☑ Pravila foruma i savjeti

Autoceste BiH (Koridor 5c)

Moderator/ica: abu seid

Avatar
edinmaslic
Član
Postovi: 86
Pridružen/a: 15 okt 2017 12:31

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la edinmaslic » 07 feb 2018 01:53

Ama,nisam ja protiv gradnje brze ceste od Sarajeva preko jugoistočne Bosne pa dalje prema Sandžaku.Samo kažem da je veleizdaja bošnjačkih političara koji nisu izričiti u tome da ako već ide ta cesta mora ići i preko teritorije BPK.NE SMIJE cijela trasa ići kroz terorističku tvorevinu.Vlasi s obje strane Drine to žele,to im je sav plan,da ide samo kroz genociddnu i stalno to govore,a naši su za neke kompromise.NEMA TIH PARA zbog kojih se na to smije pristati.Nemojmo sutra da nas četnici blokiraju gdje žele.ZAR SMO TOLIKA STOKA.Evo pitam,zašto da ne ide i kroz BPK,ako je jefinije i kraće nego samo kroz Šumsku ? I druga stvar,važnije je da Turci prvo grade ovamo preko Tuzle.Van pameti da je da drugi bošnjački grad i najpotentnija bošnjačka regija nema autocestu za Sarajevo i EU na Orašje a da svaka vukojebina u Šumskoj i škutoriji dobija ili autoccestu ili brzu cestu-Ovo su ozbiljne stvari.

I zašto ne bi Turci gradili dalje za Novi Pazar ? To niko ne spominje.Vlahadija nas baš zajebava s ovim,oni studiozno rade,a mi k'o guske u maglu.

Avatar
kliker
Član
Postovi: 916
Pridružen/a: 31 okt 2012 21:12

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la kliker » 07 feb 2018 07:39

edinmaslic je napisao/la:Ama,nisam ja protiv gradnje brze ceste od Sarajeva preko jugoistočne Bosne pa dalje prema Sandžaku.Samo kažem da je veleizdaja bošnjačkih političara koji nisu izričiti u tome da ako već ide ta cesta mora ići i preko teritorije BPK.NE SMIJE cijela trasa ići kroz terorističku tvorevinu.Vlasi s obje strane Drine to žele,to im je sav plan,da ide samo kroz genociddnu i stalno to govore,a naši su za neke kompromise.NEMA TIH PARA zbog kojih se na to smije pristati.Nemojmo sutra da nas četnici blokiraju gdje žele.ZAR SMO TOLIKA STOKA.Evo pitam,zašto da ne ide i kroz BPK,ako je jefinije i kraće nego samo kroz Šumsku ? I druga stvar,važnije je da Turci prvo grade ovamo preko Tuzle.Van pameti da je da drugi bošnjački grad i najpotentnija bošnjačka regija nema autocestu za Sarajevo i EU na Orašje a da svaka vukojebina u Šumskoj i škutoriji dobija ili autoccestu ili brzu cestu-Ovo su ozbiljne stvari.

I zašto ne bi Turci gradili dalje za Novi Pazar ? To niko ne spominje.Vlahadija nas baš zajebava s ovim,oni studiozno rade,a mi k'o guske u maglu.
Pola stvari na pamet pricas... Niko ziv ama ha ne zna sta ce od ovoga bit. Nazivat ljude veleizdajnicima na osnovu cega majke ti? Hajd malo ohladi da vidimo sta ce od svega ovoga bit. A i taj put za Gorazde burazeru ce ti ic preko RS...

Avatar
edinmaslic
Član
Postovi: 86
Pridružen/a: 15 okt 2017 12:31

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la edinmaslic » 07 feb 2018 09:57

kliker je napisao/la:
edinmaslic je napisao/la:Ama,nisam ja protiv gradnje brze ceste od Sarajeva preko jugoistočne Bosne pa dalje prema Sandžaku.Samo kažem da je veleizdaja bošnjačkih političara koji nisu izričiti u tome da ako već ide ta cesta mora ići i preko teritorije BPK.NE SMIJE cijela trasa ići kroz terorističku tvorevinu.Vlasi s obje strane Drine to žele,to im je sav plan,da ide samo kroz genociddnu i stalno to govore,a naši su za neke kompromise.NEMA TIH PARA zbog kojih se na to smije pristati.Nemojmo sutra da nas četnici blokiraju gdje žele.ZAR SMO TOLIKA STOKA.Evo pitam,zašto da ne ide i kroz BPK,ako je jefinije i kraće nego samo kroz Šumsku ? I druga stvar,važnije je da Turci prvo grade ovamo preko Tuzle.Van pameti da je da drugi bošnjački grad i najpotentnija bošnjačka regija nema autocestu za Sarajevo i EU na Orašje a da svaka vukojebina u Šumskoj i škutoriji dobija ili autoccestu ili brzu cestu-Ovo su ozbiljne stvari.

I zašto ne bi Turci gradili dalje za Novi Pazar ? To niko ne spominje.Vlahadija nas baš zajebava s ovim,oni studiozno rade,a mi k'o guske u maglu.
Pola stvari na pamet pricas... Niko ziv ama ha ne zna sta ce od ovoga bit. Nazivat ljude veleizdajnicima na osnovu cega majke ti? Hajd malo ohladi da vidimo sta ce od svega ovoga bit. A i taj put za Gorazde burazeru ce ti ic preko RS...

De mozes ti malo ljepse da pricas

Jack

Avatar
kliker
Član
Postovi: 916
Pridružen/a: 31 okt 2012 21:12

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la kliker » 07 feb 2018 12:23

edinmaslic je napisao/la:
kliker je napisao/la:
edinmaslic je napisao/la:Ama,nisam ja protiv gradnje brze ceste od Sarajeva preko jugoistočne Bosne pa dalje prema Sandžaku.Samo kažem da je veleizdaja bošnjačkih političara koji nisu izričiti u tome da ako već ide ta cesta mora ići i preko teritorije BPK.NE SMIJE cijela trasa ići kroz terorističku tvorevinu.Vlasi s obje strane Drine to žele,to im je sav plan,da ide samo kroz genociddnu i stalno to govore,a naši su za neke kompromise.NEMA TIH PARA zbog kojih se na to smije pristati.Nemojmo sutra da nas četnici blokiraju gdje žele.ZAR SMO TOLIKA STOKA.Evo pitam,zašto da ne ide i kroz BPK,ako je jefinije i kraće nego samo kroz Šumsku ? I druga stvar,važnije je da Turci prvo grade ovamo preko Tuzle.Van pameti da je da drugi bošnjački grad i najpotentnija bošnjačka regija nema autocestu za Sarajevo i EU na Orašje a da svaka vukojebina u Šumskoj i škutoriji dobija ili autoccestu ili brzu cestu-Ovo su ozbiljne stvari.

I zašto ne bi Turci gradili dalje za Novi Pazar ? To niko ne spominje.Vlahadija nas baš zajebava s ovim,oni studiozno rade,a mi k'o guske u maglu.
Pola stvari na pamet pricas... Niko ziv ama ha ne zna sta ce od ovoga bit. Nazivat ljude veleizdajnicima na osnovu cega majke ti? Hajd malo ohladi da vidimo sta ce od svega ovoga bit. A i taj put za Gorazde burazeru ce ti ic preko RS...

De mozes ti malo ljepse da pricas

Jack
Mogu ljepse, sta mislis moze li ti? Da li je u redu ovoliku halabuku dizat oko nicega. Taj projekat ne postoji to su samo price politicara sad za sad...

Avatar
Jack
Administrator
Postovi: 40873
Pridružen/a: 18 okt 2012 15:43

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Jack » 07 feb 2018 12:25

Mislio sam na komentar E.Maslica.Nije vazno
Lets go clean them up.Every single one of them.Untill nothing is left :gut:
Never had i imagined.Living without your smile Angelene :cry: :(
Mnogi su mrtvi već davno prije svoje smrti, a možda su baš takvi i najsrećniji.

Avatar
kliker
Član
Postovi: 916
Pridružen/a: 31 okt 2012 21:12

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la kliker » 07 feb 2018 12:57

Jack je napisao/la:Mislio sam na komentar E.Maslica.Nije vazno
ok ja sam pogrijesno shvatio.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 07 feb 2018 19:16

Turci poručili - Prvo studija izvodljivosti pa onda model finansiranja autoputa Sarajevo-Beograd

Ministar komunikacija i saobraćaja BiH Ismir Jusko održao je danas (6. februara 2018. godine) sastanak s predstavnicima Republike Turske, predvođenim zamjenikom generalnog direktora Direkcije autocesta Republike Turske Mehmetom Tutasom o projektu autoputa Sarajevo-Beograd.

Tema sastanka bio je nastavak aktivnosti na realizaciji najavljenog projekta izgradnje autoputa Sarajevo–Beograd, na kojem su također prezentovani raspoloživi podaci u vezi sa obje trase ove saobraćajnice.

Jusko je rekao da je riječ o važnoj posjeti koja pokazuje da Turska želi što prije krenuti u realizaciju ovog projekta. Cilj sastanka je bio da se turska delegacija informiše o svim detaljima projekata kako bi mogla pristupiti izradi studije izvodljivosti.

Danas se razgovaralo i o modelima finansiranja, ali je iz turske delegacije rečeno da će se tek naknadno utvrditi modeli finansiranja za oba putna pravca, odnosno da je još rano o tome govoriti.

Ambasador Republike Turske u BiH Haldun Koc rekao je da je predsjednik Turske nakon prošlosedmičnog sastanka u Istanbulu sazvao se relevantne institucije i od njih zatražio da što prije započnu sa radom.

Kako kaže, današnji sastanak je bio odlična prilika da se iz prve ruke prikupe sve relevantne informacije. Najavio je da će se u naredna dva dana ići u obilazak obje trase.

Koc je ponovio da je preuranjeno govoriti o bilo kakvim modalitetima i finansiranju u ovoj fazi. Ističe da će se o finansiranju moći govoriti tek nakon što turska delegacija obavi studiju izvodljivosti.

- Za Tursku je ovo regionalni socioekonomski projekat kojim želimo da damo na značaju razvoju ovog regiona. Veoma smo zadovoljni prezentacijom viđenja i strategija institucija - rekao je Koc.

Sastanku su prisustvovali i predstavnici Federalnog ministarstva saobraćaja i komunikacija, Ministarstva saobraćaja i veza genocidne, Vlade Brčko distrikta te javnih preduzeća za autoceste i ceste iz Federacije BiH i GT.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
BosnjackaHercegovina
Član
Postovi: 5487
Pridružen/a: 23 nov 2014 17:39

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la BosnjackaHercegovina » 07 feb 2018 20:21

Zmaj je napisao/la:
Turci poručili - Prvo studija izvodljivosti pa onda model finansiranja autoputa Sarajevo-Beograd

Ministar komunikacija i saobraćaja BiH Ismir Jusko održao je danas (6. februara 2018. godine) sastanak s predstavnicima Republike Turske, predvođenim zamjenikom generalnog direktora Direkcije autocesta Republike Turske Mehmetom Tutasom o projektu autoputa Sarajevo-Beograd.

Tema sastanka bio je nastavak aktivnosti na realizaciji najavljenog projekta izgradnje autoputa Sarajevo–Beograd, na kojem su također prezentovani raspoloživi podaci u vezi sa obje trase ove saobraćajnice.

Jusko je rekao da je riječ o važnoj posjeti koja pokazuje da Turska želi što prije krenuti u realizaciju ovog projekta. Cilj sastanka je bio da se turska delegacija informiše o svim detaljima projekata kako bi mogla pristupiti izradi studije izvodljivosti.

Danas se razgovaralo i o modelima finansiranja, ali je iz turske delegacije rečeno da će se tek naknadno utvrditi modeli finansiranja za oba putna pravca, odnosno da je još rano o tome govoriti.

Ambasador Republike Turske u BiH Haldun Koc rekao je da je predsjednik Turske nakon prošlosedmičnog sastanka u Istanbulu sazvao se relevantne institucije i od njih zatražio da što prije započnu sa radom.

Kako kaže, današnji sastanak je bio odlična prilika da se iz prve ruke prikupe sve relevantne informacije. Najavio je da će se u naredna dva dana ići u obilazak obje trase.

Koc je ponovio da je preuranjeno govoriti o bilo kakvim modalitetima i finansiranju u ovoj fazi. Ističe da će se o finansiranju moći govoriti tek nakon što turska delegacija obavi studiju izvodljivosti.

- Za Tursku je ovo regionalni socioekonomski projekat kojim želimo da damo na značaju razvoju ovog regiona. Veoma smo zadovoljni prezentacijom viđenja i strategija institucija - rekao je Koc.

Sastanku su prisustvovali i predstavnici Federalnog ministarstva saobraćaja i komunikacija, Ministarstva saobraćaja i veza genocidne, Vlade Brčko distrikta te javnih preduzeća za autoceste i ceste iz Federacije BiH i GT.
Prvo, Haldun Koc (izgovara se Koch) je prezime jedne od dvije najjace familije u Turskoj. Koc familija je nedavno napravila i Koc University kojeg je, nakon sto ga je sagradila, ostavila sa 1 milijardom dolara na bankovnom racunu "da im se nadje" - i od toga su Koc Univ. kupili univerzitetske profesore iz cijelog svijeta i platili da dodju tamo. Danas je to najjaci univerzitet u Turskoj - i bez sumnje u rangu svjetskih univerziteta u svakom smislu. https://www.ku.edu.tr/en . Ne znam je li on iz te familije - ali ne bi me iznenadilo.

Drugo, ovo je uvetira u "vidjecemo kuda ce ici trasa autoputa - zavisi od troska" - imam osjecaj da ce nakon svih kalkulacija "najjeftinije" ispasti kroz Gorazde. :zastava:
Samo BiH.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 08 feb 2018 18:21

Turska delegacija u Tuzli: Zvanična trasa i model finansiranja ceste Sarajevo-Beograd do kraja godine

slika

Predstavnici Vlade Tuzlanskog kantona (TK) na čelu s premijerom Begom Gutićem večeras su se u Tuzli sastali sa delegacijom Republike Turske, predvođenu zamjenikom generalnog direktora Direkcije autocesta Turske Mehmetom Tutaşom.

Tokom sastanka razgovarano je o izradi trase brze ceste Sarajevo-Beograd, koja bi trebala prolaziti i kroz najmnogoljudniji kanton u Federaciji BiH.

Iz Turske su poslane dvije delegacije Direkcije autocesta koje imaju zadatak obići trasu brze ceste u BiH i Srbiji te napraviti procjenu projekta.

Inžinjeri će na kraju sačiniti konačan izvještaj koji će uputiti turskoj Direkciji autocesta, na bazi čega će se kasnije donijeti odluka o budućoj trasi.

Premijer TK Bego Gutić nakon sastanka je kazao da je Kantonalna vlada već nekoliko puta zagovarala da je optimalna trasa koja prolazi kroz ovaj kanton. To je trasa, naveo je on, koja zadovoljava sve neophodne parametre.

"Ovaj region za sebe veže blizu milion i po stanovnika te je najrazvijeniji u BiH. Danas smo iznijeli i određene argumente, a to je da Tuzla u ovom trenutku ima na dnevnoj bazi oko 20.000 ulaza vozila te oko 12.000 izlaza prema Brčkom. Također smo kao prednost naveli da se ova trasa savršeno uklapa u postojeću dionicu budućeg koridora 5C, a znamo i za Y krak koji treba da se odvoji od Žepča prema Tuzli. Za tu dionicu je već urađena studija izvodljivosti, a imamo i idejno rješenje. Na neki način imamo već urađene i pripremne radove i to je prednost koju smo iznijeli na sastanku", naveo je Gutić.

Kao polazna tačka u izgradnji autoceste je navedena upravo Tuzla, a išla bi prema Brčkom te prema Žepču. Druga varijanta je da istovremeno ide sa petlje Šićki Brod prema Žepču.

Iz Kantonalne vlade smatraju da je ovo optimalna ruta, a Gutić naglašava da bi izvještaj turskih stručnjaka trebao biti sačinjen za nekoliko mjeseci.

Također, Gutić je naveo da spomenuta trasa pojeftinjuje projekat u samom startu, jer 80 posto buduće trase treba da prođe kroz državno zemljište čime će se pojeftiniti i eksproprijacija.

Prema nekim procjenama, dionica od Tuzle do Brčkog košta blizu 460 miliona eura, dok gruba procjena govori da će dionica od Žepča do Tuzle biti najskuplja, jer je tehnički najzahtjevnija te bi za nju trebalo izdvojiti blizu 760 miliona eura.

Dodao je i da su turski predstavnici u BiH kroz razgovore prihvatili argumente koje su naveli članovi Vlade TK.

"Budućom trasom autoceste mi rješavamo dva ključna problema kada je u pitanju putna blokada TK, a to je izlaz prema Brčkom, odnosno Evropskoj uniji, ali i kvalitetnija veza sa Sarajevom. Mislim da ovaj projekat nema alternativu, a mi smo kao Vlada dali punu podršku", dodao je kantonalni premijer.

Ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK Mirsad Gluhić navodeći prednosti s kojima raspolaže ovaj kanton istakao je Međunarodni aerodrom Tuzla koji bi dodatno doživio ekspanziju, a procvat bi doživio i turizam.

"Ovaj projekat bi uveliko osigurao i sigurnost učesnika u saobraćaju, a svjedoci smo tragičnih događaja u 2017. godini koji su se dogodili na cesti Tuzla-Orašje, odnosno Tuzla-Brčko", dodao je Gluhić.

Sve ono što su naveli kao prednosti tokom razgovora, predstavnici Vlade TK su pretočili u pismo podrške koje je uručeno zamjeniku direktora Direkcije autocesta Turske.

S obzirom na trenutnu dinamiku koja se vodi vezano za priču o izgradnji spomenute brze ceste, na kraju je rečeno da bi do kraja godine mogli biti pokrenuti i konkretni potezi u smislu određivanja konačne trase, predlaganja modela finansiranja, ali i početka radova.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 08 feb 2018 19:12

Jusko u Goraždu: Turska žele da izgradnja ceste Sarajevo-Beograd ide bržom dinamikom

slika

Ministar komunikacija i prometa BiH Ismir Jusko i delegacija iz Turske su u posjeti Istočnoj Bosni kako bi sa zvaničnicima razgovarali o trasi puta Sarajevo-Beograd. Tom prilikom je kazao da će lokalna zajednica imati ključnu ulogu u izgradnji ove ceste te da je stav Turske da projekt treba ići bržom dinamikom.
Jusko je s delegacijom turskih autocesta i drugih institucija uključenih u projekt planiranja trase autoputa Sarajevo-Beograd najprije posjetio Višegrad gdje je razgovarao s načelnikom ove općine Mladenom Đurovićem te s delegacijom obišao i granični prijelaz Vardište.

"Početak realizacije ovog projekta zavisit će od prikupljenih informacija, kao i vremena potrebnog da delegacija Turske sve te informacije objedini u jedan dokument i napravi studiju izvodljivosti. Ne vjerujem da će to trajati dugo jer, prema ovome što sam vidio u proteklim danima, stav turske delegacije je da ovaj projekt ne treba razvodnjavati i da treba ići što bržom dinamikom", istakao je Jusko.

Istakao je da izlazak na teren delegacije Turske i njihova želja da snime sve dionice pokazuje da su oni ozbiljno pristupili ovom projektu.

"Jednu od ključnih uloga u ovom projektu imat će lokalna zajednica jer ljudi iz lokalne zajednice najbolje poznaju ovaj teren. Informacije koje dobijemo od njih su informacije koje u ovom momentu delegaciji Turske najviše trebaju", rekao je Jusko novinarima u Višegradu nakon sastanka s rukovodstvom te općine.

Državnog ministra i visoku delegaciju iz Turske u Goraždu su dočekali premijer BPK Goražde Emir Oković i gradonačelnik Goražda Muhamed Ramović koji će prezentirati argumente zbog kojih grad na Drini ne bi smio biti izostavljen iz projekta cestovnog povezivanja BiH i Srbije.

Turska delegacija boravi u posjeti BiH kako bi prikupili podatake za izradu studije izvodljivosti, kao i modela finansiranja izgradnje autoputa koji bi Sarajevo i Beograd povezao preko Tuzle i Bijeljine, ali i Višegrada i Goražda.


Nakon Goražda uslijedit će posjete općinama Rogatica i Sokolac.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 09 feb 2018 18:32

Izgradnja dionice brze ceste Lašva - Nević Polje od vitalnog značaja

slika

Projekt dionice brze ceste Lašva - Nević Polje je u završnoj fazi, a izgradnja ove prometnice je od vitalnog značaja, kako za lokalno stanovništvo, tako i za Federaciju BiH i državu, rečeno je danas na prezentaciji koju su u Novom Travniku organizirali predstavnici Javnog preduzeća "Autoceste Federacije BiH".
Fokus prezentacije bio je na dijelu brze ceste u naselju Nević Polje, Općina Novi Travnik, gdje je planiran kružni tok, a, kako je rečeno, prvobitna trasa je pomjerena, s obzirom na to da se moralo zaštititi izvorište Trebišnjice.

Koordinator iz Vlade SBK-a za realizaciju projekta brze ceste Vinko Miljak kazao je kako se na izgradnju brze ceste čeka gotovo 30 godina, te da je ona od životnog interesa za sve građane, s obzirom na to da će rasteretiti jednu od najopterećenijih magistralnih cesta u BiH.

"O ovom projektu se govorilo i prije 1990-ih, a sada se došlo u fazu da se radi glavni projekt. Ne možemo reći da nam nije u interesu izgradnja brze ceste, jer ćemo se bez nje i dalje voziti 50 minuta od Travnika do Kaonika i sudjelovati u velikim gužvama. To nikome nije u interesu", kazao je Miljak.

Građani su tokom prezentacije uputili brojne primjedbe, od toga da je ona izvedena šturo, bez adekvatne pripreme i informacija o tome kada počinje izgradnja, koliko i koji objekti će biti srušeni, te koliki će biti iznos odštete.

"Mještani ne znaju čija kuća se treba rušiti, niti čija smeta, a čija ne smeta. Ovo je za mene nepotpuna prezentacija i jako sam razočaran", kazao je jedna od sudionika današnjeg skupa Dragan Jukić.

Kako je rečeno, prije eksproprijacije je potrebna urbanistička saglasnost i izmjena postojećeg prostornog plana.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 10 feb 2018 05:19

slika

slika

Zenica
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 16 feb 2018 17:45

Dionica Počitelj - Buna mogla bi se raditi u ožujku

slika

Za dinamičniju gradnju Koridora 5C moraju se uključiti sve instance vlasti, prvenstveno državna razina, rekao je razgovoru za Dnevni avaz Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH.

''Prioritet je da država BiH potpiše dogovorene sporazume s Europskom investicijskom bankom (EIB) od 50 milijuna eura za tunel Zenica, s OFID-om od 49 milijuna eura za dionicu Vranduk - Ponirak, s KFAED-om od 36 milijuna eura, te za jug, Buna - tunel Kvanj od 100 miliona eura s EIB-om. To prošle godine, iako su sporazumi ispregovarani, Ministarstvo financija BiH nije moglo staviti u proceduru potpisivanja zbog toga što smo imali od Vlade FBiH uvjet da ti krediti budu efektivni ako dođe do povećanja putarina. Budući da je došlo do povećanja, sada je prioritetno da FBiH i država završe potpisivanje tih sporazumna kako bismo mi u ovoj godini po njima mogli izvršiti podjelu za izvođenje'', rekao je Terzić.

''Otvorili smo financijske ponude na dva projekta. Jedan je Počitelj - Buna od 30 milijuna eura koji financira EBRD, a drugi je nastavak ove dionice od Donje Gračanice do Vraca, do spuštanja na M-17, kod Zenice. I njega financira EBRD s 50 milijuna eura. Dakle, ta dva projekta trebala bi se, prema meni, dodijeliti u ožujku i početi s radovima'', kaže Terzić.

Naveo je kako su Autoceste FBiH napravile projekt hitne sanacije klizišta na dionici Lepenica - Vlakovo.

''Ponovno se pojavilo klizište. Nekoliko dana vršimo praćenja i nema novog pomjeranja. Za sljedeći tjedan planiran je sastanak nadzora, izvođača, investitora i da se utvrdi prvi razlog pojave klizišta'', rekao je Terzić, govoreći o problemu popuštanja potpornih zidova na toj dionici, koje je radila turska kompanija Celigiz Insaat.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 18 feb 2018 14:59

hl53aRw9yuE
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 19 feb 2018 18:56

nWfcgoadRD8
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 20 feb 2018 17:39

Cesta od 87 miliona KM: Koliko je još ostalo do spajanja Stoca i Neuma

Povezivanje Stoca i Neuma projekat je o kojem se posljednjih godina govori u kontekstu spajanja jedinog bh. grada na Jadranskom moru sa unutrašnošću zemlje.

Istovremeno, zbog dugog trajanja priprema za projekat pojedini parlamentarci, političari ali i građani počeli su spekulisati da se radi o svojevrsnoj opstrukciji ovog projekta.

Direktor Cesta FBiH Ljubo Pravdić to opovrgava ističući da smatra da projekat nije opstruiran i da je stvarni problem u proteklom periodu bio nedostatak financijskih sredstava. Navodi i da su "sva do sada osigurana sredstva od strane Vlade FBiH i JPCFBiH za projekat namjenski i blagovremeno utrošena".

"Izgradnja ceste Neum-Stolac je veoma složen i skup projekat, na kojem su se kroz duži niz godina provodile razne aktivnosti, u ovisnosti od osiguranih sredstava, kako bi se projekat pripremio za kandidiranje i odobravanje kod međunarodnih financijskih institucija. Na temelju pripremljene projektne dokumentacije projekat je uvršten u Program modernizacije magistralnih cesta FBiH, koji je putem resornog ministarstva upućen u proceduru odobravanja kreditnog zaduženja kod međunarodnih financijskih institucija", naveli su iz Cesta FBiH.

Ističu da je Program modernizacije prihvaćen i odobreno je kreditno zaduženje kojim je predviđeno da se projekat izgradnje ceste Neum-Stolac financira kreditom Evropske investicijske banke i Svjetske banke.

U pitanju su tri dionice, od kojih u prvu spada dovršetak radova na dionici Stari Neum-Kiševo-Broćanac i za to su predviđena sredstva u iznosu od 12,9 miliona KM. Zatim, tu je i izgradnja dionice Broćanac-Cerovica za šta su predviđena sredstva u iznosu od 41,9 miliona KM. Za dionicu Cerovica-Drenovac predviđena sredstva su u iznosu od 25 miliona KM.

Postupak odobravanja kredita je spor, pa je tako Program modernizacije kandidiran 2014. godine, kredit odobren 2016. godine a efektivan je postao 7. oktobra 2017. godine dok bi sredstva za eksproprijaciju osigurala Vlada FBiH.

"U proteklom periodu je pripremljena kompletna projektna dokumentacija na nivou glavnog projekta, pripremljen je elaborat eksproprijacije za cijeli projekat, proveden postupak eksproprijacije i pribavljena građevinska dozvola za dionicu Stari Neum-Kiševo-Broćanac. Radovi su izvedeni na nivou BNS-a na dionici Stari Neum-Kiševo-Babin Do. Sve ove aktivnosti su financirane iz vlastitih sredstava Javnog preduzeća Ceste FBiH i sredstava koje je osigurala Vlada FBiH", pojašnjavaju iz Cesta FBiH.

Krajem januara u JP Ceste FBiH potpisani su ugovori za izvođenje radova na magistralnoj cesti M17.3 Neum – Stolac, dionica Stari Neum – Broćanac.

Ta dionica za koju se potpisuje ugovor podijeljena je na dva lota - ugovora i to: LOT 1: Asfaltiranje dionice Stari Neum – Babin Do (L= 5,3 km), izgradnja ceste Babin Do – Oštrovac (L= 1,7 km), izgradnja tunela Oštrovac (L=190 m) i potputnjaka Oskorušnica (L=10m), te LOT 2: Izgradnja ceste na dionici Oštrovac – Broćanac (L= 5 km). Ugovori su dodijeljni firmama Integral Inžinjering, HP Investing i Putovi iz Gruda.

U Cestama FBiH očekuju da radovi počnu polovinom februara 2018. godine te navode da je "pripremljen i tender za radove na LOT-u 4, potez Prapratnica-Hutovo, uključujući i tunel Žaba".

"Planirani period implementacije ovog projekta je četiri godine, tako da je očekivani završetak radova na ovoj cesti 2022. godine", zaključuju iz Cesta FBiH.

Procjene govore da bi izgradnja cijele ceste od Stoca do Neuma mogla koštati 87 miliona maraka.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
BosnjackaHercegovina
Član
Postovi: 5487
Pridružen/a: 23 nov 2014 17:39

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la BosnjackaHercegovina » 26 feb 2018 22:33

EKSKLUZIVNO - „Slobodna Bosna“ U POSJEDU SLUŽBENOG DOKUMENTA: Ovo su dionice autoceste koja će se graditi sredstvima EBRD-a (VIDEO)

Na Trećoj investicionoj konferenciji o zapadnom Balkanu u Londonu potpisan je dodatni sporazum sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj /EBRD/ u iznosu od 750 miliona eura za četiri dionice na auto-cesti "5 C" saopćeno je iz Vijeća ministara BiH, uz važnu napomenu da će jednak iznos sredstava BiH osigurati iz još tri izvora, čime će biti potpuno zaokružena finansijska konstrukcija Koridora 5C.

Od ovih sredstava 500 miliona eura biće utrošeno na teritoriji Federacije BiH, a 250 miliona eura na teritoriji Republike Srpske.

Predsjedavajući Vijeća ministara BiH Denis Zvizdić rekao je na konferenciji, koju organizira EBRD, da je za BiH i cijeli region važno da su svi razumjeli da je nedostatak, prije svega transportne infrastrukture, jedan od najvećih razloga usporenog ekonomskog razvoja regiona i da je to fokus daljeg djelovanja kako EBRD-a, tako i Evropske investicione banke.

Prema riječima Adnana Terzića, direktora JP Autoceste FBiH, Federacija BiH će dobiti još 750 miliona eura i to iz tri izvora: EIB-a, Kuvajtskog fonda i OFIDA (OPEC Fund for International Development), čime će praktično biti zaokružena cijela finansijska konstrukcija za sve preostale dionice koridora 5C.

Predsjedavajući Vijeća ministara BiH Denis Zvizdić rekao je za "Slobodnu Bosnu" da se sve preostale dionice mogu izgraditi u roku ne duljem od 5 godina.

Premijer Zvizdić je rekao da su danas u Londonu potpisana dva memuranduma, prvi koji se odnosi na izgradnju Koridora 5C, i drugi koji se tiče unapređenja investicione klime u BiH i modela privlačenja stranih investicija.

U nastavku teksta možete pročitati koje će se dionice prioritetno graditi iz kreditnih sredstava EBRD-a.

U Federaciji BiH:

Dionica Koridora Vc Poprikuše - Nemila (sadašnja procjena troškova EUR 70 miliona)
Tunel Ivan na Koridoru Vc (sadašnja procjena troškova EUR 50 miliona)
Dionica Koridora Vc od petlje Mostar Jug do tunela Kvanj (sadašnja procjena troškova EUR 60 miliona)
Dionica Koridora Vc Karuše – međuentitetska linija razgraničenja u tunelu Putnikovo Brdo (sadašnja procjena troškova EUR 35 miliona)
Dionica na Koridoru Vc između tunela Ivan i petlje Mostar Jug (u iznosu do EUR 240 miliona)


U Republici Srpskoj:

Dionica Koridora Vc Rudanka – međuentitetska linija razgraničenja u tunelu Putnikovo Brdo (sadašnja procjena troškova EUR 165 miliona)
Dionica Koridora Vc Vukosavlje - Podnovlje (sadašnja procjena troškova za EBRD učešće u ovoj dionici iznosi EUR 50 miliona)

z2WcqbEFQQY

f1JhJRtQirc

3Q-H0A2_SfA

http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/736 ... video.html
Samo BiH.

Avatar
BosnjackaHercegovina
Član
Postovi: 5487
Pridružen/a: 23 nov 2014 17:39

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la BosnjackaHercegovina » 26 feb 2018 22:44

Evo linka za mapu svakog dijela Koridora 5C (mozda je i bilo ranije)
http://www.jpautoceste.ba/koridor-vc-autocesta-karta/

Sabiranjem svih dijelova autoputa (a ova stranica pruza detaljne informacije distance svakog dijela) Mostar-Sjever do Josanice (ulaz u Sarajevo) ce biti ukupno 81.1km.
Po prosjecnoj brzini od 100km/h, to je od prilike 48 minuta.
Po prosjecnoj brzini od 120km/h, to je od prilike 40 minuta.
Na to mozes dodati 10tak minuta iz Mostara do Mostar-Sjever i 15tak minuta od Josanice do Sarajeva (zavisno gdje ces).

Moci ces iz Sarajeva u Mostar na veceru i nazad kuci prespavat, i obratno. :rocky:
Samo BiH.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 27 feb 2018 01:34

amkos je napisao/la:
BosnjackaHercegovina je napisao/la:Tunel Ivan je izmedju Tarcina i Konjica - znaci gradice se Konjic-Mostar (to jest tunel kroz Prenj) 2018-2020.
:rocky: :rofll: :zastava: :oci:
Super. :gut: :huhu:
Nadam se da je ovo sve istina. Da ne bude predizborna šuplja. :what:

A ja znam da se odavno vrše ispitivanja zemljišta sa obje strane Prenja, kako sa konjičke tako i sa mostarske strane, prave se bušotine i vrši ispitivanje zemljišta. Ima tome dosta kako ja znam za to.
Evo da prebacim raspravu na tacnu temu.

Nije predizborna suplja, evo ti dokaz: http://www.ebrd.com/cs/Satellite?c=Cont ... tentLayout

EBRD nam nudi veoma dobar kredit za nastavak izgradnje koridora Vc. Jedan od uslova da udjemo u EU jeste da budemo povezani sa ostatkom svijeta.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
BosnjackaHercegovina
Član
Postovi: 5487
Pridružen/a: 23 nov 2014 17:39

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la BosnjackaHercegovina » 27 feb 2018 20:03

Ovo je Dnevnik 10 feb. 2016, gdje je gost bio Jasmin Buco.

Vec tada je Buco rekao otvoreno da bez akciza nema daljnje izgradnje puteva jer nema para - to je objasnio vec na pocetku i kasnije oko 6:10 minuta kad je rekao "bez povecanja akcize ne mozemo napraviti projekt."

Zalosno je da je sve stajalo 2 godine.
Kaze Buco, bice Konjic-Mostar za 15 minuta.

_dCp8tjOyWo
Samo BiH.

Odgovorite