar. Sve osim Banja Luke. Sve izuzetno dobro povezano. USK kao odvojen je dovoljno velik i prostorno i populacijski da bi bio ugrozen i od koga. A eto neka neko povuce liniju Drnic-Ribnik recimo pa neka analizira ima li tu ista znacajno. Sva znacajnija industrija ukljucujuci namjensku ostala je kod nas. Aluminijski kombinat je nesto najbolje van nase kontrole i recimo rudnici zeljezne rude oko Prijedora. Sume ima kod sve tri strane. Energetski objekti. Ovo sto je sada pod kontrolom Elektroprivrede HZHB je na rubovima tog prostora: HE Mostar, HE Rama, obje HE Jajce. PAHE Capljina je nesto dublje ali ona je imala neku ulogu u bivsem jugoslovenskom elektroenergetskom sistemu. Srbi su dosta bolji posebno sa HE Visegradom, HE Grancarevo, TE Ugljevik i HE Bocac jer je na dobrom mjestu (jedina elektrana na zapadu genocidne). Od HE Gacko nece vidjeti neke fajde ali eto (to je bila promasena investicija i kada je poceta izgradnja). Poljoprivredna proizvodnja. Po ovome smo mozda prosli najlosije. Semberija, najveci dio Posavine, Lijevce polje ostali su u genocidnoj. Ali i ovdje su ucinjeni koraci naprijed. Na nasim teritorijam proizvodi se puno vise hrane nego ranije.

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41104
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la Jack » 22 apr 2013 01:11

Hum je obican komad brda,lici vise na stijenu.Ima oko 420 metara nadmorske visine, i to je to.Nije nista specijalno.Gostino Brdo,Stolac i Fortica su jos veca i vaznije kote, a da ne pricam tek malo dalje.Planina Rujiste i Velez.Mi smo se popeli na vrh Velezi.Nasa je kota Teleca Lastva 1903 metra, Mali Botun 1919, Brasina 1850 tak metara.Sve vaznije kote prema Nevesinju.Inace manje od 800 metara je razdaljina Mali Botun-Veliki Botun 1969 metara najvisi vrh Velezi

Cestovna komunikacija Mostar-Nevesinje 36 km.Najvecim dijelom je pod kontrolom Bosnjaka cirka 26 km.Na tom prijevoju su dve najvaznije kote.Uski Klanac, ili Merhmemica Klanac na Rabinskog Bakracusi.I Bisinski klanac na podrucju Nevesinja.I to je to.Nevesinje je kao i Kupres u polju.Bakracuca je nasa.Bisina je njihova.Bisina je nekih 5 km duzine.Poslije Bisine spustanje u Nevesinje.Ako pukne onaj drugi klanac.Nevesinje se ne moze braniti, a mi smo sad mnogo blizi Nevesinju.Sto se tice He Mostar, znam da si je spomenuo.To je cijelog rata drzala Armija Bih, nalazi se kod sela Vrapcici.Jos im je Safa Orucevic to poklonio, oni to nisu mogli da sanjaju za rata, a kamoli da drze.Nase je i Bijelo Polje, i jedan fin dio Potoka smo im takodjer dali

Hidroelektrane na podrucju Jajca su izmedju Bosnjackih sela, nase su cestovne komunikacije ovdje, i nece biti problema da uzmemo te hidroelektrane u 15 tak minuta.Zaboravio sam Makljen, znaci taj dio od Prozora prema Jablanici, i na tom pravcu najvaznija kota.No, strateski znacaj Makljena se anulira uzimanjem Komara, jer Bugojno je povezano s ostalim dijelovima na tom pravcu.A, iz Jablanice ljudi ionako idu magistralom prema Sarajevu
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
bilbo
Član
Postovi: 899
Pridružen/a: 30 dec 2012 11:42

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la bilbo » 22 apr 2013 10:28

mirage77 je napisao/la: Od HE Gacko nece vidjeti neke fajde ali eto (to je bila promasena investicija i kada je poceta izgradnja).
Je li se zapravo radi o Termoelektrani a ne HE,i pojasni zašto nema fajde od nje?

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41104
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la Jack » 22 apr 2013 12:27

Termoelektrana Gacko.Zato sto potencijalna Te mora da bude nekog veceg lezista uglja i tih derivata.Gacko nije taj kraj.Naime sredinom 70 tih godina jos za vrijeme Dzemala Bijedica.Pocela je da se razbija stigma o ustashama u zapadnoj Hercegovini kao i cetnicima u Istocnoj.Kako taj kraj je bio pasivan, prva prilika je bila da se potrose velike sume para na Te.I tako je Gacko obradjeno

Jajce je nasa elektrana.Kao i Mostar.Mi mozemo da ovladamo He Mostar ponovo za 15 minuta, jer je uz selo Vrapcici koje je 80% Bosnjacko danas
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
Drina
Moderator
Postovi: 7351
Pridružen/a: 20 okt 2012 19:53

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la Drina » 22 apr 2013 16:55

TE Gacko je ono sto isti odrzava u zivotu. Tu radi preko 1.200 osoba (Rudnik i TE).
Bez TE tu ne bi ostalo ni 2.000 osoba. Licilo bi na Kalinovik. Mada ima gatacko polje ali ni to ne znaju iskoristiti.

Slicno je i sa Ugljevikom npr. I on je tu radi TE. Da nema TE svi bi se pokupili ka Bijeljini u manjem i srbistanu u vecem broju.
Ne znam koliko dugo ce opstati te TE.

Inace kad su putevi i komunikacije u pitanju. Trenutno se pravi tunel kroz Cemerno (veza Foca-Gacko).
Svi rokovi i budzeti su probijeni i ne samo to. Urusilo im se ono sto su napravili tako da sad prave iznova. Uglavnom laktasensko pere kupi novac sa svojim prvim partnerom iz laktasa. BN je dolazila snimati i novinar je napadnut od osiguranja.

U planu je izgradnja pruge Capljina-Trabinje-dalje okupirani dio IH ali osim prica nije se maklo.
Pravac Stolac-Neum. Nesto su napravili ali je opet stalo
Biće onako kako Bošnjaci odluče

mirage77
Član
Postovi: 12
Pridružen/a: 14 feb 2013 19:58

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la mirage77 » 22 apr 2013 17:53

bilbo je napisao/la:
mirage77 je napisao/la: Od HE Gacko nece vidjeti neke fajde ali eto (to je bila promasena investicija i kada je poceta izgradnja).
Je li se zapravo radi o Termoelektrani a ne HE,i pojasni zašto nema fajde od nje?
Termoelektrana naravno. Moj lapsus. Te rezerve uglja u blizini su vrlo loseg kvaliteta i sama elektrana je i u prijeratnom periodu zbog toga slabije radila i bila u remontu.

atif
Član
Postovi: 6252
Pridružen/a: 19 okt 2012 11:28

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la atif » 23 apr 2013 11:06

Problem je samo sto je krajina presjecena kod varcar vakufa. Tu nazalost smo zanemarljiv broj a nemamo ni nasih sela osim dva koja vegetiraju. Bitno je za taj pravac kao pocetak da se ojaca sto vise u opstini jezero. Ipka se primjecuje budjenje u vezi brze magistrale koja bi povezivala krajinu sa srednjom bosnom.

slika

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41104
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la Jack » 23 apr 2013 14:08

Komar je nas
Vlasic je nas
Donji Vakuf je nas
Kljuc je nas
Jajce je nase


Od Vlasica do Jajca, prema Kljucu.Onaj cetnik iz Mrkonjica ima danas daleko goru sliku nego na pocetku rata.Hoho.Krenes s Kljuca.I ides do Jajca.Udaris ih oba pravca istovremeno.Klijesta taktika bih nazvao.I jos rokaj s Vlasica

Ohoho.Nije nas polozaj los.Oni moraju da skopcaju da nema vise ni podijeljenog Sarajeva da Unsko Sanski kanton moze da mobilise sve Bosnjake, nema vise ''Krajine'' u Hrvatskoj
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
amkos
Član
Postovi: 12079
Pridružen/a: 18 okt 2012 20:55

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la amkos » 23 apr 2013 14:21

Hvala Jack , da nam nije tebe slabo bi mi Bošnjaci znali o Bosni i Bošnjacima.. :respekt: :respekt:
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41104
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la Jack » 23 apr 2013 14:26

Problem je samo sto je krajina presjecena kod varcar vakufa
Uzet cemo nabrzake Drvar, Grahovo i Glamoc, kao i Kupres.I kraj price.Ima plan B, ako zatreba.Na tom pravcu nemas mozda 2 naselja s preko 1000 ljudi:Drvar i Kupres.I to je to
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
Abdurrahman
Član
Postovi: 664
Pridružen/a: 27 okt 2012 07:06
Lokacija: Tuzla, Bosna i Hercegovina

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la Abdurrahman » 24 apr 2013 00:40

Prije dva dana bio sam na promociji 7 Viteske krajiske brigade na kojoj je prisustvovao general Fikret Huskic. Imao sam priliku da s njim razgovaram, a poslije njegovog predavanja pred drugim ljudima sam mu postavio pitanje kakvo je nase stanje danas po pitanju odbrane BiH i Bosnjaka, kakve su sanse, putne komunikacije, planine, kote, koliko smo vojno spremni.

U svom odgovoru je bio veoma korektan i odmjeren. Jednostavno je rekao da bosanski Srbi u ovom ratu vise ne bi mogli ni ( moje rijeci sad ) prismrditi da ratuju s nama. On kaze jednostavno, oni to ne mogu vise i nisu u stanju, medjutim spomenuo je OSIM ako se ne bi angazovala cijela Srbija. Opet je rekao da Srbija to nece vise moci kao nekad jer ce ovoga puta vise biti pod sapom Medjunarodne Zajednice i rekao nam da se molimo Bogu da nas uvedu u NATO jer smo onda pod njihovim kisobranom.

Zanimljiv detalj jeste kad je spomenuo kartu tzv rs, gdje kaze ako pogledate taj entitet kakav je on neprirodan i kako je uzak na gotovo svim stranama da ga je za nas veoma veoma lahko presjeci na mnogo parcica. Ne zaboravimo, ovo su rijeci covjeka strucnjaka u vojne oblasti, generala Fikreta Huskica koji je poznat po objektivnosti sa svojim izjavama i ne hvalisanjem nase strane.

U pitanju sam mu spomenuo putne komunikacije, planine i ostale strateske vazne tacke koje danas mi, a nekuc su oni to drzali....
You prepare for a journey according to the amount of time that you are going to be on that journey. So what do you say about the Hereafter?

Avatar
Abdurrahman
Član
Postovi: 664
Pridružen/a: 27 okt 2012 07:06
Lokacija: Tuzla, Bosna i Hercegovina

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la Abdurrahman » 24 apr 2013 00:42

Da ne zaboravim, general je spomenuo da smo u veoma povoljnoj situaciji trenutno i u skorijoj buducnosti jer kad ima ljudstva, namjenske industrije - da se mogu praviti granate, meci i ostalo sto je potrebno za rat, mi nikad ne bi bili ugrozeni, a to je danas kod nas prisutno.
You prepare for a journey according to the amount of time that you are going to be on that journey. So what do you say about the Hereafter?

Avatar
BH-HZ
Član
Postovi: 1284
Pridružen/a: 17 nov 2012 21:22

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la BH-HZ » 24 apr 2013 18:28

Fikret Cuskic*
17. Viteska Krajiska Brdska Brigada*

Ne smijes tu grijesiti Rahmane. :D
Bosna Bosnjacima!

Avatar
Abdurrahman
Član
Postovi: 664
Pridružen/a: 27 okt 2012 07:06
Lokacija: Tuzla, Bosna i Hercegovina

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la Abdurrahman » 24 apr 2013 23:57

BH-HZ je napisao/la:Fikret Cuskic*
17. Viteska Krajiska Brdska Brigada*

Ne smijes tu grijesiti Rahmane. :D
Izvinjajem se. :)

Kupio sam cak i knjigu od njega o ovog brigadi.
You prepare for a journey according to the amount of time that you are going to be on that journey. So what do you say about the Hereafter?

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41104
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la Jack » 25 apr 2013 13:52

Pa, naprimjer.Ako pogledas cinjenicu i vidis slijedecu situaciju

1)Nema vise ''Rsk i autonomasa'' znaci sa te strane i do 8000-10 000 vojnika je bilo organizovano u 5 korpusu, a ostatak od oko 10 000 prema Bosanskih vlasima.To je bilo jako, posebno jer Autonomasi su imali vojnika kao pljeve.Danas nemas tog

2) Imas spomenik borcima Armije Bih, imas telekom Bih u Brckom, imas znaci distrikt, ali i cinjenicu da taj kraj nema Srpsku vlast nekih 12 godina.Ako vidis politicki.Onda skopcas da im je koridor presjecen.A, ako gledas demografski.Opet vidis da im je koridor presjecen

3) Svake godine ih je sve manje i manje.I do 8000 Srba godisnje.Nije to neka nova vijest, i sad neki mogu da kazu.Pa, sta to ima veze, oni imaju ''Sumku'' ti si brojao Sve Srbe.Ali vecina tog pada u Bosni bas otpada na Sumsku

4)Sarajevo vise nije okruzeno Srbima.Gorazde nije enklava.Nema vise Srpskih sela oko Zenice, Tuzle, Donjeg Vakufa, Bugojna, Travnika, Bihaca, imas na stotine manje Srpskih sela, oni vise ne mogu da blokiraju Federaciju i taj dio sto se tako pise.A, ako Sarajevo vise nije okruzeno, vise mozes vojnika slati na ratiste

5)Linije opet nisu vise kraj Bihaca, bile su i do 800 metara od Bihaca.Bihac-Entitetska linija znaci.To je haman 100 km cestovno, mislim na Bihac-Velecevo, ko je bio jednom

http://www.youtube.com/watch?v=PnDTaENsn_U

26:07 tabla.Kljuc 7 km

26:18 Dobrodosli u opcinu Kljuc.
26:20 Znak za Velecevo.Bosnjacko selo
27:01 dzamija u Velecevu

Sad ako video ima 34:24 Minuta, a od 26:07 je Federacija.To znaci da je cirka 8 minuta cestom Federacija

Bosanski Petrovac-Bihac 38:12
Bosanski Petrovac-Kljuc 17:48

Znaci to je 56 minuta+ dodaj 8.To je 64 minuta, nesto vise od 1 sata.Zasto to spominjem?Srbi su bili 800 metara od centra Bihaca.Sta mislis koliko bi kolima ti trebalo da prodjes 800 minuta.Ja tipujem da bi ti trebalo 45 sekundi.Nista vise.I to ako budes osrednje vozio.

Dodaj tu i relacija Kljuc-Sanski Most oko 35 minuta.Sve dzamije do Dzamije, nemas nikakvu crkvu, mislis da si stvarno u Teheranu zavrsio.I imas onda jos 20-25 minuta cestom Sanski Most-Prijedor

Sad, evo ti 17 Krajiska brigada.Oni su ratovali za neki Donji Vakuf, Komar, za Vlasic Planinu za neke cuke oko Sarajeva, Igmana ili Travnika, a pola ljudi organskli je mrzilo ici.Postoji veliki antagonizam prema tim krajevima.Ono dobar je Krajiski Bosnjo, kao konj.Pa, su bili optuzivani da hoce da se nasele u Vitez u onu malu kotlinicu prasnjavu.Hehe

Zapamti.A, sta je 5 korpus imao?Borbu s Srbima iz Hrvatske(Rsk), pa borbu sa Autonomasima, pa borbu sa Bosanskim cetnicima, da bi u jeku najzesceg napada na Bihac.I Srbi iz Srbistana redali se na Bihackom ratistu.Danas ti odvalis sat jedan od Bihaca do one zadnje dzamije u Velecevu, sto vidite.U tom dijelu vidjet cete mozda 1 selo vlasko s preko 200 ljudi, a sve to ostalo je sitno, ili ''boranija''

Ovog puta imas nabrijanje ljude, koji su prezivjeli genocid, primjer Prijedora gdje ubijeno oko 4500 Bosnjaka, i to mahom civili.A, sta mislis ako ti ljudi su na silu onako jedva se zalili i nisu htjeli da ratuju a i sam ih shvacam za one nepregledne cuke i brda, ali su ratovali i uzeli su te vrazje cuke Vlasica i Komara i sve to

Sta mislis kad bi dobio sad zapovjed.Pravac Prijedor, puklo Prijedorko Polje kao lubenica, nema nikakve sume, nema nikakvog brda, sve ravno.A, jos povratak i nije los u Kozarcu

Za to vrijeme imas KOMAR.Koji je Bosnjacki.Vlasic.Koji je Bosnjacki.Cestu Travnik-Donji Vakuf.Koja je Bosnjacka.I Jajce, koje ima Bosnjacku vecinu

Kako to izgleda

http://www.youtube.com/watch?v=O926XT-lr_s

Travnik-Donji Vakuf preko Komara 28:36.Svak zna da je to veoma zajebana cesta, gdje se stalno penjes i penjes, pa kasnije spustas kao tobogan.Ko je jednom licno prosao tim pravcem
Donji Vakuf-Jajce 27:17.Do 19:15-20:45 Tu negdje na pola puta izmedju kraja Vinca i Bravnica.Bila je tadasnja linija ratna razdvajanja izmedju Armije Bih i to

To je haman 50 minuta relacije pod

Imas onda znaci relaciju puta

Sanski Most-Prijedor 22:18
http://www.youtube.com/watch?v=8Ek5YCO353o

Tamo do 4:50 je Federacija, dalje nastupa cetnitet, ko ima vremena a nije nikad prosao tim pravcem.Nek pogleda na sta to lici.Pa, nek pogleda onda i relaciju Kupres-Bugojna koja je brdsko--planinskog tipa


I poredi sad put Kupres-Bugojno 20:36

http://www.youtube.com/watch?v=Cp0OBhITMyo

Iako ovdje nisam nikad licno prosao u zivotu.Da kazem nesto za taj dio

Ovdje se vidi sadaka polje Kupresko koje je samo nesto malo plodno oko Kupresa.I to je to.Katolicka crkva je na 0:07 sekundi.I tu i tamo vidis poneku kucicu.Vec se tu redaju neke planine, vidi se snijeg i takvo sta

Na 2:20 pise tunel Kupreska Vrata?Ja ne znam jel to granica Livanjskog kantona i Centralnobosanskog, valjda jeste.Ko zna, nek me uputi

Znaci od centra Kupresa.Do kraja Kupreskih vrata Tuneli.To je 2:46.I onda sve monotono, dosadno.Ubrzajte, nema sta vaznije da se vidi.Nepregledne sume, ali sigurno je da je bilo pravo zajebano u ratu doci i uzeti ove jele, i hrastove i te cuke.Od cetalja, i izbiti na Kupreska Vrata, a vidi cuda li velikog?Mi to i jesmo uradili

I sad tamo nekom Krajisniku, kad bih rekao.Idemo na Vlasic ponovo, pola bih povracala od muke ili gore :vomit:

Ali reci mu.Idemo pravac Kozarac.I za Banja Luku
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
noel malcolm
Član
Postovi: 3276
Pridružen/a: 18 okt 2012 21:50

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la noel malcolm » 25 apr 2013 15:25

Jack je napisao/la:
4)Sarajevo vise nije okruzeno Srbima.Gorazde nije enklava.Nema vise Srpskih sela oko Zenice, Tuzle, Donjeg Vakufa, Bugojna, Travnika, Bihaca, imas na stotine manje Srpskih sela, oni vise ne mogu da blokiraju Federaciju i taj dio sto se tako pise.A, ako Sarajevo vise nije okruzeno, vise mozes vojnika slati na ratiste

Šta bi samo značilo da smo u ratu mogli mobilisati stotinu hiljada sarajlija

i poslati u pomoć na druga ratišta.

rat bi trajao kraće i bilo bi mnogo manje bošnjačkih gubitaka.

Danas je situacija neuporedivo bolja i sa strateškog ali i sa logističkog stanovišta.

Ovoliki bazen ljudi pod svojom kapom drži i ogromne rezerve hrane, goriva, ali i streljiva i oružja,

što sve može biti upotrijebljeno sinergetski, na pravom mjestu ,u pravo vrijeme,

i u snazi koja je tog trenutka potrebna. :zastava:
“Radimo kao da ce sto godina biti mir,
a spremajmo se kao da ce sutra biti rat!”/Povijest Bosne/Noela Malcolma:
http://www.camo.ch/povijestbih.htm

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 41104
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Cestovne komunikacije,planine..itd

Post Postao/la Jack » 25 apr 2013 15:48

Naravno.Jos svake godine je manje katolika i pravoslavnih u nekim krajevima se naglo tope, kao sladoled na suncu

Dovoljno mi je da procitam letimicno ustaske forume.Oni sem spamanja, nemaju nikakvu strategiju, osim jos vise spamanja, i malo, pomalo laprdanja, i to im je sve.Iz Zagreba, a u slucaju Mrse.On je u Ljubljani.Njegovi Mrsici ce biti Srpski, ako vec sad nisu

Moramo biti spremni.Cetnici vec 20 godina zive u ubjedjenju da su Daytonske granice, neke granice nove drzave ''Srpske''

Cerupati ih gdje god stignes, od Doboja.A, rampu cemo staviti kad dodje vrijeme za takvo sta.

Steta sto ustaski misevi, sem laprdanja po netu, sto im i dolici.Ne naprave kakvu barikadu, i ako misle da je Mostar ''Hrvatski''.Ne pokusaju sta naglo, pa da se rijesimo tog pitanja
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Odgovorite