Ma i ovo je glupost, samo prica i obecanja od kojih nista nece biti. Mi u Krajini se trebamo okrenuti sebi, ovi su kao i vlasi.hamza je napisao/la:http://www.krajina.ba/217747/niko-nije- ... jisnicima/
Niko nije pobijedio ko se inatio Krajišnicima
Nakon što je Udruženje Bosanska Krajina prevođeno v.d. direktorom Adnanom Bajrićem uputilo oštro pismo Javnom preduzeću Autoceste FBiH izražavajući nezadovoljstvo zbog zanemarivanja tog dijela BiH kada je u pitanju izgradnja autoputa i općenito cesta, novi v.d. direktor te firme Adnan Terzić za AJB kaže da apsolutno podržava zahtjeve Krajišnika.
“Tom dijelu BiH se kroz federalne institucije mora posvetiti pažnja. Sigurno da je povezivanje Unsko-sanskog kantona sa ostalim dijelom Federacije BiH prioritet, ali je važno i povezivanje unutra samog kantona. Mislim da su zahtjevi opravdani. Puno je vremena prošlo, a da se nije o tome razgovaralo”, kaže Terzić.
Dodaje da se o tome puno razgovaralo na političkim nivoima, gdje, kako kaže, “sve svi razumiju”, a vrlo malo se do sada uradilo.
U pismu udruženja se navodi da je “Krajina kapija kroz koju se najbrže ide u Evropu, a da su Krajišnici zbog fizičke blizine Zagreba, Ljubljane, Beča, Minhena… najčešće odlazili u spomenute gradove, školovali se, zapošljavali, donosili novac u BiH, održavali familije i tako punili državni budžet, koji je od njih udaljen više stotina kilometara”.
“Ali ni to nije dovoljno pa inspekcije neravnomjerno kontrolišu i ono što ne naplate preko Neretve nadoknađuju preko Vrbasa i Plive, odnosno Une i Sane, nadoknađuju kod vrijednih, poduzetnih i poštenih krajiških privrednika”, ističe se u pismu.
Ne ‘zabijati glavu u pijesak’
Za Terzića je problematično povezivanje Unsko-sanskog kantona sa ostalim dijelom FBiH zbog toga što ono podrazumijeva prolazak kroz bh. entitet Republika Srpska, a to, po njemu, otvara puno drugih priča.
“Tu ne smijemo zabijati glavu u pijesak. Prvo trebam da se upoznam sa sadašnjim planovima i nivoom relizacije nekih obećanja na koja su nedvojbeno imale utjecaja neke politike”, ističe i dodaje da se ne sjeća se kada se neki veliki projekat realizirao u Krajini.
Terziću je udruženje poručilo da ne želi plaćati povećane akcize jer od njih nemaju direktne koristi.
“Dosta je bilo, jer ni za dosadašnju odbranu i gradnju države ‘političko Sarajevo’ nije reklo hvala, a kamoli se odužilo nekim kapitalnim projektima”, kaže se u pismu.
Terzić tvrdi da se akcize plaćaju na nivou države, te da Vijeće ministara BiH donosi odluku.
“Ne vidim baš prostora, odnosno da zakon omogućuje da se plaćanje izbjegava. Ali sigurno je da usmjeravanje tih akciza treba biti određeno zakonom. To treba dovesti u neku mjeru”, objašnjava.
Adnan Bajrić, Vršilac dužnosti direktora Udruženja Bosanska Krajina koje je uputilo pismo, kaže da su Krajišnici odavno trebali pisati i pričati o nekim idejama i projektima, propustima i nepravdama, tražiti odgovore i shodno učešću u budžetu, kroz PDV i političkom učešću u izborima, tražiti protivrijednost kroz kapitalne projekte, ravnomjeran razvoj i pozicije.
“Vjerovatno su u Sarajevu navikli da smo daleko od kamera i fotoaparata, te da ne gledamo puno na državu i ne oslanjamo se na nju, ne molimo i ne tražimo, nego sami se borimo i o svom trošku realiziramo projekte. Također, moglo bi se govoriti i o nedostatku jednoglasne političke strategije političara, u kontekstu nastupa prema centralama političkih stranaka u Sarajevu, koje dobijaju značajan ili presudan broj glasova u Krajini”, ističe Bajrić.
Kaže da ih niko od nadležnih nakon pisma nije kontaktirao direktno, ali jeste indirektno, interesirajući se šta će sve uraditi u kontekstu pisma.
Izborno učešće
Nepoštovanje i omalovažavanje izbornog učešća i glasova 2014.,je po mišljenju v.d. direktora udruženja Bosanska Krajina više nego očigledno.
“Od 37 imenovanih ministara i zamjenika na entitetskom i državnom nivou, imenovalo se pet ministara iz Tuzlanskog kantona, iz Kantona Sarajevo sedam ministara, a Hercegovačko-neretvanski kanton dobio je čak osam ministara. A iz Krajine, ni nakon 20 godina od ministra Irfana Ljubijankića, niko nije imenovan na državnom nivou. Tek na entitetskom nivou imenovan je Šemsudin Dedić (Ministarstvo poljoprivrede, privrede i šumarstva FBiH)”, navodi Bajrić.
Ne treba se ‘inatiti’ sa Krajišnicima
Poručili su im da će prvo sa krajiškim političkim predstavnicima i privrednicima, te uglednim ličnostima i institucijama krenuti u afirmaciju i promociju značaja povezivanja Krajine i Sarajeva.
“Za to imamo spremne naučne, ekonomske i druge argumente i neke studije – publikacije. Pratićemo političke reakcije i prezentirati javnosti, politički nagraditi ili kazniti aktere političkih odluka i aktivnosti, jer se hitno moramo uvrstiti u planove i projekte, osjetiti podršku države i biti jednako tretirani kao drugi dijelovi BiH. U protivnom bi mogli iskazati građanski neposluh, jer niko nas u konačnici nije pobijedio kada se inatio sa nama Krajišnicima, jer nismo mi na kraju, mi smo na vrhu”, kaže on.
Krajišnici traže da im se objasni zašto nema konkretnih planova i aktivnosti u Krajini.
Zamjenik ministra prometa i komunikacija BiH Saša Dalipagić kaže da situacija, što se tiče prometne infrastrukture u BiH, u Krajini nije ništa bolja, ni lošija, u odnosu na ostale dijelove te zemlje.
Razlog tome je, tvrdi, financijska situacija u zemlji i ona uvjetuje visinu ulaganja u infrastrukturne objekte.
“Temeljem toga mogu istaći da je ove godine napokon usvojena Okvirna strategija prometa BiH za razdoblje od 2016. do 2030. godine, a koja je bila uvjet Europske unije za apliciranje na sredstava iz europskih fondova. Vjerujem da ćemo u narednom razdoblju iz tih fondova dobiti znatnija sredstva i samim time će se povećati i mogućnost ulaganja u prometnu infrastrukturu u cijeloj BiH, a time i u Krajini”, kaže.
Pored državne strategije prometa, usvojene su i entitetske strategije i strategija prometa Distrikta Brčko.
“Što se tiče Strategije prometa Federacije BiH, ista je urađena na način da su Vlade kantona imale mogućnost kandidiranja projekata u Strategiju, pa tako i Vlada Unsko-sanskog kantona. Da li su to oni učinili u skladu sa očekivanjima ljudi koji žive na tom području, to je pitanje za njih. Ja samo još mogu tu reći da sve ono što su entiteti i Distrikt Brčko unijeli u svoje strategije, to je bez ikakvih izmjena ili korekcija uneseno u Državnu strategiju prometa.”, objašnjava.
Kad su u pitanju akcize, Dalipagić tvrdi da je njihovo povećanje preduvjet Europske unije i međunarodnih financijskih institucija da bi BiH mogla aplicirati na kredite kod tih institucija za izgradnju autocesta, brzih cesta i ostalih cesta i za njihovu modernizaciju.
Time se, zaključuje on, povećava kreditna sposobnost javnih poduzeća za ceste, za vraćanje kredita, a koji su u situaciji BiH jedini način za realiziranje takvih projekata.
Izvor: Al Jazeera
http://www.krajina.ba/217747/niko-nije- ... jisnicima/
Autoput Bihać-Lašva-Sarajevo-Goražde-Sandžak
Moderator/ica: abu seid
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Mi Bosnjaci vjerni Bosni
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
n907CgzabRcAbidaga je napisao/la:Zvizdic je otisao u Srbiju i javno porucio da nam treba Zelena transverzala. Prije 10 godina to nije bilo zamisljivo. Za 10, 15 ili 20 godina ce ta Zelena transverzala konacno povezati Bihac-Sarajevo-Novi Pazar.
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Sta ovo ima sa temom i sa cestom Bihac - Sarajevo?Abidaga je napisao/la:n907CgzabRcAbidaga je napisao/la:Zvizdic je otisao u Srbiju i javno porucio da nam treba Zelena transverzala. Prije 10 godina to nije bilo zamisljivo. Za 10, 15 ili 20 godina ce ta Zelena transverzala konacno povezati Bihac-Sarajevo-Novi Pazar.
Ovu temu treba izbrisati. Imam osjecaj da je ova tema provaokacija, jer se nikad nece izgraditi.
Mi Bosnjaci vjerni Bosni
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Trebali bi raditi na projektu tunela kroz planinu Komar kod Travnika. To bi znatno skratilo vrijeme putovanja između Bihaća i Sarajeva.
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Najbolje bi bilo izgraditi novu magistralnu cestu Turbe-Jajce sa tunelom od oko 4 kilometara ispod Vlasica na potezu Cosici-Dubrave pa bi se tako skratio put do Bihaca za nekih 25 kilometara i tim putem bi se moglo voziti brzinama vecim od 80 km sa brojnim mogucnostima preticanja sporijih vozila za razliku od sadasnje dionice Donji Vakuf-Jajce koji ide krivudavo uskim kanjonom Vrbasa.Drina je napisao/la:Trebali bi raditi na projektu tunela kroz planinu Komar kod Travnika. To bi znatno skratilo vrijeme putovanja između Bihaća i Sarajeva.
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Vjerovatno bolje poznaješ taj kraj od mene. Sjećam se da sam išao jednom preko Komara i prema meni tu se izgubi 25-30min. Plus sto je naporno za vožnju.
Tuneli i nove trase itekako mogu skratiti daljinu. Većina magistrala više ne odgovara današnjim uslovima i potrebama. Ali nema nekih novih projekata.
Ali nikad ne čujem naše ljude iz tog kraja da animiraju oko ovoga. Trebaju biti mnogo glasniji.
Tuneli i nove trase itekako mogu skratiti daljinu. Većina magistrala više ne odgovara današnjim uslovima i potrebama. Ali nema nekih novih projekata.
Ali nikad ne čujem naše ljude iz tog kraja da animiraju oko ovoga. Trebaju biti mnogo glasniji.
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Historijska ruta: Kreće izrada idejnog projekta ceste Travnik – Jajce
http://www.akta.ba/bs/Vijest/vijesti/hi ... ajce/72483Autoceste Federacije BiH raspisale su javni poziv za nabavku usluga izrade idejnog projekta i studijske dokumentacije brze ceste Travnik (petlja Nević Polje) – Jajce (petlja Bravnice privremeni spoj na M-5).
Idejni projekt i studijska dokumentacija brze ceste obuhvata pružanje usluga izrade kompletne dokumentacije predviđene Projektnim zadatkom, uključujući prethodna istraživanja, analiziranja, prikupljanje podataka, uvjete zaštite od požara i zaštite životne sredine.
Također, projekt obuhvata i druge uvjete od uticaja na gradnju i korištenje predmetne ceste i pripadajućih objekata, pregovore po potrebi s nadležnim tijelima, te sudjelovanje pri prezentacijama, zauzimanje stručnog stava s mišljenjima i prijedlozima, s ciljem utvrđivanja optimalne trase sa najmanjim ulaganjima u čitavom životnom vijeku ceste, s maksimalnom bezbjednošću prometa, maksimalne propusne moći, odnosno maksimalnih pozitivnih efekata za korisnike ceste, te minimalnih ekoloških posljedica.
Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u je 1.850.000,00 KM, a rok za prijem ponuda za učešće je 30.1.2017. godine.
Podsjetimo, Vlada Federacije BiH uvrstila je u maju ove godine na listu prioriteta izgradnju brze ceste Lašva - Nević Polje (Travnik), Nević Polje – Jajce.
U dokumentu o strateškim projektima koji se nalaze među "100 prioriteta Vlade FBiH", utvđeno je da će izgradnja brze ceste Lašva – Nević Polje (Travnik) koštati 183 miliona eura, Nević Polje - Jajce 550 miliona eura. Projekt uključuje izgradnju oko 51 kilometra ceste na dionici s četiri brze trake.
Inače, gradnja brze ceste Nević Polje - Jajce spada u historijski važnu rutu jer se stvaraju preduvjeti za spajanje Sarajeva s Krajinom, ali i brže povezivanje sa Srbijom i Hrvatskom.
Biće onako kako Bošnjaci odluče
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Brza cesta Bihac-Gorazde je samo zapadni dio Zelene transverzale cija obnova je najavljena u Davutoglovoj knjizi Strategijska dubina: "Kako je srpska namjera tokom ratova u Bosni i Kosovu bila presjecanje ove linije treba uciniti sve da se ona poveze i osnazi. Od najveceg znacaja je odrzavanje koridora preko Gorazda.."(strana 306). Zvanicno je to sada upakovano u pricu o brzoj cesti Sarajevo-Beograd ali kao sto vidis na snimku radi se o turskom finansiranju brze ceste Sarajevo-Gorazde-Visegrad-Bosnjacko Uzice:ABen je napisao/la:Sta ovo ima sa temom i sa cestom Bihac - Sarajevo?Abidaga je napisao/la:n907CgzabRcAbidaga je napisao/la:Zvizdic je otisao u Srbiju i javno porucio da nam treba Zelena transverzala. Prije 10 godina to nije bilo zamisljivo. Za 10, 15 ili 20 godina ce ta Zelena transverzala konacno povezati Bihac-Sarajevo-Novi Pazar.
3F0YonMrsZo
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Puno ce Drine proteci dok se ovo izgradi i ostvari. Puno, puno.
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Krajina bar u planovima nije zaboravljena
U Autocestama Federacije BiH tvrde da Krajina bar u planovima nije zaboravljena, te najavljuju gradnju nekoliko dionica 5c za narednu i 2018. godinu
U Autocestama Federacije BiH tvrde da Krajina bar u planovima nije zaboravljena, te najavljuju gradnju nekoliko dionica 5c za narednu i 2018. godinu
http://www.krajina.ba/218779/krajina-ba ... oravljena/Nedavno je nekako ugluho prošlo u našoj javnosti to da je Udruženje Bosanska krajina uputilo pismo Adnanu Terziću, novoizabranom direktoru JP Autoceste FBiH, u kojem članovi te asocijacije, nezadovoljni dosadašnjom razvojnom politikom prema Krajini, traže objašnjenje “zašto u ovom javnom preduzeću nema konkretnih planova i aktivnosti vezanih za taj dio naše zemlje”.
Da li je to samo nastavak zanemarivanja Krajine, stavljanja u drugi plan komunikacionih potreba tamošnjeg stanovništva, pa čak i od njihovih predstavnika u državnom Parlamentu i u drugim državnim organima, pitaju se također u Udruženju.
Čini nam se, odgovore bi prvo trebalo da traže izvan Autocesta, no, mi smo ih, u njihovo ime, direktno zahtijevali i od odgovornih u ovom preduzeću.
Iz komentara što smo ga dobili proizlazi da Krajina nije stavljena na stranu. O ovome svjedoči, objašnjavaju iz tamošnje pres-službe, i to da u planu poslovanja Autocesta FBiH postoji stavka modernizacije transportne infrastrukture upravo u ovom dijelu naše zemlje.
Koraci ka brzoj cesti
“U pitanju je modernizacija sadašnje saobraćajnice do nivoa brze ceste za dionicu Ključ – Bosanski Petrovac – Bihać i ovaj pravac je određen kao prioritetni i stavljen je na listu projekata Transportne strategije FBiH”, ističu u Autocestama Federacije BiH.Za kada je planirano njegovo realizovanje?
“Korak je učinjen usvajanjem Okvirne strategije prometa BiH za razdoblje od 2016. do 2030. godine, a koja je bila uvjet Evropske unije za apliciranje na sredstava iz evropskih fondova”, objašnjavaju sagovornici, od kojih saznajemo i to da će se naredne godine, za tu 114 kilometara dugu dionicu raditi idejni projekat kao i odgovarajuće studije (Prethodna procjena uticaja na okoliš, Saobraćajna studija i Preliminarna studija opravdanosti sa ciljem odabira koridora brze ceste za daljnju razradu). Ne znamo šta sve to konkretno znači, odnosno koliko vremena treba da bi se okončale ove radnje, ali treba vjerovati da se neće čekati krajnji rok. Ponavljamo, 2030. godina.
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Daj Boze da to uskoro pokrenu a ne samo laprdanje. Svaki laik zna da dobra infrastruktura znaci i bolja ekonomija.
Dragi moji Krajisnici da vas malo utjesim ni u Tuzlanskoj regiji nisu ceste nista bolje. Da pohvalim Niksica da on nije proguro ono oko Karaule i dan danas bi se vozali onim opasnim dijelom za Sarajevo. Zalosno stanje, kad vidimo kakve dzade ima jedno Kosovo i Albanija a kakve mi imamo
Dragi moji Krajisnici da vas malo utjesim ni u Tuzlanskoj regiji nisu ceste nista bolje. Da pohvalim Niksica da on nije proguro ono oko Karaule i dan danas bi se vozali onim opasnim dijelom za Sarajevo. Zalosno stanje, kad vidimo kakve dzade ima jedno Kosovo i Albanija a kakve mi imamo
Rekao je Omer ibnul-Hattab, radijellahu anhu:"Nije rob (vjernik), nakon islama, dobio vece dobro od cestita brata, pa kada neko od vas primjeti ljubav od strane svoga brata neka ga se drzi."
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
krhan je napisao/la:Daj Boze da to uskoro pokrenu a ne samo laprdanje. Svaki laik zna da dobra infrastruktura znaci i bolja ekonomija.
Dragi moji Krajisnici da vas malo utjesim ni u Tuzlanskoj regiji nisu ceste nista bolje. Da pohvalim Niksica da on nije proguro ono oko Karaule i dan danas bi se vozali onim opasnim dijelom za Sarajevo. Zalosno stanje, kad vidimo kakve dzade ima jedno Kosovo i Albanija a kakve mi imamo
Pa baš je Nikšić u jednoj emisiji čini mi se na BHT u govorio da taj dio kod Karaule nije dobro urađen. Oko onih novih tunela. Kao da se napravila spust staza i da će biti zeznuto zimi kad padne snijeg i kad poledi.
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Zato postoje konji.Sta ce nam brze ceste i autoputeve.Zaostalo razmisljanja.Ufatis se konja,malo sjednes,zamezis.Zajases konja.Ha,sto treba par dana umjesto par sati.Nije to ni vazno tolikoDragi moji Krajisnici da vas malo utjesim ni u Tuzlanskoj regiji nisu ceste nista bolje. Da pohvalim Niksica da on nije proguro ono oko Karaule i dan danas bi se vozali onim opasnim dijelom za Sarajevo. Zalosno stanje, kad vidimo kakve dzade ima jedno Kosovo i Albanija a kakve mi imamo
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Never had i imagined.Living without your smile Angelene
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Zajašeš konja i kažeš ijjjaaa i put me zove u Bihać.
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
kako Klix.ba saznaje postoje opcije da brza cesta ide od Višegrada postojećom cestom prema Sokocu i dalje prema Sarajevu. Druga opcija je da cesta ide od Višegrada pa preko Podhranjenskog potoka i tunela Hranjen prema Prači, zatim Palama i SarajevuAbidaga je napisao/la:n907CgzabRcAbidaga je napisao/la:Zvizdic je otisao u Srbiju i javno porucio da nam treba Zelena transverzala. Prije 10 godina to nije bilo zamisljivo. Za 10, 15 ili 20 godina ce ta Zelena transverzala konacno povezati Bihac-Sarajevo-Novi Pazar.
https://www.klix.ba/vijesti/bih/jusko-o ... /161220079
Ponuda Turske je da u stopostotnom iznosu finansira kompletan projekt o kojem se dogovore BiH i Srbija, uključujući svu prateću dokumentaciju
https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /161215106
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
http://www.bosnjaci.net/prilog.php?rid=1&pid=60753
http://www.bosnjaci.net/prilog.php?rid=1&pid=60753Dana 24. 12. 2016. godine u Novom pazaru održan je Glavni odbor Bošnjačke demokratske zajednice (BDZ) kome je prisustvovalo više od 250 delegata. Prema utvrđenom dnevnom redu izvještaje o radu podnijeli su predsjednici Bošnjačke demokratske zajednice u Crnoj Gori Hazbija Kalač i Bošnjačke demokratske zajednice Sandžaka dr. Jahja Fehratović.
Glavni odbor usvojio je Programsku platformu i političke prioritete koje je predložio lider BDZ-a i narodni poslanik muftija Muamer Zukorlić.
Usvojeni su i razvojni prioriteti političkog djelovanja BDZ-a:
2. Izgradnja autoputa Sarajevo-Novi Pazar;
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
http://vijesti.ba/clanak/345105/jusko-o ... 017-godini
TV1: Put Beograd - Sarajevo izgleda kao veliki zahvat. Može li se on u nekom razumnom roku realizirati?
JUSKO: Moramo se vratiti na početak. Kako je došlo do ideje? Ministar Šarović i ministar Ljajić su bili u Turskoj i turski ministar ekonomskih poslova je dao ideju da se realizije takav projekat. O tome smo informisani ministrica Mijalović i ja. Mi smo se nakon toga našli na jednoj sjednici i dali smo apsolutnu podršku takvom projektu, u vremenima kada tražtite investitore da dođu u našu zemlju, u ovom momentu imate investitora koji se sam ponudio. U narednih 30 dana na nama je da definišemo rutu koja će biti između Sarajeva i Beograda i naravno da je to izvodivo.
Nama je interesu da se povežemo brzom cestom ne samo sa Srbijom nego sa svim zemljama sa kojima to možemo uraditi. U ovom momentu imamo investitora koji se fokusirao na taj pravac. U proteklom periodu sam više puta dobivao pitanja da li se to može preusmjeriti prema Krajini i drugim dijelovima Bosne i Hercegovine. Vjerujte da radimo na tome da nađemo investitore za to, a ako mene pitate ja nemam favorizovanih ruta. Meni je u interesu da kompletna Bosna i Hercegovine bude povezana autoputem i brzim cestama ali u ovom projektu turski investitor se fokusirao na taj dio.
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Zar nam je to prioritet?hamza je napisao/la:http://vijesti.ba/clanak/345105/jusko-o ... 017-godini
TV1: Put Beograd - Sarajevo izgleda kao veliki zahvat. Može li se on u nekom razumnom roku realizirati?
JUSKO: Moramo se vratiti na početak. Kako je došlo do ideje? Ministar Šarović i ministar Ljajić su bili u Turskoj i turski ministar ekonomskih poslova je dao ideju da se realizije takav projekat. O tome smo informisani ministrica Mijalović i ja. Mi smo se nakon toga našli na jednoj sjednici i dali smo apsolutnu podršku takvom projektu, u vremenima kada tražtite investitore da dođu u našu zemlju, u ovom momentu imate investitora koji se sam ponudio. U narednih 30 dana na nama je da definišemo rutu koja će biti između Sarajeva i Beograda i naravno da je to izvodivo.
Nama je interesu da se povežemo brzom cestom ne samo sa Srbijom nego sa svim zemljama sa kojima to možemo uraditi. U ovom momentu imamo investitora koji se fokusirao na taj pravac. U proteklom periodu sam više puta dobivao pitanja da li se to može preusmjeriti prema Krajini i drugim dijelovima Bosne i Hercegovine. Vjerujte da radimo na tome da nađemo investitore za to, a ako mene pitate ja nemam favorizovanih ruta. Meni je u interesu da kompletna Bosna i Hercegovine bude povezana autoputem i brzim cestama ali u ovom projektu turski investitor se fokusirao na taj dio.
Bolje bi bilo napraviti zid visine 15m na granici prema Srbiji. Ali sto bi pravili prugu i autocestu prema Beogradu. Da nas zatrpaju svojim proizvodima i uniste nam ekonomiju? Vlaski kriminalci da haraju po Bosni?
Mi Bosnjaci vjerni Bosni
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Koja je onda svrha Autoputa 5C, ako se ovo planira ka Beogradu ??
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!
Re: Krajina putevi,brza cesta Bihać-Sarajevo-Goražde A2
Svrha u Hecegovini je da nas što više iseli i uništi u svakom mogućem pogledu. Što više to bolje.amkos je napisao/la:Koja je onda svrha Autoputa 5C, ako se ovo planira ka Beogradu ??
Čuvaj Stoca, ne daj Počitelja, ni Mostara ne ostavljaj sama...