☑ Pravila foruma i savjeti

Autoceste BiH (Koridor 5c)

Moderator/ica: abu seid

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 05 apr 2018 14:23

Počeli radovi na izgradnji saobraćajnice Neum -Stolac

slika

Federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić, jučer je, zajedno s direktorom JP Cesta Federacije Ljubom Pravdićem i predstavnicima izvođača, obišao gradilište, te izrazio zadovoljstvo dinamikom izvođenja radova.

Tijekom obilaska gradilišta ministar Lasić je istakao da je početak ovih radova od izuzetnog značaja za Neum i da će izgradnja nove magistralne ceste Neum – Stolac uvelike olakšati prometnu komunikaciju Neuma sa ostatkom Bosne i Hercegovine. Ovo je projekt od strateškog značaja za Federaciju BiH, Županiju Hercegovačko-neretvansku, a pogotovo za sve stanovnike Neuma i okolnih mjesta jer će se završetkom ovih 12 kilometara značajno relaksirati pritisak na postojeće prometnice, pogotovo u ljetnim mjesecima.

Nakon što su u veljači 2018. godine potpisani ugovori za izvođenje radova na magistralnoj cesti M17.3 Neum – Stolac, dionica Stari Neum – Kiševo – Broćanac, te odabran nadzor na navedene dionice i s nadzorom potpisan ugovor krajem ožujka 2018. godine, započeti su radovi i izgradnja na ovoj dionici.

Ovi ugovori predstavljaju zvanični početak Programa modernizacije magistralnih cesta u FBiH koji se financira iz međunarodnih kredita. Izgradnja ceste Neum - Stolac je veoma kompleksan i financijski zahtjevan projekt na kojem su se, kroz duži niz godina, provodile razne aktivnosti kako bi se projekt pripremio za kandidiranje i odobravanje kod međunarodnih finansijskih institucija.

Program modernizacije cesta obuhvaća projekte izgradnje cesta, izgradnju obilaznica oko gradova, izgradnju traka za spora vozila na prijevojima, rekonstrukciju i sanaciju tunela i mostova, rekonstrukciju cesta i sanaciju opasnih mjesta, korekciju osovina, rekonstrukciju crnih točaka, sanaciju šteta od poplava te pružanje konzultantskih usluga. Program u vrijednosti od 173 mil. EUR pripremljen je u suradnji sa međunarodnim financijskim institucijama koje će ga i kreditirati gdje je Svjetska banka (WB) osigurala 58 miliona EUR, Europska investicijska banka (EIB) 50 mil. EUR i Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) 65 mil. EUR.

Stoga je u proteklom periodu pripremljena kompletna projektna investicijsko-tehnička dokumentacija na razini glavnog projekta, pripremljen elaborat eksproprijacije za cijeli projekt, proveden postupak eksproprijacije i pribavljena građevinska dozvola za dionicu Stari Neum – Kiševo - Broćanac (L= cca 11,5 km). Programom utroška sredstava „Granta Vlade Federacije Bosne i Hercegovine za projekat izgradnje ceste Neum – Stolac“ izvedeni su radovi na nivou BNS-a na dionici Stari Neum – Kiševo - Babin Do (L= cca 5,30 km). Ove aktivnosti su finasirane iz vlastitih sredstava JP Ceste FBiH i sredstava koje je osigurala Vlada FBiH.

Dionica Stari Neum – Kiševo – Broćanac će biti financirana iz kreditnih sredstava Europske investicijske banke i Svjetske banke, a ukupna vrijednost radova je cca. 12 milijuna maraka.

Dionica je podijeljena je na dva lota – ugovora i to:

- LOT 1: Asfaltiranje dionice Stari Neum – Babin Do (L= 5,3 km), izgradnja ceste Babin Do – Oštrovac (L= 1,7 km), izgradnja tunela Oštrovac (L=190 m) i potputnjaka Oskorušnica (L=10m). Izvođač radova je INTEGRAL INŽINJERING a.d. Laktaši. Vrijednost radova je 6.027.207,03 KM.

- LOT 2: Izgradnja ceste na dionici Oštrovac – Broćanac (L= 5 km). Na predmetnoj dionici izvode se radovi na izgradnji trase ceste i tri potputnjaka dimenzija 3,5x5 m. Izvođač radova je JV HP INVESTING d.o.o. Mostar i PUTOVI d.o.o. Grude. Vrijednost radova je 5.924.253,83 KM.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 05 apr 2018 15:28

Otvoren tender za šest kilometara dug tunel između Sarajeva i Goražda

JP Autoceste Federacije BiH raspisalo je u srijedu tender za izvođenje radova na budućem tunelu Hranjen između Sarajeva, odnosno Hrenovice i Goražda.
Kako je prošle godine rekao premijer Federacije Bosne i Hercegovine Fadil Novalić, riječ je o tunelu koji će ležati na novoj trasi moderne ceste između glavnog grada BiH i Goražda. Putovanje između dva grada trebalo bi trajati svega 50 minuta, a najveća zasluga išla bi upravo tunelu Hranjen kojim će se zaobići planinski prevoji.

Tunel će biti dugačak šest kilometara i nalazit će se ispod planinskog masiva Hranjen. Kako je kazano u tenderu, tunel će imati glavnu cijev za dvosmjerni saobraćaj i jednu servisnu cijev. Radovi obuhvataju prilaz portalima, izradu privremenih portala i probijanje (podzemni iskop) glavne i servisne cijevi sa izradom primarne podgrade.

Sama trasa ceste planirana je prostornim planom BPK i podrazumijeva izgradnju nove dionice puta u ukupnoj dužini od 13,7 kilometara (Goražde-Hranjen-Hrenovica) te se dalje nastavlja na postojeći magistralni put M5. Ovaj projekt podrazumijeva skraćivanje aktuelnih putnih pravaca prema Goraždu za oko 40 kilometara.

Rok za završetak radova je 36 mjeseci, a procijenjena vrijednost prve faze izgradnje je 70.000.000 konvertibilnih maraka. Rok za predavanje ponuda je 21.5.2018. u 10:30 sati.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
BosnjackaHercegovina
Član
Postovi: 5484
Pridružen/a: 23 nov 2014 17:39

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la BosnjackaHercegovina » 05 apr 2018 16:54

Zar ce autoput od Stoca do Neuma biti dug 48.8km?!
Zracna duzina je oko 34km, i razumijem da ne moze biti skroz ravan, ali zar nije mogao biti malo efikasniji of 48.8km?
To je 40 minuta od Stoca do Neuma kako god okrenes - ta nece brzina biti 100km/h.

Sadasnji put od Stoca do Neuma je sat vremena (49km duzina po maps.google.com).
Ne znam sta postizemo sa tako neefikasnim putem - ili ja imam pogresne informacije.

https://www.vecernji.ba/vijesti/nakon-3 ... ac-1237094

-------------------------------
Ispravka.
Nakon malo citanja, nasao sam da je 9km ove ceste napravljeno prije 30 godina - od Stoca do Drenovca.
A onda sam nasao projekat po kojem se gradi 38.5km puta da se spoji Neum do Drenovca.

Znaci cijeli put je 47.5km - Neum-Stolac.

Evo projekta.
http://jpcfbih.ba/assets/upload/dokumen ... _dioni.pdf
Samo BiH.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 07 apr 2018 14:55

Stanovnici Nemile traže izmiještanje trase Koridora 5-C

slika

Premijer Zeničko-dobojskog kantona Miralem Galijašević, predstavnici stanovnika Nemile, federalni premijer Fadil Novalić i izvršni direktor za projektovanje JP Autoceste FBiH Jasmin Bučo danas su održali sastanak u Sarajevu na kojem su Galijašević i stanovnici Nemile izrazili nezadovoljstvo zbog činjenice da projektovana trasa koridora 5-C prolazi kroz samu Nemilu - saopćeno je iz Vlade ZDK-a.

Novalić je upoznat da tom području gravitira oko 14.000 stanovnika, te da trasa kroz Nemilu može imati nesagledive posljedice za život građana tog područja.

Posebno je istaknuto da, kako se navodi u saopćenju, o tom pitanju nikada nije provedena javna rasprava čime su stanovnici Nemile uskraćeni da iznesu svoje mišljenje o trasi.

"Predstavnici stanovnika Nemile smatraju da je općedruštveni interes da trasa bude izmještena zaobilaznicom pored Nemile, a Galijašević je zamolio premijera Novalića i direktora Buču da učine sve kako bi bili uvaženi njihovi interesi", navodi se u saopćenju Vlade ZDK-a.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Mehmed beg Catic
Član
Postovi: 4241
Pridružen/a: 31 jan 2017 10:49

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Mehmed beg Catic » 09 apr 2018 15:13

Zmaj je napisao/la:
Otvoren tender za šest kilometara dug tunel između Sarajeva i Goražda

JP Autoceste Federacije BiH raspisalo je u srijedu tender za izvođenje radova na budućem tunelu Hranjen između Sarajeva, odnosno Hrenovice i Goražda.
Kako je prošle godine rekao premijer Federacije Bosne i Hercegovine Fadil Novalić, riječ je o tunelu koji će ležati na novoj trasi moderne ceste između glavnog grada BiH i Goražda. Putovanje između dva grada trebalo bi trajati svega 50 minuta, a najveća zasluga išla bi upravo tunelu Hranjen kojim će se zaobići planinski prevoji.

Tunel će biti dugačak šest kilometara i nalazit će se ispod planinskog masiva Hranjen. Kako je kazano u tenderu, tunel će imati glavnu cijev za dvosmjerni saobraćaj i jednu servisnu cijev. Radovi obuhvataju prilaz portalima, izradu privremenih portala i probijanje (podzemni iskop) glavne i servisne cijevi sa izradom primarne podgrade.

Sama trasa ceste planirana je prostornim planom BPK i podrazumijeva izgradnju nove dionice puta u ukupnoj dužini od 13,7 kilometara (Goražde-Hranjen-Hrenovica) te se dalje nastavlja na postojeći magistralni put M5. Ovaj projekt podrazumijeva skraćivanje aktuelnih putnih pravaca prema Goraždu za oko 40 kilometara.

Rok za završetak radova je 36 mjeseci, a procijenjena vrijednost prve faze izgradnje je 70.000.000 konvertibilnih maraka. Rok za predavanje ponuda je 21.5.2018. u 10:30 sati.

Malo detaljnije u vezi ovoga :
Tunel Hranjen bit će najduži cestovni tunel u Bosni i Hercegovini

"Izgradnja tunela Hranjen predstavlja historijski projekat za Goražde. Nakon što bude izgrađen, cestovna udaljenost između Sarajeva i Goražda će sa sadašnjih 95,6 biti smanjena na 56 kilometara. Ta razlika će biti još izrazitija ako se posmatra vremenska udaljenost. Zahvaljujući tome što se će moći voziti većom prosječnom brzinom nego sada, vožnja između Sarajeva i Goražda će trajati oko 45 minuta, umjesto sadašnjih sat i po", kazao je Adnan Terzić, direktor JP Autoceste FBiH.

Delegacija JP Autoceste FBiH predvođena direktorom Adnanom Terzićem sastala se sa delegacijom Vlade Bosansko-podrinjskog kantona Goražde na čelu sa premijerom Emirom Okovićem, kako bi prezentirali plan cestovnog povezivanja glavnog grada Bosne i Hercegovine sa gradom na Drini.

Prezentaciju upriličenu u zgradi Vlade BPK Goražde je predstavio izvršni direktor za projektovanje i građenje Jasmin Bučo, koji je predstavnike kantonalnih izvršnih i zakonodavnih vlasti uputio u detalje ovog projekta od izuzetnog značaja za žitelje ovog kraja ali i cijele Federacije.

Kako je pojašnjeno, projekat izgradnje brze ceste u poluprofilu vrijedan je 190 miliona KM i podijeljen je u dvije faze. Prvi lot prve faze je izgradnja 70 miliona KM vrijednog tunela Hranjen, dužine 5,8 kilometara, za šta je JP Autoceste FBiH raspisalo tender koji je u toku. Po okončanju, tunel Hranjen bit će najduži cestovni tunel u Bosni i Hercegovini. Novac za prvi lot prve faze bit će obezbijeđen iz budžeta Vlade FBiH za 2018. god.

Radovi drugog lota prve faze će uključivati sekundarnu oblogu i opremanje tunela i izradu brze ceste u poluprofilu koja će jednoiposatnu razdaljinu između Sarajeva i Goražda skratiti na 45 minuta. Vrijednost radova u drugoj fazi iznosi 120 miliona KM, a sredstva će biti naknadno obezbijeđena.

Po okončanju ovih radova prve faze ostaje i druga faza, kompletiranja brze ceste na puni profil.

U delegaciji uz premijera Okovića domaćine su predstavljali ministri iz kantonalne vlade i rukovodstvo Skupštine. Sastanku je prisustvovao i premijer KS Adem Zolj.

Rok za izgradnju tunela Hranjen je 36 mjeseci. Izgradnjom tunela će se cestovna udaljenost između grada na Drini i Sarajeva sa sadašnjih 95,6 smanjiti na 56 kilometara.
22mZCLrkX58
Tražim od vas kad se rasformira ova brigada, kad vi svi borci budete na svojim radnim mjestima, da se isto ovako družite, poštujete i uvažavate. Samo tako ćemo biti skupa svi zajedno! JER JE I POSLIJE RATA RAT!” Brigadni general Izet Nanić

Avatar
BosnjackaHercegovina
Član
Postovi: 5484
Pridružen/a: 23 nov 2014 17:39

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la BosnjackaHercegovina » 09 apr 2018 16:32

Jusko: Investicioni fondovi žele graditi Koridor 5C

Ministar komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine Ismir Jusko sastao se danas s delegacijom Parlamentarne grupe prijateljstva Kuvajta koju je predvodio predsjednik grupe prijateljstva Waleed Musaed Al-Tabtabaie.

Tema razgovara bili su unapređenje odnosa dviju država i aktivno učešće kuvajtskih fondova u razvoju infrastrukture Bosne i Hercegovine i projektima na Koridoru 5C, kao i unapređenje aerodromskih kapaciteta zračnog prometa BiH.

Predsjednik Parlamentarne grupe prijateljstva Kuvajta je istaknuo da je kuvajtska strana spremna učestvovati u svim prometnim infrastrukturnim projektima sa završenom projektnom dokumentacijom, te pozvao Ministarstvo da dostavi takve projekte kako bi se kuvajtski fondovi opredijelili za moguće investiranje.

Kuvajtska delegacija se obavezala poslati službeni poziv za održavanje sastanka delegacija BiH i Kuvajta na kojem će biti prezentirani projekti za čije investiranje je zainteresiran Kuvajt.

Jusko je zahvalio na pozivu te istaknuo da će Ministarstvo pripremiti prezentaciju projekata iz svoje nadležnosti – saopćeno je iz Ministarstva komunikacija i prometa BiH.

Biznis.ba / FENA

http://www.biznis.ba/bih/72734-jusko-in ... or-5c.html
Samo BiH.

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 12 apr 2018 23:45

slika

slika

Zenica
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
krhan
Član
Postovi: 2278
Pridružen/a: 18 okt 2012 19:02

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la krhan » 13 apr 2018 23:10

Zmaju jeli no oni postavljaju solarne plate
Rekao je Omer ibnul-Hattab, radijellahu anhu:"Nije rob (vjernik), nakon islama, dobio vece dobro od cestita brata, pa kada neko od vas primjeti ljubav od strane svoga brata neka ga se drzi."
:zastava: :mashallah:

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 15 apr 2018 15:19

krhan je napisao/la:Zmaju jeli no oni postavljaju solarne plate
Siguran sam da ne postavljaju solarne plocice tu.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 15 apr 2018 15:28

107 miliona KM za prometnicu Lašva - Nević Polje

slika

Vlada Federacije BiH je na današnjoj 111. hitnoj sjednici u Mostaru utvrdila koeficijente i osnovice kojima su, prvi put nakon pet godina, visine braniteljskih novčanih naknada povećane za 1,5 posto, a donesene odluke bit će primjenjivane od 1. januara 2018. godine.
Usvojivši izvještaj o izvršenju budžeta FBiH za 2017. godinu Vlada je zaključila da iz ostvarenog suficita, nastalog na temelju sredstava iz ruskog klirinškog duga, koja lani nisu mogla biti realizirana zbog kratkih rokova u kojima parlamentarni domovi nisu stigli dati saglasnost na predloženi program, kroz rebalans budžeta za 2018. godinu, iznos od 107 miliona KM usmjeri u izgradnju prometnice Lašva - Nević Polje, što su bili i zahtjevi oba doma Parlamenta FBiH.

Federalna vlada odobrila je realizaciju projekta "Rehabilitacija regionalne ceste R425a, dionica Tromeđa - Trebižat", a za implementatora odredila JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar. Sredstva za realizaciju ovog projekta od 5.000.000 KM bit će osigurana iz budžeta Federacije BiH za 2018. godinu i vlastitih prihoda Autocesta FBiH namijenjenih za finansiranje autocesta i brzih cesta.

Za cestu Tromeđa - Zvirovići 5.000.000 KM

Federalna vlada odobrila je realizaciju projekta "Rehabilitacija regionalne ceste R425a, dionica Tromeđa - Trebižat", a za implementatora odredila JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar.

Sredstva za realizaciju ovog projekta od 5.000.000 KM bit će osigurana iz budžeta Federacije BiH za 2018. godinu i vlastitih prihoda Autocesta FBiH namijenjenih za finansiranje autocesta i brzih cesta.

Ovo javno poduzeće je zaduženo da namjenski investira odobrena sredstva i kvartalno izvještava o realizaciji projekta.

Kako je stanje regionalne ceste R-425a na dionici Tromeđa - Zvirovići i prije otvaranja autoceste na Koridoru 5C bilo relativno loše, dodatnim opterećenjem od generiranog prometa, posebno prema Međugorju, dovedena je gotovo do stanja neupotrebljivosti pa je potrebno hitno izvršiti rehabilitaciju ove dionice u dužini od 6,4 kilometra.
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
krhan
Član
Postovi: 2278
Pridružen/a: 18 okt 2012 19:02

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la krhan » 15 apr 2018 23:56

:mrgreen:
Zmaj je napisao/la:
krhan je napisao/la:Zmaju jeli no oni postavljaju solarne plate
Siguran sam da ne postavljaju solarne plocice tu.
Rekao je Omer ibnul-Hattab, radijellahu anhu:"Nije rob (vjernik), nakon islama, dobio vece dobro od cestita brata, pa kada neko od vas primjeti ljubav od strane svoga brata neka ga se drzi."
:zastava: :mashallah:

Avatar
amkos
Član
Postovi: 12074
Pridružen/a: 18 okt 2012 20:55

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la amkos » 16 apr 2018 00:08

Zmaj je napisao/la:
krhan je napisao/la:Zmaju jeli no oni postavljaju solarne plate
Siguran sam da ne postavljaju solarne plocice tu.
Pa nije ovo Njemačka @krhan. :goofy:
Onaj ko ima natalitet, ne mora uzimati pušku u ruke!!
Bošnjaci su najzapadniji muslimanski narod koji u svom posjedu ima zemlju!!
Mostar je mjesto našeg konačnog pada ili ponovnog uzdizanja!!
Milorad Dodik je Milan Martić bosanskih Srba!!

Avatar
krhan
Član
Postovi: 2278
Pridružen/a: 18 okt 2012 19:02

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la krhan » 16 apr 2018 00:10

amkos je napisao/la:
Zmaj je napisao/la:
krhan je napisao/la:Zmaju jeli no oni postavljaju solarne plate
Siguran sam da ne postavljaju solarne plocice tu.
Pa nije ovo Njemačka @krhan. :goofy:
Omladino salim se pobogu :lool:
Rekao je Omer ibnul-Hattab, radijellahu anhu:"Nije rob (vjernik), nakon islama, dobio vece dobro od cestita brata, pa kada neko od vas primjeti ljubav od strane svoga brata neka ga se drzi."
:zastava: :mashallah:

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 16 apr 2018 20:30

Nastavak gradnje Koridora 5C na poddionici Nemila - Donja Gračanica

slika

Vijeće ministara BiH utvrdilo je danas dva prijedloga sporazuma o kreditu između Bosne i Hercegovine i OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID) za Projekt autoputa na Koridoru 5C, poddionica Nemila - Donja Gračanica (Zenica sjever), komponente A i B.
Riječ je izgradnji 17,65 km duge dionice Nemila - Donja Gračanica autoputa na Koridoru Vc, odnosno poddionica, Nemila – Vranduk u dužini 5,7 km, Vranduk - Ponirak 5,07 km i Ponirak - Donja Gračanica 6,9 km.

Vrijednost kredita za komponentu A je 27.150.000,00 američkih dolara, a za komponentu B 24,3 miliona eura.

Rok otplate ovih kredita je 20 godina za komponentu A uz pet godina grejs perioda, a za komponentu B 18 godina i četiri godine grejs perioda. Krediti su alocirani na Federaciju BiH.

Pojedinačni prijedlozi sporazuma sa osnovama za vođenje pregovora za njihovo zaključivanje bit će dostavljeni Predsjedništvu BiH u daljnju proceduru, a za bh. potpisnika predložen je ministar finansija i trezora.
https://www.klix.ba/vijesti/bih/nastava ... /180416117
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
noel malcolm
Član
Postovi: 3276
Pridružen/a: 18 okt 2012 21:50

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la noel malcolm » 17 apr 2018 17:31

Zmaj je napisao/la:
Nastavak gradnje Koridora 5C na poddionici Nemila - Donja Gračanica

slika

Vijeće ministara BiH utvrdilo je danas dva prijedloga sporazuma o kreditu između Bosne i Hercegovine i OPEC Fonda za međunarodni razvoj (OFID) za Projekt autoputa na Koridoru 5C, poddionica Nemila - Donja Gračanica (Zenica sjever), komponente A i B.
Riječ je izgradnji 17,65 km duge dionice Nemila - Donja Gračanica autoputa na Koridoru Vc, odnosno poddionica, Nemila – Vranduk u dužini 5,7 km, Vranduk - Ponirak 5,07 km i Ponirak - Donja Gračanica 6,9 km.

Vrijednost kredita za komponentu A je 27.150.000,00 američkih dolara, a za komponentu B 24,3 miliona eura.

Rok otplate ovih kredita je 20 godina za komponentu A uz pet godina grejs perioda, a za komponentu B 18 godina i četiri godine grejs perioda. Krediti su alocirani na Federaciju BiH.

Pojedinačni prijedlozi sporazuma sa osnovama za vođenje pregovora za njihovo zaključivanje bit će dostavljeni Predsjedništvu BiH u daljnju proceduru, a za bh. potpisnika predložen je ministar finansija i trezora.
https://www.klix.ba/vijesti/bih/nastava ... /180416117
Konacno!!
“Radimo kao da ce sto godina biti mir,
a spremajmo se kao da ce sutra biti rat!”/Povijest Bosne/Noela Malcolma:
http://www.camo.ch/povijestbih.htm

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 18 apr 2018 17:27

slika

slika

Most Svilaj, Bosna
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 20 apr 2018 20:06

Završene dvije bušotine za Hranjen: Eksproprijacija zemljišta u oktobru 2018.

slika

Izgradnja trenutno najdužeg tunela u BiH Hranjen, čeka odabir izvođača, nakon čega će se krenuti u izradu idejnog projekta.

Trenutno se na mjestu vrše dopunska istraživanja koja će biti završena u narednih deset dana. Do sada su izvedene po dvije bušotine na sjevernom i južnom portalu tunela, potvrdili su za Akta.ba iz kompanije JP Autoceste FBIH.

"Terenski geoistražni radovi za Idejni projekat urađeni su još prošle godine. Međutim, nisu bili dovoljni za tunel i ovom trenutku se rade dopunska istraživanja, koja će se završiti za desetak dana. Elaborat dopunskih istraživanja bit će dostupan svim ponuđačima kako bi mogli preciznije definisati svoju ponudu. Do sada su završene dvije bušotine, planirno je da se uraditi i jedna duboka bušotina od 200 metara, u zoni na kojoj je primjećeno da se radi o lošim geološkim uvjetima, kao i istražna bušotina u zoni tektonskog rasjeda", kazali su iz kompanije.

Pored geoistražnih bušotina u planu je provođenje testova sa geotehničkim sidrima, kao i postupci istražnih raskopa na južnoj strani tunela.

Poznato je da se tunel Hranjen radi se po sistemu građenja “projektuj - izgradi“, što podrazumijeva da sve aktivnosti na projektovanju i izgradnji vrši izvođač.

Kada se izabere izvođač, slijedi izrada idejnog projekta, onda će se ishodovati urbanistička saglasnost, a nakon toga ponuđač radi glavni projekat tunela i na kraju slijedi odobrenje za građnje.

"Ovakav način organizacije mijenja odnos projektant – izvođač i omogućava potpunu sintezu građevinske tehnologije i projektnog rješenja od početka do kraja projekta. Također, ovakvim načinom projektovanja unosi se izvođačko iskustvo što obezbjeđuje optimalnu upotrebu materijala i opreme te izbjegavanje nepotrebnih troškova prilikom građenja", kažu iz JP Autoceste FBiH.

Eksproprijacija zemljišta se radi na osnovu glavnog projekta, pa je planirano da se ona za ovaj projekat radi u oktobru 2018. godine.

Podsjećamo, tunel Hranjen gradit će se na potezu brze ceste Hrenovica - Hranjen - Goražde, odnosno kroz planinski masiv Hranjen.

Tunel bi se trebao pružati od kanjona rijeke Čemernice do doline Podhranjenskog potoka, a bit će dug šest kilometara.

JP Autoceste FBiH su objavile tender vrijedan 70 miliona maraka koji je otvoren do 21.05. 2018. godine, kada će početi i otvaranje ponuda, a potom i izbor izvođača radova.

Rok za završetak radova je 36 mjeseci.

Ono zbog čega se daje veliki značaj projektu jeste da će se njime ostvarili značajni benefiti u vremenu i troškovima putovanja za korisnike ove putne komunikacije i prekinuti relativna izoliranost grada Goražda.

Izgradnjom tunela Hranjen, cestovna udaljenost između Sarajeva i Goražda će sa sadašnjih 95,6 kilometara biti smanjena na 56 kilometara, te će i vožnja od Sarajeva do Goražda trajati oko 45 minuta, umjesto sadašnjih sat i po.
https://www.akta.ba/investicije/zavrsen ... 2018/89363
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 20 apr 2018 20:09

Javne rasprave za dionicu Konjic - Mostar Sjever

slika

Iz Federalnog ministarstva okoliša i turizma potvrđeno nam je da je u toku postupak za izdavanje okolišne dozvole za gradnju dionice Konjic (petlja Ovčari) - Mostar Sjever, na Koridoru 5C, čiji su investitor „Autoceste Federacije BiH“.

Velike uštede

Među aktivnostima koje prethode konačnom činu jesu i javne rasprave o ocjeni Studije o procjeni utjecaja na okoliš u postupku izdavanja okolišne dozvole, koje će biti održane u Konjicu 23. aprila te sedam dana kasnije u Mostaru.

Tako je u Studiji navedeno da je zbog velikih finansijskih ušteda Vlada Federacije BiH donijela zaključak kojim se nalaže „Autocestama“ da nastave aktivnosti na istraživanju „varijante kroz Prenj“ u odnosu na „varijantu dolinom rijeke Idbar“.

Početak „varijante kroz Prenj“ nalazi se zapadno iznad naselja Ovčari, na sjevernom ulazu u Konjic, iznad magistralne ceste M-17. Trasa, zatim, u obliku tunela, ispod brda Vrtaljica i Zlatar, zaobilazi užu gradsku zonu Konjica i izlazi u dolinu rijeke Bijele, gdje se uz obronke doline penje prema ulazu u tunel „Prenj“.

Obronci Podveležja

Izlaz tunela predviđen je u sjevernom dijelu općine Mostar iznad naselja Podgorani. Zatim autoput nastavlja obroncima Podveležja prema jugu, gdje se u naselju Kutilivač nalazi petlja Mostar Sjever.

Deset mostova

Ukupna dužina autoputa od petlje u Ovčarima (Konjic) do petlje u naselju Kutilivač kroz tunel „Prenj“ iznosi 35,9 kilometara. Trasa ima deset mostova dužine 2.823,5 metara i pet tunela dužine 15,9 kilometara. Tunel kroz Prenj, kao najzahtjevniji i najduži objekt na dionici, projektiran je u ukupnoj dužini od 10,1 kilometar.
http://avaz.ba/kantoni/hercegovacko-ner ... tar-sjever
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 26 apr 2018 19:39

Odluke Vlade FBiH: Povećanje većine penzija za 3,5 posto i novi krediti za Koridor 5C

slika

Vlada Federacije BiH je, na današnjoj 139. redovnoj sjednici u Sarajevu, razmatrala informaciju o povećanju penzija te je donesena odluka da će sve penzije, izuzev onih najviših biti povećane za 3,5 posto. Također su donesene odluke o prihvatanju određenih kreditnih zaduženja radi izgradnje Koridora 5C.
Kako je navedeno, Upravni odbor Federalnog zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje je odluku o akontativnom usklađivanju penzija donio u skladu sa odredbama člana 79. Zakona o PIO.

Tom odlukom, sve penzije, s izuzetkom najviših i onih ostvarenih u 2018. godini, povećavaju se za 3,5 posto. Odlukom o akontativnom usklađivanju obuhvaćene su minimalne i zajamčene penzije ostvarene i u 2018. godini, koje će, također, biti povećane za 3,5 posto.

Korisnicima penzija ostvarenih prema Zakonu o prijevremenom povoljnijem penzionisanju branitelja, mirovine će biti usklađivane sljedećeg mjeseca, s izuzetkom minimalnih koje se povećavaju za 3,5 posto.

Pored povećanih penzija za april, korisnici će pri isplati, koja će biti u petak 4. maja, dobiti i razliku između penzije isplaćene za mart i uvećane penzije.

Donesena je odluka o akontativnom usklađivanju penzije jer statistički podaci o rastu bruto domaćeg proizvoda još nisu službeno objavljeni.
Ukupno potrebna sredstva za isplatu uvećanih penzija isplaćenih za april i razlike za mart, a sa uračunatim troškovima, su oko 170 miliona KM.

Vlada FBiH donijela je danas nekoliko odluka kojima prihvata zaduženje Federacije BiH kod međunarodnih finansijskih institucija za finansiranje projekata na Koridoru 5C.

Prihvatanjem odluke po Kreditnom sporazumu između Kuvajtskog fonda za arapski ekonomski razvoj i BiH bit će osigurana sredstva od oko 36 miliona eura za realizaciju Projekta Nemila - Donja Gračanica.

Po Ugovoru o finansiranju između Evropske investicijske banke i Bosne i Hercegovine osiguravaju se sredstva od 100.000.000 eura za realizaciju projekta Mostar-Jug, a za projekat Zenica-Sjever sredstva u iznosu od 50.000.000 eura.

Po Sporazumu o zajmu između Bosne i Hercegovine i OPEC Fonda za međunarodni razvoj osigurava se 27.150.000 dolara za poddionicu Nemila - Donja Gračanica (Zenica-Sjever - Komponenta A), a za poddionicu Nemila - Donja Gračanica (Zenica-Sjever - Komponenta B) 24.300.000 eura.

Federacija BiH će sredstva na kreditnom osnovu prenijeti na JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar, koje je krajnji korisnik i dužnik, a na ovaj način je omogućena izgradnja izgraditi novih 40 kilometara autoputa na Koridoru Vc.
https://www.klix.ba/vijesti/bih/odluke- ... 80426081#2
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Avatar
Zmaj
Član
Postovi: 10783
Pridružen/a: 18 okt 2012 23:58

Re: Autoceste BiH (Koridor 5c)

Post Postao/la Zmaj » 26 apr 2018 19:48

HERING DOBIO VELIKI POSAO: Gradit će dionicu autoceste Buna-Počitelj vrijednu 50 miliona KM

slika

JP Autoceste su donijele odluku da ugovor za izgradnju dionice Buna-Počitelj, koja je duga sedam kilometara, dodijeli firmi Hering iz Širokog Brijega. Istom odlukom određeno je da će nadzor nad gradnjom vršiti kompanija Aecom iz SAD-a.

Izgradnja ove dionice koštat će 50 miliona KM, a novac je osiguran putem kredita Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Rok za izgradnju ove dionice je 20 mjeseci.

Izvođač radova sada ima rok od 28 dana da dostavi potrebne bankovne garancije i nakon toga će početi izgradnja. Ova dionica, tačnije njen dio koji je dodijeljen Heringu, nije pretjerano zahtjevan, sa aspekta građevinske struke, uglavnom se nalazi "na zemlji" i ima tek nekoliko manjih mostova.

Dodjela ugovora za izgradnju ove dionice, odnosno dijela kojeg će graditi Hering bio je preduvjet za potpisivanje ugovora o dobijanju kredita od Evropske investicijske banke (EIB) u iznosu od 100 miliona eura, odnosno blizu 200 miliona KM. Ovaj novac bit će iskorišten za izgradnju tunela i mosta Kvanj, koji se nalazi na ovoj dionici.
http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/789 ... na_km.html


Hering :vomit:
"Velika civilizacija nije pokorena dok se ne uništi sama iznutra." - Will Durant

Odgovorite