☑ Pravila foruma i savjeti

Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Moderator/ica: abu seid

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 40865
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Jack » 01 nov 2017 16:42

http://www.sarajevo-airport.ba/tekst.ph ... &sub_kat=0

Oktobar 80 769 putnika

Do kraja Oktobra 849 866

Najvjerovatnije ovog mjeseca najmanje 50 000 putnika+ cijeli Decembar.Bude li sve kako treba.Bit ce 950 000 putnika.Steta,nece biti milion ni ove godine
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 02 nov 2017 00:10

JYvDQjU3YpY
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
BosnjackaHercegovina
Član
Postovi: 5484
Pridružen/a: 23 nov 2014 17:39

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la BosnjackaHercegovina » 02 nov 2017 04:16

Ko je div koji je stigao u Sarajevo: Zaposlili smo 81 osobu, taj broj će rasti http://www.biznisinfo.ba/ko-je-div-koji ... -sarajevo/
Samo BiH.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 03 nov 2017 19:19

Inicijativa za otvaranje avio linije Skoplje - Podgorica - Sarajevo

slika

Predsjednici Vlada Crne Gore i Makedonije Duško Marković i Zoran Zaev saopštili su sinoć na radnom sastanku da su Crna Gora, Makedonija i BiH pokrenule inicijativu otvaranja avionske linije Skoplje-Podgorica-Sarajevo.

Iz Službe Vlade Crne Gore za odnose sa javnošću saopšteno je da je Marković izrazio zadovoljstvo današnjim razgovorima sa Zaevim, koji je pokrenuo inicijativu o uspostavljanju avio-linije i da je saglasan sa njom.

Izrazivši zadovoljstvo zbog posjete Crnoj Gori, Zaev je istakao da je ovo i dobra prilika za bilateralne susrete, kao i da odnosi Crne Gore i Makedonije imaju samo dobru perspektivu.

"Zaev je izrazio uvjerenje i da će aktivnosti na uspostavljanju avio-linije Skoplje-Podgorica-Sarajevo otvoriti nove mogućnosti za saradnju u oblasti ekonomije, turizma, kulture, sporta, obrazovanja, ali i svih drugih oblasti života", navodi se u saopštenju.

Predsjednik crnogorske Vlade istakao je da je ovaj susret bio dobra prilika da se još jednom konstatuju veoma dobri međudržavni odnosi i potpuno saglasje oko zajedničkih interesa koji se oslikavaju u evropskoj i evroatlanskoj agendi.

Marković je naglasio da pored integracionih interesa Crna Gora i Makedonija imaju snažan interes da unapređuju svoje ekonomije, da doprinose razvoju, da na taj način povećavaju kvalitet života građana i jedne i druge zemlje.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
noel malcolm
Član
Postovi: 3276
Pridružen/a: 18 okt 2012 21:50

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la noel malcolm » 04 nov 2017 06:57

Otkazani letovi Geteborg- Banjaluka,
bez obrazlozenja!

https://www.oslobodjenje.ba/vijesti/eko ... -za-evropu
“Radimo kao da ce sto godina biti mir,
a spremajmo se kao da ce sutra biti rat!”/Povijest Bosne/Noela Malcolma:
http://www.camo.ch/povijestbih.htm

Avatar
Drina
Moderator
Postovi: 7333
Pridružen/a: 20 okt 2012 19:53

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Drina » 07 nov 2017 10:03

Za izgradnju aerodroma u Bihaću Vlada FBiH daje još 3,7 mil KM


Budući izgled aerodroma Vlada FBiH utvrdila je rebalans budžeta i Prijedlog zakona o izmjenama i dopunama Zakona o izvršavanju budžeta za ovu godinu, saopštila je RTV USK.

Rebalansom je, između ostalog, osim već ranije osiguranih 2 mil KM, predviđeno i dodatnih 3,7 mil KM za izgradnju aerodroma Golubići u Bihaću.

- Ova dodatna sredstva će značajno ubrzati realizaciju tog projekta i mislim da smo na dobrom putu da u dogledno vrijeme aerodrom u Bihaću bude osposobljen za civilne i čarter letove - rekao je federalni premijer Fadil Novalić.

http://indikator.ba/Vijest.aspx?p=1&id= ... 2c7+mil+KM



Bili su planirali uloziti 2 miliona KM godisnje ali ove godine su izdvojili 5.7 miliona.
Ako sam dobro upratio procjenili su da je potrebno 26 miliona kako bi aerodrom postao operativan. Znaci fali jos 20-tak miliona. Trebali bi to izdvojiti odmah iduce godine tako da bi aerodrom mogao biti operativan do 2020

Ovo je bitno jer dobijamo i zracnu vezu izmedu Sarajeva-Tuzle i Bihaca. I naravno zracnu vezu sa ostatkom svijeta
Biće onako kako Bošnjaci odluče

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 07 nov 2017 14:21

Samo da ovo ne bude Trebinje 2.0 :?
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 07 nov 2017 16:01

Eurowings u prodaju pustio karte za Mostar Letovi kreću u svibnju 2018. godine, a svakog tjedna očekuju vas po dva leta za navedene destinacije.

slika

slika
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 12 nov 2017 14:15

Nakon dvije linije za Njemačku, Mostar bi uskoro trebao biti povezan i sa Zagrebom

slika

U posljednje vrijeme samo pozitivne informacije dolaze s Aerodroma Mostar. Nakon što su dogovorene dvije linije niskotarifne kompanije Eurowings za Stuttgart i Dusseldorf, Mostar bi uskoro trebao dobiti i redovnu liniju za Zagreb.
Kako Klix.ba saznaje, počeli su pregovori s hrvatskim nacionalnim avioprevoznikom Croatia Airlines o uspostavi redovne linije između mostarskog i zagrebačkog aerodroma. Na ovom projektu očekivati je brzo konkretiziranje dogovora te bi uskoro mogle doći nove pozitivne vijesti.

Zapravo, naredna godina za Aerodrom Mostar morala bi biti najbolja u njegovoj historiji. Nove dvije linije Eurowingsa trebale bi za 50 posto povećati aerodromski promet te kreirati novih 45 radnih mjesta u Mostaru.

Letovi za njemačke gradove kreću od 16. maja naredne godine, a letjet će se dva puta sedmično.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Mehmed beg Catic
Član
Postovi: 4241
Pridružen/a: 31 jan 2017 10:49

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Mehmed beg Catic » 13 nov 2017 08:35

BHANSA: Uvođenjem slobodne rute letenja uvećani prihodi za 4,6 miliona KM

Uvođenje slobodne rute letenja (FRA) u zračnom prostoru Bosne i Hercegovine i ulazak u regionalni projekt SEAFRA donijeli su brojne koristi, uključujući skraćivanje putanje aviona, smanjenje potrošnje goriva i cijene preleta te povećanje obima zračnog saobraćaja uz povećanje naših prihoda za čak 4,6 miliona maraka – izjavio je za Fenu direktor Agencije za pružanje usluga u zračnoj plovidbi Bosne i Hercegovine (BHANSA) Davorin Primorac.


Slobodne rute letenja među ključnim su postignućima u okviru inicijative EU-a za uspostavu Jedinstvenog evropskog neba (Single European Sky) neovisnog o državnim granicama ili granicama funkcionalnih blokova zračnog prostora, s ciljem povećanja sigurnosti i učinkovitosti, kao i kapaciteta zračnog saobraćaja u Evropi.

Primorac ističe da su BiH i susjedne zemlje, Hrvatska, Srbija i Crna Gora, napravile dodatni iskorak stvarajući SEAFRA, odnosno prvi zajednički prostor slobodnih ruta H24 u Evropi koji obuhvaća čak četiri države. Analize saobraćaja kroz zračni prostor BiH su pokazale da je broj letova u odnosu na prethodno razdoblje povećan, dok je dužina leta smanjena. Time je zacrtani cilj potpuno ostvaren.

"Osim stvaranja uvjeta za integraciju u EU, koncept SEAFRA za rezultat ima skraćivanje putanja aviona za oko 2880 NM (nautičkih milja) na dnevnom nivou, smanjenje potrošnje goriva na dnevnoj bazi za 9,3 tone, što za jednu godinu iznosi oko 3,4 miliona kg, kao i zaštitu okoliša smanjivanjem dnevne potrošnje goriva i emisije stakleničkih plinova u iznosu od 30 tona CO2 i emisije dušikovog oksida NOx za 110 kg", ističe Primorac.

Značajna korist je i u smanjenju cijene preleta kroz zračni prostor BiH, što implicira poboljšanje konkurentnosti. Tome treba dodati i povećanje obima zračnog saobraćaja uz povećanje prihoda te bolju predvidljivost letenja i mreža tokova saobraćaja.

"Naredni korak je uvezivanje SEAFRA i SAXFRA (Slovenija/Austrija) čime će jedan veći dio prostora u Evropi biti integriran u jedno veliko FRA područje kojega će činiti zračni prostor šest država", naglašava Primorac.

BHANSA je nositelj ovih aktivnosti u BiH, ali to je tek jedan segment onoga što ova agencija radi u okviru svojih nadležnosti. Tako je samo u prvoj polovini ove godine ostvareno nekoliko važnih ciljeva. Naime, BHANSA je počela s pružanjem usluga iz operativne jedinice ATCU II Banja Luka, završen je proces certifikacije BHANSA-e, a za potrebe ove agencije počeo je i najveći projekt školovanja kontrolora zračnog saobraćaja u historiji Evrope.

"Razdoblje iza nas izuzetno je uspješno za BHANSA-u, a što je najvažnije direktnu korist od svih ovih aktivnosti imaju bosanskohercegovačka država i društvo", ističe Primorac.
Tražim od vas kad se rasformira ova brigada, kad vi svi borci budete na svojim radnim mjestima, da se isto ovako družite, poštujete i uvažavate. Samo tako ćemo biti skupa svi zajedno! JER JE I POSLIJE RATA RAT!” Brigadni general Izet Nanić

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 14 nov 2017 11:27

Kako se letjelo prije rata: Iz Sarajeva za Afriku, iz Mostara za Irsku, iz Tuzle "za nigdje"

slika

Zračni saobraćaj u Bosni i Hercegovini nikada nije bio razvijeniji. Čak i u predratnom "zlatnom dobu" broj putnika bio je znatno manji nego danas. Nekadašnji vojni aerodromi danas obaraju rekorde u civilnom avioprijevozu, a BiH će već sljedeće godine dobiti prvi aerodrom s prometom iznad milion putnika godišnje.
Aerodromi u Bosni i Hercegovini, tačnije tuzlanski i sarajevski, doživljavaju svojevrsni procvat. Prvi navedeni je prije 1992. godine funkcionisao kao vojni aerodrom i samim tim dodavanje novih civilnih linija predstavlja zaokret i ekonomski bum. Sarajevski pak, ima historiju koja uključuje i svjetske destinacije koje danas ne postoje.

Historija letova s najvećeg aerodroma u BiH je nažalost gotovo izgubljena jer su dnevnici uništeni tokom agresije na našu zemlju. Ono što ostaje jesu sjećanja bivših i sadašnjih radnika Međunarodnog aerodroma Sarajevo.

Ono što znamo jeste da su nakon njegovog osnivanja, sa sarajevskog aerodroma prvenstveno funkcionisali letovi prema Beogradu i Zagrebu, jer je tadašnji Butmir korišten kao "opskrbljivač" spomenutih centara. Nakon uspostave letova za Ljubljanu i Skoplje u koje su letjelo skoro svaki dan, a nekada i dva puta dnevno, uspostavlja se i prva međunarodna linija za Frankfurt.

"Određen broj čarter letova je ostvarila kompanija INEX i to prema Njemačkoj i prema afričkim destinacijama. U toku 1973. godine, Sarajevo je zračno bilo povezanao s Rijekom, Splitom, Dubrovnikom, Tivtom, Podgoricom direktnim ili indirektnim letovima", rekli su za Klix.ba iskusni radnici Međunarodnog aerodroma Sarajevo (MAS).

Pored ovih linija, svakako treba istaći i značaj linije za Dizeldorf. Zagrebačka aviokompanija PanAdria tokom 1977. godine uvela je nove linje sa sarajevskog aerodroma prema Mariboru, Puli i Prištini. U ovom periodu aerodrom su uglavnom koristile domaće kompanije bivše Jugoslavije kao što su JAT, Inex, Aviogenex i spomenuta PanAdria.

U ovom periodu godišnji promet putnika kretao se između 70.000 i 100.000, što je pohvalno s obzirom na to da je Aerodrom Sarajevo bio uglavnom "feedeing airport" tj. aerodrom koji je osiguravao putnike Beogradu i Zagrebu za dalje destinacije.

U periodu održavanja Olimpijskih igara aerodrom je imao veliki broj operacija koji se u prosjeku dnevno kretao od 50 do 70 letjelica svih vrsta. U ovom periodu ostvaren je i dnevni rekord otpremljenih putnika - dan nakon zatvaranja ZOI, više od 12.000 putnika. U periodu nakon ZOI aerodrom se vraća u normalan obim prometa koji već tada nije zadovoljavao mogućnosti i kapacitete kojima je raspolagano.

Početkom 1986. godine uvedena je linija za Tripoli. Krajem osamdesetih i početkom devedesetih vodili su se pregovori za uvođenje linija za Bari, Izmir i Mosul, ali do toga nije došlo. Pred početak agresije promet se nešto povećao proširenim brojem čarter letova koje je obavljala domaća firma Air Commerce.

Kada je riječ o broju putnika, on je i prije rata rastao, ali je nakon Olimpijskih igara u Sarajevu došlo do relativne stagnacije pa i pada. Naime, 1983. godine sarajevski aerodrom opslužio je 228.000 putnika, 1984. godine taj broj je iznosio 274.000, a rekord je oboren 1987. godine sa 310.000 putnika. Ipak, u narednim godinama broj putnika je počeo da pada pa je 1990. godine iznosio 186.000.

Prijeratni rekord oboren je već 1999. godine kada je Međunarodni aerodrom Sarajevo opslužio 326.000 putnika. Poslijeratni procvat najvećeg aerodroma u BiH obilježit će i ovogodišnji doček 900.000. putnika, što je tri puta veći broj od prijeratnog rekorda. Predviđa se da će cifra od 1.000.000 putnika biti dostignuta u 2018. godini.

Broj destinacija je također veći nego prije rata. Aerodrom u Sarajevu koristi 20 aviokompanija, a na vrhuncu sezone u augustu 2017. obavljeno je 1.508 aviooperacija.

Južna kapija

slika

Aerodrom Mostar otvoren je za civilni saobraćaj i to isključivo domaćeg karaktera. JAT je ubrzo uspostavio zračnu vezu Mostara s Beogradom, Zagrebom i Podgoricom. Iako je popunjenost kapaciteta u tom periodu bila je solidna, ona još uvijek nije ibila ekonomski opravdana. Također, PanAdria je šest puta sedmično letjela na relaciji Zagreb-Split-Mostar-Dubrovnik i obratno, a prevozila je poštu, štampu i putnike.

U periodu pripreme za sarajevsku olimpijadu, mostarski aerodrom je bio alternativa sarajevskom i tako je dobio status međunarodnog aerodroma. U sklopu priprema za ZOI vrši se opremanje aerodromske kontrole letenja, a u isto vrijeme nabavljena je i instalirana nova meteorološka oprema.

Nakon završetka Olimpijskih igara interes za aerodrom raste, uglavnom zbog blizine svetišta Međugorja. U to vrijeme se pojavljuje novi domaći prijevoznik Adria Airways iz Ljubljane koji se intezivno uključuje u redovni prijevoz za Zagreb i Ljubljanu. Istovremeno kompanija Aviogenex iz Beograda povezala je Mostar sa svijetom i to u organizovanju čarter letova za prijevoz vjernika iz Irske i ostalih država Evrope.

Rekordan broj prevezenih putnika mostarski aerodrom imao je 1990. godine - 86.000 putnika, od čega je 80 posto bilo za Međugorje. Danas je saobraćaja nešto manje i posljednjih godina održava se između 50 i 75 hiljada putnika godišnje.

Vojni i civilni aerodromi

slika

Tuzlanski aerodrom (MAT) je prije ratnih dešavanja bio pod upravom Jugoslavenske narodne armije, tako da civilnih letova uglavnom nije bilo. Svoju vojnu funkciju aerodrom zadržava i nakon 1995. kada postaje zračna baza snaga sigurnosti u BiH. Civilni aerodrom započinje svoj minimalni rad 1998. godine, ali dijelom ostaje privržen međunarodnom vojnom sektoru sve do 2006. godine.

Bum se desio 2013. kada je broj putnika povećan za 15 puta u odnosu na 2011., a on je danas petostruko veći nego 2013. godine. Posljednji podaci o Međunarodnom aerodromu Tuzla pokazuju da je samo u prošlom augustu kroz MAT prošlo više od 63.000 putnika, što je više nego cijele 2013. godine.

slika

Banjalučki aerodrom je najnerazvijeniji međunarodni aerodrom u zemlji. Prema podacima Agencije za civilno zrakoplovstvo BiH, najmanje putnika u toku 2016. godine prošlo je kroz banjalučki aerodrom, ukupno 21.694 ili 1,77 posto, od čega je sletjelo 10.805, a odletjelo 10.889 putnika. Još gora situacija je u statistici kargo djelatnosti - na Aerodromu Banja Luka 2015. godine iskrcano je samo 5,03 tone tereta, dok ukrcanog tereta tokom 2016. godine nije bilo.

Postoji samo jedna linija, ona za Beograd koja operira tri puta sedmično.

Ni prije rata Banja Luka nije imala značajan zračni saobraćaj. Aerodrom je bio pod vojnom upravom, a civilno zrakoplovstvo bilo je svedeno na sekundarnu prirodu među jugoslavenskim aerodromima.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 20 nov 2017 20:11

slika

Jan-Okt 2017
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Mehmed beg Catic
Član
Postovi: 4241
Pridružen/a: 31 jan 2017 10:49

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Mehmed beg Catic » 24 nov 2017 08:31

Raspisan konkurs za izradu idejnog rješenja aerodroma Golubić u Bihaću


Javno preduzeće Aerodrom Bihać raspisalo je konkurs za izradu idejnog rješenja aerodroma Golubić.

Rok za dostavu konkursnih radova je 30. novembar. Javno otvaranje ponuda biće obavljeno 18. decembra 2017. godine, javila je eKapija.

Ukoliko do utvrđenog roka za predaju radova budu dostavljena najmanje tri kvalifikovana konkursna rada koji ispunjavaju uslove konkursa, komisija će pristupiti njihovom ocjenjivanju.

Odlukom Komisije dodijeliće se prva nagrada u iznosu od 3.000 KM, druga od 2.000 KM i treća od 1.000 KM.

Aerodrom Golubić sada koristi aero-klub za sportske manifestacije, a radi se o površini od 200.000 m2. Sletna pista je duga 1.200 metara.

Kako je eKapija ranije pisala, Grad Bihać je 2015. godine uradio projekat koji predviđa izgradnju tornjeva i proširenje piste sa sadašnjih 1.200 na 2.000 metara, kako bi slijetali i transportni avioni

Cjelokupna investicija, kako je procijenila Gradska uprava, koštala bi 26 mil KM.

Nedavno je rečeno da bi se gradnja mogla finansirati kreditom Razvojne banke BiH.
Tražim od vas kad se rasformira ova brigada, kad vi svi borci budete na svojim radnim mjestima, da se isto ovako družite, poštujete i uvažavate. Samo tako ćemo biti skupa svi zajedno! JER JE I POSLIJE RATA RAT!” Brigadni general Izet Nanić

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 40865
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Jack » 27 nov 2017 08:24

Tuzlanski aerodrom prosiruje kapacitete za 800 000 putnika godisnje.Sarajevski na 2 miliona.Do kraja 2018 ili na proljece 2019.Kapacitet Sarajevskog aerodroma iznosit ce 2 miliona putnika godisnje.To je realno dobro,iako se treba gledati sire.Splitski aerodrom je sporo krenuo kao Sarajevo pa sad ima 2.7 miliona putnika godisnje

Mostar ce se malo prosiriti sad kad se otvori Marriot u gradu.A za Banja Luku,.Pa,odbij relaciju Banja Luka-Beograd koja im dovlaci pola od tih 20 000 putnika godisnje.Njihove medjunarodne linije su fakat propale
Ovog mjeseca se navodno ocekuje 52 000 putnika za Sarajevo.Neki kazu da bi moglo i do 55 000.Kazem steta za Sarajevski aerodrom,jer da je bilo malo srece i malo vise prometa.Bilo bi milion putnika godisnje.Ovako plafon im je 950 000 putnika

Iduce godine Sarajevo treba da fura 1.1 milion putnika a Tuzla 600 000.I to najmanje.2 miliona putnika realno do 2020.Mozda i prije
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
Mehmed beg Catic
Član
Postovi: 4241
Pridružen/a: 31 jan 2017 10:49

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Mehmed beg Catic » 27 nov 2017 09:22

Albanija dobija svoju aviokompaniju, među prvim letovima i Tirana – Sarajevo


Air Albania, novi albanski nacionalni avioprevoznik koji bi trebao početi sa radom sljedeće godine uz podršku Turkish Airlinesa, planira da u početku uspostavi linije iz Tirane ka nekoliko gradova u bivšoj Jugoslaviji.

Albanski premijer Edi Rama, koji je lično bio uključen u uspostavljanje ove aviokompanije, najavio je da će letovi iz Tirane biti pokrenuti ka Podgorici, Prištini, Sarajevu, Skoplju i Zagrebu, prenio je portal Ex-Yu Aviation News.

Kada je u pitanju region, albanski glavni grad već je povezan sa 10 sedmičnih letova Adria Airwaysa ka Ljubljani i šest sedmičnih letova Air Serbie ka Beogradu tokom zimske sezone. Albanija je uspješna destinacija za obje ove kompanije, te su letovi iz Tirane uvijek popunjeni, navodi portal.

Albanski premijer koji je ove sedmice u Turskoj finalizirao detalje oko novog avioprevoznika kazao je da je Albanija imala cilj da uspostavi svoju aviokompaniju.

„Veoma sam zahvalan i predsjedniku Turske i izvršnom direktoru Turskish Airlinesa što su nam pružili njihovu dragocjenu pomoć. Blizu smo finalizacije projekta i nadam se da će prvi letovi uskoro biti pokrenuti“, kazao je Rama.

On je istaknuo kako ne želi govoriti o rokovima no da se nada kako će uz pomoć prijatelja koje je naveo a čija pomoć nije ograničena na tehničku podršku već na širok spektar usluga, Albanija konačno dobiti svoju aviokompaniju koja će nuditi isti kvalitet usluga kao i Turskih Airlines.

„Nova aviokompanija ojačaće regionalnu povezanost letovima ka Prištini, Skoplju, Podgorici, Sarajevu i Zagrebu, kao i gradovima u Zapadnoj Evropi“, kazao je Rama.
Tražim od vas kad se rasformira ova brigada, kad vi svi borci budete na svojim radnim mjestima, da se isto ovako družite, poštujete i uvažavate. Samo tako ćemo biti skupa svi zajedno! JER JE I POSLIJE RATA RAT!” Brigadni general Izet Nanić

Avatar
Mehmed beg Catic
Član
Postovi: 4241
Pridružen/a: 31 jan 2017 10:49

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Mehmed beg Catic » 28 nov 2017 11:44

Aerodrom Sarajevo dočekao 900.000. putnika u 2017.


Dina Ćešić iz Sarajeva je 900.000. putnik Međunarodnog aerodroma Sarajevo u 2017. godini. Povodom ovog broja organizovan je doček te je putnici dodijeljena i nagrada.

Ona je dobila povartnu kartu za bilo koju destinaciju od aviokompanije Qatar Airways.

Direktor Aerodroma Armin Kajmaković kazao je kako se ova brojka odnosi na sve putnike koji slijeću na ovaj aerodrom ili polijeću s njega i za period od januara ove godine.

– Statistički podaci govore da bilježimo kontinuiran rast za koji očekujemo da će se nastaviti i u narednom periodu. Relativno brzo možemo očekivati i milionitog putnika. Aerodrom je prepoznao potrebu da idemo ubrzano u proširenje naših kapaciteta. Ovim 900.000. putnikom došli smo do vrha kapaciteta naših terminala. Idemo u proširenje i radit ćemo kontinuirano na unapređenju naših usluga, rekao je Kajmaković.
Tražim od vas kad se rasformira ova brigada, kad vi svi borci budete na svojim radnim mjestima, da se isto ovako družite, poštujete i uvažavate. Samo tako ćemo biti skupa svi zajedno! JER JE I POSLIJE RATA RAT!” Brigadni general Izet Nanić

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 40865
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Jack » 28 nov 2017 14:46

Ja sam bas nekako ocekivao 52 000 putnika u Novembru.Sto ce biti cirka 902 000 putnika do kraja Novembra.Pa bi moglo da bude tako nekako.Steta

Ovako bi moglo 950 000 do kraja godine .Ili samo 50 000 manje od milion putnika
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
noel malcolm
Član
Postovi: 3276
Pridružen/a: 18 okt 2012 21:50

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la noel malcolm » 28 nov 2017 15:18

Dobro je to.
Aerodromi su potpuno novi zamasnjak domace ekonomije!
:mashallah:
“Radimo kao da ce sto godina biti mir,
a spremajmo se kao da ce sutra biti rat!”/Povijest Bosne/Noela Malcolma:
http://www.camo.ch/povijestbih.htm

Avatar
krhan
Član
Postovi: 2278
Pridružen/a: 18 okt 2012 19:02

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la krhan » 28 nov 2017 16:15

Ja sam prezadovoljan, kad se samo sjetim u kakvom smo bili stanju prije par godina. Mozemo biti sa ovim presretni a pogotovu kad se jos otvori inshAllah u Bihacu. :mashallah:
Rekao je Omer ibnul-Hattab, radijellahu anhu:"Nije rob (vjernik), nakon islama, dobio vece dobro od cestita brata, pa kada neko od vas primjeti ljubav od strane svoga brata neka ga se drzi."
:zastava: :mashallah:

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Aerodromi u Bosni (izgradnja i razvoj)

Post Postao/la Zmaj » 28 nov 2017 17:35

Aerodrom Sarajevo
2012 - 580,058
2013 - 665,638
2014 - 709,901
2015 - 772,904
2016 - 838,968

A ove godine preko 900000. Veoma dobar rastuci trend zadnji godina. :zastava:

https://sh.wikipedia.org/wiki/Najpromet ... ju_putnika
Zadnja izmjena: Zmaj, dana/u 28 nov 2017 17:44, ukupno mijenjano 1 put.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Odgovorite